Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1ST_Chr

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 49
571
Szkript kérések / /kill
« Dátum: 2012. március 09. - 08:14:22 »
Tessék:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define isnull(%1) \\
((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
CMD:kill(playerid, params[])
{
new string[64], aldozat, ok[20];
if(sscanf(params, \"ds[20]\", aldozat, ok)) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA, \"Használat: /kill <ID> <Oka>\");
if(!IsPlayerConnected(aldozat)|| (aldozat < 0 || aldozat > MAX_PLAYERS)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz ID, vagy a játékos nincs csatlakozva.\");
if(isnull(ok))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem îrtál indokot\");
SetPlayerHealth(aldozat, 0);
GetPlayerName(aldozat, string, sizeof(string));
format(string, sizeof(string),\" %s nevû játékos meghalt! Oka: %s\",aldozat , ok, string);
SendClientMessageToAll( 0xFF0000AA, string);
return 1;
}

572
Segítségkérés / Ez miért nem jó?
« Dátum: 2012. március 08. - 17:24:30 »

new VID;
VID=GetVehicleModel(vehicleid);
if(VID == 523 || VID == 427.........)

 
Tessék
Vagy
 

switch(VID)
{
case 523,427...:
{
if(!IsPlayerLuxAdmin(playerid))
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Csak rend§r szlhat be!\", 3000, 1);
ClearAnimations(playerid);
}
}
}

573
Segítségkérés / Ki tudja hogy lehet elvávolitani egy épületet
« Dátum: 2012. március 08. - 07:17:07 »
Megkeresed az épület modellid-jét, aztán felmászol a ház tetejére és lemented a koordinátáidat.
Aztán ahol el akarod távolítani oda beírod hogy, RemoveBuildingForPlayer(playerid, modellid, x, y, z, 10.0);
Ha azt akarod hogy mindenkinek törölje akkor:
 

for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
       RemoveBuildingForPlayer(i, modellid, x, y, z, 10.0);
}

 
x, y, z A lementett koordinátád
modellid Az épület modellid-je

574
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput
« Dátum: 2012. március 08. - 07:11:21 »
Idézetet írta: Szabyxxx date=1331134823\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én elolvastam csak nem tudod ez vmi regisztrációs include lenne? :D  mert láttam Jelszó meg kicsillagozva vannak a betûk
 
Nem, ez egy textdraw-os inputbox, azaz szöveget lehet bele vinni. Igen, regisztrációsrendszerhez a legalkalmasabb, de RP szervereken is fel lehetne használni 1-2 munkához.
Csinálhatnál olyat, hogy
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_ALPHABET, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
és
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_NUMERIC, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"112241215\");
Érted :D

575
Készülõ munkák / [FS]Character\'s Administration System
« Dátum: 2012. március 07. - 21:53:44 »
Idézetet írta: Flash date=1331104483\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17973\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Engem az anti DB érdekelne. :D
Egyébként sok sikert hozzá, és kitartást! :)
 
Köszi.
Elárulom mire gondoltam:
Ha egy játékos jármû vezetõként megöl valakit, akkor automatikusan kap 2 perc börtönbe zárást.
Ha az a játékos akit elütöttek /kill-t ír, akkor ezesetben az elkövetõnek nem lesz büntetése. :D

576
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPlayerInWater
« Dátum: 2012. március 07. - 19:13:35 »
Idézetet írta: DrAkE date=1331138488\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Bocsi a bumpért.Nem lesz IsVehicleInWater funkció? :D
 
Lekérdezed a kocsi magasságát. Szinte az összes víz egy szinten van :D
 
[/quote]
Ez hülyeség :D A kõfejtõ valamelyik része is 0-ás szinten van. És a gátnál magasabb a víz :/ :D

577
Segítségkérés / Radio link kérés
« Dátum: 2012. március 07. - 19:10:35 »
Idézetet írta: Szabyxxx date=1331143451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18045\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez nem rádió...
Hanem Zenéket lehet választani...
Melyik zene kéne??
 
Az elsõ zene, a többi rádió......

578
Segítségkérés / Radio link kérés
« Dátum: 2012. március 07. - 19:04:05 »
A mellette lévõ windows media player és winamp ikonoknak a linkje kell.

579
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput
« Dátum: 2012. március 06. - 18:52:19 »
Idézetet írta: DrAkE date=1331055728\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm mindenkinek :)
 

Nagyonn jó lett :D
Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... :D :D
 
Bejelentkezés, Regisztráció.
 
[/quote]
Bejelentkezésnél/regisztrációnál parancsot használok, meg IP ellenõrzést.
Esetleg valami különleges feladathoz. :D

580
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályzat szkript
« Dátum: 2012. március 06. - 18:35:16 »
Idézetet írta: Flash date=1331042133\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18028\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

dFile  :p
Szerintem ezért felesleges plugin-t használni. :)
 
[/quote]
dfile-hoz nem kötelezõ plugint használni :D

581
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput
« Dátum: 2012. március 06. - 18:33:06 »
Nagyonn jó lett :D
Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... :D :D

582
Segítségkérés / Automatikus Mentés
« Dátum: 2012. március 06. - 13:30:11 »
Hát igen, a playerid változó értéke 0-val egyenlõ, és ezért az mindig a 0-s idjû játékos adatait másolja le.
 

forward AutomatikusMentes(playerid);
public AutomatikusMentes(playerid)
{
         if(Belepve[playerid] == 1)
{
new file[128];
        new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\", nev);
dini_IntSet(file,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(file,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
     dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]);
      dini_IntSet(file,\"Halálok Száma\", JatekosInfo[playerid][Halal]);
        dini_IntSet(file,\"Ölések Száma\", JatekosInfo[playerid][Oles]);
        dini_IntSet(file,\"Munka\", JatekosInfo[playerid][Munka]);
        dini_IntSet(file,\"Skin\", JatekosInfo[playerid][skin]);
        /*dini_IntSet(file,\"Kezdõ Skin megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSkin]);
        dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn megtörtént\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);*/
      dini_FloatSet(file,\"X\", x);
      dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
      dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
      dini_IntSet(file,\"Tapasztalat Pont\", JatekosInfo[playerid][XP]);
      dini_IntSet(file,\"Szint\", JatekosInfo[playerid][szint]);
      dini_IntSet(file,\"Leader\", JatekosInfo[playerid][Leader]);
      dini_IntSet(file,\"Frakció\", JatekosInfo[playerid][Frakcio]);
      dini_IntSet(file,\"Rang\", JatekosInfo[playerid][Rang]);
      dini_IntSet(file,\"Kor\", JatekosInfo[playerid][Kor]);
      dini_IntSet(file,\"Nem\", JatekosInfo[playerid][Nem]);
      dini_IntSet(file,\"Bannolva\", JatekosInfo[playerid][bann]);
      dini_IntSet(file,\"Admin Szint\", JatekosInfo[playerid][Admin]);
      dini_IntSet(file,\"Bankszámla\", JatekosInfo[playerid][bank]);
      dini_IntSet(file,\"Börtön\", JatekosInfo[playerid][borton]);
      dini_IntSet(file,\"Admin Börtön\", JatekosInfo[playerid][AdminBorton]);
      dini_IntSet(file,\"Telefon\", JatekosInfo[playerid][Telefon]);
      dini_IntSet(file,\"Telefon Egyenleg\", JatekosInfo[playerid][TelefonEgyenleg]);
      dini_IntSet(file,\"Játszott Idõ\", JatekosInfo[playerid][JatszottIdo]);
      dini_IntSet(file,\"Fizetés\", JatekosInfo[playerid][Fizetes]);
      dini_IntSet(file,\"Indok\", JatekosInfo[playerid][indok]);
      dini_IntSet(file,\"Térkép\", JatekosInfo[playerid][Terkep]);
      dini_IntSet(file,\"Okos Telefon\", JatekosInfo[playerid][OkosTelefon]);
      dini_IntSet(file,\"Lottó\", JatekosInfo[playerid][Lotto]);
      dini_IntSet(file,\"Kötél\", JatekosInfo[playerid][Kotel]);
      dini_IntSet(file,\"Interior\", JatekosInfo[playerid][interior]);
      dini_IntSet(file,\"Kezdõ Spawn\", JatekosInfo[playerid][KezdoSpawn]);
      dini_IntSet(file,\"Jármû\", JatekosInfo[playerid][Jarmu]);
      dini_IntSet(file,\"Fizetés Idõ\", JatekosInfo[playerid][FizetesIdo]);
      dini_IntSet(file,\"Megbilincselve\", JatekosInfo[playerid][Megbilincselve]);
      dini_IntSet(file,\"Kaja\", JatekosInfo[playerid][Kaja]);
      dini_IntSet(file,\"Telefonkönyv\", JatekosInfo[playerid][Telefonkonyv]);
      }
}

 
A továbbiakban ezt AutomatikusMentes(Játékos ID-je); -ként használd.

583
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályzat szkript
« Dátum: 2012. március 06. - 12:24:19 »
Idézetet írta: Cannonn date=1330965786\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18028\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem tetszik, ilyen eszembe se jutott volna.
 

 

 
Ötletes, nem is gondoltam volna ilyenre . . .[/quote]
 
[/quote]
 
[/quote]
Köszi, és fel is használjátok? :D
Milyen fájlkezelõre írjam?

584
Segítségkérés / Kocsi Hiba
« Dátum: 2012. március 06. - 11:59:40 »
>\" post=\"235141\" timestamp=\"1331031300\"]
link=topic=22180.msg235139#msg235139 date=1331028942]
Használok. de nem jó mert nem eredeti a talaj.
 
[/quote]
Az objeckt betöltõ épp arra jó , lefagyaszt addig betölti az objeckteket (a mapot)
 
[/quote]
De a kocsi nem fagy le. Egy olyan script lenne jó, ami vissza rakja a kocsit egy idõ után ha nem ül benne senki.
Próbáld meg sima createobjecttel berakni az új utat.

585
Segítségkérés / Hogyan tudom az npc-nek a vw-jét álítani?
« Dátum: 2012. március 06. - 11:50:55 »
Idézetet írta: Cannonn date=1331015091\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18073\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Próbáld meg így.
 
SetPlayerVirtualWorld(npcnev,virtuális világ);

 

Csak ID-vel mûködik.

Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal