Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Sramm
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40
571
« Dátum: 2011. november 17. - 15:18:13 »
Köszi, de õõõ:
E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 004: function \"SendPlayerFormattedText\" is not implemented E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP Karácsony 2011\\ Szerver\\gamemodes\\xmas.pwn(737) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. A 737-es sor a legelsõ sor a kódban: [pawn]public SendPlayerFormattedText(playerid, str[], define) { new tmpbuf[256]; format(tmpbuf, sizeof(tmpbuf), str, define); SendClientMessage(playerid, 0xFF004040, tmpbuf); }[/pawn]
Töröld azt ki és rakd be ezt: [pawn]new FALSE = false; #define SendFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE)[/pawn] Mód eleje!
572
« Dátum: 2011. november 17. - 14:29:25 »
Ezzel semmi baj, nekem az egész forráskód kell ...
573
« Dátum: 2011. november 17. - 14:28:29 »
Az sajnos nem lehetséges...
574
« Dátum: 2011. november 17. - 14:24:05 »
Arra gondolsz, hogy E helyett mondjuk Ez legyen?
575
« Dátum: 2011. november 17. - 14:22:58 »
[pawn] public OnGameModeInit() { // Többi kód... SetTimer(\"Change_Score\", 1000, true); // 1 másodperc return 1; } forward Change_Score(); public Change_Score() { foreach(Player, i) { if(IsPlayerAdmin(i)) { SetPlayerScore(i,1); } else { SetPlayerScore(i,0); } return 1; } [/pawn]
576
« Dátum: 2011. november 17. - 14:14:02 »
[pawn]Create3DTextLabel(\"Ez itt a /drag1, jó szórakozást!\",SZÍN,838.25, -1818.19, 12.21,40.0,0,1);[/pawn]
577
« Dátum: 2011. november 17. - 14:11:00 »
Multifunkcionális Regisztrációs rendszerMi ez?Ez egy nem akármilyen regisztrációs rendszer. Mindent tud amit a többi, de egy plusz van benne: Lehet configurálni? Mit is takar ez? Ha beírod, hogy: /regconfig, kiad egy dialogot, amibõl különbözõ regisztrációs \"módokat\" tudsz beállítani. Ezt ki is tudod kapcsolni, illetve van egy /kilep parancs is, amit engedélyezni/letiltani egyaránt lehet. Ha újra be akarsz lépni, /login. Funkciók3 funkció van benne. Dialogos - Ha belépsz a szerverre, kijön egy dialog, hogy regisztrálj, vagy ha már regisztráltál, bejelentkezz. Parancsos - Ha belépsz a szerverre, a /reg [jelszó] paranccsal kell regisztrálni, ha már regisztrálva vagy, akkor /login [jelszó] parancsal kell bejelentkezned. Parancsos-Dialogos - Ha belépsz a szerverre, a /reg paranccsal elõhívod a regisztrációs dialogot, ha már regisztrálva vagy, akkor a /login paranccsal hívod meg a bejelentkezési dialogot. Parancsok/reg [jelszó] (Parancsos típus) /login [jelszó] (Parancsos típus) /reg (Dialogos-Parancsos típus) /login (Dialogos-Parancsos típus) /kilep /regconfig (Adminoknak) Letöltéshttp://solidfiles.com/d/903c7fec21/Hamarosan új verzió![admin]A forráskódot a fórumra is ki kell rakni![/admin] // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <dini> #pragma tabsize 0 new file[128]; #define SendFormattedMessage(%0,%1,%2) do{new _str[128]; format(_str,128,%2); SendClientMessage(%0,%1,_str);}while(FALSE) new kilepes; new tipus; new kotelezo; new megerosites; new megerositve[MAX_PLAYERS]; new FALSE = false; new IsLogged[MAX_PLAYERS]; new kilepett[MAX_PLAYERS]; stock GetName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); return name; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\nBetöltött filterscript:\"); print(\"Regisztrációs rendszer - By Sramm\"); print(\"Verzió: 3\"); print(\"----------------------------------\\n\"); format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); tipus = dini_Int(file,\"tipus\"); kotelezo = dini_Int(file,\"kotelezo\"); megerosites = dini_Int(file,\"megerosites\"); kilepes = dini_Int(file,\"kilepes\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(kotelezo == 1) { if(tipus == 2) { if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\"); } return 1; } else if(tipus == 3) { if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Te{FF0000}még {FFFFFF}nem regisztráltál, {66CCFF}regisztrálj: /reg\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció nem kötelezõ, de ajánlott!\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Bejelentkezni nem kötelezõ, de ajánlott!\"); } return 1; } return 1; } if(kotelezo == 0) { if(tipus == 1) { IsLogged[playerid] = 0; format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be.\"); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); } return 1; } else if(tipus == 2) { if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg [jelszó]\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be: /login [jelszó]\"); } return 1; } else if(tipus == 3) { if(!fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}regisztrálj: /reg\"); } if(fexist(file)) { SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Üdvözöllek a {FF0000}szerveren{FFFFFF}, kedves {66CCFF}%s!\",GetName(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mielõtt{FF0000} belevetnéd {FFFFFF}magad a játékba, kérlek {66CCFF}jelentkezz be:/login\"); } return 1; } return 1; } return 1; } CMD:regenged(playerid,params[]) { new id; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1; if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/regenged [Playerid]\"); if(megerositve[id] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Neki már engedélyezve lett a regisztráció!\"); format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Õ már regisztrált!\"); megerositve[id] = 1; SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Engedélyezted {FF0000}%s{FFFFF}-nak, hogy regisztráljon!\",GetName(id)); SendFormattedMessage(id,-1,\"{FFFFFF}Adminisztrátor: {FF0000}%s{FFFFF}, engedélyezte számodra a {66CCFF}regisztrációt!\",GetName(playerid)); return 1; } CMD:regelnek(playerid,params[]) { if(megerosites == 0) return 1; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerAdmin(i)) { SendFormattedMessage(i,-1,\"{FF0000}%s{FFFFF} szeretne regisztrálni a szerverre! (/regenged)\",GetName(playerid)); } } SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kérésed elküldtük az adminoknak!\"); return 1; } CMD:reg(playerid,params[]) { if(megerosites == 1 && megerositve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációt: /regelnek!\"); if(tipus == 2) { if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már regisztrálva vagy...\"); if(IsLogged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\"); new string[128]; if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/reg [jelszó]\"); format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Írd: /login.\"); dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"password\", strlen(string)); dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); /*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/ SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),string); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Most írd be: /login\"); return 1; } else if(tipus == 3) { if(IsLogged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\"); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); return 1; } return 1; } CMD:login(playerid,params[]) { if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Írd: /reg.\"); if(tipus == 1) { if(kilepett[playerid] == 1) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); return 1; } if(tipus == 2) { if(IsLogged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be vagy jelentkezve...\"); new string[128]; if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Használat:{FF0000}/login [jelszó]\"); format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); new password = dini_Int(file, \"password\"); if(strlen(string) != password) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\"); Kick(playerid); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\"); IsLogged[playerid] = 1; SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\")); megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\"); } return 1; } else if(tipus == 3) { if(IsLogged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már be is vagy jelentkezve...\"); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); return 1; } return 1; } CMD:kilep(playerid,params[]) { if(kilepes != 1) return 1; if(IsLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Nem vagy bejelentkezve...\"); kilepett[playerid] = 1; dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]); IsLogged[playerid] = 0; megerositve[playerid] = 0; SetPlayerScore(playerid,0); ResetPlayerMoney(playerid); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Kilépes sikeres!\"); return 1; } CMD:regconfig(playerid,params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1; ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\",\"\\ Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\n\\ Kötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\\nAdminisztrátori jóváhagyás engedélyezése\\nAdminisztrátori jóváhagyás letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\"); return 1; } CMD:megerosit(playerid,params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1; ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFAF00}Regrendszer Config\", \"Dialogos regisztráció\\nRegisztráció parancsal\\nParancsos-Dialogos regisztráció\\nRegisztráció kikapcsolása\\nKilépés engedélyezése\\nKilépés kikapcsolása\\nKötelezõ regisztráció engedélyezése\\nKötelezõ regisztráció letiltása\", \"Rendben!\", \"Kilép\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(response) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Már regisztrálva vagy. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"),ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"password\", strlen(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]); /*dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]);*/ kilepett[playerid] = 0; SendFormattedMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Felhasználód ezen a néven: {FF0000}%s{FFFFF}, létrehozva ezzel a jelszóval: {66CCFF}%s!\",GetName(playerid),inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Remek! Lépj be karakteredhez:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Minek jöttél fel, ha úgy is kilépsz?\"); Kick(playerid); } return 1; } if(dialogid == 2) { if(response) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Jatekosok/%s.ini\",GetName(playerid)); if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Még nem vagy regisztrálva. Lehetséges, hogy ez egy hiba, elnézést kérünk.\"), ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek adj meg egy jelszót:\", \"Regisztráció\", \"Kilépés\"); if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd ide a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\"); new password = dini_Int(file, \"password\"); if(strlen(inputtext) != password) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Hibás a jelszó!\"); Kick(playerid); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{33FF66}Sikeres bejelentkezés, köszöntelek!\"); IsLogged[playerid] = 1; SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\")); megerositve[playerid] = dini_Int(file,\"megerositve\"); /*PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\"); PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\"); gTeam[playerid] = dini_Int(file,\"Team\");*/ kilepett[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Néha nem értelek...\"); Kick(playerid); } return 1; } if(dialogid == 3) { if(response) { if(listitem == 0) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(tipus == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már dialogos a regisztráció menete.\"); tipus = 1; dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Dialogos.\"); } if(listitem == 1) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(tipus == 2) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos a regisztráció menete.\"); tipus = 2; dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos.\"); } if(listitem == 2) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(tipus == 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már parancsos-dialogos a regisztráció menete.\"); tipus = 3; dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció menete mostantól: Parancsos-Dialogos.\"); } if(listitem == 3) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(tipus == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Regisztráció már kikapcsolva.\"); tipus = 0; dini_IntSet(file,\"tipus\",tipus); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}A regisztráció ki lett kapcsolva.\"); } if(listitem == 4) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(kilepes == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már ki tudnak lépni.\"); kilepes = 1; dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már ki is tud lépni.\"); } if(listitem == 5) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(kilepes == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\"); kilepes = 0; dini_IntSet(file,\"kilepes\",kilepes); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután bejelentkezett valaki, már nem tud kilépni.\"); } if(listitem == 6) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(kotelezo == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\"); kotelezo = 0; dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\"); } if(listitem == 7) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(kotelezo == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\"); kotelezo = 1; dini_IntSet(file,\"kotelezo\",kotelezo); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, nem kötelezõ regisztrálnia/belépnie.\"); } if(listitem == { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(megerosites == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már engedélyezve van.\"); megerosites = 1; dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak engedélyeznie kell a regisztrációját.\"); } if(listitem == 9) { format(file,sizeof(file),\"/SrammReg/Config/config.ini\"); if(megerosites == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Már le van tiltva.\"); megerosites = 0; dini_IntSet(file,\"megerosites\",megerosites); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFFFF}Mostantól miután valaki feljött a szerverre, egy adminnak nem kell engedélyeznie a regisztrációját.\"); } } return 1; } return 0; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsLogged[playerid] == 0) return Kick(playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(IsLogged[playerid] == 1) { dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"megerositve\", megerositve[playerid]); IsLogged[playerid] = 0; megerositve[playerid] = 0; SetPlayerScore(playerid,0); ResetPlayerMoney(playerid); } kilepett[playerid] = 0; return 1; }
578
« Dátum: 2011. november 17. - 14:09:54 »
Sziasztok! Itt van megint egy õs régi filterscriptem, a név villogás. Parancsok: /highlight (Ezzel tudod ki/be kapcsolni) Funkció: Villog a neved. Letöltés: http://solidfiles.com/d/c501/Használjátok egészséggel.
579
« Dátum: 2011. november 17. - 14:07:55 »
Örülök, hogy segítettem
580
« Dátum: 2011. november 17. - 13:36:14 »
Sziasztok! Egy régebbi scriptem szeretném nektek publikálni: Funkció: Amikor a játékos meghal, eldobja a fegyverét pickup formájában, és egy másik játékos pedig felveheti. Tapasztalat: Az egész tesztelve, mûködik. Bugok,hibák: Csak azt dobja el ami a kezedben van. Még egy: /kill parancsnál nem fog mûködni! Csak \"természetes\" halálnál! Forráskód: [pawn]#include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Fegyver eldobás by Sramm\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } stock GetPlayerWeaponModell(playerid,modell) { new weaponid; weaponid = GetPlayerWeapon(playerid); switch(weaponid) { case 0: modell = 0; case 1: modell = 331; case 2: modell = 333; case 3: modell = 334; case 4: modell = 335; case 5: modell = 336; case 6: modell = 337; case 7: modell = 338; case 8: modell = 339; case 9: modell = 341; case 10: modell = 321; case 11: modell = 322; case 12: modell = 323; case 13: modell = 324; case 14: modell = 325; case 15: modell = 326; case 16: modell = 342; case 17: modell = 343; case 18: modell = 344; case 19: modell = 0; case 20: modell = 0; case 21: modell = 0; case 22: modell = 345; case 23: modell = 346; case 24: modell = 347; case 25: modell = 348; case 26: modell = 349; case 27: modell = 350; case 28: modell = 351; case 29: modell = 352; case 30: modell = 353; case 31: modell = 356; case 32: modell = 372; case 33: modell = 357; case 34: modell = 358; case 35: modell = 359; case 36: modell = 360; case 37: modell = 361; case 38: modell = 362; case 39: modell = 363; case 40: modell = 364; case 41: modell = 365; case 42: modell = 366; case 43: modell = 367; case 44: modell = 368; case 45: modell = 369; case 46: modell = 371; } return modell; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new fegyverid; fegyverid = GetPlayerWeaponModell(playerid,fegyverid); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); AddStaticPickup(fegyverid, 15, x,y,z); // fegyó lerakás SendClientMessageToAll(0xFF66FFAA,\"Valaki meghalt, és eldobta minden fegyverét.\"); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { DestroyPickup(pickupid); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } [/pawn]
581
« Dátum: 2011. október 23. - 15:29:03 »
NYITÁS!
582
« Dátum: 2011. október 21. - 16:42:08 »
Örülök. Hears RPG néven majdnem egy évig futott. Csakhogy nem végtelen a zsebünk, és nincs pénzünk az élet mellett ezt csinálni. Persze egy darabig fogjuk, de ha nem megy, leállítjuk. És a VIP rendszer egy lehetõség, nem muszály élni vele. Sok rp-s ember van , aki vesz VIP-et. A VIP annyiból áll, hogy sportkocsit tudsz venni, IRL is csak a tehetõsebbek tudnak, vagy a fontos személyek.
583
« Dátum: 2011. október 20. - 14:40:40 »
Üdvözöllek!Szeretném bemutatni nektek az X- RP-t, egy teljesen egyedi szervert. A Hears RPG régi csapata dolgozik rajta (Sonka,Sramm)
Ez a Hears RPG mód továbbfejlesztve. Új dolgok: - Új munkák - Új rendszerek - Új parancsok - Bugmentesítések Munkák dióhéjban:: Simák: - Kamionos - Úttisztító - Taxis - Postás - Szabó - Fegyverkereskedõ - Fûnyíró - Hacker Leaderesek: - Rendõr - Mentõ - Polgármester - Testõr - Autószerelõ Bandák: - The weed vegas - Paraszt banda Szeretnénk egy összetartó, rp-s kis társaságot, minnél több emberrel. Miért éri meg hozzánk jönni? - Egy szép kis csapat tagja lehetsz, akik mindenben a segítségedre lesznek. - A bandák, és a leaderes munkáknál mindíg jó társaságok jönnek össze, ezért is élvezhetõ a játék. - VIP-t lehet venni, amivel támogatod a szervert( ez annyit takar, hogy ebbõl a pénzbõl üzemeltetjük a szervert.), cserébe rengeteg extrával viszonozzuk kedvességed. (Még nincs kész a vip rendszer!) - Az adminok mindig segítõkészek, jófejek. - Miért különbözik a többi szervertõl, hisz ez is csak egy béna, fos rp, nem? - A válasz nem. rengeteg RP szerver van, tele nonosabbnál nonosabb emberekkel. Ez itt nem így fog menni. Sok rp szerver editelt valami, ez 100%-ban egyedi mód. Régebben elég sokan voltunk, nagyon szép kis társaság volt. Sajnos ez a régebbi konfliktusok miatt szétomlott. Arra kérünk titeket, ha felnéztek legalább 10 percet töltsetek el nézelõdéssel, mert megéri. Ezen az ip-n tudjátok szemmel követni a nyitás idõpontját: 91.82.84.189:7775 Szeretettel várunk mindenkit! Remélem meggyõztünk az itt látható érvekkel. XRPG Csapat.
584
« Dátum: 2011. szeptember 22. - 12:38:45 »
Hello. Csináltam nektek egy szavazás rendszert. Be kell írni, hogy: /votestart és elindítja a szavazást. Tesztelve, hibátlanul mûködik.Lényege: Mikor beírod, hogy /votestart, kihoz egy dialogot, oda be kell írni a kérdést. Utána még egyet, oda az 1-es választ. Aztán még egyet,oda a 2-es választ. Miután ezzel kész megmutatja hogy fog kinézni, aztán megkérdezi, hogy elküldöd-e vagy sem. Miután rámentünk az elküldésre, az összes emberkének a szerveren kihozza a szavazás dialogot az általad megadott adatokkal. Ilyenkor mindenki szavaz, miután vége a szavazásnak kiírja hogy melyik nyert. Ha döntetlen azt is, ha nem szavaztak, azt is. Érdekességek: Ha megnyitod a Filterscriptet, definálva van minden. Be tudod állítani ott hogy mi legyen a Kérdés limitje, stb.. Így el lehet kerülni, hogy ne regényt írjanak, és csússzon el az egész. Így vannak a definíciók: [pawn]#define KERDESLIMIT 70 //Átírhatod arra, ami tetszik. #define VALASZ1LIMIT 6 //Ezt is #define VALASZ2LIMIT 6 //Ezt is #define VOTEENDTIME 30 //A cucc másodpercben méri a dolgokat. Alap 30mp van beállítva. természetesen megváltoztathatod[/pawn] Másik érdekesség: A mondatok szépen, színezve vannak. Letöltés: Pwn: http://solidfiles.com/d/2b3e/Amx: http://solidfiles.com/d/3ad9b/Érdemes kipróbálni!
585
« Dátum: 2011. július 07. - 17:47:09 »
Csakhogy a szerver üzemelni fog Hears RolePlay néven. Csak még nincs fix ip.
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40
|