Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZyZu.
Oldalak: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 527
5746
« Dátum: 2012. november 04. - 22:28:09 »
A plugint berakod a plugins mappába és a server.cfg -Ben új sorba beirod plugins streamer majd indisd ell a szervert..
5747
« Dátum: 2012. november 04. - 22:21:03 »
Felszabad használni felõlem azért publikáltam a nevemet nem kötelezõ kiírni.. Mert nem minden egyedi benne..
5748
« Dátum: 2012. november 04. - 21:23:03 »
Igen de elírtam migyárt javítom  Köszönöm..
5749
« Dátum: 2012. november 04. - 21:05:36 »
Sziasztok! Szóval únatkoztam és össze dobtam egy Karantén DM -et.. csatlakozásért /kdm és kilépésért /exitdm változóval készítettem elõ ha belépel a DM -be akkor számolja mennyi játékos van benne .. Ha egy játékos meghall akkor az aki megölte 1-2 percre speceli.. egy object töltõvel készítettem elõ szóval van ami nem egyedi benne! A poziciót kérlek írjátok átt mert azt nem csináltam meg.. Az Object Betöltõ úgy tudom Buba készítette azért feltüntettem a nevét. És így össze írtam egy kisebb DM -et a kezdõ játékosok számára. Sok Szerencsét a fejlesztésben. Elég réggen publikáltam azért csináltam és gondoltam össze dobok egy ilyet.. ja igen fegyvereket nem raktam hozzá azokat tegyetek  Készítési idõ: 10 perc tesztelésel! #include < a_samp > #include < zcmd > new InKDM [ MAX_PLAYERS ] ; new cvar ; forward Object ( playerid ) ; forward ObjectOff ( playerid ) ; public OnPlayerConnect( playerid ) { InKDM [ playerid ] = 0; return 1 ; } public OnPlayerDisconnect ( playerid , reason ) { InKDM [ playerid ] = 0; cvar-- ; return 1 ; } CMD:kdm ( playerid , params[] ) { new string [250] ; new name [ MAX_PLAYER_NAME ] ; if ( InKDM [ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , -1 , \"Már benne vagy a KDM -ben!\" ) ; ResetPlayerWeapons ( playerid ) ; InKDM [ playerid ] = 1 ; cvar++; SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ; GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ; format ( string , sizeof ( string ) , \"{ffc400}* {ff5e00}%s {ffc400}csatlakozott a Karantén DM -be {ff5e00}(/kdm) {ffc400}| {FFFF00}Bentlévõk Száma: {FF0000}%i | *\" , name , cvar ) ; SendClientMessageToAll ( -1 , string ) ; return 1 ; } CMD:exitdm ( playerid , params[] ) { if ( InKDM [ playerid ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , -1 , \"Nem vagy benne a KDM -ben!\" ) ;new string [250] ; new name [ MAX_PLAYER_NAME ] ; ResetPlayerWeapons ( playerid ) ; InKDM [ playerid ] = 0 ; cvar--; GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ; format ( string , sizeof ( string ) , \"{ffc400}* {ff5e00}%s {ffc400}kilépett a Karantén DM -bõl {ff5e00}(/exitdm) {ffc400}| {FFFF00}Bentlévõk Száma: {FF0000}%i {ffc400}| *\" , name , cvar ) ; SendClientMessageToAll ( -1 , string ) ; return 1 ; } public OnPlayerDeath ( playerid , killerid , reason ) { if ( InKDM [ playerid ] == 1 ) { TogglePlayerSpectating ( playerid, 1 ) ; PlayerSpectatePlayer ( playerid , killerid ) ; GivePlayerMoney ( killerid, 10000 ) ; GivePlayerMoney ( playerid, 10000 ) ; Object ( playerid ) ; } return 1 ; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( InKDM [ playerid ] == 1 ) { SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ; } return 1 ; } public Object ( playerid ) { GameTextForPlayer ( playerid , \"~h~~r~ÚJRASAPWNOLÁS ~g~BETÖLTÉSE!\" , 3000 , 6 ) ; //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound ( playerid , 1056 , 0.0, 0.0, 0.0 ) ; //hang az objectek betöltése közben SetTimerEx ( \"ObjectOff\" , 7000 , 0 , \"e\" , playerid ) ; //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva return 1; } public ObjectOff ( playerid ) { TogglePlayerSpectating ( playerid , 0 ); GameTextForPlayer ( playerid , \"~h~~r~ÚJRASPAWNOLÁS ~g~BETÖLTVE!\" , 3000 , 6 ) ; //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound ( playerid , 1056 , 0.0 , 0.0 , 0.0 ) ; //hang az objectek betöltése végén return 1; }
5750
« Dátum: 2012. november 04. - 20:16:25 »
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; #define COLOR_RED 0xE60000FF #define DM 391 #pragma tabsize 0 public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(dmid[playerid] == 1) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } return 0; }
5751
« Dátum: 2012. november 04. - 15:44:23 »
Úgy tudom 500 de szerintem mindegyiknek hozzál létre egy stringet.
5752
« Dátum: 2012. november 04. - 13:33:50 »
Lehet te az Angel kordinátát is bele raktad.. Így masold bele: - 1 9 7 8 . 6 8 8 4 , - 3 0 3 . 2 5 4 6 , 3 6 . 3 7 6 3
5753
« Dátum: 2012. november 04. - 13:30:45 »
A string értékét vidd feljebb .. lehet neked 50 akkor tedd be pl: 100 -ra ahogyan leírta Ano..
5754
« Dátum: 2012. november 04. - 13:23:53 »
Kell legyen neked egy változó a DM -Ben például: Mód elejére: new InDM[MAX_PLAYERS]; Az OnPlayerConnect alá ez az mikor csatlakozik egy játékos akkor ne tegye bele a DM -be.. InDM[playerid] == 0; Ugyan ezt írd be az OnPlayerDisconnect alá is.. InDM[playerid] == 0; És az ujraspawnolás pedig az OnPlayerSpawn alá írd be: if(InDM[playerid] == 1) { SetPlayerPos(playerid, pozíció ahova sapwnolja!); }
És végül ha nem szeretnél használni egy parancsot DM -Ben akkor beirod minden parancshoz if(InDM[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem használhatól parancsot DM -Ben!); Ha egy játékos beírja pl: /DM akkor bele kell tegye a DM -be szóval ezt a parancshoz írd bele InDM[playerid] == 1; Ha kilép a DM -bol akkor pl: /exitdm írd be alá InDM[playerid] == 0;
5755
« Dátum: 2012. november 04. - 11:36:55 »
Azokat az objecteket amelyiket mappoltad az a www.convertffs.com -on konvertálni kell DynamicObjectre és akkor berakod az OnGameModeInit alá. Majd a streamer plugint betöltöd.
5756
« Dátum: 2012. november 04. - 10:18:09 »
-1978.6884,-303.2546,36.3763,316.0742 úgy tudom ezt.
5757
« Dátum: 2012. november 03. - 21:26:37 »
Akkor probáld meg a Y_INIT az szerintem jó és elég gyors is de amit Casamiro beírt az gyorsabb és még magyar is..
5758
« Dátum: 2012. november 03. - 18:43:50 »
hm elég jó ötletett adtál  Egyépként szép lett!
5759
« Dátum: 2012. november 03. - 09:15:29 »
Felmegyek skypra migyárt és segítek ..
5760
« Dátum: 2012. november 03. - 01:33:07 »
beírod a google -ba myip majd IPCIMED és a végére :7777 ahogyan mondtam.
Oldalak: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 527
|