Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lusta19

Oldalak: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 554
5896
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Map]Nehéz Drift
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:37:11 »
Hát ez érdekes, egy drift map nem ilyen   ;)
 
0.3c mapok vannak benne[/quote]
Ez mit jelent??,  :D

5897
Segítségkérés / MTA0.3c
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:32:35 »
Mta 0.3c változatát? az melyik  :D (Azt ugy kell belerakni az mta -ba  ;))
Mert 1.0.3 , 1.0.4 , 1.0.5  ben is így volt    PageUp és PageDown.

5898
SA-MP: Szerverfejlesztés / Truckisland
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:30:10 »
hát elmegy   :)
Bár az illesztések és a nem oda illõ objecktek  nagy hibák  ;)

5899
Bemutatkozás / Stuntzor シ
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:26:18 »
Köszi hogy felírtál  ;)

5900
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:20:49 »
Idézetet írta: kribeg date=1313936327\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a csöveknek mi az idje?
 
http://sampforum.hu/index.php?topic=13373.0

5901
Segítségkérés / Object help
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:19:29 »
Hát lámpának talán lámpa objecktet rakj  :D
Tetõnek meg bármit  ;) De vannak kimondott tetõ elemek

5902
Szkript kérések / Skin re fegyver
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:17:49 »
#include <a_samp>
#define WEAPON_TYPE_NONE    (0)
#define WEAPON_TYPE_HEAVY   (1)
#define WEAPON_TYPE_LIGHT   (2)
#define WEAPON_TYPE_MELEE   (3)//Nahkampf
new OldWeapon[MAX_PLAYERS];
new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS];
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
    if(IsPlayerConnected(i))
   StopPlayerHoldingObject(i);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
StopPlayerHoldingObject(playerid);
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]);
new weapontype=GetWeaponType(weaponid);
if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid)
    StopPlayerHoldingObject(playerid);
   
if(OldWeapon[playerid]!=weaponid)
{
    new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]);
    if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype)
    {
        HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid];
        switch(oldweapontype)
        {
            case WEAPON_TYPE_LIGHT:
            SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0);
         case WEAPON_TYPE_MELEE:
             SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0);
         case WEAPON_TYPE_HEAVY:
             SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0);
        }
    }
}
if(oldweapontype!=weapontype)
   OldWeapon[playerid]=weaponid;
}
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
GetWeaponType(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 22,23,24,26,28,32:
        return WEAPON_TYPE_LIGHT;
case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41:
    return WEAPON_TYPE_MELEE;
case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38:
    return WEAPON_TYPE_HEAVY;
}
return WEAPON_TYPE_NONE;
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
case 2..8:
    return weaponid+331;
        case 9:
    return 341;
case 10..15:
   return weaponid+311;
case 16..18:
    return weaponid+326;
case 22..29:
    return weaponid+324;
case 30,31:
    return weaponid+325;
case 32:
    return 372;
case 33..45:
    return weaponid+324;
case 46:
    return 371;
}
return 0;
}

5904
Segítségkérés / motoros sisak
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:12:19 »
álltalában ha nem mûködik a dialog , egyezés van a dialog számok között vagy zavarja valami,,
Néha segít ha a megadott fs-t esõ helyre rakod vagy 2. ra , akkor mûködni szokott

5905
Archívum / <[HUN]><Hybrid>[$tunt/Drift/Race]>[0.3e]
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:07:30 »
Idézetet írta: pEnZi date=1313397864\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8166\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
DM szerver, szerintem vedd ki a /health, /armour parancsokat.
Lövöm és az összes tölti az életét, NAGYON GÁÁÁÁÁÁÁÁZ!
Vagy csak 1x lehessen tölteni az életet... ;)
 
Nem dm,  az benne  van a szabályzatba  hogy tilos  tölteni harc közbe  stb.......
ha valaki szórakozik mégis  warm, kick majd ha tényleg nem érti ban

5906
Archívum / Magyar HyperStunt party szerver | pwd by.: sunwell.hu
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 16:02:38 »
Megszûnt , szerintem zárható

5907
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 15:56:44 »
3/10

5908
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 15:56:09 »
Akkor mapper kell Pöpec, ? Tudod amit beszéltünk
Új msn-em van sajna,  ha nem tudod a címet majd elküldöm
Jó Host!!

5909
SA-MP: Szerverfejlesztés / RendörPalota[Pályakészitõ ligára]
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 15:52:32 »
Köszönöm!

5910
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját
« Dátum: 2011. augusztus 21. - 15:51:10 »
2/10

Oldalak: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 554
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal