Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - [PRO]AcErBiS_V8
61
« Dátum: 2014. május 28. - 16:16:35 »
Sziasztok a klán chatban kérném a segítségeteket. Error: - argument type mismatch (argument 1) - array must be indexed (variable \"GetPlayerClan\") public OnPlayerText(playerid, text[]) { new pChat[128]; //-------------------------------------------------------------------------- //Clan chat //-------------------------------------------------------------------------- if(text[0] == \'+\' && IsPlayerAnyClanMember(playerid)) { //---------------------------------------------------------------------- format(pChat, 128, \"[Klán-Chat]: {FF4400} %s: {15FF00}%s\", PlayerName2(playerid),text[1]); SendMessageToClan(GetPlayerClan(playerid),pChat); //---------------------------------------------------------------------- } return 0; } stock SendMessageToClan(clanid,message[]) { for(new x;x<MAX_PLAYERS;x++) if(GetPlayerClan(x)==clanid) SendClientMessage(x,0x325333FF,message); return 1; }
62
« Dátum: 2014. május 19. - 17:46:00 »
Nem zene, hanem rádió van azért van csak így egyszerûen Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 19. - 18:05:11 )
Na viszont itt valami nem jó error: tag mistach
63
« Dátum: 2014. május 19. - 17:41:07 »
Privátba nem tudnál segíteni, adok skype-t Privát Üzenetben vagy adj te és bejelöllek.
64
« Dátum: 2014. május 18. - 19:46:32 »
uid name passhash APass stb stb.... így van felsorolva 1 Acerbis oi%da6/sdap..... teszt 2 Kövei név kövi jelszó jelszó stb....... Így van az Accounts.db-be táblázatosan fel sorolva.
65
« Dátum: 2014. május 18. - 18:59:59 »
Üdv az lenne a problémám, hogy ha a player az adott helyre ér teli floodolja neki a chatet a zene indításával, azt nem lehetne megoldani valahogy úgy hogy csak 1x indítsa el? public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 312.7298,-1855.4506,26.9909)) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", 312.7298,-1855.4506,26.9909, 15, 1); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 600, 312.7298,-1855.4506,26.9909)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2659.3223,1344.4316,17.5554)) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", -2659.3223,1344.4316,17.5554, 15, 1); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6, -2659.3223,1344.4316,17.5554)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); } }
66
« Dátum: 2014. május 18. - 18:58:00 »
Az APass a jelszót tárolja a nevet a name
67
« Dátum: 2014. május 18. - 18:27:16 »
Ha tudsz írj légyszíves, a fájlokat Accounts.db-be kell módosítani a player nevét és a játékba is módosuljon, mert nekem a legutolsó próbálkozásnál elvesztek az adott játékos adatai :/ a changepass parancs az mûködik, az alapján próbáltam megírni ezt is, de nem sok sikerrel. A changepass így néz ki: CMD:changepass(playerid, params[]) { if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { new pass[40], string[128], userid; userid = BUD::GetNameUID(PlayerName2(playerid)); //---------------------------------------------------------------------- if(sscanf(params, \"s[40]\", pass)) return SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /changepass [Új jelszavad]\") && SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Meg tudod vele változtatni a jelszavad ezzel a paranccsal.\"); //---------------------------------------------------------------------- if(strlen(params) < 4 || strlen(params) > 40) return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Hibás jelszó hosszúság!\"); //---------------------------------------------------------------------- BUD::SetStringEntry(userid, \"APass\", pass, 40); PlayerPlaySound(playerid, 1057,0.0,0.0,0.0); format(string, 128,\"{00C0FF} {F81414}(Infó) {F81414} {FF9900}A jelszavad sikeresen meg lett változtatva erre a jelszóra: {00BBF6}\\\"%s\\\"!\",pass); return SendClientMessage(playerid, red, string); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Regisztrálnod kell, hogy használhasd ezt a parancsot.\"); } A setname : CMD:setname(playerid, params[]) { if(AccInfo[playerid][Level] >= 6 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new pID, setnames[24]; if(sscanf(params, \"us[24]\", pID, setnames)) SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Használat: /setname [Játékos ID] [Új név] || Fontos, hogy elõtte adja el a házát majd ha kész vegye meg!\"); else if(!IsPlayerConnected(pID) || IsPlayerNPC(pID)) SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs csatlakozva!\"); else SetPlayerName(pID, setnames); } else SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 6-os szintû adminnak kellene lenned ennek a parancsnak a használatához!\"); return 1; } Segítségeiteket várom.
68
« Dátum: 2014. május 18. - 14:46:33 »
Rendben köszi a ban és a kick sikerült, de a setname-t még nem tudom, hogy hogyan kellene, a játékos adatait az Accounts.db fájlba menti a nevet name-val tárolom és azt szeretném csak átírni hogy meg is maradjon a setname-val.
69
« Dátum: 2014. május 18. - 14:11:15 »
Nem is figyeltem Még most sem lett teljesen jó, de most nem értem, hogy miért function \"Kicck\" should return a value és ahol a stock lezáródik abba a sorba írja az errort.
70
« Dátum: 2014. május 18. - 12:57:37 »
Valamiért errort ir nezt : public function lacks forward declaration (symbol \"KickTimer\") és function \"Kicck\" should return a value Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase [mod]Kitettem helyetted a code taget.[/mod]
71
« Dátum: 2014. május 18. - 08:57:57 »
Üdv az lenne a problémám, hogy a /kick parancs túl gyorsan rúgja ki a playert a szerverrõl és nem látja az indokot, hogy miért lett kickelve és ugyan ez a helyzet a ban paranccsal is, és a /setname parancs nem váltja át a nevet az Accounts.db fájlba, de a szerón átváltva mutatja. PWN: CMD:kick(playerid,params[]) { if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { if(AccInfo[playerid][Level] >= 3) { new tmp2[128]; //------------------------------------------------------------------ if(sscanf(params, \"uS()[128]\", givepid, tmp2)) return SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /kick [iD] [indok]\") && SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Kirúghatod vele a játékost a szerverrõl.\"); //------------------------------------------------------------------ new player1, string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname [MAX_PLAYER_NAME]; player1 = givepid; //------------------------------------------------------------------ if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel])) { GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername)); GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname)); SendCommandToAdmins(playerid,\"Kick\"); //-------------------------------------------------------------- ASts[playerid][Kicks] += 1; //-------------------------------------------------------------- if(!strlen(tmp2)) { format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által. (Indok: Nincs meghatározva) ***\",playername,adminname); SendClientMessageToAll(grey,string); SaveIn(\"KickLog\",string); print(string); return Kick(player1); } else { format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által (Indok: %s) ***\",playername,adminname,tmp2); SendClientMessageToAll(grey,string); SaveIn(\"KickLog\",string); print(string); return Kick(player1); } } else return ErrorMessages(playerid, 3); } else return ErrorMessages(playerid, 1); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Legalább 3-as szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\"); } CMD:setname(playerid, params[]) { if(AccInfo[playerid][Level] >= 6 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new pID, setnames[24]; if(sscanf(params, \"us[24]\", pID, setnames)) SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Használat: /setname [Játékos ID] [Új név] || Fontos, hogy elõtte adja el a házát majd ha kész vegye meg!\"); else if(!IsPlayerConnected(pID) || IsPlayerNPC(pID)) SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs csatlakozva!\"); else SetPlayerName(pID, setnames); } else SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 6-os szintû adminnak kellene lenned ennek a parancsnak a használatához!\"); return 1; }
[mod]Kiraktam a PREFIX-et[/mod]
72
« Dátum: 2014. május 01. - 19:25:14 »
sajnos nem kickeli a játékost szóval nem jó így :|
73
« Dátum: 2014. május 01. - 11:49:11 »
Sziasztok az a gondom, hogy túl gyorsan kickel a szerver kick, ban esetén és nem tudja kiírni a szöveget, tettem be timer-t de nem változtatott semmit szeretnélek megkérni titeket, hogy segítsetek hogy hogy tudnám késleltetni pl.: 3 mp-et a kick-et. new myTimer; new myCounter; forward kesleltetes(playerid); CMD:kick(playerid,params[]) { if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { if(AccInfo[playerid][Level] >= 3) { new tmp2[128]; //------------------------------------------------------------------ if(sscanf(params, \"uS()[128]\", givepid, tmp2)) return SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /kick [iD] [indok]\") && SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Kirúghatod vele a játékost a szerverrõl.\"); //------------------------------------------------------------------ new player1, string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname [MAX_PLAYER_NAME]; player1 = givepid; //------------------------------------------------------------------ if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel])) { GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername)); GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname)); SendCommandToAdmins(playerid,\"Kick\"); //-------------------------------------------------------------- ASts[playerid][Kicks] += 1; //-------------------------------------------------------------- if(!strlen(tmp2)) { format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által. (Indok: Nincs meghatározva) ***\",playername,adminname); SendClientMessageToAll(grey,string); SaveIn(\"KickLog\",string); print(string); return Kick(player1); } else { format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által (Indok: %s) ***\",playername,adminname,tmp2); SendClientMessageToAll(grey,string); SaveIn(\"KickLog\",string); print(string); SetTimerEx(\"keslelteto\",5000,0,\"i\",playerid); return Kick(player1); } } else return ErrorMessages(playerid, 3); } else return ErrorMessages(playerid, 1); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Legalább 3-as szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\"); } public kesletetes(playerid) { if( myCounter == 1 ) return KillTimer( myTimer ); //Ellenkezõ esetben folytatjuk a mûveletünket print( \"x\" ); ++myCounter; return 1; }
[mod]Kedves Témanyitó! A pawn nyelven íródott forráskódokat a fórumon tagek közé kell tenni. Legközelebb kérlek használd õket! Ez alkalommal javítottam helyetted.[/mod]
74
« Dátum: 2014. április 19. - 13:21:38 »
Üdv a mute parancsomat próbáltam átírni idõre, de sajnso nem jött össze, így most ide fordulok, hogy le-e tudnátok nekem írni, hogy mit kell írjak az FS-be pl.: milyen forward-ot vagy valamit. Itt a jelenlegi némítás és feloldás parancsa: CMD:mute(playerid,params[]) { if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { if(AccInfo[playerid][Level] >= 2) { new tmp[50], player1, string[128]; //------------------------------------------------------------------ if(sscanf(params, \"uS()[50]\", player1, tmp)) return SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /mute [iD] [indok]\") && SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Lenémíthatod vele a játékost.\"); //------------------------------------------------------------------ if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) { //-------------------------------------------------------------- if(AccInfo[player1][pVip] == 8 && !IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nem némíthatod le ezt a játékost.!\"); //-------------------------------------------------------------- if(AccInfo[player1][Muted] == 0) { SendCommandToAdmins(playerid,\"Mute\"); //---------------------------------------------------------- ASts[playerid][Muted] += 1; //---------------------------------------------------------- PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0); AccInfo[player1][Muted] = 1; AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0; if(!strlen(tmp)) { format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Nincs meghatározva indok! |\",PlayerName2(playerid)); SendClientMessage(player1,blue,string); format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t |\", PlayerName2(player1)); return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string); } else { format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Indok: %s |\",PlayerName2(playerid),tmp); SendClientMessage(player1,blue,string); format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t | Indok: %s |\",PlayerName2(player1),tmp); return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string); } } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos már le van némítva.\"); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\"); } else return ErrorMessages(playerid, 1); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\"); } //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ CMD:unmute(playerid,params[]) { if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { if(AccInfo[playerid][Level] >= 2) { new player1, string[128]; //------------------------------------------------------------------ if(sscanf(params, \"u\", player1)) return SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /unmute [iD]\") && SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Feloldja a játékos némítását.\"); //------------------------------------------------------------------ if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel])) { if(AccInfo[player1][Muted] == 1) { SendCommandToAdmins(playerid,\"Unmute\"); //---------------------------------------------------------- PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0); AccInfo[player1][Muted] = 0; AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0; format(string, 128, \"| Feloldotta a némításod %s |\",PlayerName2(playerid)); SendClientMessage(player1,blue,string); format(string, 128, \"| Feloldottad %s némítását. |\", PlayerName2(player1)); SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string); //---------------------------------------------------------- return 1; } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs lenémítva!\"); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\"); } else return ErrorMessages(playerid, 1); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\"); } [mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]
75
« Dátum: 2014. április 17. - 13:34:13 »
Ez így is volt, de nem ez a gond , mert a játékos nem AFK-zik csak úgy mutatja nekünk De valójában nem afk mert beszélünk vele normálisan de itt az IP gyere fel nézd meg: 37.221.210.31:7753 Segítséged várom!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 17. - 13:41:45 )
Sajnos nem lett jó a tipp, mert mindenhol sscanf2 van és csak egyhelyen van OnPlayerUpdate és az is return1 el végzõdik
|