Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 363 364 [365] 366 367 ... 527
5461
Segítségkérés / Több CP
« Dátum: 2012. november 28. - 06:38:49 »
Neked ott csak 2 kordinata van beirva akkor írj oda 2 -öt.

5462
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Dátum: 2012. november 27. - 21:04:05 »
Tudom sok a változó és sok más felesleges cuccok vannak benne ami nem kell bele de nekem javítva van :D  ;)

5463
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Dátum: 2012. november 27. - 19:06:20 »
Ezért lett publikálva Secur :) Köszönöm, egyépként a mapp gondolom jó :D

5464
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Dátum: 2012. november 27. - 18:22:25 »
igen igen :D ott találtam rá.. még egy román csávó postolta az egyik segítségkérés témában gondoltam kijavítom mert volt benne 26 error :D és hát kezdõknek tökéletes fejleszteni :D

5465
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Dátum: 2012. november 27. - 18:18:14 »
Lehet rossz mapp ha lehet nézzétek meg mert lehet elnéztem de 60%, hogy az.. Köszönöm:)

5466
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Dátum: 2012. november 27. - 18:02:34 »
Köszönöm én fejlesztettem + modosítottam pár cuccot nem én vagyok az eredeti épp :D

5467
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Dátum: 2012. november 27. - 17:49:04 »
Helló! Eljött a nagy pillanat a kezdõk és mások számára :D Még nyáron találtam egy témát egy román fórumon, hogy kéne neki egy jó minigame rendszer hát valaki írt neki egy példát így elkezdtem fejleszteni és megcsináltam a kiesést is már nem tudom melyik link az ha jól tudom a román fórum nem nagyon mûködik már ezért gondoltam publikálom és elkezdtem fejleszteni tovább. Vannak benne kisebb buggok például a timer a minigame csatlakozáskor valamikor be tud buggolni nem jöttem rá miért de én fejlesztettem de azt nem adom ki ám nem akarom senkinek sem a szerver színtét lerontani :D (PDSS) és más szerver minigame rendszerét. Én tovább fejlesztettem és jobban megcsináltam kevesebb változó szerintem felesleges ennyi változó bele..  :) Az eredeti készítõ nevét nem tudom elmondani mert ez a szkript nekem nagyon réggen meg volt csak most találtam még kábé 2 hónapja így gondoltam publikálom, hogy legyen a fórumon egy kis öröm :) :D Ez a szkript teli volt error -al és warning -al max 26 error volt benne és mindent javítottam. Sok Síkert a fejlesztésben!
° Eredeti Készítõ: Nem tudom.
° Fejlesztõ: ZyZu(én)
° Publikálás: 2012.11.27
° Idõ: 18:50
° Nap: Kedd!
° A mappot sajnos nem tudom kiírni mert már nincs meg :(
 


#include <a_samp>
#include <foreach>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
#pragma tabsize 0
new SUMO[MAX_PLAYERS];
new SUMOCAR2[MAX_PLAYERS];
new SumoStarted;
new SumoSpawn;
new Roman[MAX_PLAYERS];
new SumoCar[MAX_PLAYERS];
new SumoTimer;
new SumoSec;
new SumoPlayers;
new InSumo[MAX_PLAYERS];
new Float:SumoSpawn2 [][4] =
{
{2986.4258,-274.3965,15.5085,178.9624},
{3004.4431,-274.2476,15.5085,180.5291},
{3021.7251,-274.9648,15.5185,178.9623},
{3022.0237,-349.7896,15.5185,359.1073},
{2986.5098,-349.7921,15.5185,359.4206},
{3004.5754,-314.8936,15.5085,357.8540},
{2998.1504,-345.6925,4.0185,90.8915},
{2958.0540,-345.6012,4.0185,268.2398},
{2957.8362,-354.5930,4.0185,267.2998},
{3031.9712,-355.1846,4.0185,89.3482},
{3038.5823,-310.8631,4.0185,89.3481},
{3041.1807,-272.9205,4.0185,175.8289},
{3021.3147,-272.9825,4.0185,179.2757},
{3000.3828,-272.5216,4.0185,181.1557},
{3021.8894,-307.8719,4.0185,0.0706},
{2957.9072,-310.5871,4.0185,270.4798},
{2957.8540,-328.2629,4.0185,268.9131}
};
#define ScoreWin 25
#define CashWin 1500
#define red 0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    InSumo[playerid] =0;
    SUMO[playerid]=0;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    SUMO[playerid]=0;
    if(InSumo[playerid] == 1)
    {
    DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
    SumoPlayers--;
    InSumo[playerid] = 0;
    new string[1900];
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}kiesett a minigameból!\", Name(playerid));
    SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
}
    SendClientMessageToAll(red,string);
    if(SumoPlayers == 1)
    {
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
    {
    if(InSumo == 1)
    {
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s {cccccc}megnyerte a minigame játékot! Nyereménye: {3399ff}+%d {cccccc}Pont {3399ff}+100 {cccccc}és {3399ff}+%d{cccccc}$\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
}
    SendClientMessageToAll(red,string);
    SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
    GivePlayerMoney(i,CashWin);
    SumoPlayers--;
    InSumo[playerid] = 0;
    SUMO[playerid]=0;
    SumoPlayers = 0;
    SumoStarted = 0;
    DestroyVehicle(SumoCar);
    SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
    InSumo = 0;
    }
    }
    }
    }
    return 1;
}
forward SumoRandomCar(playerid);
public SumoRandomCar(playerid)
{
    new pRandom = random(sizeof(SumoSpawn2));
    new vRandom = random(5);
    switch (vRandom)
    {
            case 0:
                {
      DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
      SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
                case 1:
                {
      DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
      SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
                case 2:
                {
      DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
      SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
                case 3:
                {
      DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
      SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
                case 4:
                {
      DestroyVehicle(SUMOCAR2[playerid]);
      SUMOCAR2[playerid] = CreateVehicle(466,SumoSpawn2[pRandom][0], SumoSpawn2[pRandom][1], SumoSpawn2[pRandom][2], SumoSpawn2[pRandom][3],-1,-1,9999999);}
    }
    return SUMOCAR2[playerid];
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(InSumo[playerid]==1)
    {
new Float:x,Float:y,Float:z;
    if(GetPlayerPos(playerid,x,y,z) && z < -1.0)
    {
    RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    SUMO[playerid]=0;
    if(InSumo[playerid] == 1)
    {
    DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
    SumoPlayers--;
    InSumo[playerid] = 0;
    new string[128];
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}kiesett a minigameból!\", Name(playerid));
}
    SendClientMessageToAll(red,string);
    if(SumoPlayers == 1)
    {
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
    {
    if(InSumo == 1)
    {
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s {cccccc}megnyerte a minigame játékot! Nyereménye: {3399ff}+%d {cccccc}Pont {3399ff}+100 {cccccc}és {3399ff}+%d{cccccc}$\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
}
    SendClientMessageToAll(red,string);
    SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
    GivePlayerMoney(i,CashWin);
    SumoPlayers = 0;
    SumoStarted = 0;
    DestroyVehicle(SumoCar);
    SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
    InSumo = 0;
    }
    }
    }
}
    return 1;
    }
    }
    return true;
}
CMD:minigame(playerid,params[])
{
        if(InSumo[playerid] == 0)
{
                if(SumoStarted == 0)
      {
                if(Roman[playerid] == 0)
                {
                SendClientMessageToAll(0x6495EDAA,\"{3399ff}Minigame játék elindult! Csatlakozásért használad {ff0000}/minigame {cccccc}funckiót!\");
                }
                SumoStarted=1;
                InSumo[playerid] = 1;
                SumoSpawn=2;
                SumoTimer = SetTimer(\"StartSumo\",600,1);
                SumoSec = 20;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                SumoPlayers = 1;
                }else
                if(SumoStarted == 1)
                {
                SumoPlayers++;
                if(SumoSpawn == 2)
                {
                SumoSpawn=3;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 3)
                {
                SumoSpawn=4;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 4)
                {
                SumoSpawn=5;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 5)
                {
                SumoSpawn=6;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 6)
                {
                SumoSpawn=7;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 7)
                {
                SumoSpawn=8;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 8)
                {
                SumoSpawn=9;
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                TogglePlayerControllable(playerid,0);
                }else
                if(SumoSpawn == 9)
                {
                SumoSpawn=10;
                KillTimer(SumoTimer);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
                InSumo[playerid] = 1;
                SumoStarted = 2;
                SendClientMessageToAll(0xAA3333AA,\"{cccccc}Kiestél a játéból! {3399ff}Car Sumo Minigame {cccccc}elíndult!\");
                for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
            if(InSumo == 1)
            {
                           TogglePlayerControllable(i,1);
                           GameTextForPlayer(i,\"~r~~h~Kiestél!\",3000,3);
                           SetTimerEx(\"Eliminat\",500,0,\"i\",i);
               return 1;
            }
            return 1;
        }
        }
        }else SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"{3399ff}A Minigame {cccccc}már elindult!\");
                }else SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"{cccccc}Már benne vagy a {3399ff}Minigameban!\");
                return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(InSumo[playerid] == 1)
    {
    DestroyVehicle(SumoCar[playerid]);
    SumoPlayers--;
    InSumo[playerid] = 0;
    new string [1900];
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"%s {cccccc}felrobbant a kocsija a minigameban ezért kiesett!\", Name(playerid));
    }
    SendClientMessageToAll(red,string);
    if(SumoPlayers == 1)
    {
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
    {
    if(InSumo == 1)
    {
    if(Roman[playerid] == 0)
    {
    format(string, sizeof(string), \"{cccccc}Ezt a játékot {ff0000}\'%s\' {cccccc}nyerte meg! Nyereménye: {3399ff}+%d {cccccc}pontot {3399ff}+50 {cccccc}és {3399ff}+%d{cccccc}$ pénzt!\", Name(i),ScoreWin,CashWin);
    SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
}
    SendClientMessageToAll(red,string);
    SetPlayerScore(i,GetPlayerScore(i)+ScoreWin);
    GivePlayerMoney(i,CashWin);
    SumoPlayers = 0;
    InSumo[playerid] = 0;
    SumoStarted = 0;
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(i,x,y,z);
    SetPlayerPos(i,x,y,z+1);
    DestroyVehicle(SumoCar);
    SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
    TogglePlayerControllable(i,1);
    InSumo = 0;
    }
    }
    }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        InSumo[playerid] =0;
        if(SUMO[playerid]==1)
        {
        PutPlayerInVehicle(playerid,SumoRandomCar(playerid),0);
        }
        return 1;
        }
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(InSumo[playerid] == 1)
    {
        PutPlayerInVehicle(playerid,SumoCar[playerid],0);
    }
    return 1;
}
forward StartSumo(playerid);
public StartSumo(playerid)
{
      if(SumoSec > 1)
          {
                new time;
                new strec[128];
                SumoSec--;
                time = (SumoSec);
                format(strec, sizeof(strec), \"~h~~r~Minigame Kezdés %d\", time);
                for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
        if(InSumo == 1)
        {
                GameTextForPlayer(i, strec, 3000, 3);
                }
                }
      }
      if(SumoSec == 1)
          {
                SumoSec = 0;
                if(SumoPlayers >= 2)
                {
                for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
        if(InSumo == 1)
        {
                GameTextForPlayer(i, \"~h~~w~- START -\", 3000, 3);
                KillTimer(SumoTimer);
                TogglePlayerControllable(i,1);
                SumoStarted=2;
                SetTimerEx(\"Eliminat\",500,0,\"i\",i);
                }
                }
                }else
                if(SumoPlayers < 2)
                {
        for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
        if(InSumo == 1)
        {
        new Float:x,Float:y,Float:z;
        GetPlayerPos(i,x,y,z);
        SetPlayerPos(i,x,y,z+1);
        DestroyVehicle(SumoCar);
        SetTimerEx(\"SpawnPP\",1000,0,\"i\",i);
                KillTimer(SumoTimer);
                InSumo =0;
                TogglePlayerControllable(i,1);
                }
                }
                SumoStarted=0;
                if(Roman[playerid] == 0)
        {
                SendClientMessageToAll(0x6495EDAA,\"{3399ff}A Derby Minigame {cccccc}befejezdõdõtt! {3399ff}Indok: {cccccc}Legalább 2 játékos szûkséges!\");
                SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
      }
                }
                }
                return 1;
}
stock Name(playerid)
{
        new name[24];
        GetPlayerName(playerid,name,24);
        return name;
}

5468
Segítségkérés / GPS rendszer
« Dátum: 2012. november 27. - 17:14:29 »
Tévedel.. mert õõ nem azt kérte, hogy szkripteljünk neki egy GPS rendszert hanem linkeljünk/küldjük neki..  ;) Egyépként van még GPS rendszer a fórumon csak kell használni a fórumon lévõ keresõt is!

5469
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Craft Towns RPG
« Dátum: 2012. november 27. - 16:43:05 »
Idézetet írta: AmF date=1354029581\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30334\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=34806.msg367410#msg367410 date=1354026337]
De tudlak sajnálni, hogy ellopták a Nongyûjtõ módodat. :/ A magyar RP-t sajnálom h még 1 nongyüjtõ nyílik...
 
Vigyázz mint mondasz. :)
Nehogy ti is hasonló helyzetbe kerüljetek! >:D
Megnézném ti milyen boldogok lennétek ha a több éves hónapos munkátokat csak úgy valaki megszerezné...
 
[/quote]
Ingyen.. ezt is írjuk oda és több mint ezer soros mód ..
Szerintem egy admin/moderátor zárja le csak offolgatjuk az egész témát.

5470
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle leszedése
« Dátum: 2012. november 27. - 15:38:09 »
CMD:felrak1(playerid, params[])
{
new object1 = CreateObject(19410, 0, 0, -1000, 0, 0, 0, 100);
AttachObjectToVehicle(object1, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.009998, -3.140001, 1.550000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
return 1;
}
CMD:leszed1(playerid, params[])
{
        new object1 = CreateObject(19410, 0, 0, -1000, 0, 0, 0, 100);
DestroyObject(object1);
return 1;
}

 
Probáld meg így hátha jó :D :)

5471
Segítségkérés / RP Panel..
« Dátum: 2012. november 27. - 15:35:53 »
Helló, épp elnéztem a Fay RPG regisztráció rendszerét.. az lenne a kérdésem, hogy ilyen alap nincs az angol fórumon publikálva? Hogy legalább a skint és a játékos adatait kiírja a fórumon ha össze kötöm ..?  :hmmm:

5472
Segítségkérés / GPS rendszer
« Dátum: 2012. november 27. - 15:29:57 »
Olyan nehézz beírni a google -ba, hogy samp GPS rendszer ?
http://sampforum.hu/index.php?topic=10646.0
http://sampforum.hu/index.php?topic=32573.0

5473
Segítségkérés / Online RCON Adminok lekerdezese
« Dátum: 2012. november 27. - 15:28:39 »

for (new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerAdmin(i))

 
Enyibõl ki tudol indulni :) Itt egy wiki leírás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAdmin

5474
RP/RPG kérések / Run Time Error!
« Dátum: 2012. november 27. - 15:22:47 »
Nincs benne a megfelelõ pluginok: streamer + sscanf plugin és minden mappa benne kell legyen!  ;)

5475
Archívum / [HUN]Craft Towns RPG
« Dátum: 2012. november 27. - 15:13:44 »
quer -nek tökre igaza van minden modot lopnak rendeltem én is onnan szervert mikor feltettem akkor egybõl a pwn -t valaki levette másnapra láttam volt egy szerver úgyan azzal a módal.. Enyi az egész HOSTING.  :p

Oldalak: 1 ... 363 364 [365] 366 367 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal