Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 101
556
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. április 14. - 13:20:46 »
Na ma volt idõm tesztelgetni, ám van egy kis gond.
Mégpedig ez: \"width=500http://kepfeltoltes.hu/140414/sa-mp-077_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Nem értem mi a probléma berakom pedig az autóba. Eddig kifagyott az NPC de átgondolva a tematikát így jött ki végül és mûködik minden csak nem akarja berakni a vezetõ ülésbe:
 

#include <a_samp>
stock GetPlayerID(const Name[])
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
      if(IsPlayerConnected(i))
      {
        new pName[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(i, pName, sizeof(pName));
        if(strcmp(Name, pName, true)==0)
        {
          return i;
        }
      }
    }
    return -1;
}
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
new npcid, npcid2;
new kocsi;
// GetPlayerID és globális változók a biztos NPC kirúgásért / csatlakozásért / ellenõrzésért
// Valamint, hogy biztos a kocsiba spawnoljon
 
public OnGameModeInit()
{
kocsi = AddStaticVehicle(483, -6171.7207,-150.2725,14.5898,270.7585, 1, 60);
ConnectNPC(\"samauto\", \"zero\");
return 1;
}
// Játékos csatlakozáskor NPC ellenõrzés - ID lekérés- Biztos Spawnolásért SpawnPlayer függvény
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
 {
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
        if ( !strcmp ( npcname, \"samlabon\", true ) )
        {
npcid = GetPlayerID(\"samlabon\");
    SetPlayerSkin(playerid, 26);
    SpawnPlayer(npcid);
    return 1;
    }
         if(!strcmp(npcname, \"samauto\"))
 {
 npcid2 = GetPlayerID(\"samauto\");
 SpawnPlayer(npcid2);
 return 1;
    }
  }
      return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
 if (!IsPlayerNPC(playerid))
     {
     ConnectNPC(\"samlabon\", \"samfile\");
     return 1;
     }
 return 1;
}
// A lábon lévõ NPC indítása akkor ha a játékos biztos lespawnolt és nem NPC!
         
         KillTimer(myTimer);
 Kick(npcid);
 PutPlayerInVehicle(npcid2, kocsi, 0);
// Ez akkor történik amikor a timer leáll : Kirúgom az NPC-t a lespawnoltatotatt pedig beraknám az autóba

 
Igy nézne ki az átgondolt NPC csatlakozás - mûvelet - lecsatlakoztatás folyamat. Nem crashel nincs vele semmi probléma csak az a rohadt NPC-t nem lehet vezetõnek beültetni. Valami megoldásotok van rá?
Elõre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat :)

557
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2014. április 14. - 11:53:51 »
Hah jó rég is volt LT :D Szép is volt :\'D De ne térjünk a témától túlságosan el :D

558
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2014. április 13. - 23:12:26 »
Estére egy kis történet :D
Ma siettem média kurzusra mert eléggé késõben voltam. Laptoptárska a vállamon fordulok be a sarkon mikor véletlen egy lánnyal aki pont jön ki a sarkon lévõ kávézóból a pénztárcájával a kezébõl neki megyek. A lányról azt kell tudni nagyon szép volt: barna haj, formás alak, jó mellek, szép arc, tehát az ilyen 10/10. Amikor egymásba \"botlottunk\" a kezében lévõ pénztárca leesett. Az agyamon nagyon hamar átfutott az a tipikus filmes jelenet amikor leesik a csaj könyvei a srác lehajol mosolyogva és a többi mindenki tudja. :D Na hát én is gyorsan hajolok le mosolyogva, közbe a csaj is, venném fel a pénztárcáját mire a csaj telibe belevisít a fülembe : \"Tolvaj geci nehogy elvedd\" (vagy valami hasonló de a tolvaj gecire emlékszem). Hát a pofámról lefagyott a mosoly, így kell telibe elszúrni egy jó csajt. Felvettem a pénztárcáját mondtam neki, hogy \"bocsi nem láttalak\" és visszaadtam. Közbe a visítására kiértek a barátnõi is akik szintén néztek egyet rajtam. Mikor elmentem hallottam, hogy még viszonylag hangosan mondta a barátnõje, hogy mekkora egy faszfej csicska vagyok :\')
Mi a tanulság: Következõt hótziher, hogy ott hagyom a picsába :D

559
Segítségkérés / Fagyasztás
« Dátum: 2014. április 13. - 13:40:56 »
Akkor egy másik megoldás bár nem próbáltam.
1. Lefagyasztod a Playert
2. Lekéred a játékos pozicióját (GetPlayerPos)
3. Létrehozol egy player objectet (CreateObject).
 Megjegyzés: player object alatt ezt értem:
 

  new obj[MAX_PLAYERS];
obj[playerid] = CreateObject(19300, koorrdináták amelyet lekértél GetPlayerPos-al);
// Megjegyzés 2: 19300 -as objectet használd mert azt a többi játékos nem érzékeli, hogy lenne ott valami

 
4. Attacholod az objectet a játékoshoz ( AttachObjectToPlayer)
5.Attacholsz kamerát az objecthez (AttachCameraToObject)


Végeredmény: A játékos lefagyasztva, de a kamerát még mindig tudod mozgatni

560
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. április 11. - 20:27:25 »
Uhh köszönöm szépen a sok választ. Minden megoldást kifogok lassan-lassan próbálni, csak ez a hétvégém egy rohanás lesz és nem hiszem, hogy sokat leszek gép elõtt. Ha valami nem megy majd szerkesztem a posztot. Köszönöm még egyszer :)
E: Amúgy nekem nem kéne vezesse a kocsit csak simán üljön a vezetõ ülésen arra használjak üres (main csak) pwn fájlt?

561
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. április 09. - 14:16:59 »
Nem OnPlayerConnectnél csatlakozik, hanem OnPlayerSpawnál és még akkor is csak ConnectNPC hívódik meg és majd csak rá 30 mp-re PutPlayerInVehicle függvényel akarnám berakni. Amit kiraktam fõposztba csak egy ötlet volt de már próbálkoztam sok mindennel de valamiért nem adja meg magát. Azért kösz :\'D

562
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. április 09. - 12:19:12 »
Timerrel kocsiba? Ezt a gondolatod kifejtenéd bõvebben? :D

563
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC autóba rakása
« Dátum: 2014. április 09. - 11:21:22 »
Sziasztok. Volna egy NPC-m ami nem csinál semmit csak be szeretném rakni a vezetõ ülésre, ám joinol de valamiért mégsem akarja berakni a kocsiba.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140409/bizonyitek_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az filterscriptben való betevés:
 

PutPlayerInVehicle (ConnectNPC(\"samauto\", \"zero\"), 1, 0 );

 
Zero fájl:
 

#include <a_npc>
main() {}

 
Valaki tudd rá valamilyen  megoldást, esetleg ötletek, hogy másképp hogy lehetne berakni az autóba? Próbáltam NPC név lekérdezés szerint de valamiért az sem mûködött.  :angry:
Köszönöm elõre is válaszokat. :)

564
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2014. április 06. - 13:37:40 »
Jaj a bátyámmal annyi kínai 1000 forintos nintendót vágtunk tönkre, hogy meg sem tudom számolni a két kezemen. Valahol nekem is megvannak még a kazetták meg talán pár mûködõ darab is akad köztük  :)


Az érzés amikor május másodikán jönnek a Hõsök köztéri koncertet tolni: felbecsülhetetlen.

565
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2014. április 04. - 17:36:59 »
Szerintem meg aki még nem tett le semmit az asztalra és 2013. December 16. 19:44:03-kor regisztrált nem kéne abszurdumokról vitába elegyedni egy olyan személlyel aki már globális moderátor is volt  <3
E: Ráadásul jogtalanul (szerény véleményem szerint)

566
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Másodperc lekérdezés
« Dátum: 2014. március 29. - 11:57:08 »
Ez nem segített, már próbáltam :/

567
SA-MP: Szerverfejlesztés / ServerSaver Lopásgátló
« Dátum: 2014. március 26. - 12:20:32 »
Idézetet írta: huhboy date=1395832229\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47358\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
soroljak szerver neveket? xd köztük az enyém is...ugyanis aki gyakran húzza újra a gépét, annak így egyszerûbb :D
 
Akkor látom te még nem ismered a dropbox feladatát. :D

568
Segítségkérés / Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
« Dátum: 2014. március 24. - 15:10:14 »
Mivel már csináltam hasonlót ezért javaslom nézd át ezt:
http://sampforum.hu/index.php?topic=42306.0
Azon belül is pastebin linknél az Objectektolt és Objectment stockot és még ez a rész ami neked kell:
 

GetDynamicObjectPos(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
        IntID = GetPlayerInterior(playerid);
        WorldID = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
        GetDynamicObjectRot(objectid, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
        Objectment(\"objectek.txt\",GetPVarInt(playerid,\"omodelid\"),Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:rX,Float:rY,Float:rZ,WorldID,IntID);

 
Na most valami hasonlót kell te is megcsinálj csak nem objectekkel hanem pickupokkal, ami nagyjából ugyan az. ;)

569
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Másodperc lekérdezés
« Dátum: 2014. március 24. - 14:32:10 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1395621909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47320\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mit akarsz elérni a timer-el? hátha van rá más megoldás...
 
A timerrel a célom az az volna, hogy minden ötödik másodpercben megjelenítsen egy bizonyos textdrawot, majd a rákövetkezõ másik ötödik másodpercben törölje azt. Tehát az ötödik másodpercben megjelenített textdraw a tizedik másodpercben törlõdik és a tizedik másodpercben megjelenítek egy újabb textdrawot ami törlõdik a 15 mp-ben és így tovább. Ez 25 másodpercig tartana majd a timer leállna.
Ez volna cél.

570
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Másodperc lekérdezés
« Dátum: 2014. március 23. - 19:26:23 »
Valóban 1mp-ként hívódik meg: \"Important Note: This callback is called very frequently per second per player, only use it when you know what it\'s meant for.\"
Viszont a timert gõzöm sincs, hogy tudnám összekötni az OnPlayerUpdateal, így hirtelen csak globális változók ugrottak be, mint esetleges átkötések.

Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal