Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 153
571
GTA V: Alap információk / GTA V - Nagyot hibázott a Sony?
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 19:00:53 »
Vannak leaked képek a lemezrõl:
\"IfwBOup.jpg\"
\"1377268209381.jpg\"
\"1377270701989.png\"
\"1377271060745.jpg\"

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 23. - 19:04:51 )

E.1.: Itt van egy link a csapatról akik próbálják ezt csinálni: (warez miatt törölve)
PS3 DL Link: http://zeus.dl.playstation.net/cdn/EP1004/NPEB01283_00/almReQvlmyVDgpogYgJeXQBzQwwJNepDVBeVKawEKJplgcgjZjHspOfrFJkrqIoWYhiFkLhhrwgjkifgiDYdVpPhzjObpaxmnUeUT.pkg?product=0085&country=de&downloadId=17b5c2b4&q=d6d629332dc8f2819601bf29b9523c8741c4b43c0ec830aea9c6d2b42c169379&serverIpAddr=217.89.105.233&downloadType=bg
Ez a NEM FELTÖRT változat, tehát nem warez. A megfelelõ körök foglalkoznak már a feltörésével.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 23. - 19:42:26 )

Egyelõre ez a max ameddig eljutott akárki is: http://youtu.be/Fgp_C9EWnpM

572
GTA V: Alap információk / GTA V - Rádióállomások
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 18:40:18 »
You Never Can Tell - ez ALAPVETÕ! Mióta elõször láttam a Pulp Fiction-t azóta egyik kedvenc zeném.



 

Son of a Preacher Man
 

Girl, You\'ll Be a Woman Soon
 

I Walk the Line
 

Ghostriders in the Sky
 

Waitin\' in School
 
A legtöbb ezekbõl klasszikus rock\'n\'roll és county.

573
GTA V: Alap információk / GTA V - Nagyot hibázott a Sony?
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 18:26:23 »
Beszarok :DDDD Ha ez tényleg igaz, akkor valószínû három nap múlva már valaki felteszi a crackelt verziót TPB-re.

574
Idézetet írta: Bloody44 date=1377187009\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


De ennek a neve miért 16-bit? Emlékeim szerint a 16-bites alkalmazások (a\'la win3.1) nem így néztek ki.
A publikált VB kódot áttanulmányoztam és komolyan azt csináltátok, hogy ilyenekre kerestetek, hogy \"mod_sa.ini\" meg \"chaetengine.exe\" a futó folyamatok közt? Az elsõ dolog amit csinálnék az az, hogy megváltoztatnám az exe nevét, mielõtt anticheat által védett szeróra felmennék. :D s0beitet kb. 5 perc letölteni és utána újrafordítani úgy, hogy más ini-t töltsön be.
Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy miden egyes dll-be lehet cheatet rejteni és a legtöbbjüket más, legális modifikációk is használják (pl: a d3dx9.dll-t, amit a cheat készítõk gyakran DLL proxyként használnak, használja pl. az ENBSeries is).
Ha tényleg érdekel titeket a dolog, akkor ajánlom, hogy a cheat detekciót valami ilyesmivel oldjátok meg. Ez viszont beleturkál a win32 API-ba és mélyen a rendszeredbe, és ezért komoly biztonsági kockázatot jelent, fõleg egy meglehetõsen ismeretlen csapattól, vagy egy a saját gépe biztonságáért ügyelõ játékos nem igazán fog használni. Ezen kívül ez a cucc C++-ra íródott, nem C#-ra, bár egy ilyen, alapjában véve alacsony szintû kóddal rendelkezõ dolgokat elég hülyeség egy ilyen magas szintû nyelvekkel megoldani.
A VAC2/VAC3 (Valve Anti-Cheat) dumpokat elérhetitek itt.
További infók itt.
Ezek, mint az anticheatek 100%-a NEM védenek a SAMP cheatek leggyakoribb formájától, a memóriahackektõl. A legtöbb anticheat csak heurisztikusan és már korábban ismert cheatek alapját állítja fel az adatbázisát. Ezen kívül a legtöbb modern játék SZERVER ODLALON végezi el az anticheat munkák nagy részét (pl. anti-hp cheat, anti-money cheat, anti-ab, anti-nemtudommi).
Én egyébként pont nem a GUI-t tartanám a legfontosabb dolognak, ami egy ilyen projekthez kellene. Igazából én fognám magamat és C#-al inkább egy dll-t fordítanék le (már ha lehet, nem ismerem igazán a nyelvet) majd azt SAA Loaderrel betölteném a tesztelés idejére, majd ha készen van a kód akkor ráérnék foglalkozni a launcherrel.
 
Megint kösz az infót, de megint nincs teljesen igazad..
1.: Honnan a pics*ból tudod hogy így mûködött volna, ha a forráskódot nem adom meg?   Ha nem töltöm fel ezt, akkor 100% hogy nem jöttetek volna rá addig ,ameddig fel nem töritek a programot..
2.: A program csekkolja a futó folyamatokat, MAJD a FÁJLOKAT IS .. a futó folyamatok csak Pista bácsi ellen íródottak, mert mi se gondoltuk komolyan hogy az majd megfog egy hacker teamet.. DE éppen ezért kerültek bele a FÁJL FIGYELÕK melyek a CLEO ellen 100%-os, a többi cheat ellen 70-70%-os védelmet alakítanak ki... az ini-t töröljük, na meg melette a d3d9.dll-t, stb-t ami a cheathez kell... ennyit errõl...
A d3d9.dll,t MÉG MIELÕTT BELEKÖTNE VALAKI csak akkor törli a program, ha VALÓDI cheat dll rõl van szó .. ez a méretrõl, gyártóról, stb-rõl van lekérdezve ;)
Tehát.. köszi minden rosszat, ami egyben jó is, de nem teljesen van igazad.. most .. gondold el.. ha nem publikálom a mûködési scriptet, nem jösz rá hogy mit kell kijátszanod, = addig nem tudod kijátszani, ameddig fel nem töröd, vagyis.. én nyertem :P
Megint
 
[/quote]
Nos, ha te ezt egy versenyként fogod fel, akkor rohadt rossz emberrel beszélsz, mert engem csak az amatõrizmusotok nyûgöz le.
Ez az anticheat rendszer, amit ti felraktatok, semmire se jó. Könyörgöm, mi rá az esély, hogy én leszedek egy másik cheatet, amit ti nem írtatok be, vagy átírom az exe-t valami másra (ami egyébknét az anticheat rendszerek kijátszásának ELSÕ szabálya, mivel ezt a védelmet használja az AC-k 99%-a is).
Ezen kívül mi van akkor, ha én a Cheat Engine-t pl. a launcher elindítása UTÁN indítom el? Arra nincs semmi kódotok. Vagy ha én fogom, és írok magamnak egy CLI programot, ami random processzek x memóriacímét átírja, és ezzel csinálok magmanak egy cheatet. Semmire nem megy vela a kód.
d3d9.dll-t méretrõl lekérdezed, meg gyártóról? Mindkettõt rohadt könnyen lehet módosítani, méretet pl., ha újrafordítom a kódot egy extra sorral, már változtattam. Ezen kívül a \"valódi cheat dll\" ismét hülyeség, mivel az alap d3d9.dll-t ezer és ezer mód megváltoztatja és módosítja, tehát ha csak 1-2-nek a \"méretét\" detektáljátok cheat-nek, az annyit ér, mintha semmit nem csináltatok volna. Max megállítja azt, aki leszedi a sobeitet és berakja. Amit valószínû senki se fog megtenni az után, hogy látja, hogy AC által védett a szerver.
Egy ilyen munka nem script kiddie-knek való.

575
De ennek a neve miért 16-bit? Emlékeim szerint a 16-bites alkalmazások (a\'la win3.1) nem így néztek ki.
A publikált VB kódot áttanulmányoztam és komolyan azt csináltátok, hogy ilyenekre kerestetek, hogy \"mod_sa.ini\" meg \"chaetengine.exe\" a futó folyamatok közt? Az elsõ dolog amit csinálnék az az, hogy megváltoztatnám az exe nevét, mielõtt anticheat által védett szeróra felmennék. :D s0beitet kb. 5 perc letölteni és utána újrafordítani úgy, hogy más ini-t töltsön be.
Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy miden egyes dll-be lehet cheatet rejteni és a legtöbbjüket más, legális modifikációk is használják (pl: a d3dx9.dll-t, amit a cheat készítõk gyakran DLL proxyként használnak, használja pl. az ENBSeries is).
Ha tényleg érdekel titeket a dolog, akkor ajánlom, hogy a cheat detekciót valami ilyesmivel oldjátok meg. Ez viszont beleturkál a win32 API-ba és mélyen a rendszeredbe, és ezért komoly biztonsági kockázatot jelent, fõleg egy meglehetõsen ismeretlen csapattól, vagy egy a saját gépe biztonságáért ügyelõ játékos nem igazán fog használni. Ezen kívül ez a cucc C++-ra íródott, nem C#-ra, bár egy ilyen, alapjában véve alacsony szintû kóddal rendelkezõ dolgokat elég hülyeség egy ilyen magas szintû nyelvekkel megoldani.
A VAC2/VAC3 (Valve Anti-Cheat) dumpokat elérhetitek itt.
További infók itt.
Ezek, mint az anticheatek 100%-a NEM védenek a SAMP cheatek leggyakoribb formájától, a memóriahackektõl. A legtöbb anticheat csak heurisztikusan és már korábban ismert cheatek alapját állítja fel az adatbázisát. Ezen kívül a legtöbb modern játék SZERVER ODLALON végezi el az anticheat munkák nagy részét (pl. anti-hp cheat, anti-money cheat, anti-ab, anti-nemtudommi).
Én egyébként pont nem a GUI-t tartanám a legfontosabb dolognak, ami egy ilyen projekthez kellene. Igazából én fognám magamat és C#-al inkább egy dll-t fordítanék le (már ha lehet, nem ismerem igazán a nyelvet) majd azt SAA Loaderrel betölteném a tesztelés idejére, majd ha készen van a kód akkor ráérnék foglalkozni a launcherrel.

576
Kérdések, Segítség / Másnposság elen van vmi?
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 08:48:23 »
Nem tudom neked ennyi idõsen miért kell berúgnod, de igyál sok folyadékot, kólát, tejet, semmi kávé vagy ilyenek, mert az mégjobban kiszárít. És talán egyél valami ropogtatni valót, pirítóst vagy hasonlók. Hasmenés ellen meg vegyél be valamit... hasmenés elleni gyógyszert!
Legközelebb meg gondolkozz mielõtt iszol és mértékkel tegyed azt. Ha annyira nem bírod, akkor a sör mellé igyál meg egy pohár vizet, vagy egyél elõtte valami zsírosat.

577
Idézetet írta: Bloody44 date=1377087829\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Most komolyan miért nem FTP vel csinálod? Abban még segítenék ha FTP s lenne, 1000x könnyebb. És oda is ugyan úgy lehet ip-t menteni! Kiolvastatni.
 
Ja, és nyilván az nem probléma, hogy ha megnyitod az exe-t egy hex editorban akkor ott az összes ftp elérés a programban. Kicsit sem problémás. Hasonlóképp az SQL is.
Ha nem tudjátok, mi az az SSL akkor ne is szórakozzatok vele mert valaki fel fogja törni 2 nap alatt.
 
[/quote]
Köszi a sok rosszat, látom te csak iylet tudsz, de nemgond :D Meg lesz oldva valahogy... minden rossznak elrontója vagy :)
Biztosan ki lehet játszani minden egyes lehetõséget, de most nem csak ez a lényeg.. ha sehogy se lehet megoldani, akkor mégis hogyan csináljuk meg? :O
Az SQL-t hex editorban nem tudtam feltörni se én, se haverom, tehát no para.. FTP-be teszünk titkosítást, és sz*rakodhatsz vele :D
 
[/quote]
Teljesen mindegy, forráskódba SQL kapcsolódási adatokat berakni alapvetõ hiba. Olyan adatokat nem szabad megadni a kódban, amivel a felhasználó fel tud csatlakozni a forrásadatbázisra.
Dizájnoljatok PHP API-kat, ha annyira értetek hozzá, és akkor azzal el lehet kerülni ezt a hercehurcát. Adatok lekérésére és letöltésére használjatok PHP API-kat, sokkal jobban fogtok járni vele, és ezerszer biztonságosabb.

578
Idézetet írta: Peter date=1376928211\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most komolyan miért nem FTP vel csinálod? Abban még segítenék ha FTP s lenne, 1000x könnyebb. És oda is ugyan úgy lehet ip-t menteni! Kiolvastatni.
 
Ja, és nyilván az nem probléma, hogy ha megnyitod az exe-t egy hex editorban akkor ott az összes ftp elérés a programban. Kicsit sem problémás. Hasonlóképp az SQL is.
Ha nem tudjátok, mi az az SSL akkor ne is szórakozzatok vele mert valaki fel fogja törni 2 nap alatt.

579
Archívum / [HUN]Defensive RolePlay - Reloaded
« Dátum: 2013. augusztus 21. - 08:57:57 »
Idézetet írta: Petrik date=1376767127\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41467\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nos, igen, én is azon gondolkodom, hogy ennyi idõ alatt hogy tudsz egy teljes játékmódot elkészíteni/átvariálni. Ha napi legalább 7 órát dolgoztál vele, még akkor is kevésnek érzem, de mivel még nem láttam a modot ezért nem akarok elõítéleteskedni (vagy hogy mondják :D). A képek alapján nem nagyon változott sokat a mód alapja (karakter státusz ablak, mûszerfal, stb...), és ez kicsit kiábrándít.
 
Régi Malibu (amit én és Diesel scripteltünk váltva) készen volt 2-2.5 hét alatt.
Az új Malibu is készen volt 2 hét alatt.
Nem olyan nagy munka egy RP módot megírni, amin lehet játszani Persze érteni kell hozzá, de egy hét alatt lehet egy nagyon alap RP módot írni, ha 2-3 óra/nap-pal számolunk, amiben megvannak az alap parancsok, regisztráció és bejelentkezés, jármûrendszer, frakciók, munkák (ha írsz rá egy checkpointos rendszert, akkor mégkönnyebb õket megcsinálni), házak, bizniszek. Persze ez azt feltételezi, hogy SQL-ben dolgozol, ami rohadtul megnöveli a produktivítást (mivel elég egyszer megírni az alapot és azt minden egyes dologra lehet használni). A maradék idõt a tesztelés veszi el általában. A legtöbb ember azért nem nyit ki, mert tele akarja rakni mindennel amit simán meg tudna csinálni update formájában is, és elhúzódik a fejlesztési ciklus.
Persze az ilyen szintû produktivításhoz az kell, hogy a kód, amit elsõnek írsz, jól mûködjön és a munkaórák hatvan százalékát ne a bugifxekkel töltsd.
A szervereket meg egyáltalán nem a mod adja el, szóval igazából lényegtelen. Azért jó, ha gyorsan van kint a mod, hogyha van valami egyedi a szerverben az hamarabb kijöjjön.

580
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 23:14:48 »
A baj az, hogy ez egy GF szerver, nem RPG. Ezért, gondolom én, nem tudják lekorlátozni effektív módon, hogy csak azok lopjanak, akiknek erre hajlamuk/készségük/képességük van.

581
GTA V: Alap információk / GTA V - Online gameplay
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 22:05:38 »
\"Someone help me, because it is so incorrect poop!\"
Annyi a lényeg, hogy több meló van a fejlettebb grafikus meg fizikai motorokkal (amiket a GTA IV használ, pl.) mint a régebbi San Andreas-ossal. Ez nem azt jelenti, hogy nehezebb rajtuk dolgozni, csak több idõt vesz igénybe a játék visszafejtése. Az MTA írt egy komplett, több ezer soros kódot arra, hogy a GTA:SA játék visszafejtett részeit egy olyan programnyelven (C++) tudják érvényesíteni, amivel egyszerûbb szórakozni. Ezt több fejlesztõ dobta össze évek alatt. Kétlem, hogy amennyiben a GTA:SA ilyen szintû visszafejtése is ennyi évbe tellett több fejlesztõnek, akkor az új (de fõképpen bonyorultabb) motorokkal a jövõben hamar készülne valami mód hozzá, vagy ha készülne, akkor biztos open-source (mindenki számára elérhetõ forráskód) lenne, amit meg leforkolnának egyben (tehát leszednék a kódot, javítanák, majd egy új projekt nevén újraindítanák). MTA is nyilt forráskódú, de mivel a beküldött kódmódosítások általában bekerülnek hamar, ezért igazából nincs értelme leforkolni.
De az IV:MP jelenleg, mivel egy nem fejlesztett sz*r, ezért mindenki a saját verzióit csinálja az alapból.
A \"reverse engineering topic\" azt jelenti, ahová a GTAFórumos IDA Pro-n (egy fizetõs, nagyvállalatoknak szánt visszafejtõ program) szocializálódott emberkék visszafejtik a játékot, és kiposztolják a játék struktúráját és a struktúrákat használó memóriacímeket, amiket te fel tudsz használni a programozás során.
A SAMP meg az MTA szeirntem nem fognak V-területre menni, mivel nekik nem éri meg (vannak playerek SA-ban is), emelett azt is hozzá kell tenni, hogy a III-erát ugyanaz a renderware motoron alapuló Rockstar által kifejlesztett játék engine hajtja, tehát az MTA és a SAMP volt honnan táplálkozzon (mivel asszem mindkettõjüknek volt VC projektjük).
Innentõl meg én nem sok jövõt jóslok a GTA V-re érkezõ harmadik fél által kiadott multiplayeres módnak. DE ha tényleg igaz lesz, és megszûnik a Games for Windows Live, ami korlátozta a modolhatóságot (bizonyos változókat, pl. élet, meg fegyver adatok, nem engedte módosítani cheat ellenes okok miatt), akkor talán lesz valaki, aki megcsinálja.

582
GTA V: Alap információk / GTA V - Online gameplay
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 20:42:42 »
Idézetet írta: hektorka date=1377005768\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41382\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lesz itt is \"nem hivatalos\" multiplayer abban biztos vagyok :)
 
Már máshol leírtam de:
 

Ezen kívül én még mindig azt mondom, hogy a SAMP lesz a legutolsó nagy GTA multiplayer modifikáció. Az IV-be berakták a live-protect módot, tehát bizonyos változókat cheat védelem miatt nem lehetett átírni, csak patchelt dll-el, amivel meg LIVE-ra nem mehettél fel. Gyakorlatilag megölték ezzel a modolhatósági lehetõséget, emellett az új fizikai meg grafikai meg mittudomén milyen motorok rohadtul megnehezítették a visszafejtést, és az alacsony szintû munkákat (egy teleportáláshoz kb. 10-15 helyen kell a játék memóriáját módosítani, míg GTA:SA-ban ez három hely: a 3 koordináta). Emellett egyre jobb lesz a grafika, ezzel kb. megölik az interiorok és egyéb hasonló dolgok lehetõségét, a modolhatóságot csökkenteni fogják a jobb és újabb RAGE fájformátumokkal. Összességében már az IV-re történõ programozás (értsd: programozás, nem IVMP szerver létrehozása) is egy rémálom volt, ne is beszéljünk akkor, mi lesz a V-vel, vagy ne adj isten, egy új generációra érkezõ GTA-val.
 
[/quote]
És ez titeket miben érint? Nyilván, ha valakinek hatszor annyi munkája van egy azonos dologgal az újabb motorok miatt, akkor nem fog ugyanolyan gyorsan kijönni egy multiplayer mód. A SAMP team pedig valószínû (bár ezt senki se tudja biztosan) nem fogja megszüntetni a SAMP fejlesztését csak úgy, mert köszönik de megvan a projekt. Az MTA dettó: elvégre írtak egy komplett API-t a SA-hez (game_sa), nem hiszem, hogy meg fogják ezt csinálni a V-vel is huzamosabb idõn belül. Bár ha kéne választanom a kettõ közt, biztos az MTA-t mondanám.
Majd jön valami open-source multiplayer mód amit az emberek hatezer fele leforkolnak és lesz öt-hat V:MP mód. Az MTA-t nem forkolják le, mert van egy stabil felhasználóbázis, de az IV:MP-nek most sincs, és hatezer fele módolják meg forkolják a szervert meg a klienst. És még így is alíg van szerver.
Már más világot élünk. Csak összehasonlításképp: a GTA:SA reverse engineering téma már bõven 100 oldal fölött jár GTAForums-on, ellentétben a GTA IV Reverse Engineering topic, ami jelenleg olyan 5-6 oldalas, és az utolsó HSZ valamikor 2012-ben volt.
U.i.: most olvastam, hogy VÉGRE, VÉGRE bezár a Games for Windows Live (ideillõ zene). Talán akkor nem lesz a R* olyan hülye hogy xlive-protected-eszk szarokat épít be a social clubba.

583
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 19:11:31 »
\"Nem kötött jellemet alakítasz\"
Gyakorlatilag most mondtad el az egyetlen különbséget a GF és az RP közt. A karakterlap meg a többi dolog csak arra van, hogy azok, akik nem akarnak jellemet alakítani, megtegyék, mielõtt játszanak.

584
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2013. augusztus 19. - 15:55:08 »
Idézetet írta: kiswajas date=1376919590\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Aha, és kb. hetente van egy ember, akinek el kéne küldeni, jelenleg is van 1.

Egyszerûbb, ha a fõposztban van egy link, hogy a mûködõ .exe ott van, AMIVEL ÖNMAGÁBAN AZ ÉGADTA EGY VILÁGON SEHOGY SEM TUDSZ JÁTSZANI, DE SEGÁZ.

 
Nem, viszont akkor, amennyiben van egy másolt példányod a játékból (pl. haver lemásolja az eredeti DVD-t vagy felrakod képfáljról), csak crack segítségével tudsz vele játszani. Gyakorlatilag az egész játékod semmit nem ér crack nélkül.
U.i: egyébként kiswajas, te ne igazán játszd az ügyvédet, mert fogalmad sincs a dolgokról. Attól még, mert valami nem \"bûncselekmény\", még lehet szabálysértés, ami, bár szabadságvesztéssel nem is, de egyéb büntetés kiszabásával büntetni lehet (elzárás, pénzbírság, közérdekû munka, egyéb). Idéznék neked.
1999. évi LXXVI. törvény, a szerzõi jogokról:
 

Természetes személy magáncélra a mûrõl másolatot készíthet, ha az jövedelemszerzés vagy jövedelemfokozás célját közvetve sem szolgálja. E rendelkezés nem vonatkozik az építészeti mûre, a mûszaki létesítményre, a szoftverre és a számítástechnikai eszközzel mûködtetett adatbázisra, valamint a mû nyilvános elõadásának kép- vagy hanghordozóra való rögzítésére.
 - a szabad felhasználásról
 
[/quote]
Tehát nem. A szoftverrõl másolatot készíteni is tilos. Filmrõl és zenérõl lehet. De emellett kiemeli a törvény, hogy:
 

Nem minõsül szabad felhasználásnak - függetlenül attól, hogy magáncélra történik-e -, ha a mûrõl más személlyel készíttetnek másolatot számítógépen, illetve elektronikus adathordozóra.
 
[/quote]
Innentõl fogva pedig a crack feltöltése is illegális. Jogvédett tartalom megosztása amúgy is illegális, de különösen akkor, ha mással teszed ezt meg.
A szoftver reverse engineeringje még legális:
 

(3) Aki a szoftver valamely példányának felhasználására jogosult, a szerzõ engedélye nélkül is megfigyelheti és tanulmányozhatja a szoftver mûködését, továbbá kipróbálhatja a szoftvert annak betáplálása, képernyõn való megjelenítése, futtatása, továbbítása vagy tárolása során abból a célból, hogy a szoftver valamely elemének alapjául szolgáló elgondolást vagy elvet megismerje.
 
[/quote]
De a reverse engineering felhasználása a védelem megkerülésére (pl. crack) már illegális:
 

A szerzõi jog megsértésének következményeit kell alkalmazni a szerzõi jog védelmére szolgáló hatásos mûszaki intézkedés megkerülésére, feltéve, hogy az említett cselekményt olyan személy hajtja végre, aki tudja, vagy akinek az adott helyzetben általában elvárható gondosság mellett tudnia kellene, hogy a cselekmény célja a mûszaki intézkedés megkerülése.
- Védelem a mûszaki intézkedések megkerülésével szemben
 
[/quote]
Ezen kívül ha ilyen tartalmat meglátnak a fórumon, mi, mint tartalomszolgáltatók, vagyunk felelõsek érte, függetlenül attól, hogy a solidfiles-on van maga a cucc, mert mi biztosítjuk oda az elérhetõséget. Persze, mivel a te posztod felhasználói tartalomnak minõsül, ezért igazából nekünk moderálnunk se kéne, amit ti itt csináltok, de azért az mégis csak durva lenne, ha bekopogna a szervert fizetõ emberkéhez, hogy kérnénk x-y ember IP címét.

585
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2013. augusztus 19. - 15:13:46 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1376917735\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most nem fogom visszakeresgélni, de szinte biztos hogy elõbb is kint volt.
 
Hát én meg megteszem. Parancsolj, kép az archívumból:
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QE5BXktvAwMCUl8YGAVQ[/hs]

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal