Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsifon

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Segítségkérés / karakterek lecserelése
« Dátum: 2016. március 15. - 13:14:10 »
Sziasztok!
Van egy dialogom ami DIALOG_STYLE_PASSWORD -ös. Nos amikor megadom a szöveget és elküldöm akkor a texdrawba a szöveg jelenik meg. Hogy lehet azt megoldani, hogy a megadott jelszót lecserélje pontokra vagy bármi más karakterre?
Válaszotok előre is köszönöm!

62
Segítségkérés / Ez mi?
« Dátum: 2016. március 07. - 17:58:32 »
Elírás, az van bőven még a többi részbe ne aggódj :D . De köszönöm, hogy szóltál!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. március 07. - 21:43:03 )

1 óra szenvedés után egyik ismerősömmel jár jöttünk a titok nyitjára!
Mindenkinek köszönöm a segítséget!

63
Segítségkérés / Szerver crash
« Dátum: 2016. március 07. - 17:20:44 »
Helló!
Nekem is voltak hasonló hibáim, csak nekem akkor jött ki ez ha felléptem a szerverre.
Nekem ő okozta a hibát:
 
#include <fixchars>

 
Lehet neked is, nem tudom

64
Segítségkérés / Ez mi?
« Dátum: 2016. március 07. - 17:18:21 »
Nos lehet hogy félre értelek
 

#define MAX_SERVER_HULLA 600
enum HInfo
{
ID,
SkinID,
hnev[MAX_PLAYER_NAME],
hgyilkos[MAX_PLAYER_NAME],
allapot,
Float:X,
      Float:Y,
    Float:Z,
    Float:A
}
new HullaInfo[MAX_SERVER_HULLA][HInfo];
//globális változók
new hullaid;
//itt kap értéket  glob. változó
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new actorid = GetPlayerTargetActor(playerid);
hullaid = GetPlayerTargetActor(playerid);
if (actorid != INVALID_ACTOR_ID)
{
new string[256];
format(string, sizeof(string),\"Hulla ID:\\t{33ff00}%d{ffffff}\\nÁllapota:\\t%d%%\\nInterakciók\\tMég (3) fázsi van!\\n \", actorid, HullaInfo[actorid][allapot]);
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HULLA, 4, \"Hulla system\", string,\"Select\", \"Cancel\");
}
    return 1;
}
//a dialog egy másik dialogon keresztül erre hivatkozik
if (dialogid == DIALOG_HULLA2)
    {
        if (!response)
        {
              return 1;
        }
        if (listitem == 0)
        {
   ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_PLANT\",4.0,0,0,0,1,5000,1);
   GameTextForPlayer(playerid, \"Azonositas folyamatban...\", 5000, 5);
   SetTimerEx(\"HullaTimer\", 2450, false, \"ii\", playerid, hullaid);
   DialogHulla[playerid] = 1;
        }
//majd a public
public HullaTimer(playerid, hullaid)
{
if(DialogHulla[playerid] == 1)
{
        new string[256];
format(string, sizeof(string), \"Név:%s\", HullaInfo[hullaid][hnev]);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HULLA3, 0, \"Eredmény\", string, \"Redben\", \"\");
    ClearAnimations(playerid);
    DialogHulla[playerid] = 0;
    }
return 1;
}

65
Segítségkérés / Ez mi?
« Dátum: 2016. március 06. - 15:00:50 »
Változtattam a scripten és még jöbb lett XD
[14:21:08] [debug] Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[14:21:08] [debug]  Accessing element at index 65535 past array upper bound 599
[14:21:08] [debug] AMX backtrace:
[14:21:08] [debug] #0 00015204 in public HullaTimer (0, 65535) from teszt1.amx
Ez az előbbiből lemaradt:
 
SetTimerEx(\"HullaTimer\", 2450, false, \"ii\", playerid, hullaid);

 

public HullaTimer(playerid, hullaid)
{
if(DialogHulla[playerid] == 1)
{
        new string[256];
format(string, sizeof(string), \"Név:%s\", HullaInfo[hullaid][hnev]);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HULLA3, 0, \"Eredmény\", string, \"Redben\", \"\");
    ClearAnimations(playerid);
    DialogHulla[playerid] = 0;
}

 
Lemaradt az elejéröl a public, de azt kültem el.

66
Segítségkérés / Ez mi?
« Dátum: 2016. március 06. - 14:01:35 »
Helló!
Többeket kérdeztem, hogy ez mi, de senki nem tudta rá eddig a választ. Hátha ti tudjátok!
[13:47:08] [debug] Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[13:47:08] [debug]  Accessing element at index 65535 past array upper bound 599
[13:47:08] [debug] AMX backtrace:
[13:47:08] [debug] #0 00015210 in public HullaTimer (0) from teszt1.amx
Amire kidobja:
 

if(DialogHulla[playerid] == 2)
{
            new string[256];
            hid =  hullaid;
    format(string, sizeof(string), \"Név:%s\", HullaInfo[hid][hnev]);
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HULLA3, 0, \"Eredmény\", string, \"Redben\", \"\");
    ClearAnimations(playerid);
    DialogHulla[playerid] = 0;
    }

 
(A behúzás valmiért elsazródott azt ne nézzétek!)

67
Segítségkérés / Parancs szintaktikai + apró kérdése
« Dátum: 2016. március 03. - 17:36:37 »
Jaaaaaaaaaa  :facepalm: XD

68
Segítségkérés / Parancs szintaktikai + apró kérdése
« Dátum: 2016. március 03. - 15:37:04 »
if(sscanf(params, \"dd(3)d(3)\", modelid, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /newcar [modellid ID] [szín1] [szín2]\" );

 Így nem jó.
 
if(sscanf(params, \"dd(3)d(3)\", modelid, color1, color2))

 Így már majd nem jó, csak mindig fekete lesz

69
Segítségkérés / Parancs szintaktikai + apró kérdése
« Dátum: 2016. március 03. - 14:47:22 »
Megpróbáltam, így , de nem jó.

70
Segítségkérés / Parancs szintaktikai + apró kérdése
« Dátum: 2016. március 03. - 11:51:28 »
Helló!
Nos ma azzal fordulok felétek, hogy ha van egy parancs pl.: /newcar ennek a parancsnak a szintaktikai => /newcar [modellid ID] [szín1] [szín2]. Nos, hogy lehet az megoldani, HA szín1/2 nincs megadva akkor automatikusa kitöltse pl.: 256-as színre.
A másik kérdésem, autóbetöltésnél, melyik függvényt érdemes használni kocsi létrehozáshoz?
 
Válaszotok előre is köszönöm!

71
Segítségkérés / SQL Ban időre és még 1 SQL kérdés
« Dátum: 2016. február 22. - 21:29:05 »
Gyááááá... Értelek. ty!!!
 
Idézetet írta: Brian Harris date=1456172109\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59624\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A MySQL az \"INSERT INTO\" hozzáad egy új sort,  ezt lerakásnál szoktuk használni. Ha már benne van az adatbázis akkor UPDATE SET-et szoktunk használni, így nem duplikálódik a jármű hanem frissíti a meglévő adataid.
 
A kocsi nem létezik az SQL-ben. Ez a kocsi csak egy ideiglenes gépjármű, ami eltűnik, ha leáll a szerver, vagy ki nem törlik.

72
Segítségkérés / SQL Ban időre és még 1 SQL kérdés
« Dátum: 2016. február 22. - 21:05:36 »
Lehet hülye vagyok, de most nem értem mi a probléma. Ez a parancs csak az SQL-ba ment. Nekem az kéne, hogy mentés után ezt a kocsit hozzá adja az enum-hoz  már próbálatm úgy hogy lefuttatom utána a megint a betöltést csak akkor minden kocsi 2 szer vagy többször lesz a szerveren.

73
Segítségkérés / SQL Ban időre és még 1 SQL kérdés
« Dátum: 2016. február 22. - 20:24:53 »
A parancs véleményem szerint kura rondán lett megírva és lehet egyszerűbben is, de nekem így jött össze:
 
CMD:savecar(playerid, params[])
{
new benzin;
new bznev[36];
    new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new modelid = GetVehicleModel(vid);
new Float:vehheal;
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a;
new string[256];
new color_1, color_2;
new rendszam1[1];
new rendszam2[1];
new rendszam3[1];
new str[32];
if(sscanf(params, \"i\", benzin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RENDSZER, \"Használat: /savecar [1 = Benzin || 2 = Disel || 3 = LPG || 3 = Elektromos || 4 = Kerozin || 0 = admin]\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new brand = random(sizeof(brendszam));
new szrand = random(10);
new brand2 = random(sizeof(brendszam));
new szrand2 = random(10);
new brand3 = random(sizeof(brendszam));
new szrand3 = random(10);
GetVehicleColor(vid, color_1, color_2);
format(rendszam1 ,sizeof(rendszam1), brendszam[brand]);
format(rendszam2 ,sizeof(rendszam2), brendszam[brand2]);
format(rendszam3 ,sizeof(rendszam3), brendszam[brand3]);
 
format(str, sizeof(str), \"%s%s%s-%d%d%d\", brendszam[brand], brendszam[brand2], brendszam[brand3], szrand, szrand2, szrand3);
 
GetVehiclePos(vid, x, y, z);
GetVehicleZAngle(vid, a);
GetVehicleHealth(vid, vehheal);
switch (benzin)
{
   case 0: format (bznev, sizeof (bznev),\"Admin\");
   case 1: format (bznev, sizeof (bznev),\"Benzin\");
   case 2: format (bznev, sizeof (bznev),\"Disel\");
   case 3: format (bznev, sizeof (bznev),\"Elekromosság\");
   case 4: format (bznev, sizeof (bznev),\"LPG\");
   case 5: format (bznev, sizeof (bznev),\"Kerozin\");
}
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen elmentetetd ezt a kocsit! Rendszáma: %s, Üzemanyag típusa: %s ((%i))\", str, bznev, benzin);
SendClientMessage(playerid, COLOR_SIKER, string);
        SetVehicleNumberPlate(vid, str);
        format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO `jarmuvek` (modelid, X, Y, Z, A, color1, color2, plate, uztp) VALUES (\'%i\',\'%f\', \'%f\', \'%f\', \'%f\', \'%i\', \'%i\',\'%s\', \'%i\')\", modelid, x, y, z, a, color_1, color_2, str, benzin);
mysql_query(kapcs, query);
} else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy kocsiban!!\" );
return 1;
}

 
A modban még nincsen olyan rész ami menti az össze kcosit XD (elfelejtettm még írni)

74
Segítségkérés / SQL Ban időre és még 1 SQL kérdés
« Dátum: 2016. február 22. - 20:14:34 »
Amúgy, a kocsis problémára, van valami tippetek, hogy lehetne megoldani?

75
Segítségkérés / SQL Ban időre és még 1 SQL kérdés
« Dátum: 2016. február 22. - 20:04:26 »
Köszönöm szépen!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal