Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 385 386 [387] 388 389 ... 442
5791
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] Dialógusok / Párbeszédpanelek
« Dátum: 2011. január 14. - 18:58:47 »
Dialógusok/Párbeszédpanelek
 
Üdv!
Mivel még nem láttam róla magyar leírást, ezért gondoltam itt az ideje, hogy írjak róla.  :D


1. Mi is a dialógus/Párbeszédpanel ?
A párbeszédpanelek ( dialógusok ) 0.3-as verzióknál érhetõ el. Legtöbbször Menük helyettesítésére a legalkalmasabb, mivel kezelése sokkal egyszerûbb.
Lehet lista, szövegdoboz és bevitel típusú.


2. Függvények / Eljárások
Eljárások:
ShowPlayerDialog: Egy adott játékos számára megjeleníti a párbeszédpanelt.
Paraméterek:
 
( playerid, dialogid, style, caption [ ], info [ ], button1 [ ], button2 [ ] )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megjelenítjük a párbeszédpanelt.
dialogid - A párbeszédpanel azonosítója. ( Következõkbe ezzel fogjuk elérni. ) ( Maximum értéke: 32767 )
style     - A párbeszédpanel \'stílusa\'. Ez lehet 4 féle.
        1. DIALOG_STYLE_MSGBOX ( 0 )
        Ezt szövegek megjelenítésére használjuk.
        Kép:
        \"mmhc4.png\"
        2. DIALOG_STYLE_INPUT ( 1 )
        Ezt akkor használjuk, amikor szeretnék bevinni X karaktert. (szöveg, szám stb.. )
        Kép:
        \"UAqqz.png\"
        3. DIALOG_STYLE_LIST ( 2 )
        Lista megjelenítésére használjuk.
        Kép:
        \"o5fKo.png\"
        2. DIALOG_STYLE_PASSWORD ( 3 )
        Ezt akkor használjuk, amikor jelszót kérünk be.
        Kép:
\"width=500http://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/f/f8/Dialog_style_password.png[/img]
caption [ ] - Dialógus \'címe\'. Ez jelenik meg a dialógus tetején, mint cím.
info [ ]       - Dialógus leírása. Ez a cím alatt helyezkedik el. Ide szoktuk írni az információkat.
                   - \\n - Új sor kezdete.
                   - \\t - Tabulátor, sor betolása.
button1 [ ] - Dialógus 1. gombja.
button2 [ ] - Dialógus 2. gombja. ( 0.3c verziótól már nem szükséges! Üresen is hagyhatod(\"\") és akkor csak a button1 [ ] fog megjelenni )

Visszatérés - Ez a funkció nem add vissza értéket.

Példák:



/* DIALOG_STYLE_INPUT */
ShowPlayerDialog ( playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejeletkezés\", \"Kérlek írd be a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\" );
/* DIALOG_STYLE_LIST */
ShowPlayerDialog ( playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Lista Dialógus\", \"1. Sor\\n2. Sor\\n3. Sor\",\"Gomb 1\", \"Gomb 2\" );

 



Függvények:

OnDialogResponse - Ez a függvény akkor hívódik meg, amikor a játékosnak megjelenítettük a párbeszédpanelt és választott a lehetõségek közül.

Paraméterek:


( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )

 

playerid    - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megjelenítettük a párbeszédpanelt.

dialogid    - A meghívott párbeszédpanel azonosítója.

response  - A választott \'gomb\'. ( 0 - Elsõ gomb értéke,  1 - Második gomb értéke )

listitem     - A listából kiválasztott \'sor\'.

inputtext [ ] - A bevitt adat. ( Csak Inputos dialógusnál! )

Példák:


public OnDialogResponse ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )
{
    if (dialogid == 1 ) // 1 azonosítójú dialógus.
    {
        if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFFFF, \"Te kiléptél!\" ); // Második gombot választotta, ami a mostani esetbe a kilépés.
        new iText [ 128 ];
        format ( iText, 128, \"Te ezt írtad be: %s\", inputtext );
        SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFFFF, iText );
        return 1;
    }
    return 0;
}

 



public OnDialogResponse ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )
{
    if (dialogid == 1 )
    {
        if ( !response )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Te kiléptél a dialógusból.\" );
              return 1;
        }
        if ( listitem == 0 )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Te az elsõ lehetõséget választottad!.\" );
        }
        if ( listitem == 1 )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Te a második lehetõséget választottad!.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 



3. Utószó

Remélem mindet leírtam és jól. Ha bármi hibát vétettem, vagy valamit nem írtam le, akkor szóljatok!

5792
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FS]Sadmin v0.2
« Dátum: 2011. január 14. - 18:45:25 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1295027027\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5349\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
JAJ de hülye vok,az itt lévõ elsõ postot néztem,most látom h van 3 oldal.  :D :D :D
 
Elsõ oldalon!  ;)
Am jó lett a javítás.  ;)

5793
Szkript kérések / Help! Tele Menü!
« Dátum: 2011. január 14. - 17:33:36 »
Most egyenlõre nem tudtam jobb leírással szolgálni  :D
http://wiki.sa-mp.com/wiki/How_to_Create_a_Dialog


De szerintem a problémád megoldódott, ezért zárhatod is a témát.  ;)

5794
Segítségkérés / MTA 1.0.3 objectek
« Dátum: 2011. január 14. - 17:27:59 »
Idézetet írta: roland222 date=1295021641\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5162\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de én azt kértem h valaki töltse fel me én megcsinálni nemtom
 
Ott van az is. Keresd csak meg.
Najó, tudom, hogy úgyse találnád: http://www.megaupload.com/?d=Z6SVD6WX

5795
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / A jövõ játéka
« Dátum: 2011. január 14. - 16:11:18 »
Valaki nagyon érte a videó készítéshez.  :D

5796
Szkript kérések / Help! Tele Menü!
« Dátum: 2011. január 14. - 16:01:54 »
Tessék, de dialógussal jobb lenne.  ;)
 

#include <a_samp>
new Menu:tele;
public OnGameModeInit()
{
    tele = CreateMenu(\"Teleport Men¬\", 2,  55.0, 200.0, 100.0, 80.0);
    AddMenuItem(tele, 0, \"Kezdohely\");
    AddMenuItem(tele, 0, \"LV Kaszino\");
    AddMenuItem(tele, 0, \"Oldairport\");
    AddMenuItem(tele, 0, \"Drift1\");
    AddMenuItem(tele, 0, \"Lvrepter\");
    AddMenuItem(tele, 0, \"LsStunt\");
    AddMenuItem(tele, 0, \"LsDm\");
    AddMenuItem(tele, 0, \"LsGn\");
    AddMenuItem(tele, 0, \"LvDm\");
    return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:current;
current = GetPlayerMenu(playerid);
if(current == tele)
{
switch(row)
        {
           case 0:SetPlayerPos(playerid, 2023.8479,1910.1281,12.2894);
           case 1:SetPlayerPos(playerid, 2025.9379,1006.9901,10.8203);
           case 2:SetPlayerPos(playerid, 420.9306,2527.7849,16.5984);
           case 3:SetPlayerPos(playerid, -616.4122,2032.1649,60.3828);
   case 4:SetPlayerPos(playerid, 1315.9742,1508.1925,10.8203);
   case 5:
   {
       SetPlayerPos(playerid, 2597.9321,-1981.5410,3.8594);
      GivePlayerWeapon(playerid, 24, 5000);
      GivePlayerWeapon(playerid, 29, 5000);
      GivePlayerWeapon(playerid, 30, 5000);
   }
   case 6:SetPlayerPos(playerid, 2590.6931,-1304.7251,81.1481);
   case 7:
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1427.7222,-806.6459,86.4655);
      GivePlayerWeapon(playerid, 24, 5000);
      GivePlayerWeapon(playerid, 29, 5000);
      GivePlayerWeapon(playerid, 30, 5000);
   }
}
}
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 4) == 0)
    {
       ShowMenuForPlayer(tele, playerid);
        return 1;
}
    return 0;
}

5797
Segítségkérés / Kérdés Buggal kapcsolatban.
« Dátum: 2011. január 14. - 15:42:52 »
Ez a kód nem az eltûnés ellen van, hanem ha bemész X házba és kijössz, akkor a jármûvek ugyan ott legyenek mikor bementél.

5798
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / West Side Boys!
« Dátum: 2011. január 14. - 15:33:24 »
Szabályzat!
Ennek megfelelõen készítsd el a leírást.!
Ha megírtad, nyithatsz másik témát és ez törlésre kerül.

5799
Segítségkérés / Kérdés Buggal kapcsolatban.
« Dátum: 2011. január 14. - 14:49:26 »
Hát az interioros dolgot meglehet oldani így:
 

public OnPlayerInteriorChange ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )
{
    if ( ( newinteriorid == 5 || newinteriorid == 2 || newinteriorid == 12 ) && GetPlayerVirtualWorld ( playerid ) == 0 ) SetPlayerVirtualWorld ( playerid, 1 );
    if ( ( oldinteriorid == 5 || oldinteriorid == 2 || oldinteriorid == 12 ) && newinteriorid == 0 && GetPlayerVirtualWorld ( playerid ) == 1 ) SetPlayerVirtualWorld ( playerid, 0 );
    return 1;
}

5800
Beszélgetés / Vélemény: ÚJ PC
« Dátum: 2011. január 14. - 14:42:07 »
Wáá a proci meg a videókártya kéne nekem is  :D

5801
Segítségkérés / Kérdés Buggal kapcsolatban.
« Dátum: 2011. január 14. - 14:41:17 »
Mikor bemész a házba és utána kijössz ?  ::|

5802
Idézetet írta: ChuckNorris date=1294953382\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5332\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezmiez?
 
Gondolom egy törölt HSZ.
Nem ?  :-\\

5803
SA-MP: Szerverfejlesztés / Givecash script
« Dátum: 2011. január 13. - 19:53:12 »
Tetszetõs  ;)
sscanf2 ?  :-\\

5804
Archívum / Költözés!
« Dátum: 2011. január 13. - 19:11:17 »
Jó ötlet volt!  ;)
Már kezdtem unni, hogy mindig összeomlik a mySQL.  :mistrust:

5805
Beszélgetés / Milyen mobiltelefonod van?
« Dátum: 2011. január 13. - 15:35:26 »
Nokia N95   :angel:
\"nokia-n95-8gb-combo.jpg\"

Oldalak: 1 ... 385 386 [387] 388 389 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal