Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1ST_Chr

Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 49
541
Segítségkérés / Változó csoportok
« Dátum: 2012. március 13. - 21:56:03 »
Idézetet írta: tudvari date=1331671896\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18417\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt hogy csinálhatnám meg?Hogy az összes kocsi Uzemanyag változója 100 legyen.
 

for(new i; i< MAX_VEHICLES;i++) JarmuInfo[uzemanyag] = 100;

542
Segítségkérés / Változó csoportok
« Dátum: 2012. március 13. - 21:28:33 »
Idézetet írta: tudvari date=1331670015\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18417\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most nincs kedvem minden model id-vel megcsinálni,de lenne egy újabb kérdésem:
 
JarmuInfo[MAX_VEHICLES][uzemanyag] = 100;

 
error 032: array index out of bounds (variable \"JarmuInfo\")
 
Meg kell adnod külön a jármû ID-ket, ne a MAX_VEHICLES-el.

543
Munkaerő keresése / [HUN] ..:: Underground Server ::..
« Dátum: 2012. március 13. - 19:13:06 »
Redergy[::.\" post=238430\" timestamp=\"1331653825]
megoldom ha kell vegyél fel msn-re
cimem: [email protected]
 
[/quote]
Rendben, felvettelek.

544
Segítségkérés / [Mapper kérdés]Object törlés?
« Dátum: 2012. március 13. - 18:33:14 »
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1331659467\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Bal oldalon lent ahol a jármû meg az object gombok vannak, van még 1 world object címkéjû gomb is, azt kell megnyomni.
 
Azzal nem törölsz,hanem ha nemtudod az object kategóriáját vagy id-jét, akkor megkeresheted ha tudod a meglévõ helyét a san andreas-ban.
[/quote]
Ja rendben, akkor rosszul tudtam, kösz.

545
Segítségkérés / [Mapper kérdés]Object törlés?
« Dátum: 2012. március 13. - 18:12:43 »
Bal oldalon lent ahol a jármû meg az object gombok vannak, van még 1 world object címkéjû gomb is, azt kell megnyomni.

546
Segítségkérés / Változó csoportok
« Dátum: 2012. március 13. - 18:11:27 »
Hát modell ID-k alapján.
Itt is be kell állítani az értéket.
 

enum Vnames
{
448,
405,
515,
};
new Uzemanyag[Vnames];

547
Segítségkérés / Alap mapp eltüntetése.
« Dátum: 2012. március 13. - 16:42:43 »

548
Munkaerő keresése / [HUN] ..:: Underground Server ::..
« Dátum: 2012. március 13. - 16:38:23 »
Redergy[::.\" post=238259\" timestamp=\"1331635009]
hello Pk Party Drift <<--- mappokat tudok ha kell irj pm-be
 
[/quote]
Kösz nem, csak stunt map kell.

549
Segítségkérés / Warningok!
« Dátum: 2012. március 13. - 16:35:38 »
Nem így kell?
 DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:TanuloText[kocsi]);

550
Segítségkérés / pawno hiba
« Dátum: 2012. március 13. - 16:32:42 »
Többször van létrehozva a rand változó. Használd helyette a rand2-t.

551
Segítségkérés / Változó csoportok
« Dátum: 2012. március 13. - 16:23:22 »
Tessék, ongamemodeinitnél beállíthatod az értékeket.
Uzemanyag[sentinel] = 60;.......
 

enum Vnames
{
Pizzaboy,
Sentinel,
Roadtrain,
};
new Uzemanyag[Vnames];

552
Segítségkérés / Összes object törlése
« Dátum: 2012. március 12. - 21:46:27 »
A legújabb MTA-val át lehet szerkeszteni a mapot.
De felesleges kivenni az összes objectet sanandreasból mert ha újra akarod csinálni nyilván nem csak 1000 objectbõl állna(annyi a limit). Streamerrel meg nagyon nagy lenne a lagg és crashelnének a játékosok.

553
Segítségkérés / Egy szám tizedesjegyekre való felbontása
« Dátum: 2012. március 12. - 18:50:52 »
Akkor lehet nem %d-vel kell csinálni, más ötletem nincs. :/

554
Segítségkérés / Egy szám tizedesjegyekre való felbontása
« Dátum: 2012. március 12. - 18:41:26 »
Talán így:
 

new string[2];
format(string,sizeof(string),\"%d\",89);
printf(\"elsõ: %d, második:%d\",string[0],string[1]);

555
Segítségkérés / gTeam nélkül
« Dátum: 2012. március 12. - 18:08:24 »
Tessék:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(GetPlayerSkin(playerid))
{
case rendõrskin: SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFF00);
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal