Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Castle

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Segítségkérés / if rcon admin
« Dátum: 2014. június 11. - 16:17:22 »
Úgy is kiírja a hibaüzenetet.

62
Segítségkérés / if rcon admin
« Dátum: 2014. június 11. - 16:05:06 »
Sziasztok!  :)
Valaki megtudná mondani hogy ezzel mi a probléma? Ha bejelentkezek rconba akkor is kiírja a hibát.
 
if(AdminLevel[playerid] < 2 || !IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy admin, vagy nincs meg a kellõ szinted!\");

 
[mod]Javítottam a

taget

tagre! A téma címe pedig talán legközelebb lehetne kicsit pontosabb is.[/mod]

63
Segítségkérés / Véletlenszerû szín röviden
« Dátum: 2014. június 11. - 12:01:18 »
Sziasztok! :)
Valaki megtudná mondani hogy ezt a véletlenszerû színt hogyan lehet úgy megoldani hogy ne ilyen szín kódot hozzon ki: 0xFF..... Hanem olyat amit szöveg közben is fellehet használni.
Példa:
 
SendClientMessage(playerid, ((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF)), \"Szöveg szöveg szöveg\");

 
Nekem ilyen kéne:
 
SendClientMessage(playerid, -1, \"{\"veletlenszin\"}Szöveg {\"veletlenszin\"}szöveg {\"veletlenszin\"}szöveg\");

 
Válaszokat elõre is köszönöm! :)

64
Segítségkérés / Élet, Armor töltés
« Dátum: 2014. június 10. - 15:32:42 »
Ez egy regenerálódás lenne :D
kos nem mûködik amit te írtál.

65
Segítségkérés / Élet, Armor töltés
« Dátum: 2014. június 10. - 15:02:30 »
Üdv.
Valaki megtudná mondani hogy ezzel az élet + armor töltéssel mi a baj?
Ez mind bent van egy egy másodperces timer alatt.
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
    if(GetPlayerHealth(i) < 100)
    {
        SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);
   }
   if(GetPlayerArmour(i) < 100)
   {
       SetPlayerHealth(i, GetPlayerArmour(i) + 1);
   }
}   }

66
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 10. - 14:56:10 »
Nem ott van.
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid,2541.0657,1507.6687,11.0548);
SetPlayerFacingAngle(playerid,270.8783);
SetPlayerCameraPos(playerid,2545.8142,1507.6687,11.0150);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,2531.9138,1507.6687,11.7813);
        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3);
}

67
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 10. - 13:11:27 »
Kicseréltem a sétálást egy táncra csak ezzel pedig az a baj hogy amikor fellép a játékos a szerverre és bedobja a karakterválasztóba akkor az elsõ skinnél nem kezd el táncolni hanem amikor nyom egy nyilat valamerre.
Valaki megtudná mondani hogy hogyan lehet ezt a hibát kiküszöbölni.

68
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 08. - 19:24:47 »
Pedig imént láttam ezt egy szerveren hogy sétált animációban a kamera felé...

69
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 08. - 19:17:12 »
Jó, csak ezzel az a baj hogy egy helyben sétál.

70
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 08. - 18:54:16 »
Sziasztok!  :)
Valaki megtudná mondani hogy a karakterválasztóban hogyan lehet egy olyan animációt elindítani hogy elkezd sétálni?

71
Segítségkérés / Játékos halála
« Dátum: 2014. június 08. - 11:26:08 »
Nem mûködik valamiért.
Valaki megnézné mi a probléma vele?
 
new string[500], weaponname[500];
    if(reason != 47 || reason != 49 || reason != 50 || reason != 51 || reason != 53 || reason != 54)
    {
GetWeaponName(reason,weaponname,sizeof(weaponname));
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}megölte {%06x}%s (%d) {\"feher\"}játékost. Fegyver: %s\",GetPlayerColor(killerid) >>> 8,GetName(killerid),killerid,GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid,weaponname);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 47)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Fake Pistol\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 50)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Helicopter Blades\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 51)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Explosion\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 53)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Drowned\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
if(reason == 54)
{
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}meghalt. Indok: Splat\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}

 
[mod]Beágyazás javítva![/mod]

72
Segítségkérés / Játékos halála
« Dátum: 2014. június 08. - 01:04:18 »
Sziasztok!
Van egy kódom ami a chatbe írja ha valaki megölt valakit.
Csak ezzel az a problémám hogyha leesett magasról és abba halt bele vagy ha egy égõ jármûben felrobbant akkor hülyeséget ír oda hogy ki ölte meg.
Valaki megtudná mondani hogy ezt hogyan lehetne kiküszöbölni, hogy úgy írja XY meghalt.?
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new string[500], weaponname[500];
GetWeaponName(reason,weaponname,sizeof(weaponname));
format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {\"feher\"}megölte {%06x}%s (%d) {\"feher\"}játékost. Fegyver: %s\",GetPlayerColor(killerid) >>> 8,GetName(killerid),killerid,GetPlayerColor(playerid) >>> 8,GetName(playerid),playerid,weaponname);
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}

73
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 08. - 19:24:47 »
Pedig imént láttam ezt egy szerveren hogy sétált animációban a kamera felé...

74
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 08. - 19:17:12 »
Jó, csak ezzel az a baj hogy egy helyben sétál.

75
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 08. - 18:54:16 »
Sziasztok!  :)
Valaki megtudná mondani hogy a karakterválasztóban hogyan lehet egy olyan animációt elindítani hogy elkezd sétálni?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal