Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Jim Toretto

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25
61
Segítségkérés / Dialog probléma!
« Dátum: 2015. November 12. - 20:01:59 »
Olyan gondom lenne hogy mint látható az első részben meg kell adni egy munka id-t. A második részben egy jármű id-t és utána létrehozza de az a baj hogy nem azzal a munkaid-vel teszi le a kocsit amit az első ablakba megadtam, viszont a kocsi modelt már jól teszi amit utoljára adtam meg.. :( Hogyan lehetne ez a script jó ?
A válaszokat előre is köszönöm!
 
      else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK)
{
   new munka = strval(inputtext);
   if(munka < 0 || munka > MAX_MUNKA) return Msg(playerid, \"Hibás munka ID!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Alapkocsi Lerakás\", \"Kérem adja meg a jármű ID-jét:\", \"Tovább\", \"Mégse\");
}
else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL)
{
    new model = NINCS;
    new munka = strval(inputtext);
   if(IsNumeric(inputtext))
   {
      model = strval(inputtext);
   }
   else
   {
      model = GetVehicleModelIDFromName(inputtext);
   }
   if(model < 400 || model > 611) return Msg(playerid, \"Ilyen járműtípus nem létezik\");
   new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle;
   GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
   GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
   new vw=GetPlayerVirtualWorld(playerid);
   new interior=GetPlayerInterior(playerid);
 
   new id = NINCS;
   for(new k = 0; k < MAX_MUNKAKOCSI; k++)
   {
      if(!MunkaKocsi[munka][k][kVan])
      {
         id = k;
         break;
      }
   }
   if(id == NINCS)
      return Msg(playerid, \"Elérte a maxot!\");
   MunkaKocsi[munka][id][kVan] = true;
   MunkaKocsi[munka][id][kID] = UjKocsi(model, posx, posy, posz, angle,1,1, interior, vw, CAR_TYPE_MK, munka, id);
   MunkaKocsi[munka][id][kModel] = model;
   MunkaKocsi[munka][id][kInt] = interior;
   MunkaKocsi[munka][id][kVW] = vw;
 
   MunkaKocsi[munka][id][kPos][0] = posx;
   MunkaKocsi[munka][id][kPos][1] = posy;
   MunkaKocsi[munka][id][kPos][2] = posz;
   MunkaKocsi[munka][id][kPos][3] = angle;
   MunkaKocsi[munka][id][kSzin][0] = 1;
   MunkaKocsi[munka][id][kSzin][1] = 1;
   KmSzamol[MunkaKocsi[munka][id][kID]]=0;
   CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cKerekek] = 0.0;
   CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cMotorolaj] = 0.0;
   MunkaKocsiMentes(munka, id);
   Msg(playerid, \"Jármű lerakva\");
}

62
Segítségkérés / Alap HP jelzőn nem csökken az élet.
« Dátum: 2015. November 02. - 08:27:06 »
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    OnPlayerHit(damagedid, playerid, bodypart, weaponid, amount);
return 1;
}
stock OnPlayerHit(playerid, attacker, damageType, Float:amount, bodypart)
{
if(damageType == DAMAGE_VEHICLE)
return 0;
if(IsPlayerNPC(playerid) || Ajtozott[playerid] > 0 || AdminDuty[playerid] || Warozott[playerid] >= UnixTime || NoDamage[playerid] || SpawnVedelem[playerid]
|| PlayerVehicle[playerid] != NINCS && ArmoredVehicle[PlayerVehicle[playerid]]
|| attacker != INVALID_PLAYER_ID && ( NemMozoghat(attacker) || AdminDuty[attacker] )
)
return 0;
new Float:damage;
if(0 <= damageType < WEAPON_DAMAGE_TYPES) switch(CustomDamage[damageType][wType])
{
case DAMAGE_DEFAULT, DAMAGE_NEUTRAL:
   damage = amount;
case DAMAGE_OVERWRITE:
   damage = CustomDamage[damageType][wDamage];
case DAMAGE_MULTIPLIER:
   damage = amount * CustomDamage[damageType][wDamage];
}
if(PajzsNala[playerid] && PlayerSkin[playerid] == 285)
damage *= 0.75;
if(damage <= 0.0)
return 0;
 
LogDamage(LOG_DAMAGE_TAKE, playerid, attacker, damageType, damage);
if(22 <= damageType <= 38)
{
PlayerInfo[playerid][pLoves] = UnixTime + 120;
PlayerInfo[playerid][pEllatva] = true;
}
if(attacker != INVALID_PLAYER_ID
&& 22 <= damageType <= 38 && !PLAYER_MARKER_IS_HIDDEN(attacker) && !PlayerMarker[attacker][mHidden] && !IsACop(attacker) && (PlayerInfo[attacker][pHitman] <= 0 && !HitmanDuty[attacker])
&& PlayerMarker[attacker][mLastShoot] != UnixTime
&& (PLAYER_MARKER_WEAPONS_SHOOT(attacker)
   || (WeaponArmed(attacker) == WEAPON_RIFLE || WeaponArmed(attacker) == WEAPON_SNIPER) && GetDistanceBetweenPlayers(attacker, playerid) <= PLAYER_MARKER_RIFLE_DISTANCE)
)
{
PlayerMarker[attacker][mLastShoot] = UnixTime;
switch(PlayerMarker[attacker][mType])
{
   case PLAYER_MARKER_SHOOT:
   {
      if((PlayerMarker[attacker][mTime] + PLAYER_MARKER_TIME_SHOOT) > PLAYER_MARKER_MTIME_SHOOT)
         PlayerMarker[attacker][mTime] = PLAYER_MARKER_MTIME_SHOOT;
      else
         PlayerMarker[attacker][mTime] += PLAYER_MARKER_TIME_SHOOT;
   }
   case PLAYER_MARKER_KILL:
   {
      if((PlayerMarker[attacker][mTime] + PLAYER_MARKER_TIME_KILL_SHOOT) > PLAYER_MARKER_MTIME_KILL)
         PlayerMarker[attacker][mTime] = PLAYER_MARKER_MTIME_KILL;
      else
         PlayerMarker[attacker][mTime] += PLAYER_MARKER_TIME_KILL_SHOOT;
   }
   case PLAYER_MARKER_MKILL:
   {
      if((PlayerMarker[attacker][mTime] + PLAYER_MARKER_TIME_MKILL_SHOOT) > PLAYER_MARKER_MTIME_MKILL)
         PlayerMarker[attacker][mTime] = PLAYER_MARKER_MTIME_MKILL;
      else
         PlayerMarker[attacker][mTime] += PLAYER_MARKER_TIME_MKILL_SHOOT;
   }
   default:
   {
      MarkerAction(attacker, PLAYER_MARKER_SET, PLAYER_MARKER_SHOOT);
   }
}
}
new bool:kikerulve = (random(100)+1) <= Gyemantjai[playerid];
if(kikerulve)
return !Msg(playerid, \"[Gyémánt] Hála az ügyességednek, kikerültél egy találatot\");
if(IsACop(attacker) && Tazer[attacker] && Sokkolt[attacker] == 0 && (WeaponArmed(attacker) == WEAPON_DEAGLE || WeaponArmed(attacker) == WEAPON_SILENCED) && OnDuty[attacker] && GetPlayerState(attacker) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new fail, chancetofail = random(100);
switch(chancetofail)
{
   case 0..35: fail = 1;
   default: fail = 0;
}
if(IsPlayerInWater(attacker) || IsPlayerInWater(playerid)) { Msg(attacker, \"Vízben lévőt akarsz lesokkolni? Az áram agyonüt titeket!\"); fail = 1; }
if(GetDistanceBetweenPlayers(attacker, playerid) > 25.0 || IsPlayerNPC(playerid)) { Msg(attacker, \"Nincs a közeledben senki, vagy odáig nem ér el a sokkoló feje!\"); fail = 1; }
if(fail)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Majdnem lesokkolt egy rendőr! Vigyázz!\");
   SendClientMessage(attacker, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Nem tudtad lesokkolni a célszemélyt!\");
   Cselekves(attacker, \"lő a sokkolóval, de nem tudja lesokkolni a célszemélyt\", 1);
   GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Majdnem lesokkoltak!\", 2500, 3);
   Sokkolt[attacker] = 5;
   return 1;
}
if(Rabol[playerid] == 1) Rabol[playerid] = 0;
if(Tazer[playerid]) Tazer[playerid] = false;
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Lesokkolt egy rendőr, és 60 másodpercig megbénultál.\");
SendClientMessage(attacker, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Lesokkoltad 60 másodpercre.\");
Cselekves(attacker, \"lő a sokkolóval, és lesokkolja a célszemélyt\", 1);
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Sokkoltak\", 2500, 3);
Bilincs(playerid, 1);
ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\",\"crckdeth2\",4.1,0,1,1,1,0);
WeaponArm(playerid);
Sokkolt[attacker] = 15;
return 1;
}
new Float: newhp = Health[playerid], Float: newarmour = Armour[playerid];
if(attacker != INVALID_PLAYER_ID)
{
newarmour -= damage;
if(newarmour < 0)
{
   newhp += newarmour;
   newarmour = 0;
}
}
else
newhp -= damage;
if(!Animban[playerid] && !Paintballozik[playerid] && !Kikepzoben[playerid] && newhp < 15.0 && NextAvailableNoDamage[playerid] < UnixTime && bodypart != BODY_PART_HEAD)
{
NoDamage[playerid] = 3;
newhp = 15.0;
AnimbaRak(playerid);
NextAvailableNoDamage[playerid] = UnixTime + 30;
}
if(damageType == DAMAGE_FALL && !Animban[playerid] && !Paintballozik[playerid] && !Kikepzoben[playerid] && NextAvailableNoDamage[playerid] < UnixTime && damage >= 15.0)
{
NoDamage[playerid] = 3;
newhp -= 50.0;
AnimbaRak(playerid);
NextAvailableNoDamage[playerid] = UnixTime + 30;
}
SetPlayerHealth(playerid, newhp);
SetPlayerArmour(playerid, newarmour);
LastDamage[playerid] = UnixTime;
if(attacker != INVALID_PLAYER_ID)
{
ScriptShoot[playerid] = true;
Shooted[playerid][attacker] = UnixTime;
LastDamager[playerid] = attacker;
LastDamagerDamage[playerid] = UnixTime;
LastDamagerType[playerid] = damageType;
}
if(PlayerSkin[playerid] == 285 && Armour[playerid] >= 100.0) return 0; //SWAT
if(damageType == 34 && Armour[playerid] <= 55.0 && !Paintballozik[playerid]) // sniper = 1 lövés anim
{
SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Sérülés: Sniperrel meglőttek, ezért súlyosan megsérültél (#%d)\", PlayerInfo[attacker][pBID]);
Msg(attacker, \"Eltaláltad, ezért nem tud mozogni.\");
AnimbaRak(playerid, false);
new sniplog[128]; format(sniplog, 128, \"%s sniperrel meglőtte őt: %s\", PlayerName(attacker), PlayerName(playerid)); Log(\"Kill\", sniplog);
PlayerInfo[playerid][pLoves] = UnixTime + 600;
PlayerInfo[playerid][pEllatva] = true;
}
else if(damageType == 33 && Armour[playerid] <= 30.0 && !Paintballozik[playerid])
{
if(RifleTalalat[playerid] > 0)
{
   SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Sérülés: Többször is meglőttek Riflevel, ezért súlyosan megsérültél (#%d)\", PlayerInfo[attacker][pBID]);
   Msg(attacker, \"Többször is meglőtted Riflevel, ezért súlyosan megsérült.\");
   AnimbaRak(playerid, false);
   new riflelog[128]; format(riflelog, 128, \"%s riflevel animba lőtte őt őt: %s\", PlayerName(attacker), PlayerName(playerid)); Log(\"Kill\", riflelog);
   PlayerInfo[playerid][pLoves] = UnixTime+300;
   PlayerInfo[playerid][pEllatva] = true;
}
RifleTalalat[playerid] = 10;
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(Paintballozik[playerid])
{
   NoDamage[playerid] = 5;
   if(damageType == 22) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][0] += PBSKILL_FEJ, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Colt45 skilled emelkedett \"#PBSKILL_FEJ\" ponttal\");
   if(damageType == 23) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][1] += PBSKILL_FEJ, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Silenced skilled emelkedett \"#PBSKILL_FEJ\" ponttal\");
   if(damageType == 24) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][2] += PBSKILL_FEJ, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Deagle skilled emelkedett \"#PBSKILL_FEJ\" ponttal\");
   if(damageType == 25) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][3] += PBSKILL_FEJ, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Shotgun skilled emelkedett \"#PBSKILL_FEJ\" ponttal\");
   if(damageType == 27) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][5] += PBSKILL_FEJ, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Combat skilled emelkedett \"#PBSKILL_FEJ\" ponttal\");
   if(damageType == 29) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][7] += PBSKILL_FEJ, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"Az MP5 skilled emelkedett \"#PBSKILL_FEJ\" ponttal\");
   if(damageType == 30) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][8] += PBSKILL_FEJ, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"Az AK47 skilled emelkedett \"#PBSKILL_FEJ\" ponttal\");
   if(damageType == 31) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][9] += PBSKILL_FEJ, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"Az M4 skilled emelkedett \"#PBSKILL_FEJ\" ponttal\");
   FegyverSkillFrissites(attacker);
   Msg(playerid, \"Fejen lőttek, ezért kiestél, hamarosan újraéledsz\");
   Msg(attacker, \"Fejen lőtted, ezért kiesett\");
   new Float:hp; GetPlayerHealth(attacker, hp);
   SetPlayerHealth(attacker, hp+random(100));
   PlayerPlaySound(attacker, 17802, 0.0, 0.0, 0.0);
   SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
   return 0;
}
if(!Paintballozik[playerid] && !Kikepzoben[playerid] && !Halal[playerid])
{
   SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejen lőttek, ezért eszméletedet vesztetted (#%d)\", PlayerInfo[attacker][pBID]);
   Msg(attacker, \"Fejen lőtted, ezért eszméletét vesztette.\");
   PlayerInfo[playerid][pEllatva] = false;
}
if(Harcol[playerid])
   HarcKieses(playerid, \"Fejen lőtték\");
else
   SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
tformat(128, \"%s fejen lőtte őt: %s\", PlayerName(attacker), PlayerName(playerid)); Log(\"Kill\", _tmpString);
}
else if(bodypart == BODY_PART_LEFT_LEG || bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(Paintballozik[playerid])
    {
   NoDamage[playerid] = 5;
   if(damageType == 22) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][0] += PBSKILL_LAB, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Colt45 skilled emelkedett \"#PBSKILL_LAB\" ponttal\");
   if(damageType == 23) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][1] += PBSKILL_LAB, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Silenced skilled emelkedett \"#PBSKILL_LAB\" ponttal\");
   if(damageType == 24) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][2] += PBSKILL_LAB, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Deagle skilled emelkedett \"#PBSKILL_LAB\" ponttal\");
   if(damageType == 25) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][3] += PBSKILL_LAB, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Shotgun skilled emelkedett \"#PBSKILL_LAB\" ponttal\");
   if(damageType == 27) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][5] += PBSKILL_LAB, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"A Combat skilled emelkedett \"#PBSKILL_LAB\" ponttal\");
   if(damageType == 29) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][7] += PBSKILL_LAB, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"Az MP5 skilled emelkedett \"#PBSKILL_LAB\" ponttal\");
   if(damageType == 30) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][8] += PBSKILL_LAB, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"Az AK47 skilled emelkedett \"#PBSKILL_LAB\" ponttal\");
   if(damageType == 31) PlayerInfo[attacker][pFegyverSkillek][9] += PBSKILL_LAB, SendClientMessage(attacker, COLOR_YELLOW, \"Az M4 skilled emelkedett \"#PBSKILL_LAB\" ponttal\");
   FegyverSkillFrissites(attacker);
   new Float:hp; GetPlayerHealth(attacker, hp);
   SetPlayerHealth(attacker, hp+random(50));
   Msg(playerid,\"Lábon lőttek, ezért kiestél, hamarosan újraéledsz\");
   Msg(attacker,\"Lábon lőtted, ezért kiesett\");
   SetHealth(playerid, 0.0);
   PlayerPlaySound(attacker, 17802, 0.0, 0.0, 0.0);
   return 0;
}
LabTalalat[playerid] ++;
if(LabTalalat[playerid] >= 2)
{
   SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Lábon lőttek, ezért súlyosan megsebesültél (#%d)\", PlayerInfo[attacker][pBID]);
   Msg(attacker, \"Lábon lőtted, ezért megsebesült.\");
   if(!AdminDuty[attacker] && !Harcol[attacker] && !Paintballozik[attacker] && !Kikepzoben[attacker] && !Halal[attacker])
   {
      PlayerInfo[attacker][pOlesIdo] +=K_LAB_IDO;
      tformat(128, \"%s plusz kórház jail ideje %d másodpercre nőtt (+\"#K_LAB_IDO\"mp)\", PlayerName(attacker), PlayerInfo[attacker][pOlesIdo]);
      KillLog(_tmpString, 0);
   }
   AnimbaRak(playerid, false);
   PlayerInfo[playerid][pLoves] = UnixTime+300;
   PlayerInfo[playerid][pEllatva] = true;
   LabTalalat[playerid] = 0;
   tformat(128, \"%s lábon lőtte őt: %s\", PlayerName(attacker), PlayerName(playerid)); Log(\"Kill\", _tmpString);
}
}
return 1;
}

63
Segítségkérés / Alap HP jelzőn nem csökken az élet.
« Dátum: 2015. November 01. - 19:31:07 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy ugyebár van ez az alap HP csík. Na most ezzel nekem annyi a bajom hogyha pl leugrok egy magas épületről tehát sérülük akkor az alap hp jelzőn lévő csík nem csökken :(
Hogyan lehetne megoldani hogy működjön?
Ha sérülök akkor ezt írja a logba:
 
[20:25:04] [debug] Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[20:25:04] [debug]  Accessing element at index 65535 past array upper bound 200
[20:25:04] [debug] AMX backtrace:
[20:25:04] [debug] #0 001a1380 in ?? (0x0000ffff, 0x00000001) from <unknown>
[20:25:04] [debug] #1 0002d9f8 in ?? (0x00000010, 0x0000ffff, 0x00000036, 0x43250000, 0x00000003) from <unknown>
[20:25:04] [debug] #2 0002bfb8 in public OnPlayerTakeDamage (0x00000010, 0x0000ffff, 0x43250000, 0x00000036, 0x00000003) from <unknown>
[20:25:04] [death] Jim Toretto died 54
[20:25:04] [debug] Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[20:25:04] [debug]  Accessing element at index 65535 past array upper bound 200
[20:25:04] [debug] AMX backtrace:
[20:25:04] [debug] #0 001a1380 in ?? (0x0000ffff, 0x00000001) from <unknown>
[20:25:04] [debug] #1 0002d9f8 in ?? (0x00000010, 0x0000ffff, 0x00000036, 0x40533334, 0x00000003) from <unknown>
[20:25:04] [debug] #2 0002bfb8 in public OnPlayerTakeDamage (0x00000010, 0x0000ffff, 0x40533334, 0x00000036, 0x00000003) from <unknown>

 
Előre is köszönöm!

64
Segítségkérés / VPS probléma
« Dátum: 2015. Október 09. - 11:16:10 »
Sziasztok!
Weboldalammal történt egy kis probléma hogy nem éri el az oldalakat. A következő hibát írja:
 
Not Found
The requested URL /oldal/teszt was not found on this server.
Apache/2.2.22 (Debian) Server at 185.70.34.33 Port 80

 
Egyedül csak a főoldal jelenik meg és semmi más :(
Ez a weboldal egy Debian szervergépre van feltéve. Régen is felmerült már hasonló probléma és elvileg az etc mappán bellül van valami amin módosítani kell hogy elérje a weboldalakat. Valószínű egy apache config nem megfelelő beállítása miatt merül fel ez a probléma. De sajnos már nem tudom hogy mit kellett módosítani rajta :( Mer amik mappákba vannak .php fájlok azokat már valamiért nem éri el. Valaki aki tud kérem segítsen! Előre is köszönöm!

65
Kérdések, Segítség / Weboldal elérési hiba.
« Dátum: 2015. Október 08. - 09:37:26 »
Sziasztok!
Weboldalammal történt egy kis probléma hogy nem éri el az oldalakat. A következő hibát írja:
 
Not Found
The requested URL /oldal/teszt was not found on this server.
Apache/2.2.22 (Debian) Server at 185.70.34.33 Port 80

 
Egyedül csak a főoldal jelenik meg és semmi más :(
Ez a weboldal egy Debian szervergépre van feltéve. Régen is felmerült már hasonló probléma és elvileg az etc mappán bellül van valami amin módosítani kell hogy elérje a weboldalakat. De sajnos már nem tudom hogy mit kellett módosítani rajta :( Mer amik mappákba vannak .php fájlok azokat már valamiért nem éri el. Valaki aki tud kérem segítsen! Előre is köszönöm!

66
Segítségkérés / OnPlayerConnect-nél ne spawnoljon.
« Dátum: 2015. Szeptember 22. - 23:29:49 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy hogyan lehetne OnplayerConnectnél megakadájozni azt hogy a játékos lespawnoljon ?  Mer nekem valamiért lespawnol de csak úgy hogy a karaktert nem látom csak a minimappot meg a dollár jelzőt :O

67
Segítségkérés / Hiba a mysql táblával!
« Dátum: 2015. Szeptember 22. - 23:26:40 »
Áá jó lett! :) Köszönöm!

68
Segítségkérés / Hiba a mysql táblával!
« Dátum: 2015. Szeptember 20. - 14:48:56 »
Sziasztok! Valami hiba történt a mysql táblámmal és nem tudom szerkeszteni a benne lévő adatokat!
A következő hibát írja ki:
 Current selection does not contain a unique column. Grid edit, checkbox, Edit, Copy and Delete features are not available.

 
Valaki esetleg tudna erre megoldást adni hogy ez hogyan lehetne javítható ?
Előre is köszönöm! :)

69
Szkript kérések / A kocsiba és annak hatósugarába lévők lekérdezése
« Dátum: 2015. Augusztus 21. - 08:38:18 »
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogyan tudnám azt lekérdezni hogy a játékos egy kocsi hatósugarán bellül van ? Úgy szeretném hogy a kocsiban ülőket és a kocsi hatósugarában lévőket lekérdezni. Az már megvan hogy a kocsiban ülőket lekérdezze már csak annyi kéne hogy ehhez hogyan lehet azt aki a kocsi hatósugarába van.
Eddig van kész:
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)

 
Előre is köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Augusztus 21. - 18:27:11 )

Valami ötlet ?

70
Szkript kérések / Görgő letiltása!
« Dátum: 2015. Augusztus 13. - 23:32:12 »
Én ezt betettem a módba az includ-al le is futtatja am ódot de mégis unknow-ot ír

71
Szkript kérések / Görgő letiltása!
« Dátum: 2015. Augusztus 13. - 08:58:22 »
Idézetet írta: lackos888 date=1439311349\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56867\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hülyeséget beszélsz. ToggleControl függvénnyel a next_weapon-t és a previous_weapon-t lelehet tiltani, ami a görgős és Q-E-s fegyóelővételt tiltja. A kocsis rádióra radio_next, radio_previous és radio_user_track_skip.
 
Ezt egy script formájában megkaphatnám ? Köszönöm előre is!

72
Szkript kérések / Görgő letiltása!
« Dátum: 2015. Augusztus 08. - 18:48:12 »
Sziasztok! Egy olyan scriptet szeretnék kérni tőletek ami letiltja a görgővel történő fegyver elővételt és a kocsiba a rádió állítását. Nekem egy olyan változat van meg ebből ami letiltani letiltja de ahogy a görgőt tekergetem mégis felvillannak a fegyverek és van amikor a kezébe is kerül. Láttam olyan szervert ahol megoldották úgy hogy hiába tekergetted a görgőt egyáltalán nem reagált rá és nekem is egy ilyenre lenne szükségem! Előre is nagyon köszönöm!

73
Szkript kérések / Visszaszámláló timer és annak mentése Dinivel!
« Dátum: 2015. Augusztus 08. - 18:45:37 »
Hibátlan! :) Köszönöm! :)

74
Szkript kérések / Visszaszámláló timer és annak mentése Dinivel!
« Dátum: 2015. Augusztus 04. - 08:01:17 »
Sziasztok!
Egy olyan scriptet szeretnék tőletek kérni hogy legyen benne egy timer ami visszaszámól 2 óráról és ha lejár akkor írjon ki valamit a chat-be a játékosnak. Ha lehetne úgy szeretném hogy ezt az időt mentse el dinivel és ha az idő lejárt újrainduljon a számláló! Előre is köszönöm :)

75
Kérdések, Segítség / SMF SimplePortal
« Dátum: 2015. Július 31. - 09:01:13 »
Helló!
Remélem jó helyre nyitottam a témát, ha esetleg mégsem akkor elnézést kérek!
Egy olyan kérdésem lenne hogy smf forumonra telepítettem a SimplePortal-t és a főoldlaon megjelenik egy angol szöveg az oldal közepén...
 
Welcome to SimplePortal!
SimplePortal is one of several portal mods for Simple Machines Forum (SMF). Although always developing, SimplePortal is produced with the user in mind first. User feedback is the number one method of growth for SimplePortal, and our users are always finding ways for SimplePortal to grow. SimplePortal stays competative with other portal software by adding numerous user-requested features such as articles, block types and the ability to completely customize the portal page.
All this and SimplePortal has remained Simple! SimplePortal is built for simplicity and ease of use; ensuring the average forum administrator can install SimplePortal, configure a few settings, and show off the brand new portal to the users in minutes. Confusing menus, undesired pre-loaded blocks and settings that cannot be found are all avoided as much as possible. Because when it comes down to it, SimplePortal is YOUR portal, and should reflect your taste as much as possible.
Ultimate Simplicity
The simplest portal you can ever think of... You only need a few clicks to install it through Package Manager. A few more to create your own blocks and articles. Your portal is ready to go within a couple of minutes, and simple to customise to reflect YOU.
Install Friendly
With the ingenius design of install and update packages, SimplePortal is incredibly install and update friendly. You will never need any manual changes even on a heavily modified forum.
Incredible Theme Support
The simple but powerful structure of SimplePortal brings you wide-range theme support too. You can use SimplePortal with all SMF themes by just adding a button for it.
Professional Support
SimplePortal offers high quality professional support with its own well known support team.
[/quote]
Már kerestem mindenhol de seholsem találom hogy ezt hol lehetne kiszedni.. :(
Valaki esetleg tudna segíteni ?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal