Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 571
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Másodperc lekérdezés« Dátum: 2014. március 23. - 13:52:11 »
Hali.
Volna egy olyan gondom, hogy NPC csatlakozáskor megbolondul valamiét a timer és szívritmuszavara lesz ![]()
Itt aki nem vette volna észre a logban a másodperceket kell nézni. Namár most, mivel én trükkösnek éreztem magam ezért emiatt megírtam egy stockot magamnak ami lekérdezi a másodperceket ez így néz ki:
A célom az volna, hogy minden ötödik másodpercben ami a timernél fel van osztva (mindjárt lent bemásolom) lekérdezi az idõt, majd akkor jeleníti meg a következõ textdrawot, ha az újból lekérdezett idõ megegyezik a régebben lekérdezett idõ +5-el. Bár ez kissé bonyolultnak tûnik így leírva, ám scriptben könnyebben érthetõ:
Amit kell tudni, hogy a timer egy SetTimerEx pontosan így néz ki:
És az NPC is OnPlayerSpawn-nál van meghívva Probléma A fõ probléma ugyebár az, hogy a timer buggol, ám ezt nem lehet megjavítani. A timer eljárásánál az, hogy a Szamlalo++ switchelem és casekre bontom nem mûködik próbáltam így ez az egyetlen módja amit felvázoltam, hogy hogyan lehetne leellenõrizni az idõt. Igen, ám csak valamiért ez sem akar mûködni. Le ellenõrzi, ki is írja ám valamiért nem akar átlépni a dolgokon. Lásd:
Nem tudom, hogy mit ronthattam el ezért gondoltam megkérdezem itt, hátha valaki véletlenül ráeszmélt a hibámra és ezáltal valahogy tovább juthatnék ezen a téren. Valamint aki tudd valami más megoldást ezeknek a textdrawoknak 5 másodpercenkénti váltásairól annak szívesen várom az ötletét ![]() Köszönöm, hogy elolvastátok. Üdv RusH. 573
Az itt lévõ zöld pacsi a tisztelet vagyis a \'+\' jelenti. Azért mondják még mindig sokan \'+\'-nak mivel régen nem a zöld pacsi hanem egy \'+\' volt a jele és ez azóta is fennmaradt a sampfórum lexikonjában ![]() 574
Beszélgetés / Sampforumra találtam« Dátum: 2014. március 18. - 09:54:24 »
Nem a múltért kell bánkódni, hanem a jelent és a jövõt úgy építeni, hogy létrejöjjön újból az a régi társaság. Ha van pár alap ember aki összekovácsolja a társaságot, mint anno Chuck, Raynor, Attila (igen õ
![]() Mondjuk szerintem ezt nem itt kéne megvitatni ![]() Én anno LT-n (Deespeler korszak) elég sokat lenyomtam 1000 óra körül. Akkor akarták \'reformosítani\' a role play szabályokat és ezért Horváth Alex (fõadmin, HAlex vagy valami ilyesmi volt a neve már nem emlékszem) belinkelte Indi akkori roleplay leírását, hogy eszerint próbáljanak játszani az emberek. Hát elolvastam és kíváncsi voltam a visszajelzésekre és emiatt is folyamatosan nézegettem a fórumot, majd míg folyamatosan feljártam belekukkoltam más-más témákba is és ezáltal megtetszett az akkori társaság és beregisztráltam. Mivel valami fontosat akartam csinálni elõször elsajátítottam a mappolást utána pedig belevetettem magam a scriptelésbe is és hála a sok leírásnak és függvény fordításnak meg hasonlóknak törzstag maradtam. Aztán amikor már megtanultam scriptelni úgy gondoltam, hogy fejlesztem vele a saját nyelvtudásom és segítek vele másoknak is ezért függvényeket és eljárásokat kezdtem el fordítani (kb 120 függvényt vagyis a függvények 1/3-át és olyan 20-30 eljárás körül). Majd megkaptam a segítõkész rangomat és jött a többi, nem is húznám nagyon mert ez a téma nem errõl szól ![]() 575
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!« Dátum: 2014. március 18. - 09:28:06 »
Észrevétel:
DsV4-nél, ha fent a tiszteletekre kattint az ember és ugyebár ott vannak a rendezési kategóriák. Hiába választ ki az ember egy bizonyos kategóriát a rendszer nem menti és visszaugrik folyamatosan az elsõre, míg a DsV5-ben nem találkoztam ezzel a problémával, így úgy gondoltam szólok ![]() A másik bár ez már tényleg kis apróság. Anno megkért Csabesz fordítsam át a függvényeknél az opener szöveget. \"Ez az oldal áttekinthetõ függvények százait tartalmazza ami elérhetõ a San Andreas:Multiplayerben. Minden függvénynek megvan a saját maga oldala kiterjedt hozzá tartozó információkkal a függvénel kapcsolatban, a szükséges paraméterekkel, a lehetséges használattal és a hozzá kapcsolódó függvényekkel amit (képes vagy de szerintem magyarúl ez hülyén hangzik) bármikor megnézni A függvények minden verziójából hozzá vannak addva a San Andreas: Mulltiplayernek. A Server Pluginokkal pedig még tudsz hozzá addni egy csomó extre függvényt a mutliplayer módhoz. Kattints a linkre több információért a szerver pluginokról. Jelenleg 273 nativ függvény elérhetõ\" A zárójelben való dolgot én törölném és helyettesíteném egy másik szóval valamint nem \'extre\' hanem \'extra\' ![]() Csak ennyi gondoltam szólok ![]() 576
Segítségkérés / Karakterválasztó« Dátum: 2014. március 16. - 18:45:34 »
Erre gondoltál? E: Ha nem még vázolok fel más megoldásokat is ![]() 577
Segítségkérés / Lassú object betöltés« Dátum: 2014. március 16. - 18:25:19 »
Elõttem hozzászólónak szerintem csak 20% van igaza, ezért leírom inkább a helyesebb megoldást ami legalább bizonyítottan is kell mûködjön.
A probléma: Azért gyorsabb a streamer plugin mert nem az objectek összességét tölti be egyszerre, hanem csak azt a területi zónát amelyen belül a játékos tartózkodik ezáltal kevésbé leterhelve az adott játékmódot. Ezt a területet nevezik úgy, hogy \'streamdistance\', ahol a \'stream\' ugyebár betöltése, \'distance\' távolságot jelent így nevezhetjük ezt betöltési távolságnak. Ha a hivatlos fórumon utána olvasol a streamer plugin fõtémájában egy ilyenbe bukkanhatsz bele: \"If some items are not appearing, there may be too many in one area. Lower the streaming distance by decreasing the \"streamdistance\" parameter on each native.\" Ez azt jelenti, hogy ha egyes tárgyak nem jelennek meg, akkor az lehet, hogy túl sok van egy bizonyos körzetben. Ilyenkor az adott függvénynél kissebbre kell állítani a streamdistance (fent említett betöltési távolság) értékét. native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0); Na már most a streamdistance alapból 200.0, te kikísérletezve, hogy mikor lesz jó csökkentsd az értékeit mondjuk 180.0 és így tovább. Esetlegesen, másodmegoldásként még növelheted a drawdistance értékét is ami a látótávolságot, bár én inkább ajánlom a fent szereplõ megoldást ugyan is azt a készítõ ajánlja így már gondolom merült fel hasonló probléma és foglalkozott annak megoldásával. Sok sikert ![]() 578
Beszélgetés / Fülhallgató | Megéri?« Dátum: 2014. március 15. - 19:56:34 »Idézetet írta: ZyZu. date=1394507238\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46914\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
579
Nincs mit
![]() ![]() 580
Bár nem igazán tudom, hogy hova írjam ezért gondoltam itt említem meg:
A Leírások résznél a lokális moderátor már lassan 5 napja nem képes áthelyezni a divkn által lefordított függvényeket és pont emiatt jelzi a wikipédia továbbra is nem lefordítottként (http://sampforum.hu/wiki/f/). Ha napi rendszerességgel jár fel és egy viszonylag inaktív fórumágat vezet (sajátos tapasztalat én is voltam ott lokális és szépen elrendeztem mindent az utánam következõnek ezért még erre se lehet gondja) és még ennyi idõ után se nézett rá a saját fórumágára akkor az ilyen egyáltalán miért moderátor? Gondoltam szólok, szép napot. 581
Segítségkérés / legközelebbi kocsi« Dátum: 2014. március 12. - 20:05:53 »
A legjobb megoldas a getclosestvehicle. Ha majd nem telefonrol leszek irok hozzá példát de googlen is van fent.
582
Archívum / Új Lokális Moderátorok« Dátum: 2014. március 09. - 19:55:38 »
Pedró szerintem megérdemelte a segítõkészt ahogy én figyeltem csak aztán ne fogyjon ki túl hamar a spiritusz, mint belõlünk.
![]() A lokális moderátor szempontjából pedig csak annyit, hogy egy számomra teljesen noname emberrõl nem is tudok véleményt mondani, ami egy bizonyos szinten negatívum, mert akirõl nem tudok véleményt nyilvánítani pozitív vagy negatív szinten, az végeredményben számomra még semmit sem tett amivel kitûnt volna a tömegbõl, ellenben grove4l-el akivel bár sose beszéltem mégis tudok róla egy pozitív véleményt formálni, mivel hozzászólásai alapján megállapítható, hogy értelmes és úgy gondolom ez a minimum ami elvárható egy közösségben és egy lokális moderátori ranghoz maximálisan szükséges, de persze ez megadathat Kariban is. Dfoglaló régebbrõl már volt róla egy véleményem, ha ugyan az maradt akkor nothing to do here, ha nem akkor remélem megváltozott egy 180°-ban legalább. Bár igazából csak Pedrónak szerettem volna gratulálni, ám mivel ha már írtam egy hozzászólást leírtam, hogy mivel voltak még úgy aggályaim. Ritkán szoktam kommentelni ezt mutatja a hozzászólás / óra arányom (857 HSZ - 824 óra), de úgy voltam vele, hogy ez egyszer én is leírom a véleményem a jelöltekkel kapcsolatban. Akit esetleg megbántottam elnézést csak egy személyes vélemény, nem kell megsértõdni egy õszinte retardon és ezúton is szeretnék sok sikert ( :-? ) kívánni a moderátoroknak. 583
Segítségkérés / Spawn gomb« Dátum: 2014. március 09. - 16:18:13 »
Mondjuk úgy is meg lehet oldani, ha saját skinválasztót írsz (mint én ) akkor OnPlayerRequestClass-nél Spawnolod a playert és az egyedi skinválasztót pedig OnPlayerSpawn alá rakod. Ez is egy megoldás de egyrészt macerás másrészt komplikált ha kezdõként vágsz ilyenbe bele, de gondoltam leírom, hogy ez is egy megoldás
![]() 584
Segítségkérés / Timer lefagyás, új autó spawnolás NPC csatlakozáskor« Dátum: 2014. március 09. - 14:19:40 »
Na 80%-ban megoldottam a problémát. Timer nem buggol minden mûködik rendesen csak 1 kocsit még mindig létrehoz, de azt talán ki tudom küszöbölni :-?
E: Sikeresen megoldottam a problémát, köszönöm azért, hogy próbáltál segíteni. Zárom. 585
Segítségkérés / Timer lefagyás, új autó spawnolás NPC csatlakozáskor« Dátum: 2014. március 09. - 14:11:34 »
Nincs. NPC csatlakozása nélkül minden tökéletesen mûködik, amikor felcsatlakozik létrehoz még egy autót. Annyit el tudtam érni, hogy most már mûködik a timer, de 10 másodperc után a timerben lévõ utasítást nem látja el, ergo bebuggol az egész ...
|