Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter01

Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 69
556
Segítségkérés / Y_ini segítség!
« Dátum: 2013. április 27. - 06:38:57 »
Szóal meg csinálod a reg rendszered!
És ha te úgy akarod meg csinálni hogy a kocsi reg után már a playeré legyen nagyon egyszerû a dolog!
 

enum adat
{
pKocsi
}
Következõ!
Mikor elösször regelsz kell neki egy elsõ mentés valahogy így néz ki!
dini_IntSet(Fajl, \"Kocsi\",0);
Nah de ez így nagyon nem fog semmit tenni! hanem!
dini_IntSet(Fajl, \"Kocsi\",402); Ide a végere be írod a kocsi id-t :)
 

557
Segítségkérés / SAMP Szerver hiba
« Dátum: 2013. április 27. - 06:35:00 »
Egyáltalán milyen mód ez? Mert ezekkel a hibákkal talán ha most találkozok 3x-ra szóval :)

558
Segítségkérés / MySqL-es Admin rendszer
« Dátum: 2013. április 27. - 06:31:20 »

559
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Alap rádiók kiszedése
« Dátum: 2013. április 25. - 22:21:20 »
Ha megoldódott akkor zárd a témát!
[mod]Nem kérte senki, hogy mond.. majd mi intézkedünk! Köszönöm!.[/mod]

560
Segítségkérés / [error 001] SEGÍTSÉG!!
« Dátum: 2013. április 25. - 22:19:11 »
    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
     
    #include <a_samp>
    #include <Dini>
    #include <fixchars>
    #include <foreach>
    #include <OPVD>
    #include <Streamer>
    #include <sscanf2>
    #include <zcmd>
    #include <YSI\\y_ini>
     
    #define DIALOG_REGEL 1 //DIALOG_REGISTER
    #define DIALOG_BELEP 2 //DIALOG_LOGIN
    #define DIALOG_SIKERES_1 3 //DIALOG_SUCCESS_1
    #define DIALOG_SIKERES_2 4 //DIALOG_SUCCESS_2
     
    //============ SZÍNEK ==================
    #define NARANCS                         0xff8c00AA
    #define PIROS                           0xFF0000AA
    #define ZOLD                            0x33AA33AA
    #define LILA                            0xC2A2DAAA
    #define CITROM                          0xFFFF00AA
    #define FONTOS                          0x007bffAA
    #define UZENET                          0x5de8e1AA
    #define RADIO                           0x5ccdf2AA
    #define KEK                             0x1373C1FF
    #define SOTETKEK                        0x0000FFFF
    #define VILAGOSKEK                      0x2BCDFDFF
    #define SOTETZOLD                       0x008000FF
    #define VILAGOSZOLD                     0x00FF00FF
    #define ROZSASZIN                       0xFF00FFFF
    #define AQUA                            0x00FFFFFF
    #define FEKETE                          0x000000FF
    #define FEHER                           0xFFFFFFFF
    #define SZURKE                          0x808080FF
    #define BORDO                           0x800000FF
    //===================
    #define PATH \"/Felhasznalok/%s.ini\"
     
    main()
    {
    }
     
    enum pInfo
    {
        pJelszo,
        pPenz,
        pAdmin,
        pDriftPont,
        pDMPont,
        pSkin
    }
    new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
     
    stock UserPath(playerid)
    {
        new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
        format(string,sizeof(string),PATH,playername);
        return string;
    }
     
    stock udb_hash(buf[]) {
        new length=strlen(buf);
        new s1 = 1;
        new s2 = 0;
        new n;
        for (n=0; n<length; n++)
        {
           s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
           s2 = (s2 + s1)     % 65521;
        }
        return (s2 << 16) + s1;
    }
     
    forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
    public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
    {
        INI_Int(\"Jelszo\",PlayerInfo[playerid][pJelszo]);
        INI_Int(\"Penz\",PlayerInfo[playerid][pPenz]);
        INI_Int(\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
        INI_Int(\"DriftPont\",PlayerInfo[playerid][pDriftPont]);
        INI_Int(\"DMPont\",PlayerInfo[playerid][pDMPont]);
        INI_Int(\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
        return 1;
    }
     
    public OnGameModeInit()
    {
            SetGameModeText(\"LAN v1.0\");
            return 1;
    }
     
    public OnGameModeExit()
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        if(fexist(UserPath(playerid)))
        {
            INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEP, DIALOG_STYLE_INPUT,\"FEHER\"Belépés\",\"\"FEHER\"Írd be a jelszavad a belépéshez!\",\"Belépés\",\"Kilépés\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGEL, DIALOG_STYLE_INPUT,\"FEHER\"Regisztráció...\",\"\"FEHER\"Írj be egy jelszót a regisztrációhoz.\",\"Regisztráció\",\"Kilép\");
        }
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
        new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
        INI_SetTag(File,\"data\");
        INI_WriteInt(File,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid));
        INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
        INI_WriteInt(File,\"DriftPont\",PlayerInfo[playerid][pDriftPont]);
        INI_WriteInt(File,\"DMPont\",PlayerInfo[playerid][pDMPont]);
        INI_WriteInt(File,\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
        INI_Close(File);
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
        return 1;
    }
    public OnVehicleSpawn(vehicleid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerText(playerid, text[])
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnRconCommand(cmd[])
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnObjectMoved(objectid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerExitedMenu(playerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerUpdate(playerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
        switch( dialogid )
        {
            case DIALOG_REGEL:
            {
                if (!response) return Kick(playerid);
                if(response)
                {
                    if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGEL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"FEHER\"Regisztráció...\",\"\"PIROS\"Rossz jelszót írtál be!\\n\"FEHER\"Írj be egy jelszót a regisztrációhoz.\",\"Regisztráció\",\"Kilép\");
                    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
                    INI_SetTag(File,\"data\");
                    INI_WriteInt(File,\"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
                    INI_WriteInt(File,\"Penz\",0);
                    INI_WriteInt(File,\"Admin\",0);
                    INI_WriteInt(File,\"DriftPont\",0);
                    INI_WriteInt(File,\"DMPont\",0);
                    INI_WriteInt(File,\"Skin\",1);
                    INI_Close(File);
     
                    SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                    SpawnPlayer(playerid);
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SIKERES_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"FEHER\"Sikeres!\",\"\"COL_GREEN\"Sikeresen regisztráltál! Lépj be újra, hogy elmentsd a statod!\",\"Ok\",\"\");
                }
            }
     
            case DIALOG_LOGIN:
            {
                if ( !response ) return Kick ( playerid );
                if( response )
                {
                    if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pJelszo])
                    {
                        INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                        GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pPenz]);
                        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SIKERES_2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"FEHER\"Sikeres!\",\"\"ZOLD\"Sikeresen beléptél!\",\"Ok\",\"\");
                    }
                    else
                    {
                        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEP, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"FEHER\"Belépés\",\"\"PIROS\"Rossz jelszót írtál be.\\n\"FEHER\"Írd be a jelszavad a belépéshez.\",\"Belép\",\"Kilép\");
                    }
                    return 1;
                }
            }
        }
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
    {
            return 1;
    }
     
    //=========================================
     

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 25. - 22:19:40 )

Próbáld meg így ha most sem jó akkor küld el az errort itt hszba!

561
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kör verseny pálya
« Dátum: 2013. április 25. - 22:16:35 »
Nem valami szép :(

562
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los Santos Fire Department - edited by me
« Dátum: 2013. április 25. - 22:16:01 »
Grat :)

563
Segítségkérés / Házrendszerek
« Dátum: 2013. április 25. - 22:14:13 »
Úgy szintén gentleman házrendszerét ajánlom :) Igen vagány :)

564
Segítségkérés / Névre szóló tuning parancs
« Dátum: 2013. április 25. - 22:13:15 »
Itt van tessék :)
 
if(strcmp(cmdtext, \"/tuningparancs\", true) == 0)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        if(strcmp(nev, \"neved\", true) == 0 || strcmp(nev, \"neved2\", true) == 0)
        {
         new idcarro;
      idcarro = GetClosestCar(playerid);
      ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 0); // Paintjob
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 562)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1046);
      AddVehicleComponent(idcarro,1171);
      AddVehicleComponent(idcarro,1149);
      AddVehicleComponent(idcarro,1035);
      AddVehicleComponent(idcarro,1147);
      AddVehicleComponent(idcarro,1036);
      AddVehicleComponent(idcarro,1040);
      AddVehicleComponent(idcarro,1010);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 560)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1028);
      AddVehicleComponent(idcarro,1169);
      AddVehicleComponent(idcarro,1141);
      AddVehicleComponent(idcarro,1032);
      AddVehicleComponent(idcarro,1138);
      AddVehicleComponent(idcarro,1026);
       AddVehicleComponent(idcarro,1027);
      AddVehicleComponent(idcarro,1010);
       AddVehicleComponent(idcarro,1080);
       AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 565)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1046);
      AddVehicleComponent(idcarro,1153);
      AddVehicleComponent(idcarro,1150);
      AddVehicleComponent(idcarro,1054);
      AddVehicleComponent(idcarro,1049);
      AddVehicleComponent(idcarro,1047);
       AddVehicleComponent(idcarro,1051);
       AddVehicleComponent(idcarro,1010);
       AddVehicleComponent(idcarro,1080);
       AddVehicleComponent(idcarro,1087);
         }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 559)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1065);
      AddVehicleComponent(idcarro,1160);
      AddVehicleComponent(idcarro,1159);
      AddVehicleComponent(idcarro,1067);
      AddVehicleComponent(idcarro,1162);
      AddVehicleComponent(idcarro,1069);
         AddVehicleComponent(idcarro,1071);
         AddVehicleComponent(idcarro,1010);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 561)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1064);
      AddVehicleComponent(idcarro,1155);
      AddVehicleComponent(idcarro,1154);
      AddVehicleComponent(idcarro,1055);
      AddVehicleComponent(idcarro,1158);
      AddVehicleComponent(idcarro,1056);
       AddVehicleComponent(idcarro,1062);
       AddVehicleComponent(idcarro,1010);
       AddVehicleComponent(idcarro,1080);
       AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 558)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1089);
      AddVehicleComponent(idcarro,1166);
      AddVehicleComponent(idcarro,1168);
      AddVehicleComponent(idcarro,1088);
      AddVehicleComponent(idcarro,1164);
      AddVehicleComponent(idcarro,1090);
          AddVehicleComponent(idcarro,1094);
          AddVehicleComponent(idcarro,1010);
       AddVehicleComponent(idcarro,1080);
          AddVehicleComponent(idcarro,1087);
            }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 575)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1044);
      AddVehicleComponent(idcarro,1174);
      AddVehicleComponent(idcarro,1176);
      AddVehicleComponent(idcarro,1042);
         AddVehicleComponent(idcarro,1099);
         AddVehicleComponent(idcarro,1010);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 534)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1126);
                AddVehicleComponent(idcarro,1179);
      AddVehicleComponent(idcarro,1180);
      AddVehicleComponent(idcarro,1122);
         AddVehicleComponent(idcarro,1101);
         AddVehicleComponent(idcarro,1125);
         AddVehicleComponent(idcarro,1123);
         AddVehicleComponent(idcarro,1100);
         AddVehicleComponent(idcarro,1010);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 536)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1104);
      AddVehicleComponent(idcarro,1182);
      AddVehicleComponent(idcarro,1184);
      AddVehicleComponent(idcarro,1108);
         AddVehicleComponent(idcarro,1107);
         AddVehicleComponent(idcarro,1010);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 567)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1129);
      AddVehicleComponent(idcarro,1189);
      AddVehicleComponent(idcarro,1187);
      AddVehicleComponent(idcarro,1102);
         AddVehicleComponent(idcarro,1133);
         AddVehicleComponent(idcarro,1010);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 420)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1010);
       AddVehicleComponent(idcarro,1087);
       AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1139);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 400)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1010);
          AddVehicleComponent(idcarro,1087);
       AddVehicleComponent(idcarro,1018);
         AddVehicleComponent(idcarro,1013);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1086);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 401)
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1086);
       AddVehicleComponent(idcarro,1139);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1010);
         AddVehicleComponent(idcarro,1087);
         AddVehicleComponent(idcarro,1012);
         AddVehicleComponent(idcarro,1013);
         AddVehicleComponent(idcarro,1042);
         AddVehicleComponent(idcarro,1043);
         AddVehicleComponent(idcarro,1018);
         AddVehicleComponent(idcarro,1006);
         AddVehicleComponent(idcarro,1007);
         AddVehicleComponent(idcarro,1017);
      }
      if(GetVehicleModel(idcarro) == 576)
      {
         AddVehicleComponent(idcarro,1191);
         AddVehicleComponent(idcarro,1193);
         AddVehicleComponent(idcarro,1010);
         AddVehicleComponent(idcarro,1018);
         AddVehicleComponent(idcarro,1080);
         AddVehicleComponent(idcarro,1087);
         AddVehicleComponent(idcarro,1134);
         AddVehicleComponent(idcarro,1137);
      }
      else
      {
      AddVehicleComponent(idcarro,1010);
          AddVehicleComponent(idcarro,1080);
          AddVehicleComponent(idcarro,1087);
      }
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Feltuningoltad a kocsid.\");
        }
        else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Ezt a parancsot csak a neved és a neved2 használhatja!\");
return 1;
}

565
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Link probléma.
« Dátum: 2013. április 25. - 22:11:10 »
H a probléma meg oldva akkor a témát zárd! Köszönöm.

566
Segítségkérés / ZCMD kérdés!
« Dátum: 2013. április 25. - 22:09:59 »
Nem értem a kérdést  :facepalm:

567
Segítségkérés / Pickup
« Dátum: 2013. április 25. - 20:52:04 »
Kösz :)

568
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pawno error
« Dátum: 2013. április 25. - 13:12:11 »
Hát igen akkor valószínû...
Akkor minek kezdesz bele ha nem értesz hozzá??  :wall:

569
Segítségkérés / Pawno error
« Dátum: 2013. április 25. - 11:28:12 »
Ez alapján próbáld meg oldani!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=289591

570
Segítségkérés / Pickup
« Dátum: 2013. április 25. - 11:26:04 »
Sziasztok...
Nos van egy olyan gondom!
Biztos sokan ismeritek az alap San Andreasba ahogy be kell menni egy ajtón annak a pickupját...
Ha még itt van: http://kepfeltoltes.hu/130425/386049628bug_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szóval az a zöld kis bigyúla..
Az lenne a problémám a módba sehova nem raktam én ilyent be, nincs a scriptfilesba alap ilyenek, nincs semmis sehol még is én ki be tudok járkálni és meg jelenik ez a zöld pickup...
Szóval akkor mi lehet a gond ilyenkor... õszíntén be vallom életembe nem találkoztam ezzel :)
Szóval nem is töröm az agyam rajta!

Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 69
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal