Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BackUP

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 59
571
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ LP RP map
« Dátum: 2014. június 23. - 00:08:42 »
Idézetet írta: NeoxRPG date=1399892110\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47984\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem kötelezõ letölteni. Akinek nem tetszik ne töltse le ennyi:)
 
Ne így fogd fel. Mi tippeket próbálunk neked adományozni, mivel ez egy újabb szemét a fórumon. (Mint az elõzõ mapod.)
Nem értem, hogy miért kötõdsz ahhoz, a magas kerítéshez(ami van area körül is).. Nem katonai bázist akartál ugye? Egyébként RPre semmiképp nem raknám fel. Még GF, sõt még GFnek látszani akaró szerverre sem. FUNra talán.

572
Szkript kérések / RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Dátum: 2014. június 22. - 21:37:54 »
Hiába más az OnPlayerRequest class, ha spawnol el fogja teleportálni...

573
Segítségkérés / mSelection kérdés!
« Dátum: 2014. június 22. - 19:20:06 »
Ezek vannak a .incben:
 
#define mS_SELECTION_ITEMS       21
#define mS_ITEMS_PER_LINE        7
#define mS_DIALOG_BASE_X      75.0
#define mS_DIALOG_BASE_Y      130.0
#define mS_DIALOG_WIDTH       550.0
#define mS_DIALOG_HEIGHT      180.0
#define mS_SPRITE_DIM_X       60.0
#define mS_SPRITE_DIM_Y       70.0

 
próbálgasd.
1. és a 2. nem, mivel az elsõ: hány item egy oldalon, a második pedig hogy hány item egy sorban. utána van 2 koordináta(ezek lesznek amit keresel elsõsorban szerintem), aztán a méretek. Majd megint két koordináta, ezek nemtudom mik.

574
Segítségkérés / Szerver hiba
« Dátum: 2014. június 22. - 19:15:36 »
Nekem is volt ilyen. Szerver logban írja a hibát. plguinok mögött legyen .so!
Fontos, hogy ugyanaz a verziójú plugin legyen ftpn mint amivel compileztad a modot.

575
Segítségkérés / interrior hiba
« Dátum: 2014. június 22. - 13:25:16 »
akkor is. Ugyanaz a megoldás: állítsa be az interiort, és a pozíciót.

576
Segítségkérés / interrior hiba
« Dátum: 2014. június 21. - 23:30:37 »
de, zuhanni kezdesz legtöbb esetben. Akkor nem zuhansz, hogyha az utcán vagy más interiorba

577
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Battlefield 3 - Ingyen, Originrõl
« Dátum: 2014. június 21. - 16:55:47 »
Leírnám pontosan neked, csak nálam még az origin sem indul el...

578
Segítségkérés / Mit használjak scriptek írásához?
« Dátum: 2014. június 21. - 16:28:50 »
pawncc.exe notepaddal is mûködik, van hozzá leírás itt fórumon is.

579
Segítségkérés / Mit használjak scriptek írásához?
« Dátum: 2014. június 21. - 16:23:51 »
notepad++ pawnhoz?

580
Szkript kérések / Pálya választás
« Dátum: 2014. június 21. - 15:24:12 »
Zárd a témát

581
Segítségkérés / Az objektumok egyes részeit hogy lehet eltávolítani?
« Dátum: 2014. június 21. - 15:21:13 »
Értem én hogy nem MTA. Úgy értettem, hogy MTA Map Editorához hozzá kell adni.

582
Kérdések, Segítség / Nem lehet + adni
« Dátum: 2014. június 21. - 15:20:32 »
Mármint miért nem lehet? nekem  mûködik. Fent a téma címe, és a hozzászólás dátuma mellet nincs ott az a két kéz?

583
Segítségkérés / interrior hiba
« Dátum: 2014. június 21. - 15:16:45 »
Szerintem fordítva.
 
SetPlayerPos

 
Ezzel odateleportálsz az interiorhoz, a megadott koordináták szerint.
Viszont hogyha kint vagy a házból, tehát mondjuk az utcán/erdõben/fa tetején akkor az interiorod \'0\' értéken van.
A házak belseje pedig hogyha repülõvel repülsz, ne ütközz neki másik interiorba lett rakva. (azaz ha nem váltod át az interiorod nem látod, és zuhanni kezdesz)
Erre van a:
 
SetPlayerInterior

 
Google-n rákeresel az interiorokra, és ott megtudod melyiknek milyen interior ID-t kell megadni.
A két függvény:
SetPlayerPos
SetPlayerInterior
Tehát:
Oda teleportálod a játékost, majd megváltoztatod az interiorját. (vagy fordítva)
Szerk: közbe elöttem szóló kiírta neked az interiorok listáját, tehát nem kell keresned  :D
Szerk2: ha rám hallgatsz, ezzel jobban jársz: http://weedarr.wikidot.com/interior

584
Segítségkérés / Az objektumok egyes részeit hogy lehet eltávolítani?
« Dátum: 2014. június 21. - 15:10:44 »
Nem lehetetlen összepakolni, vannak jó munkások. Nem értek a mapoláshoz, de 0.3c-s, vagy újabb objectekkel dolgoztak ahogy látom, amiket azthiszem MTAba külön kell betenni.
(Ezeket a mapokat nem MTa-val csinálták)

585
Segítségkérés / szint adás és elvevés
« Dátum: 2014. június 21. - 15:08:06 »
De vannak adminszintek, ha hozzárakod. (Mármint nem admin szint, csak egy adminszint nevû változó lesz, ami eltárol egy értéket.  :smokin: )
ZCMD include szükséges, letöltést találsz a fórumon.
Ha nem értesz valamit PMbe, vagy itt is kérdezhetsz.
 

#include <a_samp>
#include <zcmd> // beágyazzuk a két includeot
enum pAdmin
{
adminszint // enumba eltároljuk az adminszint változót, ezt beleírhatod a regisztrációs rendszeredbe is, csak akkor máshol is meg kell változtatni
};
new PlayerAdmin[MAX_PLAYERS][pAdmin];
CMD:kaja(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 5) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elérted a maximum adminszintet!\"); // tehát hogyha az \'admin\' változó egyenlõ 5-el, akkor kiírja a szöveget, és nem engedi tovább(hála a \'return\' résznek)
//de, hogyha nem egyenlõ öttel:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy adminszintet\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] ++; // és hozzáad az \'adminszint\' változóhoz +1-et. (++ ugyanaz mint a += 1!)
return 1;
}
CMD:megesz(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy admin\"); // ha az \'adminszint\' változó egyenlõ 0-val kiírja a szöveget, és nem fut tovább a parancs.
// de ha nem egyenlõ 0-val:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lefokoztad magadat\"); // kiírja a szöveget
PlayerAdmin[playerid][adminszint] --; // elvesz egyet ( -- ugyanaz mint a -= 1)
return 1;
}
// példa egy admin parancsra:
CMD:adminparancs(playerid)
{
if(PlayerAdmin[playerid][adminszint] == 0) return 0; // tehát hogyha nem admin, akkor nem történik semmi, azt fogja jelezni a szerver, hogy hibás parancs.
// ha mégis admin:
SendClientMessage(playerid, -1, \"Admin vagy\"); // kiírja a szöveget
// és azt csinál amit ide írsz.
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 59
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal