Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - scripter01
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 69
556
« Dátum: 2013. április 27. - 06:38:57 »
Szóal meg csinálod a reg rendszered! És ha te úgy akarod meg csinálni hogy a kocsi reg után már a playeré legyen nagyon egyszerû a dolog! enum adat { pKocsi } Következõ! Mikor elösször regelsz kell neki egy elsõ mentés valahogy így néz ki! dini_IntSet(Fajl, \"Kocsi\",0); Nah de ez így nagyon nem fog semmit tenni! hanem! dini_IntSet(Fajl, \"Kocsi\",402); Ide a végere be írod a kocsi id-t
557
« Dátum: 2013. április 27. - 06:35:00 »
Egyáltalán milyen mód ez? Mert ezekkel a hibákkal talán ha most találkozok 3x-ra szóval
558
« Dátum: 2013. április 27. - 06:31:20 »
559
« Dátum: 2013. április 25. - 22:21:20 »
Ha megoldódott akkor zárd a témát! [mod]Nem kérte senki, hogy mond.. majd mi intézkedünk! Köszönöm!.[/mod]
560
« Dátum: 2013. április 25. - 22:19:11 »
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <Dini> #include <fixchars> #include <foreach> #include <OPVD> #include <Streamer> #include <sscanf2> #include <zcmd> #include <YSI\\y_ini> #define DIALOG_REGEL 1 //DIALOG_REGISTER #define DIALOG_BELEP 2 //DIALOG_LOGIN #define DIALOG_SIKERES_1 3 //DIALOG_SUCCESS_1 #define DIALOG_SIKERES_2 4 //DIALOG_SUCCESS_2 //============ SZÍNEK ================== #define NARANCS 0xff8c00AA #define PIROS 0xFF0000AA #define ZOLD 0x33AA33AA #define LILA 0xC2A2DAAA #define CITROM 0xFFFF00AA #define FONTOS 0x007bffAA #define UZENET 0x5de8e1AA #define RADIO 0x5ccdf2AA #define KEK 0x1373C1FF #define SOTETKEK 0x0000FFFF #define VILAGOSKEK 0x2BCDFDFF #define SOTETZOLD 0x008000FF #define VILAGOSZOLD 0x00FF00FF #define ROZSASZIN 0xFF00FFFF #define AQUA 0x00FFFFFF #define FEKETE 0x000000FF #define FEHER 0xFFFFFFFF #define SZURKE 0x808080FF #define BORDO 0x800000FF //=================== #define PATH \"/Felhasznalok/%s.ini\" main() { } enum pInfo { pJelszo, pPenz, pAdmin, pDriftPont, pDMPont, pSkin } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; stock UserPath(playerid) { new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername)); format(string,sizeof(string),PATH,playername); return string; } stock udb_hash(buf[]) { new length=strlen(buf); new s1 = 1; new s2 = 0; new n; for (n=0; n<length; n++) { s1 = (s1 + buf[n]) % 65521; s2 = (s2 + s1) % 65521; } return (s2 << 16) + s1; } forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]); public LoadUser_data(playerid,name[],value[]) { INI_Int(\"Jelszo\",PlayerInfo[playerid][pJelszo]); INI_Int(\"Penz\",PlayerInfo[playerid][pPenz]); INI_Int(\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]); INI_Int(\"DriftPont\",PlayerInfo[playerid][pDriftPont]); INI_Int(\"DMPont\",PlayerInfo[playerid][pDMPont]); INI_Int(\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]); return 1; } public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"LAN v1.0\"); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(fexist(UserPath(playerid))) { INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEP, DIALOG_STYLE_INPUT,\"FEHER\"Belépés\",\"\"FEHER\"Írd be a jelszavad a belépéshez!\",\"Belépés\",\"Kilépés\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGEL, DIALOG_STYLE_INPUT,\"FEHER\"Regisztráció...\",\"\"FEHER\"Írj be egy jelszót a regisztrációhoz.\",\"Regisztráció\",\"Kilép\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); INI_SetTag(File,\"data\"); INI_WriteInt(File,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid)); INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]); INI_WriteInt(File,\"DriftPont\",PlayerInfo[playerid][pDriftPont]); INI_WriteInt(File,\"DMPont\",PlayerInfo[playerid][pDMPont]); INI_WriteInt(File,\"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]); INI_Close(File); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch( dialogid ) { case DIALOG_REGEL: { if (!response) return Kick(playerid); if(response) { if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGEL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"FEHER\"Regisztráció...\",\"\"PIROS\"Rossz jelszót írtál be!\\n\"FEHER\"Írj be egy jelszót a regisztrációhoz.\",\"Regisztráció\",\"Kilép\"); new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); INI_SetTag(File,\"data\"); INI_WriteInt(File,\"Jelszo\",udb_hash(inputtext)); INI_WriteInt(File,\"Penz\",0); INI_WriteInt(File,\"Admin\",0); INI_WriteInt(File,\"DriftPont\",0); INI_WriteInt(File,\"DMPont\",0); INI_WriteInt(File,\"Skin\",1); INI_Close(File); SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SIKERES_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"FEHER\"Sikeres!\",\"\"COL_GREEN\"Sikeresen regisztráltál! Lépj be újra, hogy elmentsd a statod!\",\"Ok\",\"\"); } } case DIALOG_LOGIN: { if ( !response ) return Kick ( playerid ); if( response ) { if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pJelszo]) { INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid); GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pPenz]); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SIKERES_2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"FEHER\"Sikeres!\",\"\"ZOLD\"Sikeresen beléptél!\",\"Ok\",\"\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BELEP, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"FEHER\"Belépés\",\"\"PIROS\"Rossz jelszót írtál be.\\n\"FEHER\"Írd be a jelszavad a belépéshez.\",\"Belép\",\"Kilép\"); } return 1; } } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } //========================================= Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 25. - 22:19:40 )
Próbáld meg így ha most sem jó akkor küld el az errort itt hszba!
561
« Dátum: 2013. április 25. - 22:16:35 »
Nem valami szép
562
« Dátum: 2013. április 25. - 22:16:01 »
Grat
563
« Dátum: 2013. április 25. - 22:14:13 »
Úgy szintén gentleman házrendszerét ajánlom Igen vagány
564
« Dátum: 2013. április 25. - 22:13:15 »
Itt van tessék if(strcmp(cmdtext, \"/tuningparancs\", true) == 0) { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); if(strcmp(nev, \"neved\", true) == 0 || strcmp(nev, \"neved2\", true) == 0) { new idcarro; idcarro = GetClosestCar(playerid); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 0); // Paintjob if(GetVehicleModel(idcarro) == 562) { AddVehicleComponent(idcarro,1046); AddVehicleComponent(idcarro,1171); AddVehicleComponent(idcarro,1149); AddVehicleComponent(idcarro,1035); AddVehicleComponent(idcarro,1147); AddVehicleComponent(idcarro,1036); AddVehicleComponent(idcarro,1040); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 560) { AddVehicleComponent(idcarro,1028); AddVehicleComponent(idcarro,1169); AddVehicleComponent(idcarro,1141); AddVehicleComponent(idcarro,1032); AddVehicleComponent(idcarro,1138); AddVehicleComponent(idcarro,1026); AddVehicleComponent(idcarro,1027); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 565) { AddVehicleComponent(idcarro,1046); AddVehicleComponent(idcarro,1153); AddVehicleComponent(idcarro,1150); AddVehicleComponent(idcarro,1054); AddVehicleComponent(idcarro,1049); AddVehicleComponent(idcarro,1047); AddVehicleComponent(idcarro,1051); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 559) { AddVehicleComponent(idcarro,1065); AddVehicleComponent(idcarro,1160); AddVehicleComponent(idcarro,1159); AddVehicleComponent(idcarro,1067); AddVehicleComponent(idcarro,1162); AddVehicleComponent(idcarro,1069); AddVehicleComponent(idcarro,1071); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 561) { AddVehicleComponent(idcarro,1064); AddVehicleComponent(idcarro,1155); AddVehicleComponent(idcarro,1154); AddVehicleComponent(idcarro,1055); AddVehicleComponent(idcarro,1158); AddVehicleComponent(idcarro,1056); AddVehicleComponent(idcarro,1062); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 558) { AddVehicleComponent(idcarro,1089); AddVehicleComponent(idcarro,1166); AddVehicleComponent(idcarro,1168); AddVehicleComponent(idcarro,1088); AddVehicleComponent(idcarro,1164); AddVehicleComponent(idcarro,1090); AddVehicleComponent(idcarro,1094); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 575) { AddVehicleComponent(idcarro,1044); AddVehicleComponent(idcarro,1174); AddVehicleComponent(idcarro,1176); AddVehicleComponent(idcarro,1042); AddVehicleComponent(idcarro,1099); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 534) { AddVehicleComponent(idcarro,1126); AddVehicleComponent(idcarro,1179); AddVehicleComponent(idcarro,1180); AddVehicleComponent(idcarro,1122); AddVehicleComponent(idcarro,1101); AddVehicleComponent(idcarro,1125); AddVehicleComponent(idcarro,1123); AddVehicleComponent(idcarro,1100); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 536) { AddVehicleComponent(idcarro,1104); AddVehicleComponent(idcarro,1182); AddVehicleComponent(idcarro,1184); AddVehicleComponent(idcarro,1108); AddVehicleComponent(idcarro,1107); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 567) { AddVehicleComponent(idcarro,1129); AddVehicleComponent(idcarro,1189); AddVehicleComponent(idcarro,1187); AddVehicleComponent(idcarro,1102); AddVehicleComponent(idcarro,1133); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 420) { AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1087); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1139); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 400) { AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1087); AddVehicleComponent(idcarro,1018); AddVehicleComponent(idcarro,1013); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1086); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 401) { AddVehicleComponent(idcarro,1086); AddVehicleComponent(idcarro,1139); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1087); AddVehicleComponent(idcarro,1012); AddVehicleComponent(idcarro,1013); AddVehicleComponent(idcarro,1042); AddVehicleComponent(idcarro,1043); AddVehicleComponent(idcarro,1018); AddVehicleComponent(idcarro,1006); AddVehicleComponent(idcarro,1007); AddVehicleComponent(idcarro,1017); } if(GetVehicleModel(idcarro) == 576) { AddVehicleComponent(idcarro,1191); AddVehicleComponent(idcarro,1193); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1018); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); AddVehicleComponent(idcarro,1134); AddVehicleComponent(idcarro,1137); } else { AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1080); AddVehicleComponent(idcarro,1087); } SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Feltuningoltad a kocsid.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Ezt a parancsot csak a neved és a neved2 használhatja!\"); return 1; }
565
« Dátum: 2013. április 25. - 22:11:10 »
H a probléma meg oldva akkor a témát zárd! Köszönöm.
566
« Dátum: 2013. április 25. - 22:09:59 »
Nem értem a kérdést :facepalm:
567
« Dátum: 2013. április 25. - 20:52:04 »
Kösz
568
« Dátum: 2013. április 25. - 13:12:11 »
Hát igen akkor valószínû... Akkor minek kezdesz bele ha nem értesz hozzá?? :wall:
569
« Dátum: 2013. április 25. - 11:28:12 »
570
« Dátum: 2013. április 25. - 11:26:04 »
Sziasztok... Nos van egy olyan gondom! Biztos sokan ismeritek az alap San Andreasba ahogy be kell menni egy ajtón annak a pickupját... Ha még itt van: http://kepfeltoltes.hu/130425/386049628bug_www.kepfeltoltes.hu_.jpgSzóval az a zöld kis bigyúla.. Az lenne a problémám a módba sehova nem raktam én ilyent be, nincs a scriptfilesba alap ilyenek, nincs semmis sehol még is én ki be tudok járkálni és meg jelenik ez a zöld pickup... Szóval akkor mi lehet a gond ilyenkor... õszíntén be vallom életembe nem találkoztam ezzel Szóval nem is töröm az agyam rajta!
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 69
|