Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - doboka98

Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 67
586
Segítségkérés / Interior
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 16:12:18 »
Igen, de az már formázással mûködik: megmutatom.
 
CMD:parancs2(playerid, params[])
{
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"Most ebben az interiorban tartózkodsz: %i\", GetPlayerInterior(playerid));
SendClientMessage(playerid, -1, string);
return 1;
}

 
Itt a függvény ami lekéri, hogy melyik interiorban vagy, az a:
 
GetPlayerInterior(playerid)

 
Remélem segítettem!

587
Segítségkérés / Lefagy a pawno :@ !!
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 16:06:02 »
Akkor, nézd meg hogy helyesen vannak-e az include -k berakva. Ha ez sem segít beszélj az eladóval.

588
Segítségkérés / Interior
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 16:04:21 »
Ha nincs berakva a ZCMD parancsfeldolgozó:
 
#include <zcmd>

 
Ezt rakd a mód elejére, illetve töltsd le a ZCMD include -t is. Azt a pawno/include mappába rakd!
 
CMD:parancs(playerid, params[])
{
SetPlayerInterior(playerid, interiorid); //interiorid helyére az interior id -jét
//SetPlayerPos(..., ez is kell mivel nem elég ha csak az interiort rakod be
return 1;
}

 
Sok sikert!

589
Segítségkérés / Lefagy a pawno :@ !!
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 15:59:26 »
Az a probléma, hogy annyi error van, hogy \"kiakad\" tõle a pawn. Ilyen esetben, ha nem nagy a mód, érdemes átnézni minden szkriptet!

590
Off Telep / Ti minek fogtok dolgozni?
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 16:30:21 »
Idézetet írta: AngelPine date=1348669755\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27944\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sokan mondták,hogy ha informatikusnak mész elrabol a gép. És ilyen maradsz,én nem hiszem el,hogy elzár téged ez .,hogy Informatikus vagy.
Nem,biztos,hogy nincs igazam amúgy doboka,Mivel nem csak te vagy meg itt 10-en akik informatikára mennek.
Iskolából ((800-ból )) (300 ment arra ) nah most az se mind1,hogy munka is van,Fõleg M.O-on. Szóval nem biztos,hogy te M.O-n sikeres leszel,de mivel nagyobb a munkalehetõség külföldön . Ezért valószínûleg a fiatalság 80%-a külföldre akar kijutni :))
 
Ki mondta, hogy informatikus leszek?

591
Off Telep / Ti minek fogtok dolgozni?
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 15:23:19 »
Idézetet írta: AngelPine date=1348664743\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27944\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom mindenki informatikára akar menni.
Miért? (én is am ) Azért mert mindenki valami játékban jó szeretne lenni :D ( és programozni szeretne minden,sz*rt tudom én srácok :D ))
Mi a gond ezzel ? : Az,hogy nagyon sok van belõle (nekem ezt mondják folyamatosan ) Ezért ne válasszuk,mert lehet,hogy egyetem lesz 100 srác aki csak arra jelentkezett,és lehet,hogy téged nem vesznek fel sehova. Mert megteltek.
Ezért kiutazol külföldre és ott próbálsz munkát keresni ahol 700-800 ezret keresel.
Keresztapámnak munkahelye van kint Németben 800-900 ezreket keres !;)
 
Ebben nincs igazad. Azt veszik fel akinek a múltban jó eredményei voltak, ez alapján döntenek. Ha jó tanuló vagy, szinte bármi lehetsz(irodai munka). Ezért kell tanulni, a jövõdet kell nézni. Ha tanulsz programozni, csinálsz egy céget(belföld), sikeres leszel, játékot készítesz, és mocsok gazdag és elismert leszel. Vagy a másik eset, hogy kimész külföldre(pl. London), és ott legalább 5x annyit fizetnek mint belföldön. Aki itt 100k -t keres Nettó, annak megvan külföldön a 400-500 is. Csak ennek is vannak hátrányai. Angol(már 14 évesen kellene tudni  -ahol tanítanak ilyet is- annyira, hogy tudj kommunikálni rendesen külföldön), és a \"család elhagyása\".

592
Fade, annál jobb ha a ZCMD -t tanulják meg alapul, mostmár mindenki azt használja.

593
Segítségkérés / Interior tel..
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 19:01:43 »
Szívesen! Ha bármi kérdésed van csak szólj!

594
Segítségkérés / Tüzes Kerekek parancsra
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 18:59:49 »
/////////////////////////////////////////////////////
//            A Scriptet Készítette: HugoTheOne    //
//       Másodlagos engedély nélkül a Scriptet Terjeszteni szigorúan tilos! //
//               Használjátok egészséggel                   //
/////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#define HOLDING(%0) \\
       ((newkeys & (%0)) == (%0))
#define RELEASED(%0) \\
       (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
new fire[MAX_PLAYERS],firee[MAX_PLAYERS],fireee[MAX_PLAYERS],fireeee[MAX_PLAYERS],fireeeee[MAX_PLAYERS],fireeeeee[MAX_PLAYERS],fireinfo[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        fireinfo[playerid] = 0;
        return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmd, \"/parancs\", true) == 0) {
    if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
   
    new model = GetPlayerVehicleID(playerid);
    model = GetVehicleModel(model);
    if(HOLDING(KEY_SPRINT))
        {
                 if(model == 400||model == 401||model == 402||model == 404||model == 405||model == 410
                 ||model == 411||model == 412||model == 413||model == 415||model == 418||model == 419
                 ||model == 420||model == 421||model == 422||model == 426||model == 429||model == 436
                 ||model == 438||model == 439||model == 440||model == 445||model == 451||model == 458
                 ||model == 459||model == 466||model == 467||model == 470||model == 474||model == 475
                 ||model == 477||model == 478||model == 479||model == 480||model == 482||model == 489
                 ||model == 490||model == 491||model == 492||model == 494||model == 495||model == 496
                 ||model == 500||model == 502||model == 503||model == 504||model == 505||model == 506
                 ||model == 507||model == 516||model == 517||model == 518||model == 526||model == 527
                 ||model == 528||model == 529||model == 533||model == 534||model == 535||model == 536
                 ||model == 540||model == 541||model == 542||model == 543||model == 546||model == 547
                 ||model == 549||model == 550||model == 551||model == 554||model == 555||model == 558
                 ||model == 559||model == 560||model == 561||model == 562||model == 565||model == 566
                 ||model == 567||model == 568||model == 575||model == 576||model == 579||model == 580
                 ||model == 582||model == 585||model == 587||model == 589||model == 596||model == 597
                 ||model == 598||model == 599||model == 600||model == 602||model == 603||model == 604||model == 605)
                 {
                 if(fireinfo[playerid] == 0)
                 {
                 fire[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                 firee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                 fireee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                 fireeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                 AttachObjectToVehicle(fire[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                 AttachObjectToVehicle(firee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                 AttachObjectToVehicle(fireee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, -2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                 AttachObjectToVehicle(fireeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, -2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                 fireinfo[playerid] = 1;
                 }
                 }
                 if(model == 465||model == 448||model == 581||model == 522||model == 461||model == 521
                 ||model == 523||model == 463||model == 586||model == 468)
                 {
                 if(fireinfo[playerid] == 0)
                 {
                 fireeeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                 fireeeeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                 AttachObjectToVehicle(fireeeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 1.3, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                 AttachObjectToVehicle(fireeeeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, -1.3, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                 fireinfo[playerid] = 1;
                 }
                 }
                 }
                 else if(RELEASED(KEY_SPRINT))
                 {
                 if(fireinfo[playerid] == 1)
                 {
                 DestroyObject(fire[playerid]);
                 DestroyObject(firee[playerid]);
                 DestroyObject(fireee[playerid]);
                 DestroyObject(fireeee[playerid]);
                 DestroyObject(fireeeee[playerid]);
                 DestroyObject(fireeeeee[playerid]);
                 fireinfo[playerid] = 0;
                 }
   }
}
    }
    return 1;
}

595
Segítségkérés / Interior tel..
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 18:52:17 »
public OnPlayerSpawn(playerid) //ez egy függvény, ha egy játékos lespawol, történik valami...
{ //ezzel nyitjuk meg a szkriptet
SetTimerEx(\"playerupdate\", 1000, true, \"d\", playerid); //ez a timer, vagyis idõzítõ.Lényege:Ha letelik egy bizonyos idõ, mi történjen...
return 1; //visszatérés
} //lezárjuk a szkriptet
forward playerupdate(playerid); //létrehozzuk a callback -t vagyis eljárást
public playerupdate(playerid) // elkezdjük a callback -t
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, x,y,z)) // errõl az elõbb beszéltem, x,y,z helyére azokat a koordinátákat rakd, amik a belépésnél vannak, az ajtó elõtt.Tehát mi történjen, ha odaér a player.
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z); //ide azokat a koordinátákat, ahova legyen teleportálva a player
//SetPlayerInterior(playerid, x); Ez csak akkor kell ha más interiorba akarod rakni a playert. Az x helyére az interior ID fog kerülni.
}
return 1;
}

596
Segítségkérés / Interior tel..
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 18:43:25 »
De igen. Interiort is hozzá kell fûzni. Itt minden megvan : http://weedarr.wikidot.com/interior.
És ha az OnPlayerSpawn alá rakod, nem lesz jó. Használd azt a megoldást amit Star írt le. Kell hozzá egy timer(nézd Star hozzászólását), és egy callback (nézd Star leírását).

597
SA-MP: Szerverfejlesztés / Paintball DM
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 18:36:20 »
Köszönöm az észrevételt!

598
Segítségkérés / Anti Cucc
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 18:35:07 »
Mostmár nem :D

599
Segítségkérés / Anti Cucc
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 18:31:02 »
#include <a_samp>
 
new str[128];
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
 
if(anty(text) && !IsPlayerAdmin(playerid))
{
format(str,256,\"%s Kickelve lett a szerverrõl(IP).Ok: Hirdetés :)\",PlayerName(playerid));
SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, str);
Kick(playerid);
return 0;
}
 
return 1;
}
stock anty(string[])
{
if(strfind(string,\"www.\",true)!=-1 || strfind(string,\"http://\",true)!=-1 || strfind(string,\".com\",true)!=-1 || strfind(string,\".net\",true)!=-1 || strfind(string,\"91.\",true)!=-1 || strfind(string,\"195.\",true)!=-1 || strfind(string,\".pl\",true)!=-1||strfind(string, \".hu\", true)!=-1 || strfind(string,\".org\",true)!=-1)
return true;
return false;
}
 
stock PlayerName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
return name;
}

 
Tessék, itt van! Ez nem csak a /hirdet parancsnál mûködik, hanem máshol is. Ja és honlapot se enged hirdetni. S ha valaki megpróbálja, kickeli.

600
Segítségkérés / Interior tel..
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 18:23:07 »
Kelleni fog még két koordináta. Elmagyarázom! Elõszõr is tudnod kell, hogy a PAWN nyelven való programozás fele logika. A gondolkodásmód. Hogy hogy akarod elkészíteni a dolgokat. Na most már.
E mûvelet elvégzéséhez szükséged lesz egy függvényre.
IsPlayerInRangeOfPoint

. Errõl bõvebben itt olvashatsz: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint. Egy kevéske angoltudással megérted. Mint minden függvénynek, ennek is vannak paraméterei.
(playerid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)

 
A legelsõ paraméter a playerid. Ide egy játékos ID -je kerül. De hogy melyiké, azt te kell eldöntsd. De jelen esetben, a playerid, mivel õ maga végzi el a \"cselekvést\". A Float: Range paraméter azt jelöli, hogy az adott ponttól milyen távolságra legyen. Ezt számmal jelöljük. A maradék paraméterek, a pozíciót jelölik, amiket te tudsz elmenteni a játékban( /save, és ezt a dokumentumok mappádban találod meg ). Ezek az elõbb megemlített adott pontok. Tehát ez a függvény,
IsPlayerInRangeOfPoint

 egy adott pontból való távolságot \"figyel\". Ha az õ hatókörén belül vagy, akkor történik valami. És ez a szócska, hogy if, ez a ha feltételt jelöli. Tehát:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, x, y, z))

 
Ez azt jelenti, hogy ha a játékos (playerid), a megadott koordináták 1 \"méteres\" hatósugarán belül van, történjék valami. Ha még mindig nem értesz valamit, szólj és szívesen segítek.

Oldalak: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 67
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal