Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Stallion
61
« Dátum: 2014. december 17. - 16:13:13 »
Valamiert az ajton nem tudok kimenni hiaba nyomom az entert
62
« Dátum: 2014. december 04. - 12:29:35 »
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -2161.9878,-2385.5020,29.6000)) {//rendőrség be SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359); SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359)) {//rendőrségki SetPlayerPos(playerid, -2161.9878,-2385.5020,29.6000); SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); } Nem tudok ezen a koordinatan belepni. De miert?
63
« Dátum: 2014. november 28. - 21:10:05 »
Megcsinaltam
64
« Dátum: 2014. november 27. - 15:27:08 »
Nem jo sajnos
65
« Dátum: 2014. november 27. - 15:11:24 »
Az az igazsag hogy en abba bele se nyultam tehat nem ertem miert spawnol ott. Esetleg megnezned mi lehet a baj. Koszonom public OnPlayerSpawn(playerid) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // Megkeressük az NPC játékos nevét if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítsuk a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost, a jármûbe return 1; // Visszatérési érték } if ( !strcmp ( npcname, \"Thommas_Bud\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel { PutPlayerInVehicle(playerid, thommasVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe return 1; // Visszatérési érték } Nevekki(playerid); SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SHOTGUN, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MP5, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_M4, 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, jOra[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, NevMutat2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, jOra2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, BankPenz[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebText[playerid]); SetPlayerArmour(playerid, pInfo[ playerid ][ pArmor ]); animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; new S[128]; EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid); if(Beloggolt[playerid] == 1) { gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc); format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid)); ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS); if(pInfo[playerid][pBorton] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pKor] < 1) { SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1); SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Isten hozta a községünkben!\"); ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNõ\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); if(Egyezik(Nev(playerid), \"Corrado Cattani\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 3; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Szia! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"Corrado Cattani\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 3; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Szia! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"Corrado Cattani\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 3; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Szia! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"Corrado Cattani\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 3; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Szia! Admin szintedet megkaptad! \"); } } } /*else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pMPerc] > 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]); Hazban[playerid] = i; Betolt(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\"); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); } } }*/ else if(/*pInfo[playerid][pHaz] == 0 && */Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { Betolt(playerid); KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); } else { SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1); SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); } SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ameddig nincs házad addig az utcán ébredsz!\"); } } else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc); BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\"); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559); } else if(Meghalt[playerid] == 1 && Speec[playerid] == 0) { KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); KillTimer(BortonTimer[playerid]); SetPlayerPos(playerid, 1697.8134,1187.3135,35.2759), SetPlayerInterior(playerid, 5); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Most egy tizenöt napos kezelésen fog részt venni! (( 15 Perc ))\"); pInfo[id][pBorton] = 15 * 60; BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); } else if(Speec[playerid] == 1) { KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]), AdminSzoliban[playerid] = 0; if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); } else { SetPlayerPos(playerid, -2383.4011,2436.8066,1001.1); SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); } Speec[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Elõbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\"); format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás elõtt...\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(playerid); } return 1; } return 1; }
66
« Dátum: 2014. november 27. - 14:57:14 »
Sikerult meg csinalom NPC mukodnek rendesen de lett egy problema. Inditom a jatekot es az emberem blueberrybe spawnol. Uj regisztraciokor is ugyan ez a helyzet. Most mit ronthattam el?
67
« Dátum: 2014. november 26. - 20:54:06 »
Rendes vagy hogy ennyit segitesz de azt se tudom hogy hol kell azt megnezni a teleportalast.
68
« Dátum: 2014. november 26. - 20:32:14 »
public OnFilterScriptInit ( ) { print ( \"Defensive\" ); ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" ); johnVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" ); joskaVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 0 ); return 1; } A public OnGameModeInit-hez pedig meg ezek vannak igy kulon kulon public OnGameModeInit() { ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" ); ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" ); print ( \"Defensive\" ); ConnectNPC ( \"John_Smith\", \"load\" ); johnVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); ConnectNPC ( \"Joska_Pista\", \"load2\" ); joskaVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 ); return 1;
69
« Dátum: 2014. november 26. - 19:42:38 »
Atirtam 0-ra de igy is ugyanaz a helyzet PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 0 );
70
« Dátum: 2014. november 26. - 19:14:09 »
Van tehat ket NPC ami egymasra spawnolnak Blueberry-be. Valaki keresse mar meg mi a baj legyen szives koszonom. public OnPlayerSpawn(playerid) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenőrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos járművébe return 1; //visszateresi ertek } else if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos járművébe return 1; } return 1; }
71
« Dátum: 2014. november 26. - 00:25:57 »
Kosz jo lett csak most meg az npc blueberrybe spawnol egy helybe all Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. november 26. - 02:20:08 )
Van tehat ket NPC ami egymasra spawnolnak Blueberry-be. Valaki keresse mar meg mi a baj legyen szives koszonom. public OnPlayerSpawn(playerid) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe return 1; //visszateresi ertek } else if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe return 1; } return 1; }
72
« Dátum: 2014. november 26. - 00:08:13 »
Elegge ertetlen vagyok ne haragudj de meg is melyik sor a hibas? Igy biztosan nem fogok rajonni. Nem ertem ezt a deklaralni dolgot.
73
« Dátum: 2014. november 25. - 23:53:28 »
Sziasztok! Tudnatok segiteni mi lehet a baj? Ezt a hiba uzenetet kapom: error 021: symbol already defined: \"npcname\" public OnPlayerSpawn(playerid) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } return 1; }
74
« Dátum: 2014. november 25. - 23:41:26 »
Sziasztok! Tudnatok segiteni mi lehet a baj? Ezt a hiba uzenetet kapom: error 021: symbol already defined: \"npcname\" public OnPlayerSpawn(playerid) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } return 1; }
[gmod]Javítottam a code taget![/gmod]
75
« Dátum: 2014. november 24. - 19:11:03 »
Szia Flash! Akkor teged kerdeznelek hogy szerinted mi lehet a problema tudnal nekem segiteni?
|