Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 5986
Segítségkérés / segítség, fontos, mta« Dátum: 2010. november 30. - 18:28:51 »
Ha pontos választ akarsz, akkor ne nekünk írj hanem az MTAnak.
5987
Segítségkérés / Miért van 26 error?:@« Dátum: 2010. november 30. - 16:38:58 »
\" { \" vagy \" } \" -jel Hiány vagy többlet van.
5988
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver« Dátum: 2010. november 30. - 16:04:19 »
RC2
- Pár hiba javítva - A szerver MAX férõhelyét 50-re emelték - 0.3c RC szerverek elérhetõek az \"Internet\" fülre kattintva Letöltés -> Fõ Post ! 5989
Beszélgetés / Észak Korea...« Dátum: 2010. november 29. - 21:48:40 »Idézetet írta: Keith date=1291062137\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4305\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziget neve?El írtam.... \"Szigeteket\" akartam Amúgy a neve: Kurill - szigetek 5990
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver« Dátum: 2010. november 29. - 20:07:19 »Idézetet írta: kurta999 date=1291057464\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4362\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Az official fórumon mindenki azt keresi, hogy ezeket az objecteket h lehet MTA-ba berakni. Még én isHát nagy dolog lenne... De szerintem biztos fognak készíteni valamit, amivel könnyíthetnek az Objectek elhelyezésében.
5991
Idézetet írta: Epsilon date=1291053447\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4380\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic kamu 5992
Beszélgetés / Észak Korea...« Dátum: 2010. november 29. - 19:59:37 »Idézetet írta: Keith date=1290694620\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4305\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Azzal hogy Japán kapitulált, végleg \"békét kötött\" minden nemzettel. 5993
Idézetet írta: ScreaM date=1291046809\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4380\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem csoda.... kijött az új SA-MPNem azért... Már 0.3b -nél is 20.000 körül volt az átlag játékos. 5994
Segítségkérés / SetPVarInt és GetPVarInt hiba« Dátum: 2010. november 29. - 16:06:47 »
0.3 függvénykönyvtár ?
5995
Segítségkérés / SetPVarInt és GetPVarInt hiba« Dátum: 2010. november 29. - 16:00:31 »
Hiba kód ? :dead:
5996
Segítségkérés / Verseny script« Dátum: 2010. november 29. - 15:52:42 »
De mikor írja ki ?
- Verseny készítésénél ? - Verseny közben ? 5997
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver« Dátum: 2010. november 28. - 22:42:07 »Idézetet írta: Keith date=1290978626\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4362\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez nekem még elég elhamarkodottnak tûnik...Ez nem \"hivatalos\" kiadás, csak azért adták ki, hogy teszteljük és ha hibákat találunk azt jelentsük. Ha már nem érkezik több jelentés, akkor kiadják az elsõ hivatalos verziót. RC-2 - Javítva egy crash, ami a játékoshoz csatolt objektumok használata esetén jeletkezik a GTA San Andreas EU kiadásában. 5999
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver« Dátum: 2010. november 28. - 15:12:14 »SA:MP 0.3c Legfõbb jellemzõk: - Újratervezett autó rendszámtábla rendszer - \"Részecske\" objectek például a tûzhöz - Tartalmaz pár új és újradolgozott modelt mint például sapkák, szemüvegek amiket lehet viselni. - Új stunt objeteket és épületeket tartalmaz - Továbbfejlesztett jármû és object \"szörfölés\" - A jármû lámpák és ajtók mostmár szerveroldalról vezérelhetõek - Mostmár bármilyen fegyvert használhatsz a jármûbõl való lövöldözéshez (ha utas vagy) - A karakterek színezhetõsége a szövegeken és a dialógusokon belül - Vadonat új szerverscriptelési lehetõségek és hibajavítások! Külön köszönet a GamerX szervernek és a SA-MP Béta Csapat akik hozzájárultak a grafikai munkához! Írta: hpeter94 Pár újítás / javítás: Eltávolításra kerültek az alábbi funkciók.: SetPlayerHoldingObject, IsPlayerHoldingObject és StopPlayerHoldingObject Ezek helyett 3 db új funkció lett beépítve.: [pawn] # Define MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS 5 / / Ez a kapcsolatok száma [ 5 = 0-4 ] native SetPlayerAttachedObject ( playerid, index, modelid, bone, Float : fOffsetX = 0.0 , Float : fOffsetY = 0.0 , Float : fOffsetZ = 0.0 , Float : fRotX = 0.0 , Float : fRotY = 0.0 , Float : fRotZ = 0.0 , Float : fScaleX = 1.0 , Float : fScaleY = 1.0 , Float : fScaleZ = 1.0 ) ; natív SetPlayerAttachedObject (playerid, index, modelid, csont, Float: fOffsetX = 0.0, Float: fOffsetY = 0.0, Float: fOffsetZ = 0.0, Float: fRotX = 0.0, Float: fRotY = 0.0, Float: Frotz = 0.0, Float: fScaleX = 1,0, Float: fScaleY = 1.0, Float: fScaleZ = 1,0); native RemovePlayerAttachedObject ( playerid, index ) ; natív RemovePlayerAttachedObject (playerid, index); native IsPlayerAttachedObjectSlotUsed ( playerid, index ) ; natív IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (playerid, index); [/pawn] Ha használtátok a SetPlayerHoldingObject funkciót egy egyszerû definíció segítségével \"átalakíthatjátok\" az új funkciókra.: [pawn] #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) # Define SetPlayerHoldingObject (% 1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9) SetPlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9) #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) # Define StopPlayerHoldingObject (% 1) RemovePlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) #define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1); # Define IsPlayerHoldingObject (% 1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1); [/pawn] Újításnak számít az is, hogy több helyen is lehet színezni a bevitt szöveget. Használata egyszerû: {SZÍN KÓD}Üzenet [pawn] SendClientMessage ( playerid,COLOR_WHITE,\"Welcome to {88AA88}G{FFFFFF}rand {88AA88}L{FFFFFF}arceny\" ); [/pawn] Rendszám megadása a következdõ képen.: [pawn]SetVehicleNumberplate ( vehicleid, szám );[/pawn] Ez a függvény nem használható olyan jármûvekre, amelyek nincs rendszámtáblája. (PL: Hajó, Repülõ ) Jármûvek tulajdonságaira vonatkozó függvény.: [pawn] #define VEHICLE_PARAMS_UNSET -1 #define VEHICLE_PARAMS_OFF 0 #define VEHICLE_PARAMS_ON 1 native SetVehicleParamsEx ( vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective ); native GetVehicleParamsEx ( vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective ); [/pawn] Ezeket a paramétereket nem kell megadni a SetVehicleParamsForPlayer ( ) függvénynél, mert automatikusan megadja az értékeket. [pawn] new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; if ( strcmp ( cmdtext, \"/startengine\",true ) == 0 ) { new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid ); if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID ) { GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective ); SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective ); } return 1; } if ( strcmp ( cmdtext, \"/stopengine\",true ) == 0 ) { new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid ); if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID ) { GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective ); SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective ); } return 1; } [/pawn] ManualVehicleEngineAndLights ( ) Az OnGameModeInit eljárás alatt lehet alkalmazni. Ez a függvény arra szolgál, hogy egy adott jármûbe beszáll egy játékos, akkor nem indul el automatikusan a motor illetve éjjel a lámpa sem kapcsol be. SetPlayerMapIcon ( ) [pawn] # Define MAPICON_LOCAL 0 / / Helyi # Define MAPICON_GLOBAL 1 / / Mindig megjelenik # Define MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT 2 / / Helyi + Ellezörzõpont # Define MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT 3 / / Midig megjelenik + Ellenörzõpont native SetPlayerMapIcon ( playerid, iconid, Float : x, Float : y, Float : z, markertype, color, style = MAPICON_LOCAL ) ; natív SetPlayerMapIcon (playerid, iconid, Float: x, Float: y, Float: z, markertype, szín, stílus = MAPICON_LOCAL ); [/pawn] AttachObjectToVehicle ( ) Szerintem egyértelmû. Tárgy csatolása jármûhöz. Új tárgyak Ezekhez rengeteg dokumentáció kell hogy készüljön. Néhány hasznos információ hamarosan megjelenik a SA-MP wikin. Bevezetõként, köszönet a SA-MP Béta csapatnak, a San Andreas Multiplayer most már több száz új objektumot tartalmaz, beleértve a részletes objektumokat is. Ezek új modell/objektum ID-ket használnak, amelyek alapesetben nem találhatóak meg a San Andreasban. Az ID-k teljes verziója megtalálható a GTA San Andreas mappádban a models\\samp.ide fájlban, bármely 0.3c verzió telepítése után. Új tárgyak azonosítói és képek róluk: Letöltés! Letöltés: 0.3c R3 Kliens 0.3c R2 Linux Szerver 0.3c R2 Windows Szerver 6000
Szkript kérések / Respawncar .)« Dátum: 2010. november 27. - 20:28:50 »
Elfelejtettem írni, hogy a kódba csak példának írtam a szint lekérdezést.
Azt neked kell megírnod, mivel én nem tudom, hogy te milyen adminrendszert használsz. |