Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 377 378 [379] 380 381 ... 442
5671
Beszélgetés / Csak ,hogy tudjátok!
« Dátum: 2011. február 09. - 16:29:06 »
Nekem is van ott leírásom, de nem kérdeztek meg róla, hogy innen - oda átmásolhatják-e.  :-\\
Igaz nem nagyon érdekelt, mivel már régi leírás.  :D

5672
Segítségkérés / TextDraw eltûntetése
« Dátum: 2011. február 09. - 16:21:05 »
Bocs... 1-2 dolog lemaradt az elõbb.  :D
Tessék,
 
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw1 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw2 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw3 );
    return 1;
}
OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    new idx;
    if ( strcmp ( cmdtext, \"/textdraw\", true ) == 0 )
    {
         new i_str [ 4 ];
         i_str = strtok ( cmdtext, idx );
         if ( !strlen ( i_str ) ) return SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFF, \"Használat: /textdraw [ ON -OFF]\" );
         else if ( strcmp ( i_str,\"on\", true ) == 0 )
         {
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw1 );
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw2 );
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw3 );
               return 1;
         }
         else if ( strcmp ( i_str,\"off\",true ) == 0 )
         {
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw1 );
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw2 );
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw3 );
               return 1;
         }
         return 1;
    }
    return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
   new length = strlen(string);
   while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
   {
      index++;
   }
   new offset = index;
   new result[20];
   while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[index - offset] = string[index];
      index++;
   }
   result[index - offset] = EOS;
   return result;
}

5673
Segítségkérés / Gép Help
« Dátum: 2011. február 08. - 17:08:31 »
Még 1 kérdés: XP-n nem volt ilyen problémád ?

5674
Segítségkérés / Gép Help
« Dátum: 2011. február 08. - 17:00:37 »
Hát, még azt is leugorhattad volna, hogy milyen típusúak a hardverek.  :D


Nézd meg a folyamatokat, hogyvan-e olyan, ami nagyon terheli(heti) a gépet.

5675
Segítségkérés / object
« Dátum: 2011. február 08. - 15:46:18 »
Limit van.   400

5676
Segítségkérés / object hiba
« Dátum: 2011. február 07. - 20:13:27 »
Idézetet írta: Buba date=1297103007\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Ez azért van, mert igaz hogy MTA-ban bennevannak a 0.3c-s objectek, de le vannak cserélve az alap SA-s objectkekre.
Ilyenkor azt kell csinálnod, hogy bemész MTA-ba, megnézed minden egyes 0.3c-s objectnek a nevét, a név alapján kikeresed itt az object ID-ket és lecseráled arra amit átkonvertáláskor dobott ki.
Sok szerencsét!  ;)
OFF: 555. hozzászólás :D :D :D
 
Erre már van jó pár konvertáló.  :D


Ezzel sokkal egyszerûbb:
         http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461
 
[/quote]
Segítenél bõvebben kérlek?
Ebben hová kell rakni az objecteket? Vagy egyáltalán mi ez?
 
[/quote]
Nem nagy dolog... A sima *.map fájlt bemásolod a scriptfiles mappába majd
Ha 0.3c -s object tartalmú mapot szeretnél betölteni, akkor OnGameModeInit alá
 
LoadMtaMap (\"LosSantos.map\", true );

 
A true azt teszi lehetõvé, hogy a szerver indításakor automatikusan átkonvertálja az objecteket.

5677
Játékok / Mafia 2
« Dátum: 2011. február 07. - 18:23:40 »
\" post=\"111676\" timestamp=\"1297098890\"]
énis, kár hogy utána nem lehet játszani vele :(
 
[/quote]
Tölts le hozzá egy Free Ride módot.  ;)

5678
Játékok / Mafia 2
« Dátum: 2011. február 07. - 17:40:41 »
Jó játék, végig is vittem  :heart:

5679
Segítségkérés / TextDraw eltûntetése
« Dátum: 2011. február 07. - 17:38:21 »
Remélem jó,
 
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw1 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw2 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw3 );
    return 1;
}
OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( strcmp ( cmdtext, \"/textdraw\", true ) == 0 )
    {
         new i_str [ 4 ];
         i_str = strtok ( cmdtext, idx );
         if ( !strlen ( i_str ) ) return SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFF, \"Használat: /textdraw [ ON -OFF]\" );
         else if ( strcmp ( i_str,\"on\", true ) == 0 )
         {
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw1 );
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw2 );
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw3 );
               return 1;
         }
         else if ( strcmp ( i_str,\"off\",true ) == 0 )
         {
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw1 );
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw2 );
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw3 );
               return 1;
         }
         return 1;
    }
    return 0;
}

5680
Segítségkérés / object hiba
« Dátum: 2011. február 07. - 17:23:11 »
Idézetet írta: Bart date=1297093105\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez azért van, mert igaz hogy MTA-ban bennevannak a 0.3c-s objectek, de le vannak cserélve az alap SA-s objectkekre.
Ilyenkor azt kell csinálnod, hogy bemész MTA-ba, megnézed minden egyes 0.3c-s objectnek a nevét, a név alapján kikeresed itt az object ID-ket és lecseráled arra amit átkonvertáláskor dobott ki.
Sok szerencsét!  ;)
OFF: 555. hozzászólás :D :D :D
 
Erre már van jó pár konvertáló.  :D


Ezzel sokkal egyszerûbb:
         http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461

5681
Segítségkérés / 3DTextLabel probléma...
« Dátum: 2011. február 06. - 21:03:56 »
Idézetet írta: ZeRo date=1297013567\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5938\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem értem miért kell a timer, ezt az egészet OnPlayerConnect függvénybe építsd be, és nézd meg úgy. ;)
 
Vagy OnPlayerSpawn  ;)

5682
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Fps-system.eu
« Dátum: 2011. február 06. - 21:00:15 »
Idézetet írta: FMK date=1297019451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4973\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hosting megszûnt..Szerintem zárható.
 
Miért szûnt volna meg ?

5683
Társalgó / InterSzerver.com
« Dátum: 2011. február 06. - 13:01:25 »
Ismét érkezett egy belejtés, miszerint a hosting újabb személy vert át.
Ezáltal bebizonyosodott, hogy a hosting nem megbízható.
Téma lezárva.

5684
A téma át lett helyezve a következõbe: Off Telep.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9843.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9843.0

5685
Off Telep / InterSzerver ÁTVERÉS! Olvasd el!
« Dátum: 2011. február 06. - 12:55:22 »
Már van ilyen téma.
Felesleges volt ide kiírni...
http://sampforum.hu/index.php?topic=8590.0

Oldalak: 1 ... 377 378 [379] 380 381 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal