Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - PeterHale

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
61
Archívum / Malibu RPG @ whalehost.eu
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 21:13:22 »

Üdvözlök mindenkit a Malibu RPG új és frissített témájában.
 
 
A téma célja, hogy bemutassam a szervert nektek, minden apró és egyedi részletével együtt.

Elõször szeretném az adminisztrátor és fejlesztõ csapat bemutatásával.


Rupert - fejlesztõ.

EnterR - fõadminisztrátor és szervertulajdonos.

PeterHale - fõadminisztrátor.

Wishmaster - 2-es adminisztrátor.

Maciiii - 1-es adminisztrátor.

Michael - 1-es adminisztrátor.

BobIsTheFirst - 1-es adminisztrátor.

A szervernek ez a harmadik újranyitás egy nagyobb fejlesztés és javítás után nem régiben
EnterR és Rupert újra megnyitották, új erõvel, lendülettel és ötletekkel. A szerverre egyébként rendszeresen érkeznek az újítások illetve a hibajavítások melyeket a játékosok igényei szerint készítenek el. Nem is szeretném tovább húzni a szót, hanem inkább belevágok a szerver bemutatásába.
 
A szerver elérhetõségei
 



A fórum weboldalának a címe: http://maliburpg.whalehost.eu/

A szerver IP címe: 91.121.4.31:23180

 

Nem frakciós munkák
 



A szerveren szép számmal megtalálhatóak azok az úgy nevezett nem frakciós munkák, melyet bárki, bármikor elvállalhat. Ezeknél a munkáknál már elkezdõdik a szerverre jellemzõ egyediség, ugyanis a munkák nagy részénél egyedi megoldást alkalmaztak a fejlesztõk, de vegyük sorba õket:

Posta: A Malibu RPG-n annyiban különbözik a postás munka a többi szerveren lévõ társaikhoz képest, hogy itt nem CP-hez viszik ki a leveleket, hanem a házaknál lévõ postaládákba kell a játékosoknak bedobni a leveleket. A játékosok korlátozott számú levéllel indulnak el a kihordásra, így mindig vissza kell térni a postára egy újabb adag levélért.

Pizzafutár: Szintén egy megszokott munka a szervereken, ennek a munkának a fejlesztése még folyamatban van, de egyenlõre a megszokott módon zajlik a munkavégzés. CP-hez kell kivinni a pizzákat. Egyszerre a futárnál, 6 db pizza lehet.

Fahordó: Blueberry mellett lévõ hegyen és az ott megtalálható fatelepen lehet a munkát megkezdeni. A munka lényege, hogy \"A\" pontból \"B\"-be eljuttassuk a fákat. A munkavégzés itt is fel lett dobva azzal, hogy amikor a játékosok felpakolják a teherautót fákkal, akkor a teherautónak a platójára felkerülnek IG, láthatóan a fák. A munka össze van kapcsolva a gazdaság rendszerrel, ami annyit jelent, hogyha nincs elég fa a bútorboltban, akkor nem lehet bútorokat venni, amit a f***állítással lehet pótolni.

Úttisztító: Sok szerverrel ellentétben az úttisztítóknak itt nem CP-bõl CP-be kell hajtani a jármûveikkel, hanem megtett út alapján kapják a fizetésüket. A szerveren ez a munka sem a megszokott, hiszen kapott egy vizuális effektet. Néhány másodpercenként, látványos \"vízgõz\" keletkezik a jármûkörül, viszont semmilyen szaggatást nem okoz.

Üzemanyag szállító: Egy kamionnal és egy benzintartállyal kell Las Venturas-ba kimennie, majd megtöltenie a tartályt és visszahozni a városba.

Italszállító: Egy kisteherautóval kell Blueberry és Los Santos között ingáznia a szállítandó italokkal. A munka összeköttetésben van gazdaság rendszerrel, tehát ha nincs ital a raktárban, akkor a boltokban sem lehet italt vásárolni.
Szemétszállító:  Blueberryhez közeli placcon állnak a kukásautók, illetve a szemétégetõ. A kukásautóval fel kell venni a szemetet a város pontjain, majd visszavinni azt a szemétégetõhöz.

Mezõgazdaság: A nem frakciós munkák közül ez a összetettebb mind közül, ezért mindegyik munkarészt külön helyet kap.



  • Szállítómunkák: A farmról kell a városi élelmiszerraktárba elszállítaniuk a megtermelt termékeket. (Kenyér - tej - húskészítmény.) Különlegessége, hogy ami után valaki megpakolta a jármûveket, akkor vizuálisan is láthatja, hiszen a szállítójármûre rá kerül egy objektum.


  • Termelõmunkák: Az elszállítandó termékeket elõször ügyebár elõ kell állítani. A mûködésükrõl annyit, hogy a kijelölt helyen egy CP-be állva kell elvégezni õket. Ezekhez tartozik a kenyérsütés illetve a búzaõrlés is.



Emellett még termelõmunka a tehénvágás, melyhez egy kést kapnak a játékosok és a tehénfejés is.  A kést csak a tehenekre lehet használni, más különben a szerver automatikusan elveszi õket. (A teheneknek van külön objektumuk.)

Minden nem frakciós munkának a fizetése alapból a játékos bankszámlájára érkezik meg.
 


Frakciós munkák
 



Mint minden szervernek, az alapjait képzik a frakciós munkák és az azokon belül kialakuló közösségek. A következõ részben most ezeket fogom bemutatni nektek.

Sheriff Hivatal: Az õ feladatuk a szerveren a bûnmegelõzés és bûnüldözés. Rendelkeznek számos rendfokozattal, jármûvekkel, felszereléssel.

Egyediség úgy vélem, hogy abban rejlik, hogy a fegyvereiket nem minden szolgálatba lépéskor a rendszer osztja ki nekik, hanem mindenkinek egy raktárból kell kivennie.


EMD - Emergency Medical Department: Lényegében két frakció van összevonva, a mentõsök illetve a tûzoltók. Úgy gondolom, hogy egyedi dolognak számít, hogy a kórháznak is szükséges \"ellátmányt\", azaz orvosi eszközöket vásárolnia. Minden gyógyításnál elhasználódik bizonyos számú darab ilyen eszköz és ezeket pótolni kell, más különben az orvosok nem tudnak meggyógyítani embereket.

A tûzoltóknak is rendszeresen akad munkája, hiszen a szerveren rendszeresen van tûzeset.


Malibu News: Az õ fõfeladatuk a szórakoztatás. Rendszeresen vannak rádiós vetélkedõk, illetve játékok. Különlegessége a szerveren található rádiónak, hogy Live Streamen folyamatosan a rádió szerkesztõi által berakott zenék mennek, tehát amennyiben valaki kér egy számot, azt meg is kapja.

A választásokon a rádióban két játékos közötti interjú is hallgató volt.


Szerelõk: A feladatuk a szokásos, mint minden szerveren. Jármûveket javítanak és fejlesztenek. A fejlesztés alatt azt értem, hogy a szerveren van lehetõség az autó biztonságtechnikáját fejleszteni (indításgátló / fejeltebb zár rendszer / riasztó) illetve GPS-t beleszerelni. A \"tuningok\" közül csak az felnik és a hidraulika elérhetõ.

Különlegességekhez tartozik továbbá az is, hogy a szerelõknek is gondoskodniuk kell az alkatrész utánpótlásról, mert amennyiben kifogynak nem tudnak javítani. 


A szerelõk nem kapnak óránkénti fizetést, teljesítménybérben vannak.


A frakciós munkák fizetése szintén a játékosok bankszámlájára íródik.

 


A szerver gazdasági élete
 



A szerveren egyedi gazdasági rendszer van érvényben. Ahhoz, hogy a boltban a játékosok megtudják venni az életükhöz szükséges élelmiszert, a városban az embereknek fel kell tölteniük az élelmiszerraktárat. Amennyiben ez mégis kiürül, a játékosok nem tudnak élelmiszert vásárolni.

Ez mellett még fontos szerepe van a nem frakciós munkák között a fahordó munkának is, hiszen a játékosoknak lehetõségük nyílik a saját lakásukat berendezni, a saját tetszésük szerint. Az ehhez szükséges bútorokat a bútorboltban tudják megvenni, akkor ha a bútorboltban van a raktárban megfelelõ mennyiségû fa, melyet a fahordók hordanak oda. Amennyiben nincsen elegendõ mennyiségû fa, a játékosok nem tudnak bútorokat venni.


A szerveren a játékosoknak lehetõségük nyílik akár saját üzletet, bizniszt venni melyben az általuk összeválogatott / elnevezett tárgyakat árusíthatják. Amennyiben az italszállítók nem szállítanak megfelelõ mennyiségû italt a megyei italraktárba, akkor a bizniszekben az emberek nem tudnak italt vásárolni.

 


A bizniszekrõl
 



Mint említettem a játékosoknak lehetõsége nyílik akár üzletvezetõ bõrébe bújni.

A dolog ott kezdõdik, hogy lehetõség van saját üzlet vásárlására. Több fajta üzlet is van, a sima vegyesbolttól a ruhakereskedésig akár a sztriptízbárig. A játékosok a biznisz megvétele után saját maguk nevezhetik el, illetve állíthatnak akár belépõt is.


A biznisztulajdonosoknak van lehetõségük a saját üzletüknek megfelelõ eladási listát összeállítani. Értsd úgy, hogy egy sztriptízbárban nem fogsz kenyeret árulni.


Minden biznisztulajdonosnak törõdnie kell a saját bizniszével, olyan módon, hogy a boltban lévõ árukat rendszeresen fel kell tölteni. 

 


Illegális tevékenységek
 



A szerveren lehetõség nyílik természetesen az illegális tevékenységek folytatására is. Csak, hogy néhány példát soroljak fel, jármûlopás-feltörés, kábítószer termesztése, illetve széffeltörés és bankrablás vagy éppen egy másik játékos házának a feltörése.

Bár nem szeretnénk korlátozni a játékosokat semmilyen téren de, hoztunk néhány szabályt az igazságos játék miatt. A szerveren található szabályzatban le van írva, hogy melyik illegális tevékenységhez, hány darab szolgálatban lévõ Sheriff Hivatali szükséges. Azért éreztük ennek a szabályzatnak a bevezetését fontosnak, hiszen hajnali 3-kor nem sok ember van fent a szerveren, nem lenne igazságos akkor bankot rabolni például.   

 


Házzal kapcsolatos információk
 




A szerveren több fajta ház is megtalálható, a legolcsóbb motelszobától kezdve a már-már palotához hasonlító építményekig. A házakat a tulajdonosuknak lehetõségük van kinyitni-bezárni és az idegeneknek bekopogni a házba.

Az új házat a újdonsült tulajdonosaik bútorok nélkül kapják meg, tehát mindenki a saját szájíze szerint rendezheti be.

 


Inventory rendszer
 



A játékosoknak a tárgyaikat lehetõségük nyílik több helyen is tárolni. Külön inventoryja van az autóknak is, illetve a házaknak és természetesen a játékosoknak is.

Fontos tudnivaló, hogy amennyiben valaki nem zárja le az autóját vagy a házát, a többi játékos nyugodtan besétálhat és átkutathatja a házat.


Az inventoryval kapcsolatos egyediség: Minden tárgynak meg van a súlya és amennyiben a megadott súlynál többet cipel egy játékos, nem lesz képes futni, sprintelni csupán az öreg ember járásra. Ezzel azt próbáltuk megakadályozni, hogy a játékosok az egész bútorboltot a hátukon vigyék haza.

 


Intelligens NPC-k
 



A szerveren megtalálhatóak intelligens NPC-k akik álladóan megtalálhatóak a szerveren. Az NPC-k hamarosan kapnak saját személyiséget, akár a játékosok, melynek megfelelõen fognak reagálni az õket érõ külsõ behatásokra, mint például más játékosok.

Jelenleg van buszsofõri szolgálatot ellátó NPC, aki az utasokat viszi egyik városból a másikba. Található a szerveren még olyan NPC, melynek a kipecázott halakat, rákokat, tengeri pókokat lehet eladni, illetve egy eldugottabb helyen megtalálható egy díler NPC, akitõl a kábítószer termeléshez szükséges magvakat, illetve fegyvereket lehet venni, borsos áron természetesen. Rajtuk kívül még egy NPC van, akitõl lehet venni valamit, aki nem más mint a kedves öreg néni a parkban, aki a saját virágcsokrait árulja. (A játékos az inventoryjába megkapja a megvett csokrokat.)


Mellettük még jó néhány NPC-vel lehet találkozni, akik a városban sétálgatnak, nézelõdnek és beszélnek.


Az NPC-k egyrészrõl a személyiségük miatt lesznek majd intelligensek, hiszen lehet majd velük különféle interakciókat folytatni, illetve amennyiben fegyvert látnak, azonnal értesítik a hatóságokat.

 


Egyéb információk
 



A szerveren a játékosok által letett bútorokat egy adminisztrátor segítségével lelehet védeni, így ha valaki le RP-zi, hogy megépíti álmai kerítését, nem kell tartania attól, hogy valaki csak úgy szórakozásból másnapra lebontja azt.

A városokban el lettek helyezve mobil WC-k illetve kukák. A mobil WC-ben egyértelmû, hogy mit lehet csinálni, míg a kukába belelehet tenni, illetve kivenni. A kukatartalma véletlenszerûen változik, amennyiben valamennyi ideig nem nyúl bele senki.


A játékosoknak lehetõségük nyílt arra, hogy a kezükben lévõ pénzt átalakíthassák tárggyá. Azaz ugyanúgy eltudják dobni, mint egy fegyvert.

 

A szerverleírását folyamatosan bõvítem, tehát érdemes nyomon követni a témát.

Az elérhetõségeket kiírom, amint egy moderátor engedélyezi.

62
Archívum / [HUN/ENG] ~ Cigányok VS Skinheadek DM ~ | v0.1 | Megnyílt!
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 18:15:23 »
Ezzel a névvel és tartalommal betiltanám a szervert.

Ennyi erõvel én is indítok egy szervert, ami szintén nagy port kavar a címével. A szerveren lehetõség nyílik a cigányok lassú kivégzésére, gyors megölésére vagy kinzására.


A holttestüket meg lehet majd gyalázni vagy szimplán megetetni a kutyákkal.


A példa amit mondtam az tudom, hogy felnagyított változata volt a jelenlegi problémának.


De mint már valaki mondta: A sok alapból hülye kis értelmifogyatékos cigány azt látja, hogy milyen jó Skinheadeket öldökolni. Most lehet azt mondani, hogy de egy sima Tdm-én is azt látja... Annyi különbséggel, hogy itt jelenleg egy konkrét csoporta irányul az erõszak.

63
Archívum / [HUN/ENG] ~ Cigányok VS Skinheadek DM ~ | v0.1 | Megnyílt!
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 09:24:03 »
Tehát, ha felmegyek a szerverre és elkezdem szidni a szinesfémre orientált buckalakókat, valamint hangoztatom, hogy legszívesebben lelõném az összeset, majd át mennék rajtuk egy tankal és bele dobnám végezetül õket egy vulkánba, akkor az nem rasszizmus, hanem egyszerûen gyûlölöm a másik csapatot?

Viccet félretéve, nem hinném, hogy egy Magyarországon ilyen kényes témát így el kéne viccelni. A két \"fél\" között így is hatalmas a feszültség. Nem csak a Skinheadek és a cigányok között, de a Magyar és a cigány között is. 4 éve amikor úgy éreztem, hogy erre az útra kell lépnem az vezetett rá, hogy a cigányok ok nélkül le köpdöstek, megvertek vagy éppen ki akartak rabolni.


Minden országban meg vannak azok a témák amelyek kényesen érintik az ott élõ embereket.

64
Archívum / [HUN/ENG] ~ Cigányok VS Skinheadek DM ~ | v0.1 | Megnyílt!
« Dátum: 2014. augusztus 19. - 06:56:51 »
Jóég.


65
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 23:48:10 »
Ezt nekem senki nem mondta, ma még te sem Vito.

Különösebben engem nem érdekel, hogy ki vezette eddig, de szerintem a \"felvirágoztatás\" túlzás, mivel most is a nulláról építettem fel a dolgokat.


Értelmesen gondolkodsz. Amiért nem tudok fent lenni egy hétig, mondjak le, mint frakcióvezetõ? Gondolom Te sem gondoltad komolyan.


Én írtam, hogy a jelentkezési lapod el lett utasítva. Elvileg ki is lettél rúgva, ezért nem értettem a dolgot. Iszonyatosan nagy dolog lett volna várni, vagy most újra jelentkezni, komolyan.


A villám kárról igazán nem én tehetek, azt meg senki ne várja el, hogy a barátnõm és a közös nyaralás elé helyezzem a szervert és a játékot.

66
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. augusztus 09. - 22:48:42 »
Én hergeltelek fel Ennyire, tudom.

A történet ott kezdõdik, hogy 1-2 hete egy villámból kifolyólag tönkrement a számítógépem. Szerencsére a biztosító fizette, de idõ volt amíg javítani tudták. Nekem pont akkor volt egy, egy hetes nyaralásom barátnõmmel, így nem tudtam a géphez ülni. Egy viszonylag rosszabb, de internetképes telefonról amin volt mobilinternet azért fel-fel jártam a fórumra amikor idõm engedte.


A következõ történt: Martinez alias Vito Falcoln felkeresett egy adminisztrátort, majd betetette magát a frakcióba. Késõbb ezzel az adminisztrátorral tisztáztuk és abban maradtunk, hogy mivel Vito OOC lett felvéve, OOC is lesz kirúgva.


Ami után ma kirúgtalak kezdõdött.


Ha annyira nagy játékos lennél akkor tudnál várni és nem könyörögted volna be magad a frakcióba.

67
Archívum / Country Life RolePlay - Egy új korszak kezdete
« Dátum: 2014. július 31. - 17:27:35 »
Erre már nagyon rég óta vártam.  :thumbsup:

68
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 15. - 08:12:49 »
Én a magam részérõl kellemeset csalódtam a szerverben. Hosszú ideje ez az elsõ normális szerver, ahol figyelnek a játékosokra, legalábbis én akármivel zaklattam õket, azonnal jöttek, olykor nem is egyedül, hanem egybõl ketten.

Az alap játékostábor szintén jó, nincsenek azok a tipikus még azt sem tudja, hogy mi azaz
IC vagy OOC.

Ami a játékos számot illeti, este 10-11 felé volt fent 30 egynéhány játékos.


Egyébként szerintem rengeteget változott a szerver, sok újítás történt, csak így tovább Malibu!

69
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting
« Dátum: 2014. július 12. - 18:15:12 »
Én olyan \"dologban\" szeretnék érdeklõdni, hogy terveztek-e bármit még a szerverrel? (Újítások, javítások, átalakítások.)

70
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 12. - 18:11:44 »
Én is sok sikert kívánok, az \"elõzõ\" Malibun is jól éreztem magamat, de szerintem nem csak én vagyok úgy vele, hogy esetlegesen \"félve\" kezdünk el játszani, az utóbbi leállások miatt, de mindenképpen felmegyek a szerverre. :)

71


Idézetet írta: krisk date=1405079383\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49259\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Gondoljunk bele abba, hogy a kliens segítségével több lehetõség nyílik meg a fejlesztõk elõtt, ami pedig a biztonságot illeti... Gondoljunk bele a WoW-os játékosoknak a helyzetébe Magyarország 1.számú privát szerverén, ahol 15-20gb-ot tölt le a szerver, vagy a COD-os játékosokéba ahol szerverenként 100mb-ot tölt le. De ha merészebbek vagyunk akkor a torrentek és crackek?


[...]


A másik érv pedig az, hogy kevesebb hacker és funnoló jön fel a szerverre, mert ha csak úgy funnolni akar inkább felmegy egy olyan szerverre ahol csak a \"connect\" gombot kell megnyomnia. Aki viszont valóban játszani akar és letölt, biztos, hogy az adminok és a játékosok is másképpen tekintenek rá. Gondolok itt arra, hogy segítenek neki akár az alapvetõ RP tudás elsajátításában. Elvégre egyszer mindenki megtanulta.



 
A különbség a kettõ között annyi, hogy míg a CoD és a WoW multiplayerjeit a játék fejlesztõi írták, addig a SAMP-ot egy reverse engineerekbõl álló csapat. A CoD és a WoW esetében az egész pipeline zárt, a fejlesztõk látják a kódot, és úgy írták meg, hogy biztonságos legyen.
A SAMP-ot, ezzel ellentétben, csak \"összetákolták\". A rendszer azért mûködik úgy, ahogyan most mûködik, mert máskülönben biztonságilag nem lenne feddhetetlen az egész fejlesztés A Custom modok esetében, például, mert ugye általában azt töltesz le szerverekhez, a Valve, az Activision vagy a Blizzard úgy csinálta meg a játékait, hogy legyen egy megfelelõ ellenõrzés, hogy a letöltött modok megfelelnek-e a játék specifikációinak. Ezzel ellentétben a SA egy RenderWare játék, vagyis egy alacsony szintû rendszerre (kb. DirectX-szintû) lett építve. Nincs semmi ellenõrzés, hogy a berakott mod érvényes-e, hogy az adott módosítások milyen problémákkal járhatnak.
A torrentek és a crackek esetében az nyújt biztonságot, hogy a közösség, ahonnan leszedted, esetenként többtíz-százezer fõbõl áll, vagy publikus oldalakon milliós nagyságrendû, és így a hibás vagy vírusos linkeket hamar törlik, vagy legalább is figyelmeztetnek rá. Ugyanez a biztonsági tényezõ nincs jelen egy kis SAMP közösségnél.
Ezen kívül nem csak olyan szintû biztonságot kell elemezni, mint amit a szerver tulajdonosai okozhatnak (nem kérem az oltogatást, hogy én utalok valamire, ez feltételes mód volt, pontosan azt is kell alatta érteni, amit olvasol). A játékosok is könnyedén meghamisíthatják a kliens adatokat, sõt. A mondandód második részére reagálva rengeteg olyan cheater van, aki pont abban látja a kihívást, ha egy védettnek mondott rendszert akar kijátszani. Minden, amit elküld a rendszer, le lehet hallgatni vagy éppen meg lehet hamsiítani. Ezzel a SAMP is sokat szívott régen, meg most is. Az SSL csak a man-in-the-middle attack ellen véd (vagyis ha valaki le akarja hallgatni távolról a kapcsolatot), de a felhasználó könnyedén fabrikálhat magának egy custom klienset, amivel olyan adatokat küldhet a szervernek, ami nem valós, vagy bizonyos RPC kódokat (tehát a custom kliens feature-jeit) teljesen ki is iktathatja.
A custom klienses anticheat is hülyeség, mert amíg a rendszer a klienstõl várja el a választ a kérdéseire, addig természetesen meg lehet hamisítani a választ, akár legyen az a GTA:SA mappa tartalma vagy hogy milyen CLEO modok vannak feltelepítve a gépedre. A hálózati biztonság három szabálya:
 
  • sose bízz a kliensben (hackek, cheatek),

  • sose bízz a szerverben (lag),

  • sose bízz a felhasználóban (bugok kihasználása).




Nem kívántam ezzel a hozzászólásommal további vitát generálni, csupán válaszoltam Peter kérdésére.
 
[/quote]
 
Köszönöm a bõ és részletes válaszodat és bár elolvastam sok olyan dolgot találtam benne ami nekem mint egyszerû felhasználónak kissé magas, de nagyjából értem.

Egyébként még annyit tudnék reagálni rá, hogy a WoW-nál illetve COD-nál is ha tört szerverre megy fel az ember játszani és ott custom mód van, akkor ügye azt le kell tölteni-e a játékosnak. Viszont akár egy .mp3-nak \"titulált\" fájl is lehet vírus akár, nem ? Illetve a WoW-nál most saját klienst hozott létre az a bizonyos szerver és akár a letöltések közé is simán beletud csempészni akármilyen programot, hiszen azt az õ csapatukon kívül senki nem igazán ellenõrzi. ( Bár a vírusirtók gondolom megtalálják. )

72
Vitától függlenül írom a véleményemet a kliensrõl. Nem szeretnék még olajat önteni a tûzre.

Szóval kezdetben én sem örültem a kliensnek, hiszen egy plusz letöltés lett volna. Igazából a biztonsági kérdés csak most merült fel, amikor itt valaki írta. Aztán elgondolkodtam és arra jutottam, hogy mégis esetleg több embert vonzhat, mint amennyit taszíthat. ( Amennyiben egyszerû a \"beüzemelése\". )


Gondoljunk bele abba, hogy a kliens segítségével több lehetõség nyílik meg a fejlesztõk elõtt, ami pedig a biztonságot illeti... Gondoljunk bele a WoW-os játékosoknak a helyzetébe Magyarország 1.számú privát szerverén, ahol 15-20gb-ot tölt le a szerver, vagy a COD-os játékosokéba ahol szerverenként 100mb-ot tölt le. De ha merészebbek vagyunk akkor a torrentek és crackek?


A másik érv pedig az, hogy kevesebb hacker és funnoló jön fel a szerverre, mert ha csak úgy funnolni akar inkább felmegy egy olyan szerverre ahol csak a \"connect\" gombot kell megnyomnia. Aki viszont valóban játszani akar és letölt, biztos, hogy az adminok és a játékosok is másképpen tekintenek rá. Gondolok itt arra, hogy segítenek neki akár az alapvetõ RP tudás elsajátításában. Elvégre egyszer mindenki megtanulta.


Esetleges elírások miatt elnezest, mobilról írtam.

73
Általános / VaticanRP / FUN / TDM - Avagy a nagy tervek
« Dátum: 2014. július 10. - 18:52:36 »
Nézd, attól függetlenül, hogy ez így irtó õrült ötlet, attól függetlenül legalább nem a sima és megszokott, \"vannak a pirosak, meg a kékek és bum-bum-dirr-durr-csatt-puff-paff\". Legalább egyedi lenne a szerver, mind ötlet terén mind pedig akkor ha meglenne valósítva. Nekem külön tetszik az, hogy nem fontos mindenkinek DM-nie hanem van több lehetõség is.

Egyébként azt meglehetne oldani, hogy akinek nagyobb a támogatottsága azt az \"Istene\" jobban kegyeli és pl.: extra autót kap vagy esetleg valami új fegyvert, vagy akár bármilyen pluszt, de csak olyat ami nem juttatja olyan elõnyhöz ami nagy mértékben beleszól a játékmenetbe.?

74
Archívum / Country Life RolePlay - Egy új korszak kezdete
« Dátum: 2014. július 10. - 18:48:36 »
Tehát ezek szerint mindenképpen FPS nézet lesz. Remélem, hogy ez több játékost vonz, mint amennyit taszít. :) Bár én már \"kicsit\" nagyon kipróbálnám a szervert. >:D Ezzel egyáltalán nem azt mondom, hogy  szeretnék érdeklõdni az elõre tervezett nyitás felõl.  :angel:

75
Archívum / Country Life RolePlay - Egy új korszak kezdete
« Dátum: 2014. július 10. - 11:24:52 »
Értem, viszont az a gond ha éppen nincsen éppen olyan admin aki tudja figyelni az eseményeket. Mennyire fix, hogy FPS nézet lesz egyébként? Valamint az autókban rendesen látszódni egy belsõtér vagy pedig az alap \"belsõ nézet\" lesz, amikor az utat lehet látni csak? A másik kérdés a fegyvertéma. Annál ugyanúgy lesz mint eddig csak ügye most nem lehet majd latni az embert?

Remélem nem baj, hogy kerdezoskodom.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal