Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 571
GTA V: Alap információk / GTA V - Nagyot hibázott a Sony?« Dátum: 2013. augusztus 23. - 19:00:53 »
Vannak leaked képek a lemezrõl:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 23. - 19:04:51 ) E.1.: Itt van egy link a csapatról akik próbálják ezt csinálni: (warez miatt törölve) PS3 DL Link: http://zeus.dl.playstation.net/cdn/EP1004/NPEB01283_00/almReQvlmyVDgpogYgJeXQBzQwwJNepDVBeVKawEKJplgcgjZjHspOfrFJkrqIoWYhiFkLhhrwgjkifgiDYdVpPhzjObpaxmnUeUT.pkg?product=0085&country=de&downloadId=17b5c2b4&q=d6d629332dc8f2819601bf29b9523c8741c4b43c0ec830aea9c6d2b42c169379&serverIpAddr=217.89.105.233&downloadType=bg Ez a NEM FELTÖRT változat, tehát nem warez. A megfelelõ körök foglalkoznak már a feltörésével. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 23. - 19:42:26 ) Egyelõre ez a max ameddig eljutott akárki is: http://youtu.be/Fgp_C9EWnpM 572
GTA V: Alap információk / GTA V - Rádióállomások« Dátum: 2013. augusztus 23. - 18:40:18 »
You Never Can Tell - ez ALAPVETÕ! Mióta elõször láttam a Pulp Fiction-t azóta egyik kedvenc zeném. Son of a Preacher Man Girl, You\'ll Be a Woman Soon I Walk the Line Ghostriders in the Sky Waitin\' in School A legtöbb ezekbõl klasszikus rock\'n\'roll és county. 573
GTA V: Alap információk / GTA V - Nagyot hibázott a Sony?« Dátum: 2013. augusztus 23. - 18:26:23 »
Beszarok :DDDD Ha ez tényleg igaz, akkor valószínû három nap múlva már valaki felteszi a crackelt verziót TPB-re.
574
Pluginok és Programok / [SA:MP] Új geneerációs Anti-Hack program! (Fejlesztés alatt!)« Dátum: 2013. augusztus 22. - 18:05:05 »Idézetet írta: Bloody44 date=1377187009\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Megint kösz az infót, de megint nincs teljesen igazad.. 575
Pluginok és Programok / [SA:MP] Új geneerációs Anti-Hack program! (Fejlesztés alatt!)« Dátum: 2013. augusztus 22. - 17:40:53 »
De ennek a neve miért 16-bit? Emlékeim szerint a 16-bites alkalmazások (a\'la win3.1) nem így néztek ki.
A publikált VB kódot áttanulmányoztam és komolyan azt csináltátok, hogy ilyenekre kerestetek, hogy \"mod_sa.ini\" meg \"chaetengine.exe\" a futó folyamatok közt? Az elsõ dolog amit csinálnék az az, hogy megváltoztatnám az exe nevét, mielõtt anticheat által védett szeróra felmennék. s0beitet kb. 5 perc letölteni és utána újrafordítani úgy, hogy más ini-t töltsön be. Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy miden egyes dll-be lehet cheatet rejteni és a legtöbbjüket más, legális modifikációk is használják (pl: a d3dx9.dll-t, amit a cheat készítõk gyakran DLL proxyként használnak, használja pl. az ENBSeries is). Ha tényleg érdekel titeket a dolog, akkor ajánlom, hogy a cheat detekciót valami ilyesmivel oldjátok meg. Ez viszont beleturkál a win32 API-ba és mélyen a rendszeredbe, és ezért komoly biztonsági kockázatot jelent, fõleg egy meglehetõsen ismeretlen csapattól, vagy egy a saját gépe biztonságáért ügyelõ játékos nem igazán fog használni. Ezen kívül ez a cucc C++-ra íródott, nem C#-ra, bár egy ilyen, alapjában véve alacsony szintû kóddal rendelkezõ dolgokat elég hülyeség egy ilyen magas szintû nyelvekkel megoldani. A VAC2/VAC3 (Valve Anti-Cheat) dumpokat elérhetitek itt. További infók itt. Ezek, mint az anticheatek 100%-a NEM védenek a SAMP cheatek leggyakoribb formájától, a memóriahackektõl. A legtöbb anticheat csak heurisztikusan és már korábban ismert cheatek alapját állítja fel az adatbázisát. Ezen kívül a legtöbb modern játék SZERVER ODLALON végezi el az anticheat munkák nagy részét (pl. anti-hp cheat, anti-money cheat, anti-ab, anti-nemtudommi). Én egyébként pont nem a GUI-t tartanám a legfontosabb dolognak, ami egy ilyen projekthez kellene. Igazából én fognám magamat és C#-al inkább egy dll-t fordítanék le (már ha lehet, nem ismerem igazán a nyelvet) majd azt SAA Loaderrel betölteném a tesztelés idejére, majd ha készen van a kód akkor ráérnék foglalkozni a launcherrel. 576
Kérdések, Segítség / Másnposság elen van vmi?« Dátum: 2013. augusztus 22. - 08:48:23 »
Nem tudom neked ennyi idõsen miért kell berúgnod, de igyál sok folyadékot, kólát, tejet, semmi kávé vagy ilyenek, mert az mégjobban kiszárít. És talán egyél valami ropogtatni valót, pirítóst vagy hasonlók. Hasmenés ellen meg vegyél be valamit... hasmenés elleni gyógyszert!
Legközelebb meg gondolkozz mielõtt iszol és mértékkel tegyed azt. Ha annyira nem bírod, akkor a sör mellé igyál meg egy pohár vizet, vagy egyél elõtte valami zsírosat. 577
Pluginok és Programok / [SA:MP] Új geneerációs Anti-Hack program! (Fejlesztés alatt!)« Dátum: 2013. augusztus 21. - 14:28:34 »Idézetet írta: Bloody44 date=1377087829\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
578
Pluginok és Programok / [SA:MP] Új geneerációs Anti-Hack program! (Fejlesztés alatt!)« Dátum: 2013. augusztus 21. - 14:15:17 »Idézetet írta: Peter date=1376928211\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Most komolyan miért nem FTP vel csinálod? Abban még segítenék ha FTP s lenne, 1000x könnyebb. És oda is ugyan úgy lehet ip-t menteni! Kiolvastatni.Ja, és nyilván az nem probléma, hogy ha megnyitod az exe-t egy hex editorban akkor ott az összes ftp elérés a programban. Kicsit sem problémás. Hasonlóképp az SQL is. Ha nem tudjátok, mi az az SSL akkor ne is szórakozzatok vele mert valaki fel fogja törni 2 nap alatt. 579
Archívum / [HUN]Defensive RolePlay - Reloaded« Dátum: 2013. augusztus 21. - 08:57:57 »Idézetet írta: Petrik date=1376767127\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41467\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nos, igen, én is azon gondolkodom, hogy ennyi idõ alatt hogy tudsz egy teljes játékmódot elkészíteni/átvariálni. Ha napi legalább 7 órát dolgoztál vele, még akkor is kevésnek érzem, de mivel még nem láttam a modot ezért nem akarok elõítéleteskedni (vagy hogy mondják ). A képek alapján nem nagyon változott sokat a mód alapja (karakter státusz ablak, mûszerfal, stb...), és ez kicsit kiábrándít.Régi Malibu (amit én és Diesel scripteltünk váltva) készen volt 2-2.5 hét alatt. Az új Malibu is készen volt 2 hét alatt. Nem olyan nagy munka egy RP módot megírni, amin lehet játszani Persze érteni kell hozzá, de egy hét alatt lehet egy nagyon alap RP módot írni, ha 2-3 óra/nap-pal számolunk, amiben megvannak az alap parancsok, regisztráció és bejelentkezés, jármûrendszer, frakciók, munkák (ha írsz rá egy checkpointos rendszert, akkor mégkönnyebb õket megcsinálni), házak, bizniszek. Persze ez azt feltételezi, hogy SQL-ben dolgozol, ami rohadtul megnöveli a produktivítást (mivel elég egyszer megírni az alapot és azt minden egyes dologra lehet használni). A maradék idõt a tesztelés veszi el általában. A legtöbb ember azért nem nyit ki, mert tele akarja rakni mindennel amit simán meg tudna csinálni update formájában is, és elhúzódik a fejlesztési ciklus. Persze az ilyen szintû produktivításhoz az kell, hogy a kód, amit elsõnek írsz, jól mûködjön és a munkaórák hatvan százalékát ne a bugifxekkel töltsd. A szervereket meg egyáltalán nem a mod adja el, szóval igazából lényegtelen. Azért jó, ha gyorsan van kint a mod, hogyha van valami egyedi a szerverben az hamarabb kijöjjön. 580
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF« Dátum: 2013. augusztus 20. - 23:14:48 »
A baj az, hogy ez egy GF szerver, nem RPG. Ezért, gondolom én, nem tudják lekorlátozni effektív módon, hogy csak azok lopjanak, akiknek erre hajlamuk/készségük/képességük van.
581
GTA V: Alap információk / GTA V - Online gameplay« Dátum: 2013. augusztus 20. - 22:05:38 »
\"Someone help me, because it is so incorrect poop!\"
Annyi a lényeg, hogy több meló van a fejlettebb grafikus meg fizikai motorokkal (amiket a GTA IV használ, pl.) mint a régebbi San Andreas-ossal. Ez nem azt jelenti, hogy nehezebb rajtuk dolgozni, csak több idõt vesz igénybe a játék visszafejtése. Az MTA írt egy komplett, több ezer soros kódot arra, hogy a GTA:SA játék visszafejtett részeit egy olyan programnyelven (C++) tudják érvényesíteni, amivel egyszerûbb szórakozni. Ezt több fejlesztõ dobta össze évek alatt. Kétlem, hogy amennyiben a GTA:SA ilyen szintû visszafejtése is ennyi évbe tellett több fejlesztõnek, akkor az új (de fõképpen bonyorultabb) motorokkal a jövõben hamar készülne valami mód hozzá, vagy ha készülne, akkor biztos open-source (mindenki számára elérhetõ forráskód) lenne, amit meg leforkolnának egyben (tehát leszednék a kódot, javítanák, majd egy új projekt nevén újraindítanák). MTA is nyilt forráskódú, de mivel a beküldött kódmódosítások általában bekerülnek hamar, ezért igazából nincs értelme leforkolni. De az IV:MP jelenleg, mivel egy nem fejlesztett sz*r, ezért mindenki a saját verzióit csinálja az alapból. A \"reverse engineering topic\" azt jelenti, ahová a GTAFórumos IDA Pro-n (egy fizetõs, nagyvállalatoknak szánt visszafejtõ program) szocializálódott emberkék visszafejtik a játékot, és kiposztolják a játék struktúráját és a struktúrákat használó memóriacímeket, amiket te fel tudsz használni a programozás során. A SAMP meg az MTA szeirntem nem fognak V-területre menni, mivel nekik nem éri meg (vannak playerek SA-ban is), emelett azt is hozzá kell tenni, hogy a III-erát ugyanaz a renderware motoron alapuló Rockstar által kifejlesztett játék engine hajtja, tehát az MTA és a SAMP volt honnan táplálkozzon (mivel asszem mindkettõjüknek volt VC projektjük). Innentõl meg én nem sok jövõt jóslok a GTA V-re érkezõ harmadik fél által kiadott multiplayeres módnak. DE ha tényleg igaz lesz, és megszûnik a Games for Windows Live, ami korlátozta a modolhatóságot (bizonyos változókat, pl. élet, meg fegyver adatok, nem engedte módosítani cheat ellenes okok miatt), akkor talán lesz valaki, aki megcsinálja. 582
GTA V: Alap információk / GTA V - Online gameplay« Dátum: 2013. augusztus 20. - 20:42:42 »Idézetet írta: hektorka date=1377005768\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41382\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Lesz itt is \"nem hivatalos\" multiplayer abban biztos vagyokMár máshol leírtam de:
583
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF« Dátum: 2013. augusztus 20. - 19:11:31 »
\"Nem kötött jellemet alakítasz\"
Gyakorlatilag most mondtad el az egyetlen különbséget a GF és az RP közt. A karakterlap meg a többi dolog csak arra van, hogy azok, akik nem akarnak jellemet alakítani, megtegyék, mielõtt játszanak. 584
A Fórum / Moderátorok Jelentése« Dátum: 2013. augusztus 19. - 15:55:08 »Idézetet írta: kiswajas date=1376919590\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Aha, és kb. hetente van egy ember, akinek el kéne küldeni, jelenleg is van 1.Nem, viszont akkor, amennyiben van egy másolt példányod a játékból (pl. haver lemásolja az eredeti DVD-t vagy felrakod képfáljról), csak crack segítségével tudsz vele játszani. Gyakorlatilag az egész játékod semmit nem ér crack nélkül. U.i: egyébként kiswajas, te ne igazán játszd az ügyvédet, mert fogalmad sincs a dolgokról. Attól még, mert valami nem \"bûncselekmény\", még lehet szabálysértés, ami, bár szabadságvesztéssel nem is, de egyéb büntetés kiszabásával büntetni lehet (elzárás, pénzbírság, közérdekû munka, egyéb). Idéznék neked. 1999. évi LXXVI. törvény, a szerzõi jogokról:
585
A Fórum / Moderátorok Jelentése« Dátum: 2013. augusztus 19. - 15:13:46 »Idézetet írta: nagynorbi date=1376917735\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Most nem fogom visszakeresgélni, de szinte biztos hogy elõbb is kint volt.Hát én meg megteszem. Parancsolj, kép az archívumból: [hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QE5BXktvAwMCUl8YGAVQ[/hs] |