Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 527
541
SA-MP: Szerverfejlesztés / metál detector
« Dátum: 2016. május 17. - 17:54:55 »
Idézetet írta: blackdog476 date=1463484320\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60444\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
fém
 
direkt írtam úgy :D

542
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 17. - 07:06:52 »
Próbáld megírni, ha nem megy akkor másold be a kódot amire jutottál és segítek.  ;) Good luck.

543
SA-MP: Szerverfejlesztés / metál detector
« Dátum: 2016. május 17. - 00:30:19 »
Hali, ma amikor haza jöttem letöltöttem a South Central Roleplay játékmódot. Sokan mondták nem valami híres mód de szerintem egészen jó és játszható mód tele apró hibákkal ami javítható. Megtetszett pár dolog és mondom kiveszem belőle mivel tervezek én is több dolgokat megírni a következő projektebe így nem akarom azért is az időmet veszíteni ha már megírták, inkább kiveszem. Azért publikálom, hogy ha másnak is kellene akkor ne kínlódjon keresgélni, ha már én megtettem helyette. A lényeg ebben a szkriptben, hogy ha átmész egy detectoron akkor lekérdezi, hogy van nálad fegyver vagy nincs, így blokkol / tilt a rendszer téged bemenni abba az épületbe vagy boltba. A szkript MySQL r39 -el lett írva, eredeti készítő gondolom iConvict, én csak kivettem és egybe írtam. :)
Ha van a játékosnál fegyver akkor ezzel kérheted le: IsPlayerArmed(playerid)
Összesen 171 sorból áll, de ezt lehet rövidíteni.
 
// @ sampfórum.hu
#include a_samp
#include a_mysql
#include sscanf2
#include streamer
#include zcmd
#define SQL_HOST            \"\"
#define SQL_USER             \"\"
#define SQL_PASS             \"\"
#define SQL_DB                 \"\"
#define MAX_METAL_DETECTORS (20)
enum detectorData {
detectorID,
detectorExists,
Float:detectorPos[4],
detectorInterior,
detectorWorld,
detectorObject[2]
};
new g_iHandle;
new MetalDetectors[MAX_METAL_DETECTORS][detectorData];
public OnGameModeInit() {
    g_iHandle = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS);
if (mysql_errno(g_iHandle) != 0) {
    printf(\"[sql] Connection to \\\"%s\\\" failed! Please check the connection settings...\\a\", SQL_HOST);
}
else {
printf(\"[sql] Connection to \\\"%s\\\" passed!\", SQL_HOST);
}
mysql_tquery(g_iHandle, \"SELECT * FROM `detectors`\", \"Detector_Load\", \"\");
return 1;
}
CMD:createdetector(playerid, params[])
{
static
    query[255];
for (new i = 0; i < MAX_METAL_DETECTORS; i ++) if (!MetalDetectors[detectorExists])
{
    MetalDetectors[detectorExists] = 1;
    MetalDetectors[detectorInterior] = GetPlayerInterior(playerid);
    MetalDetectors[detectorWorld] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
    GetPlayerPos(playerid, MetalDetectors[detectorPos][0], MetalDetectors[detectorPos][1], MetalDetectors[detectorPos][2]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, MetalDetectors[detectorPos][3]);
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO `detectors` (`detectorX`, `detectorY`, `detectorZ`, `detectorAngle`, `detectorInterior`, `detectorWorld`) VALUES(\'%.4f\', \'%.4f\', \'%.4f\', \'%.4f\', \'%d\', \'%d\')\", MetalDetectors[detectorPos][0], MetalDetectors[detectorPos][1], MetalDetectors[detectorPos][2], MetalDetectors[detectorPos][3], MetalDetectors[detectorInterior], MetalDetectors[detectorWorld]);
mysql_tquery(g_iHandle, query, \"OnDetectorCreated\", \"d\", i);
    Detector_Refresh(i);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"You have created metal detector.\");
    return 1;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"The server has reached a limit for metal detectors.\");
return 1;
}
CMD:destroydetector(playerid, params[])
{
static
    id = 0;
if (sscanf(params, \"d\", id))
    return SendClientMessage(playerid, -1, \"/destroydetector [detector id]\");
if ((id < 0 || id >= MAX_METAL_DETECTORS) || !MetalDetectors[id][detectorExists])
    return SendClientMessage(playerid, -1, \"You have specified an invalid detector ID.\");
Detector_Delete(id);
SendClientMessage(playerid, -1, \"You have successfully destroyed detector.\");
return 1;
}
forward OnDetectorCreated(id);
public OnDetectorCreated(id)
{
MetalDetectors[id][detectorID] = cache_insert_id(g_iHandle);
return 1;
}
forward Detector_Load();
public Detector_Load()
{
static
    rows,
    fields;
cache_get_data(rows, fields, g_iHandle);
for (new i = 0; i < rows; i ++) if (i < MAX_METAL_DETECTORS)
{
       MetalDetectors[detectorExists] = 1;
    MetalDetectors[detectorID] = cache_get_field_content_int(i, \"detectorID\", g_iHandle);
    MetalDetectors[detectorPos][0] = cache_get_field_content_float(i, \"detectorX\", g_iHandle);
    MetalDetectors[detectorPos][1] = cache_get_field_content_float(i, \"detectorY\", g_iHandle);
    MetalDetectors[detectorPos][2] = cache_get_field_content_float(i, \"detectorZ\", g_iHandle);
    MetalDetectors[detectorPos][3] = cache_get_field_content_float(i, \"detectorAngle\", g_iHandle);
    MetalDetectors[detectorInterior] = cache_get_field_content_int(i, \"detectorInterior\", g_iHandle);
    MetalDetectors[detectorWorld] = cache_get_field_content_int(i, \"detectorWorld\", g_iHandle);
Detector_Refresh(i);
}
return 1;
}
stock Detector_Delete(id)
{
    if (id != -1 && MetalDetectors[id][detectorExists])
{
    new
        query[64];
    DestroyDynamicObject(MetalDetectors[id][detectorObject][0]);
    DestroyDynamicObject(MetalDetectors[id][detectorObject][1]);
format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM `detectors` WHERE `detectorID` = \'%d\'\", MetalDetectors[id][detectorID]);
mysql_tquery(g_iHandle, query);
MetalDetectors[id][detectorID] = 0;
MetalDetectors[id][detectorExists] = 0;
}
return 1;
}
stock Detector_Refresh(id)
{
if (id != -1 && MetalDetectors[id][detectorExists])
{
    MetalDetectors[id][detectorObject][0] = CreateDynamicObject(2412, MetalDetectors[id][detectorPos][0], MetalDetectors[id][detectorPos][1], MetalDetectors[id][detectorPos][2] - 0.9, 0.0, 0.0, MetalDetectors[id][detectorPos][3], MetalDetectors[id][detectorWorld], MetalDetectors[id][detectorInterior]);
MetalDetectors[id][detectorObject][1] = CreateDynamicObject(2412, MetalDetectors[id][detectorPos][0] + (1.0 * floatsin(-(MetalDetectors[id][detectorPos][3] - 90), degrees)), MetalDetectors[id][detectorPos][1] + (1.0 * floatcos(-(MetalDetectors[id][detectorPos][3] - 90), degrees)), MetalDetectors[id][detectorPos][2] - 0.9, 0.0, 0.0, MetalDetectors[id][detectorPos][3], MetalDetectors[id][detectorWorld], MetalDetectors[id][detectorInterior]);
}
return 1;
}
stock Detector_Nearest(playerid)
{
    for (new i = 0; i < MAX_METAL_DETECTORS; i ++) if (MetalDetectors[detectorExists])
{
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, MetalDetectors[detectorPos][0], MetalDetectors[detectorPos][1], MetalDetectors[detectorPos][2]) && GetPlayerInterior(playerid) == MetalDetectors[detectorInterior] && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == MetalDetectors[detectorWorld])
        return i;
}
return -1;
}
stock IsPlayerArmed(playerid)
{
new
    weapon,
    ammo;
for (new i = 0; i < 13; i ++) {
    GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, ammo);
if (ammo > 0) {
   switch (weapon) {
       case 1, 2, 4, 6, 8, 9, 15, 22..38: return 1;
   }
}
}
return 0;
}

 
 
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `detectors` (
  `detectorID` int(12) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `detectorX` float DEFAULT \'0\',
  `detectorY` float DEFAULT \'0\',
  `detectorZ` float DEFAULT \'0\',
  `detectorAngle` float DEFAULT \'0\',
  `detectorInterior` int(12) DEFAULT \'0\',
  `detectorWorld` int(12) DEFAULT \'0\',
  PRIMARY KEY (`detectorID`)
  ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=1 ;

545
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 16. - 23:52:06 »
Szóval ha szeretnél egy hajót mozgatni akkor szükséged lesz ezekre a dolgokra...
https://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer - időzítő az OnGameModeInit alatt
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject - tárgy mozgatása egy X, Y, Z pozícióhoz X sebességgel
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnObjectMoved - tárgy megállása, mi történjen tovább a tárgyal? tovább menjen ahonnan eljött vagy törődjön.
Szóval az OnGameModeInit alatt létrehozol egy időzítőt egy publik függvénnyel, majd az alá beírod a tárgynak a mozgatási információit, amikor az meglesz a hajó elindul azzal a sebességgel amit te adtál meg a MoveObject függvénynél. Amikor a tárgy megáll akkor az OnObjectMoved callbacknél előhívod a változóval a hajó nevét és törölöd vagy tovább mozgatod ahová szeretnéd. Remélem tudtam neked segíteni, nem nehéz megírni, pár sor az egész!  :)

546
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 16. - 19:57:31 »
Mivel akarod? paranccsal működjön vagy amikor elindítod a játékmódot akkor már a hajó folyamatban legyen? És kinek szeretnéd megmutatni, minden játékosnak vagy csak saját magadnak?

547
Segítségkérés / Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. május 16. - 19:32:52 »
időzítő

548
Segítségkérés / Bemutatkozás.
« Dátum: 2016. május 16. - 19:31:25 »
Lekéred a táblából a KINEK játékos neveket és megjeleníted nekik a nametaget, ennyi. :D
Ha mégsem menne az egész akkor tessék egy nagyon jó példa: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=567988

549
Nagyon tetszik a szerver egyedisége, olyan dolgokat csináltatok meg ami tényleg reális, nem csalódtam a csapatban. Ami egy kicsit szúrja a szememet, hogy nem reális árakat adtok meg, mint például a kocsi szereléseknél, bodykitek, wheels, tires, repair, parts.. egyáltalán nem reális árak a dollárhoz képest... :D A bútor rendszer az tuti, tetszik a szállító dolog a házhoz. :)

550
Archívum / San Andreas PRISON RolePlay - 2016
« Dátum: 2016. május 15. - 20:40:18 »
Idézetet írta: WoG date=1463322373\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60371\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Továbbá egy új, nagyobb, szebb pálya is készül. Igaz Keksz?  :D
 
Hát az nagyon ráférne a szerverre. :)

551
Csatlakozásnál valamit nagyon elbasztatok.. Jó, hogy a gépem nem robbant szét a laggtól. ^-^

552
ügyes vagy, igényes munka. :)

553
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. május 14. - 18:31:06 »
Idézetet írta: Elite date=1463240962\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De nemértem melyk koordinátát hova kell tenni :/ most is kiteleportált az istenfaszára
 
Nem neked lett kitalálva a programozás, add fel végre, nem tudsz megírni egy kezdő szkriptet, mindenért segítséget kérsz, mi írjuk a szerveredet, vágod? :confused: Több ezer leírás található a fórumon, nincs benned semmi akarat, hogy megtanuld, másokkal íratod meg inkább így soha nem tanulsz meg semmit.

554
Küldnél nekem egy privát üzenetet, hogy mit kéne írni, mint Segéd Szkripter? :) Várom az üzenetedet.

555
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...
« Dátum: 2016. május 13. - 19:35:14 »
szintén.. csatlakozok majd pár másodperc után kifagyok.  :(

Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal