Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Stallion

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Archívum / LastLifeRPG || powered by Liquid-Team.hu
« Dátum: 2014. december 17. - 16:13:13 »
Valamiert az ajton nem tudok kimenni hiaba nyomom az entert

62
Segítségkérés / IsPlayerInRangeOfPoint hiba
« Dátum: 2014. december 04. - 12:29:35 »
         if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -2161.9878,-2385.5020,29.6000))
   {//rendőrség be
       SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359))
   {//rendőrségki
       SetPlayerPos(playerid, -2161.9878,-2385.5020,29.6000);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
Nem tudok ezen a koordinatan belepni. De miert?

63
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. november 28. - 21:10:05 »
Megcsinaltam

64
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. november 27. - 15:27:08 »
Nem jo sajnos

65
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. november 27. - 15:11:24 »
Az az igazsag hogy en abba bele se nyultam tehat nem ertem miert spawnol ott.
Esetleg megnezned mi lehet a baj. Koszonom
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // Megkeressük az NPC játékos nevét
    if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítsuk a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost, a jármûbe
      return 1; // Visszatérési érték
    }
    if ( !strcmp ( npcname, \"Thommas_Bud\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    {
      PutPlayerInVehicle(playerid, thommasVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
      return 1; // Visszatérési érték
    }
Nevekki(playerid);
    SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1);
for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0);
    SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SHOTGUN, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MP5, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, 1);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_M4, 1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, jOra[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat2[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, jOra2[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, BankPenz[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WebText[playerid]);
 
SetPlayerArmour(playerid, pInfo[ playerid ][ pArmor ]);
animotkapot1[playerid] = 0;
animotkapot2[playerid] = 0;
new S[128];
    EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid);
    if(Beloggolt[playerid] == 1)
{
gettime(gOra, gPerc);
SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);
    format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid));
    ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
    if(pInfo[playerid][pBorton] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
{
   if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0)
   {
        if(pInfo[playerid][pKor] < 1)
      {
         SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1);
           SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580);
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Isten hozta a községünkben!\");
          ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNõ\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
           HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
                    if(Egyezik(Nev(playerid), \"Corrado Cattani\"))
          {
              pInfo[playerid][pAdmin] = 3;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Szia! Admin szintedet megkaptad! :)\");
         }
         if(Egyezik(Nev(playerid), \"Corrado Cattani\"))
          {
              pInfo[playerid][pAdmin] = 3;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Szia! Admin szintedet megkaptad! :)\");
         }
         if(Egyezik(Nev(playerid), \"Corrado Cattani\"))
          {
              pInfo[playerid][pAdmin] = 3;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Szia! Admin szintedet megkaptad! :)\");
         }
         if(Egyezik(Nev(playerid), \"Corrado Cattani\"))
          {
              pInfo[playerid][pAdmin] = 3;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Szia! Admin szintedet megkaptad! :)\");
         }
      }
   }
           /*else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pMPerc] > 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
   {
      for(new i; i < MAX_HAZ; i ++)
      {
          if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj]))
           {
               SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]);
               SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]);
               Hazban[playerid] = i;
               Betolt(playerid);
               SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\");
               HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
         }
      }
   }*/
   else if(/*pInfo[playerid][pHaz] == 0 && */Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
   {
       Betolt(playerid);
       KillTimer(HourTimer[playerid]);
       HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
      if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0)
      {
          SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]);
      }
      else
      {
          SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1);
           SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580);
      }
       SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
       SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ameddig nincs házad addig az utcán ébredsz!\");
   }
}
else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0)
{
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
   gettime(gOra, gPerc);
   SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);
       BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid);
         SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\");
         SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
       SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559);
      }
      else if(Meghalt[playerid] == 1 && Speec[playerid] == 0)
         {
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
             SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
             KillTimer(BortonTimer[playerid]);
          SetPlayerPos(playerid, 1697.8134,1187.3135,35.2759), SetPlayerInterior(playerid, 5);
   SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Most egy tizenöt napos kezelésen fog részt venni! (( 15 Perc ))\");
   pInfo[id][pBorton] = 15 * 60;
   BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid);
}
else if(Speec[playerid] == 1)
{
    KillTimer(HourTimer[playerid]);
    HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
    SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]), AdminSzoliban[playerid] = 0;
    if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]);
   }
   else
   {
      SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1);
      SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580);
   }
            Speec[playerid] = 0;
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Elõbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\");
format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás elõtt...\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
Kick(playerid);
}
    return 1;
  }
  return 1;
}

66
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. november 27. - 14:57:14 »
Sikerult meg csinalom NPC mukodnek rendesen de lett egy problema. Inditom a jatekot es az emberem blueberrybe spawnol.
Uj regisztraciokor is ugyan ez a helyzet. Most mit ronthattam el?

67
Segítségkérés / Egy helyre spawnol tobb NPC
« Dátum: 2014. november 26. - 20:54:06 »
Rendes vagy hogy ennyit segitesz de azt se tudom hogy hol kell azt megnezni a teleportalast.

68
Segítségkérés / Egy helyre spawnol tobb NPC
« Dátum: 2014. november 26. - 20:32:14 »
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"Defensive\" );
  ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" );
  johnVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" );
  joskaVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 0 );
  return 1;
}

 
A public OnGameModeInit-hez pedig meg ezek vannak igy kulon kulon
 
public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" );
ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" );

 

   print ( \"Defensive\" );
ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" );
johnVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" );
joskaVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
return 1;

69
Segítségkérés / Egy helyre spawnol tobb NPC
« Dátum: 2014. november 26. - 19:42:38 »
Atirtam 0-ra de igy is ugyanaz a helyzet
 
    PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 0 );

70
Segítségkérés / Egy helyre spawnol tobb NPC
« Dátum: 2014. november 26. - 19:14:09 »
Van tehat ket NPC ami egymasra spawnolnak Blueberry-be. Valaki keresse mar meg mi a baj legyen szives koszonom.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenőrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos járművébe
      return 1; //visszateresi ertek
    }
   
   
    else if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos járművébe
      return 1;
    }
    return 1;
  }

71
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. november 26. - 00:25:57 »
Kosz jo lett csak most meg az npc blueberrybe spawnol egy helybe all

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. november 26. - 02:20:08 )

Van tehat ket NPC ami egymasra spawnolnak Blueberry-be. Valaki keresse mar meg mi a baj legyen szives koszonom.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
      return 1; //visszateresi ertek
    }
   
   
    else if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
      return 1;
    }
    return 1;
  }

72
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. november 26. - 00:08:13 »
Elegge ertetlen vagyok ne haragudj de meg is melyik sor a hibas? Igy biztosan nem fogok rajonni. Nem ertem ezt a deklaralni dolgot.

73
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. november 25. - 23:53:28 »
Sziasztok! Tudnatok segiteni mi lehet a baj?
Ezt a hiba uzenetet kapom:
error 021: symbol already defined: \"npcname\"

 

    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
      {
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
        if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
        {
          PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
        }
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
        if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
        {
          PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
        }
        return 1;
      }
     
     

74
Segítségkérés / Hiba uzenet tobb NPC-nel
« Dátum: 2014. november 25. - 23:41:26 »
Sziasztok! Tudnatok segiteni mi lehet a baj?
Ezt a hiba uzenetet kapom:
error 021: symbol already defined: \"npcname\"

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }

 
[gmod]Javítottam a code taget![/gmod]

75
RP/RPG kérések / NPC csatlakozasi hiba RP modnal
« Dátum: 2014. november 24. - 19:11:03 »
Szia Flash! Akkor teged kerdeznelek hogy szerinted mi lehet a problema tudnal nekem segiteni?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal