Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 541
Szkript kérések / Pénz hiba« Dátum: 2014. július 01. - 16:09:48 »
próbáld úgy, hogy változóba töltöd be az értéket, majd a pénzét egyenlõvé teszed a változóval.
542
Archívum / Double Life Gaming ~Whalehost« Dátum: 2014. július 01. - 14:55:06 »
Szegény hosting, akit fertõznek ezzel
543
Szkript kérések / Pénz hiba« Dátum: 2014. július 01. - 14:38:11 »
Nem \'kódot\' írtál be, hanem függvényeket. Édes kevés információt adtál meg. Mivel mented? Lementi? Lementeni se menti le?
Magát az OnPlayerDisconnect eljárást is ki kéne ide írnod, hogy segíthessünk. Szerintem ne próbálkozz ilyenekkel amíg a leg alapabb dolgokat sem tudod, tanulgass szépen sorjába. Ne egybõl a végébe vágj bele.. 544
Archívum / Vakáció RPG« Dátum: 2014. július 01. - 13:54:43 »
Megint egy edit szerver.. Nincs belõle elég?
545
SA-MP: Szerverfejlesztés / DefensiveRPG mód« Dátum: 2014. június 30. - 23:46:35 »
Ha egyébként nem lenen publikálva csak lopva(mint goudlyne), akkor is megnyitotta volna szerintem.. Semmi joga megosztani valamit, ami másé. Hiába osztotta meg a másik, azért illik elõbb engedélyt kérni eme lehetõségre.
547
Segítségkérés / Timer leállítása« Dátum: 2014. június 30. - 22:23:51 »
Flash leírta, hogy olvasd át a timerek mûködését. SetTimerExre lesz szükséged.
548
Segítségkérés / Timer leállítása« Dátum: 2014. június 30. - 20:47:50 »
Értelmetlen egy példa volt az elõzõ.
\'SetTimeEx\' esetében jó, de mivel te nem egy játékosnak akartad elindítani a timert(\'playerid\'), hanem globálisan azért nem fog mûködni rendesen. Hozz létre egy globális változót: new timerem; Mikor indítod a timert: timerem = SetTimer(\"timerpelda\",1000,true); és amikor le akarod állítani: KillTimer(timerem); 549
Segítségkérés / Pénz összeg elválasztása pontal« Dátum: 2014. június 30. - 14:42:18 »SendClientMessage(playerid, -1, \"Pénz: 100.000Ft\"); 550
Archívum / MysticZ - Magyar DayZ szerver @ whalehost.eu« Dátum: 2014. június 30. - 13:43:28 »
Biztos hogy felnézünk páran
551
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kórházba spawnolás halálkor« Dátum: 2014. június 30. - 11:20:35 »Idézetet írta: Flash date=1404118454\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49005\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy..ha mindig a korház elõtt szeretnél spawnolni.. 552
Szkript kérések / /jogsi parancs« Dátum: 2014. június 30. - 00:23:31 »
Valószínü, hogy az \'IsPlayerInRangeOfPoint\'nál hiányzik egy zárójel
Most telefonról nemtudom megnézni 553
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kórházba spawnolás halálkor« Dátum: 2014. június 29. - 22:07:11 »
Ennél sokkal praktikusabb, ha készítesz egy változót:
new bool:meghalt[MAX_PLAYERS]; Amikor meghal a játékos ezt a változót \'true\'(igaz) értékre állítod: meghalt[playerid] = true; Amikor spawnol leellenõrzöd, hogy most elsõ spawn, vagy halál utáni. Egyértelmû, hogyha elsõ spawn akkor a változónk értéke \'false\' Tehát: public OnPlayerSpawn(playerid) Így még várni sem kell.. Ez pedig NEM mûködik. Miért? 1. SetTimerEx szükséges, mert így hol adod meg hogy melyik játékost teleportálja? Ha meg mégis \'mûködõképes\' akkor próbáljátok ki ketten.. nem fog menni.. 2. \'forward\' lemaradt 3. SetTimernek is kimaradt egy funkciója. Helyesen: SetTimer(\"death\",4000,false); \'false\' tehát nem ismétlõdik.. Aki azt mondta kipróbálta nem kell hazudni.. A 3. pont kihagyása(még a második kihagyása esetén is) esetén a compiler sírni fog, hogy mûködésképtelen.. TÖBB helyen 554
Szkript kérések / /jogsi parancs« Dátum: 2014. június 29. - 20:44:40 »
Tessék:
ZCMD include szükséges hozzá, melyet megtalálsz a fórumon. #define jogsidia 432 // Hogy ne akadjon össze egyik másik dialogal sem 555
Segítségkérés / Doboz a kézben« Dátum: 2014. június 29. - 17:28:18 »
Meg kell keresned az az animációt amikor úgy tartja a kezeit mint a küldetésben. Majd pedig az az object kell amit kezébe szeretnél rakni(jelen esetben a doboz).
Ha ez megvan le kell mérni, hogy oda kerüljön ahol tartja. Parancsnál egyszerûen létrehozod az objectet, hozzácsatolod a játékoshoz majd elindítod az animációt. Leméréshez nem értek, nem foglalkoztam még vele. |