Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hasirama

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
61
Segítségkérés / clickedElement másik functionben
« Dátum: 2016. november 03. - 14:20:07 »
clickedElement = element

 
Most komoly, hogy ilyet is lehet, és ez működik is? Nem tudom most kipróbálni, de ezer hála, ha igen, mivel ezt én nem tudtam. Ezzel meg tudnám oldani a problémámat.

62
Segítségkérés / clickedElement másik functionben
« Dátum: 2016. november 03. - 13:27:38 »
Hát.. Nem tudom, hogy most eldönti-e, hogy melyikre kattintottam. Minden lehozott fának vannak elementdatái(fák száma végtelen lehet, akármennyit le lehet rakni), és csak lekérem a clickedElement(amire kattintottunk) element datáját, és azt iratom ki.
Én egy olyat szerettem volna, hogy ugye ha rákattintunk akkor meghív egy functiont, amiben egy addEventHandler van, ami egy másik functionhöz vezet. Tehát ez az egész 3 function-ból van nekem most megoldva. Azt nem lehet, hogy a másodikat(panel megynitást) és a handleres functiont(amiben a gombokat kezelem) egybevonni? Az megoldaná a problémámat.
Sajnos amit írtál nem egészen értem, bocsi.

63
Segítségkérés / clickedElement másik functionben
« Dátum: 2016. november 03. - 11:03:29 »
Hali!
Bocs a címért, nem találtam jobbat!
Az lenne a gondom, hogy van egy objectem, amire ha rákattintunk, előjön egy panel, pár adatával együtt a klikkelt objektnek. Ez működik is. Ez úgy van megoldva, hogy onClientClick-nél ha ilyen objectre kattintunk, előhív egy function-t, és \"átviszi\" a clickedElementet(nem tudom máshogy írni:D), és a meghívott function-ben lekéri az adatokat, és előhívja a gui-t. Itt van a gond. Mivel ezeknek a guiknak szeretnék adni egy eventhandlert, hogy ha rákattintunk az egyik gombra a gui-n, történjen valami az objektel, de ugye az addEventHandler(ami a onClientGUIClick)-nél nem adhatom hozzá a clickedElementet, így annak nincs is értéke. Eddig úgy oldottam meg, hogy a legközelebbi fát csináltam meg clickedElementnél, de ennek ugye sok baja lehet.
Valaki meg tudja mondani, hogyan lehetne ezt a problémát megoldani?
Előre is köszönöm!

64
Segítségkérés / Több modellből készített egyedi object probléma
« Dátum: 2016. november 02. - 19:16:37 »
Köszönöm szépen a segítséget, megoldódott a probléma!

65
Segítségkérés / Több modellből készített egyedi object probléma
« Dátum: 2016. november 02. - 12:13:03 »
3d Maxben csináltam meg a col file-t, a videóban is úgy volt:D
Tudnál nekem egy gyors talpalót csinálni, hogyan kell a Col Editorban megcsinálni? Vagy esetleg ha már van hozzá segédlet, belinkelnéd? Megköszönném!

66
Segítségkérés / Több modellből készített egyedi object probléma
« Dátum: 2016. november 02. - 11:01:36 »
Hali!
Amikor elkészítek egy modellt 3Ds Max-ben, akkor azt hibátlanul be tudom rakni MTA szerverre, van colja, megakadok benne, tudom mozgatni, méretezni.
Viszont ha egy több modellből álló objectet csinálok, amit a textúrázás után Attacholok, úgy konvertálom dff-be, col-ba, annak elveszik a colja, nem tudom megfogni, mozgatni, méretezni.
Ezt hogyan tudom orvosolni?

67
Segítségkérés / Három, egymástól független kérdés
« Dátum: 2016. szeptember 25. - 13:20:57 »
De ez meg is van, az egész. De mikor rákattintok, akkor ugye addeventhandlerrel elindítom a PanelRendert. Ott kellene lekérni az ElementDatát, viszont azt már nem tudom megcsinálni, hogy a kattintott fának a datáit adja be.

68
Segítségkérés / Három, egymástól független kérdés
« Dátum: 2016. szeptember 25. - 13:00:37 »
Először én is így csináltam, viszont így nem tudom átvinni a \"clickedElement\"-et. Mivel nekem kellenének a \"clickedElement\" elementDatái, de ha addEvent-ezem, akkor nem tudom, hogy hogyan tudnám átvinni, és nem tudom lekérni az adatokat. Csak ezzel a megoldással működik eddig nekem.

69
Segítségkérés / Három, egymástól független kérdés
« Dátum: 2016. szeptember 25. - 11:58:05 »
Én is megpróbáltam ezzel a \"false\"-os megoldással, viszont maga a PanelRender funkció csak egyszer van meghívva, így nem reagál, ha \"false\"-ra, vagy \"true\"-ra változtatom. Ha meg az \"if panelState\" van később, akkor szintén nem jó valamiért. Annak az okát nem írja.

70
Segítségkérés / Három, egymástól független kérdés
« Dátum: 2016. szeptember 25. - 11:40:54 »
Beleraktam egy olyan elágazást, hogy ha az adott fának van gazdája, csak akkor nézze, így csak azokat nézi, amik nekem kellenek. Így tökéletesen működik.
És ezt hogy lehet remove-olni?
 
addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),
                function()

 
Mert így tuti nem jó:
 
removeEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement())

 
Vagy ha valaki tudja, hogyan tudnám átvinni a másik function-ba a clickedElementet, akkor nem kellene meghívnom a funkciót, csak egy addEventHandler, és azzal már működne a removeEventHandler(már próbáltam így, viszont akkor a clickedElement-et nem tudtam átvinni)

71
Segítségkérés / Három, egymástól független kérdés
« Dátum: 2016. szeptember 25. - 11:28:56 »
1. Sikerült, köszönöm szépen.
Viszont a 2. az nem jó, ezzel ezek szerint nem lehet fuction-t eltüntetni. \"got function\"-t kapok vissza.

72
Segítségkérés / Három, egymástól független kérdés
« Dátum: 2016. szeptember 25. - 09:25:38 »
Hali!
Bocsi a címért, nem tudtam megfogalmazni röviden, így ezt találtam ki!
Bele is kezdenék:
1. Kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet lekérdezni a közelben lévő, lerakott fa objecteket? Ez arra kellene, hogy ha a közelben van egy(mondjuk 10 egységen belül legalább egy), akkor letiltson valami funkciót a játékosnak.
2. Kérdésem, hogy az objectre kattintva megnyit egy panelt, ezt be is tudom \"zárni\", viszont valójában csak eltünteti, mikor újra megnyitom a panelt, az előző is ott van, és ez így halmozódik. Itt van a rossz megoldásom:
 

-- Itt van az a rész, mikor ráklikkelünk:
local panelState = false
if not panelState then
panelState = true
end
PanelRender(clickedElement)
function PanelRender(clickedElement)
if panelState then
addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),
function()
   ........

 
Ha jól tudom, ez most így nem is működik, csak ha a render function-t előrébb rakom, mint a lekérdezést. Csak így tudtam megoldani, hogy átvigyem a \"clickedElement\"-et, hogy le tudjam kérni az elementData-ját. \"addEventHandler\"-nél nem tudtam ezt megcsinálni.
3. Kérdés, és egyben utolsó, hogy azt hogy az itemrendszerben van egy tárgy, amit ha ráhúzok egy másik játékosra, akkor annak, akire ráhúztam a tárgyat, megjelenítsen egy képet, és csak neki, senki másnak. Ez jó lehetne?(még tudtam kipróbálni):
 
if(hoverElement == localPlayer) then
guiCreateStaticImage(50, 50, 295, 388, \"kepek/jelveny.png\", false)
end

 
Elnézést a sok kérdésért, és köszönöm előre is a válaszokat!

73
Segítségkérés / Job-System segítség
« Dátum: 2016. szeptember 11. - 14:48:37 »
Szerver oldalon localPlayer helyett használj source-ot

74
Segítségkérés / Mappoláskor terület kitöltése
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 12:29:53 »
Hali!
Elsősorban elnézést, ha rossz helyre nyitom, nem találtam neki más helyet, ahol segítségkérés formájában kérdeznek a mappolásról.
Na szóval az lenne a kérdésem, hogy mikor kiszedünk egy épületet, alatta ott a nagy \"űr\". Ezt én a 6959-es ID-jű objecttel fedem el, viszont ebből van, hogy többet kell leraknom, több nagyobbat, több kissebbet, hogy az ne lógjon ki, ne látszódjon ott, ahol nem kellene.
Viszont ilyenkor elkerülhetetlen nekem, hogy összeérjen a kettő object, ilyenkor viszont vibrálni kezd azon a helyen. Ezt hogy lehet orvosolni? Vagy más megoldást szoktak használni erre? Esetleg más objectet, amit erre a feladatra szoktak használni, tudnátok küldeni?
Előre is köszönöm a válaszokat!

75
Segítségkérés / addEventHandler egy játékosnak
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 21:33:22 »
Köszöntem szépen a segítséget, sikerült megoldani!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal