| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Üzenetek - Sramm
			
			Oldalak: 1  ... 37 38 [39] 40 
		 
			
				
				
					571 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 15:18:13 »
					 
					Köszi, de õõõ:
 
 E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 029: invalid expression, assumed zeroE:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 004: function \"SendPlayerFormattedText\" is not implemented
 E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 029: invalid expression, assumed zero
 E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : fatal error 107: too many error messages on one line
 Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
 4 Errors.
 
 A 737-es sor a legelsõ sor a kódban:
 [pawn]public SendPlayerFormattedText(playerid, str[], define)
 {
 new tmpbuf[256];
 format(tmpbuf, sizeof(tmpbuf), str, define);
 SendClientMessage(playerid, 0xFF004040, tmpbuf);
 }[/pawn]
 
 
 Töröld azt ki és rakd be ezt: [pawn]new FALSE = false; #define SendFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE)[/pawn] Mód eleje!
					 
			
				
				
					572 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 14:29:25 »
					 
					Ezzel semmi baj, nekem az egész forráskód kell ...
					 
			
				
				
					573 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 14:28:29 »
					 
					Az sajnos nem lehetséges...
					 
			
				
				
					574 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 14:24:05 »
					 
					Arra gondolsz, hogyE helyett
 mondjuk
 Ez legyen?
 
			
				
				
					575 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 14:22:58 »
					 
					[pawn]public OnGameModeInit()
 {
 // Többi kód...
 SetTimer(\"Change_Score\", 1000, true); // 1 másodperc
 return 1;
 }
 forward Change_Score();
 public Change_Score()
 {
 foreach(Player, i)
 {
 if(IsPlayerAdmin(i))
 {
 SetPlayerScore(i,1);
 } else {
 SetPlayerScore(i,0);
 }
 return 1;
 }
 [/pawn]
 
			
				
				
					576 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 14:14:02 »
					 
					[pawn]Create3DTextLabel(\"Ez itt a /drag1, jó szórakozást!\",SZÍN,838.25, -1818.19, 12.21,40.0,0,1);[/pawn]
					 
			
				
				
					577 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 14:11:00 »
					 
					Multifunkcionális Regisztrációs rendszerMi ez?Ez egy nem akármilyen regisztrációs rendszer. Mindent tud amit a többi, de egy plusz van benne: Lehet configurálni? Mit is takar ez? Ha beírod, hogy: /regconfig, kiad egy dialogot, amibõl különbözõ regisztrációs \"módokat\" tudsz beállítani. Ezt ki is tudod kapcsolni, illetve van egy /kilep parancs is, amit engedélyezni/letiltani egyaránt lehet. Ha újra be akarsz lépni, /login.Funkciók 3 funkció van benne.Dialogos  - Ha belépsz a szerverre, kijön egy dialog, hogy regisztrálj, vagy ha már regisztráltál, bejelentkezz.Parancsos  - Ha belépsz a szerverre, a /reg [jelszó] paranccsal kell regisztrálni, ha már regisztrálva vagy, akkor /login [jelszó] parancsal kell bejelentkezned.Parancsos-Dialogos  - Ha belépsz a szerverre, a /reg paranccsal elõhívod a regisztrációs dialogot, ha már regisztrálva vagy, akkor a /login paranccsal hívod meg a bejelentkezési dialogot.Parancsok /reg [jelszó] (Parancsos típus) /login [jelszó] (Parancsos típus) /reg (Dialogos-Parancsos típus) /login (Dialogos-Parancsos típus) /kilep /regconfig (Adminoknak)Letöltéshttp://solidfiles.com/d/903c7fec21/Hamarosan új verzió! [admin]A forráskódot a fórumra is ki kell rakni![/admin]  // This is a comment// uncomment the line below if you want to write a filterscript
 //#define FILTERSCRIPT
 #include <a_samp>
 #include <zcmd>
 #include <sscanf2>
 #include <dini>
 #pragma tabsize 0
 new file[128];
 #define SendFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE)
 new kilepes;
 new tipus;
 new kotelezo;
 new megerosites;
 new megerositve[MAX_PLAYERS];
 new FALSE = false;
 new IsLogged[MAX_PLAYERS];
 new kilepett[MAX_PLAYERS];
 
 stock GetName(playerid)
 {
 new name[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
 return name;
 }
 public OnFilterScriptInit()
 {
 print(\"\\nBetöltött filterscript:\");
 print(\"Regisztrációs rendszer - By Sramm\");
 print(\"Verzió: 3\");
 print(\"----------------------------------\\n\");
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 tipus = dini_Int(file,\"tipus\");
 kotelezo = dini_Int(file,\"kotelezo\");
 megerosites = dini_Int(file,\"megerosites\");
 kilepes = dini_Int(file,\"kilepes\");
 return 1;
 }
 public OnFilterScriptExit()
 {
 return 1;
 }
 
 public OnPlayerConnect(playerid)
 {
 if(kotelezo == 1)
 {
 if(tipus == 2)
 {
 if(!fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\");
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\");
 }
 if(fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\");
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\");
 }
 return 1;
 }
 else if(tipus == 3)
 {
 if(!fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg\");
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\");
 }
 if(fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\");
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\");
 }
 return 1;
 }
 return 1;
 }
 if(kotelezo == 0) {
 if(tipus == 1)
 {
 IsLogged[playerid] = 0;
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
 if(!fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj.\");
 ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
 }
 if(fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be.\");
 ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
 }
 return 1;
 }
 else if(tipus == 2)
 {
 if(!fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\");
 }
 if(fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\");
 }
 return 1;
 }
 else if(tipus == 3)
 {
 if(!fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg\");
 }
 if(fexist(file))
 {
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid));
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\");
 }
 return 1;
 }
 return 1;
 }
 return 1;
 }
 CMD:regenged(playerid,params[])
 {
 new id;
 if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
 if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/regenged [Playerid]\");
 if(megerositve[id] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Neki már engedélyezve lett a regisztráció!\");
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
 if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Õ már regisztrált!\");
 megerositve[id] = 1;
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Engedélyezted {FF0000}%s{FFFFF}-nak, hogy regisztráljon!\",GetName(id));
 SendFormattedMessage(id,-1,\"{FFFFFF}Adminisztrátor: {FF0000}%s{FFFFF}, engedélyezte számodra a {66CCFF}regisztrációt!\",GetName(playerid));
 return 1;
 }
 CMD:regelnek(playerid,params[])
 {
 if(megerosites == 0) return 1;
 for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
 {
 if(IsPlayerAdmin(i))
 {
 SendFormattedMessage(i,-1,\"{FF0000}%s{FFFFF} szeretne regisztrálni a szerverre! (/regenged)\",GetName(playerid));
 }
 }
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kérésed elküldtük az adminoknak!\");
 return 1;
 }
 
 CMD:reg(playerid,params[])
 {
 if(megerosites == 1 && megerositve[playerid] == 0) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációt: /regelnek!\");
 if(tipus == 2) {
 if(fexist(file)) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már regisztrálva vagy...\");
 if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
 new string[128];
 if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/reg [jelszó]\");
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
 if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Írd: /login.\");
 dini_Create(file);
 dini_IntSet(file,\"password\", strlen(string));
 dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
 dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
 dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
 /*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
 dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),string);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Most írd be: /login\");
 return 1;
 }
 else if(tipus == 3) {
 if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
 ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
 return 1;
 }
 return 1;
 }
 CMD:login(playerid,params[])
 {
 if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Írd: /reg.\");
 if(tipus == 1)
 {
 if(kilepett[playerid] == 1) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
 return 1;
 }
 if(tipus == 2) {
 if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be vagy jelentkezve...\");
 new string[128];
 if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/login [jelszó]\");
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
 new password = dini_Int(file, \"password\");
 if(strlen(string) != password)
 {
 SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\");
 Kick(playerid);
 }
 else
 {
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\");
 IsLogged[playerid] = 1;
 SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
 GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
 megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\");
 }
 return 1;
 }
 else if(tipus == 3) {
 if(IsLogged[playerid] == 1) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\");
 ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
 return 1;
 }
 return 1;
 }
 CMD:kilep(playerid,params[])
 {
 if(kilepes != 1) return 1;
 if(IsLogged[playerid] == 0) return  SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Nem vagy bejelentkezve...\");
 kilepett[playerid] = 1;
 dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
 dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
 dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
 IsLogged[playerid] = 0;
 megerositve[playerid] = 0;
 SetPlayerScore(playerid,0);
 ResetPlayerMoney(playerid);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kilépes sikeres!\");
 return 1;
 }
 CMD:regconfig(playerid,params[])
 {
 if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
 ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\",\"\\
 Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\n\\
 Kötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\\nAdminisztrátori jóváhagyás engedélyezése\\nAdminisztrátori jóváhagyás letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\");
 return 1;
 }
 CMD:megerosit(playerid,params[])
 {
 if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
 ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\", \"Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\nKötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\");
 return 1;
 }
 
 public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 {
 if(dialogid == 1)
 {
 if(response)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
 if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"),ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
 if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
 dini_Create(file);
 dini_IntSet(file,\"password\", strlen(inputtext));
 dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
 dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
 dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
 /*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]);
 dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/
 kilepett[playerid] = 0;
 SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),inputtext);
 ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Remek! Lépj be karakteredhez:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
 }
 else {
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Minek jöttél fel, ha úgy is kilépsz?\");
 Kick(playerid);
 }
 return 1;
 }
 if(dialogid == 2)
 {
 if(response)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid));
 if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"), ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
 if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
 new password = dini_Int(file, \"password\");
 if(strlen(inputtext) != password)
 {
 SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\");
 Kick(playerid);
 }
 else
 {
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\");
 IsLogged[playerid] = 1;
 SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\"));
 GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\"));
 megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\");
 /*PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\");
 PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\");
 gTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Team\");*/
 kilepett[playerid] = 0;
 }
 }
 else
 {
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Néha nem értelek...\");
 Kick(playerid);
 }
 return 1;
 }
 if(dialogid == 3)
 {
 if(response)
 {
 if(listitem == 0)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(tipus == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már dialogos a regisztráció menete.\");
 tipus = 1;
 dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Dialogos.\");
 }
 if(listitem == 1)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(tipus == 2) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos a regisztráció menete.\");
 tipus = 2;
 dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos.\");
 }
 if(listitem == 2)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(tipus == 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos-dialogos a regisztráció menete.\");
 tipus = 3;
 dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos-Dialogos.\");
 }
 if(listitem == 3)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(tipus == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Regisztráció már kikapcsolva.\");
 tipus = 0;
 dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció ki lett kapcsolva.\");
 }
 if(listitem == 4)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(kilepes == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már ki tudnak lépni.\");
 kilepes = 1;
 dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már ki is tud lépni.\");
 }
 if(listitem == 5)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(kilepes == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
 kilepes = 0;
 dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már nem tud kilépni.\");
 }
 if(listitem == 6)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(kotelezo == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\");
 kotelezo = 0;
 dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\");
 }
 if(listitem == 7)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(kotelezo == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
 kotelezo = 1;
 dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, nem kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\");
 }
 if(listitem ==
  {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(megerosites == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\");
 megerosites = 1;
 dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációját.\");
 }
 if(listitem == 9)
 {
 format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\");
 if(megerosites == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\");
 megerosites = 0;
 dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites);
 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak nem kell engedélyeznie a regisztrációját.\");
 }
 }
 return 1;
 }
 return 0;
 }
 
 public OnPlayerSpawn(playerid)
 {
 if(IsLogged[playerid] == 0) return Kick(playerid);
 return 1;
 }
 public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
 {
 if(IsLogged[playerid] == 1)
 {
 dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid));
 dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
 dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]);
 IsLogged[playerid] = 0;
 megerositve[playerid] = 0;
 SetPlayerScore(playerid,0);
 ResetPlayerMoney(playerid);
 }
 kilepett[playerid] = 0;
 return 1;
 }
 
 
 
			
				
				
					578 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 14:09:54 »
					 
					Sziasztok! Itt van megint egy õs régi filterscriptem, a név villogás. Parancsok: /highlight (Ezzel tudod ki/be kapcsolni) Funkció: Villog a neved. Letöltés:http://solidfiles.com/d/c501/ Használjátok egészséggel.
					 
			
				
				
					579 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 14:07:55 »
					 
					Örülök, hogy segítettem    
			
				
				
					580 
						
						« Dátum: 2011. november 17. - 13:36:14 »
					 
					Sziasztok! Egy régebbi scriptem szeretném nektek publikálni:Funkció: Amikor a játékos meghal, eldobja a fegyverét pickup formájában, és egy másik játékos pedig felveheti.
 Tapasztalat: Az egész tesztelve, mûködik.
 Bugok,hibák: Csak azt dobja el ami a kezedben van. Még egy: /kill parancsnál nem fog mûködni! Csak \"természetes\" halálnál!
 Forráskód:
 [pawn]#include <a_samp>
 public OnFilterScriptInit()
 {
 print(\"\\n--------------------------------------\");
 print(\" Fegyver eldobás by Sramm\");
 print(\"--------------------------------------\\n\");
 return 1;
 }
 stock GetPlayerWeaponModell(playerid,modell)
 {
 new weaponid;
 weaponid = GetPlayerWeapon(playerid);
 switch(weaponid)
 {
 case 0: modell = 0;
 case 1: modell = 331;
 case 2: modell = 333;
 case 3: modell = 334;
 case 4: modell = 335;
 case 5: modell = 336;
 case 6: modell = 337;
 case 7: modell = 338;
 case 8: modell = 339;
 case 9: modell = 341;
 case 10: modell = 321;
 case 11: modell = 322;
 case 12: modell = 323;
 case 13: modell = 324;
 case 14: modell = 325;
 case 15: modell = 326;
 case 16: modell = 342;
 case 17: modell = 343;
 case 18: modell = 344;
 case 19: modell = 0;
 case 20: modell = 0;
 case 21: modell = 0;
 case 22: modell = 345;
 case 23: modell = 346;
 case 24: modell = 347;
 case 25: modell = 348;
 case 26: modell = 349;
 case 27: modell = 350;
 case 28: modell = 351;
 case 29: modell = 352;
 case 30: modell = 353;
 case 31: modell = 356;
 case 32: modell = 372;
 case 33: modell = 357;
 case 34: modell = 358;
 case 35: modell = 359;
 case 36: modell = 360;
 case 37: modell = 361;
 case 38: modell = 362;
 case 39: modell = 363;
 case 40: modell = 364;
 case 41: modell = 365;
 case 42: modell = 366;
 case 43: modell = 367;
 case 44: modell = 368;
 case 45: modell = 369;
 case 46: modell = 371;
 }
 return modell;
 }
 public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
 {
 new fegyverid;
 fegyverid = GetPlayerWeaponModell(playerid,fegyverid);
 new Float:x,Float:y,Float:z;
 GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
 AddStaticPickup(fegyverid, 15, x,y,z); // fegyó lerakás
 SendClientMessageToAll(0xFF66FFAA,\"Valaki meghalt, és eldobta minden fegyverét.\");
 return 1;
 }
 public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
 {
 DestroyPickup(pickupid);
 return 1;
 }
 public OnFilterScriptExit()
 {
 return 1;
 }
 [/pawn]
 
			
				
				
					581 
						
						« Dátum: 2011. október 23. - 15:29:03 »
					 
					NYITÁS!
					 
			
				
				
					582 
						
						« Dátum: 2011. október 21. - 16:42:08 »
					 
					Örülök. Hears RPG néven majdnem egy évig futott. Csakhogy nem végtelen a zsebünk, és nincs pénzünk  az élet mellett ezt csinálni.  Persze egy darabig fogjuk, de ha nem megy, leállítjuk. És a VIP rendszer egy lehetõség, nem muszály élni vele. Sok rp-s ember van , aki vesz VIP-et. A VIP annyiból áll, hogy sportkocsit tudsz venni, IRL is csak a tehetõsebbek tudnak, vagy a fontos személyek.
					 
			
				
				
					583 
						
						« Dátum: 2011. október 20. - 14:40:40 »
					 
					Üdvözöllek!Szeretném bemutatni nektek az X- RP-t, egy teljesen egyedi szervert. A Hears RPG régi csapata dolgozik rajta (Sonka,Sramm)
 Ez a Hears RPG mód továbbfejlesztve.
 Új dolgok:
 - Új munkák
 - Új rendszerek
 - Új parancsok
 - Bugmentesítések
 Munkák dióhéjban::
 Simák:
 - Kamionos
 - Úttisztító
 - Taxis
 - Postás
 - Szabó
 - Fegyverkereskedõ
 - Fûnyíró
 - Hacker
 Leaderesek:
 - Rendõr
 - Mentõ
 - Polgármester
 - Testõr
 - Autószerelõ
 Bandák:
 - The weed vegas
 - Paraszt banda
 Szeretnénk egy összetartó, rp-s kis társaságot, minnél több emberrel.
 Miért éri meg hozzánk jönni?
 - Egy szép kis csapat tagja lehetsz, akik mindenben a segítségedre lesznek.
 - A bandák, és a leaderes munkáknál mindíg jó társaságok jönnek össze, ezért is élvezhetõ a játék.
 - VIP-t lehet venni, amivel támogatod a szervert( ez annyit takar, hogy ebbõl a pénzbõl üzemeltetjük a szervert.), cserébe rengeteg extrával viszonozzuk kedvességed. (Még nincs kész a vip rendszer!)
 - Az adminok mindig segítõkészek, jófejek.
 - Miért különbözik a többi szervertõl, hisz ez is csak egy béna, fos rp, nem?
 - A válasz nem. rengeteg RP szerver van, tele nonosabbnál nonosabb emberekkel. Ez itt nem így fog menni. Sok rp szerver editelt valami, ez 100%-ban egyedi mód. Régebben elég sokan voltunk, nagyon szép kis társaság volt. Sajnos ez a régebbi konfliktusok miatt szétomlott.
 Arra kérünk titeket, ha felnéztek legalább 10 percet töltsetek el nézelõdéssel, mert megéri.
 Ezen az ip-n tudjátok szemmel követni a nyitás idõpontját: 91.82.84.189:7775
 Szeretettel várunk mindenkit! Remélem meggyõztünk az itt látható érvekkel.
 XRPG Csapat.
 
			
				
				
					584 
						
						« Dátum: 2011. szeptember 22. - 12:38:45 »
					 
					Hello. Csináltam nektek egy szavazás rendszert.  Be kell írni, hogy: /votestart és elindítja a szavazást.Tesztelve, hibátlanul mûködik. Lényege: Mikor beírod, hogy /votestart, kihoz egy dialogot, oda be kell írni a kérdést. Utána még egyet, oda az 1-es választ. Aztán még egyet,oda a 2-es választ. Miután ezzel kész megmutatja hogy fog kinézni, aztán megkérdezi, hogy elküldöd-e vagy sem. Miután rámentünk az elküldésre, az összes emberkének a szerveren kihozza a szavazás dialogot az általad megadott adatokkal. Ilyenkor mindenki szavaz, miután vége a szavazásnak kiírja hogy melyik nyert. Ha döntetlen azt is, ha nem szavaztak, azt is. Érdekességek: Ha megnyitod a Filterscriptet, definálva van minden. Be tudod állítani ott hogy mi legyen a Kérdés limitje, stb.. Így el lehet kerülni, hogy ne regényt írjanak, és csússzon el az egész. Így vannak a definíciók: [pawn]#define KERDESLIMIT 70 //Átírhatod arra, ami tetszik. #define VALASZ1LIMIT 6 //Ezt is #define VALASZ2LIMIT 6 //Ezt is #define VOTEENDTIME 30 //A cucc másodpercben méri a dolgokat. Alap 30mp van beállítva. természetesen megváltoztathatod[/pawn] Másik érdekesség: A mondatok szépen, színezve vannak. Letöltés:  Pwn: http://solidfiles.com/d/2b3e/ Amx: http://solidfiles.com/d/3ad9b/Érdemes kipróbálni! 
			
				
				
					585 
						
						« Dátum: 2011. július 07. - 17:47:09 »
					 
					Csakhogy a szerver üzemelni fog Hears RolePlay néven.Csak még nincs fix ip.
 
			Oldalak: 1  ... 37 38 [39] 40 
		 |