Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 442
5731
Segítségkérés / sscanf
« Dátum: 2011. január 24. - 21:52:08 »
Tessék,
 
if ( strcmp ( params,\"12\",true ) == 0 )
{

5732
Segítségkérés / Unknown mode (más módnál jó)
« Dátum: 2011. január 24. - 18:32:25 »
Linux vagy Windows ?

5733
Segítségkérés / Ladmin4v2 (nem script)
« Dátum: 2011. január 24. - 18:13:38 »
Idézetet írta: KDDomi date=1295885873\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IceMan: Gondoltam hogy ugy kell de azt hol találom?
 
Talán parancsnál ?  :-\\

5734
Segítségkérés / Ladmin4v2 (nem script)
« Dátum: 2011. január 24. - 16:55:17 »
Regisztrációnál kiszed, hogy ne titkosítsa a jelszót.

5735
Segítségkérés / Valaki segítsen :/
« Dátum: 2011. január 24. - 16:54:19 »
Idézetet írta: DrAkE date=1295881533\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5496\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 7.0, -217.8439,979.1686,19.5041 )-nélállítsd át a 7.0-t arra az értékre amennyi radián belül \"mûködjön\" a dolog :D
 
Te tisztába vagy, hogy mennyi jelet a 7.0 ?
2m-rõl is mûködésbe lép. Az jó 2.0 vagy 3.0

5736
Segítségkérés / Érdekes hiba
« Dátum: 2011. január 23. - 22:39:30 »
xStreamer használatát a készítõje betiltotta!
Legalábbis nem ajánlja a használatát, mivel komoly gondokat okozhat.


Menj fel a convertffs.com-ra és konvertáld át CreateObject vagy CreateStreamedObject formátumból CreateDynamicObject -re.
    Input                                          Output       
xStreamer                  Incognito\'s Streamer Plugin

5737
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: COD 4 multy probléma :D
« Dátum: 2011. január 23. - 21:07:20 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9483.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9483.0

5738
Beszélgetés / Színtévesztés (stb)
« Dátum: 2011. január 23. - 18:00:22 »
15mp - 0 hiba.

5739
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2011. január 23. - 16:37:24 »
makaróni

5740
Segítségkérés / Újabb SMF
« Dátum: 2011. január 23. - 15:27:13 »
Idézetet írta: Antonyo date=1295788558\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Attól függ, hogy milyen böngészõt használsz.
Én is most csináltam egy smfes oldalt okhostnál és ugyan ezt írta operánál, de chromeal minden jó volt.
Próbáld meg azzal.
 
Tényleg.   :dodge:
IE8 -al is tökéletesen mûködik.  :D

5741
OnPlayerStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékosnak megváltozik az állapota.
Paraméterek:
 
( playerid, newstate, oldstate )

 
playerid     - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megváltozott az állapota.
newstate  - Annak az állapotnak az azonosítója, amire megváltozott a játékos állapota.
oldstate    - Annak az állapotnak azonosítója, ami volt az új állapot elõtt.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerSateChange ( playerid, newstate, oldstate )
{
    new string [ 48 ];
    format ( string, 48 , \"Régi állapotod: %d, új állapotod: %d!\" , newstate, oldstate );
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerInteriorChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik a belsõje ( interior ).
Kapcsolódó függvények:
GetPlayerState: Játékos állapotának lekérdezése.
SetPlayerSpecialAction: Játékosnak speciális animáció adása.
GetPlayerSpecialAction: Játékos speciális animációjának lekérdezése.

Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerStateChange

5742
OnPlayerInteriorChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos X Interiorból ( belsõbõl ) belép Y Interiorba ( belsõbe ).
Paraméterek:
 
( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )

 
playerid             - Annak a játékosnak az azonosítója, aki átlépett X interiorból ( belsõbõl ) Y interiorba ( belsõbe ).
newinteriorid  - Annak az interiornak ( belsõnek ) az azonosítója, amibe belépett a játékos.
oldinteriorid    - Annak az interiornak ( belsõnek ) az azonosítója, ami belépés elõtt volt a játékosnak.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerInteriorChange ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )
{
    new string [ 48 ];
    format ( string, 48 , \"Régi belsõd: %d, új belsõd %d!\" ,oldinteriorid, newinteriorid );
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerStateChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik az állapota.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerInterior: Játékos belsõjének beáálítása.
GetPlayerInterior: Játékos belsõjének lekérdezése.
LinkVehicleToInterior: Jármû elhelyezése egy belsõbe.

Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerInteriorChange

5743
OnPlayerPickUpPickup
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos felvesz egy Pickup-ot.
Paraméterek:
 
( playerid, pickup )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki felvette a Pickup-ot.
pickupid - Annak a Pickup-nak az azonosítója ( ID ) amit a játékos ( playerid ) felvett.
Visszatérés Ez az eljárás nem ad vissza egy adott értéket.
Példa:
 

new MyPickUp;
public OnGameModeInit ( )
{
    MyPickp = CreatePickup ( 1242, 2, 1503,3359, 1432,3585, 10,1191, -1 );
    return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup ( playerid, pickupid )
{
    if ( pickupid == MyPickUp )
    {
        SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Felvetted a saját Pickupod!\" );
    }
    return 1;
}

 


Kapcsolódó függvények:
CreatePickup: Pickup létrehozása.
DestroyPickup: Pickup törlése.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerPickUpPickup

5744
Segítségkérés / Játékos számláló textdrawwal
« Dátum: 2011. január 23. - 14:09:39 »
Hát igen... sok helyen használják már  :D
Na leírom, hogy hogyan tudod megcsinálni.
Nagyon egyszerû, csak egy változó kell, aminek az értéke 0, ha valaki belép a DM-be akkor hozzá adsz 1et.
Majd ha kilép, akkor elveszel 1et.
KI írni, pedig formázással tudod.
 
format ( str, 128, \"Minigun DM: %d\", valtozo );

5745
Segítségkérés / Játékos számláló textdrawwal
« Dátum: 2011. január 23. - 13:41:39 »
Mint az ngEn-en ?  :-\\

Oldalak: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal