Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Csabesz
Oldalak: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 442
5371
« Dátum: 2011. április 22. - 22:57:33 »
ezt hova rakjam?xD
OnGameModeInit( )
5372
« Dátum: 2011. április 22. - 22:20:14 »
Tessék, public OnPlayerCommandText( playerid , cmdtext[] ) { new idx; new gid; new money; new kj[24]; new pn[24]; new str[60]; new cmd[256]; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd,\"/givecash\", true) == 0) { cmd = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(cmd)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_TAN,\"Használat: /givecash [iD] (Összeg)\"),1; gid = strval(cmd); cmd = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(cmd)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_TAN,\"Használat: /givecash [iD] (Összeg)\"),1; money = strval(cmd); if(GetPlayerMoney(playerid) < 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég összeg nálad!!\"),1; if(playerid == gid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Magadnak nem utalhatsz!!\"); if(IsPlayerConnected(gid)) { GetPlayerName(playerid,pn,sizeof(pn)); GetPlayerName(gid,kj,sizeof(kj)); format(str,sizeof(str),\"Utaltál %s-nek(nak( $%d-t.\", kj , money ); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, str); format(str,sizeof(str),\"%s Utalt neked $%d-t.\", pn , money ); SendClientMessage(gid,COLOR_GREEN, str); GivePlayerMoney(playerid,GetPlayerMoney(playerid)-money); GivePlayerMoney(gid,money); return 1; } else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Érvénytelen ID!!\"); return 1; } return 0; }
Nem én írtam !Hirdetés: if(strcmp(cmd,\"/hirdet\",true) == 0) { { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"HASZNÁLAT: /hirdet <Üzenet>\"); return 1; } new pname[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string,sizeof(string),\"Hírdetés: %s | Feladó: %s\",cmdtext[7], pname); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string); } return 1; }
5373
« Dátum: 2011. április 22. - 22:14:51 »
dcmd_smtl( playerid, params[ ] ) { new string[ 128 ]; if( sscanf( params, \"s[128]\", string ) ) return SendClientMessage( playerid, 0x00FFFFFF, \"Használat: /smtl <szöveg>\" ); { SetPlayerChatBubble(playerid,string,0x008000FF,35.0,10000); //(10mp) format( string, 128,\"{F216FA}Kiraktál egy{00EEFF}szöveget a {FAD900}fölé: {00FF88}%s\", string ); SendClientMessage( playerid, 0x0000FF, string ); PlayerPlaySound( playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0 ); } return 1; }
5375
« Dátum: 2011. április 22. - 21:35:18 »
Sokáig tartott a téma.. xDD
5376
« Dátum: 2011. április 22. - 20:18:35 »
jámrûid.txt -vel se megy :S
vehicleid? [/quote] Iceaac szerintem a Jármû ID-re gondolt. Nézd a ciklust.  Mármint; 74,75,76,77....100
5377
« Dátum: 2011. április 22. - 20:11:16 »
de ebbe nem találtam hogy ha valaki meghal hova rakja vagy én vok vak 
Nem vagy vak. Ebbe a leírásba tényleg nincs leírva.  http://sampforum.hu/index.php?topic=3967.0Ebbe viszont szépen le van írva.
5378
« Dátum: 2011. április 20. - 21:00:29 »
Jó lett!  De még ütõsebb lett volna, ha mondjuk 3 barlangot egybeépítesz, ami jó hosszú és sok elágazással. Vagyis olyan mint a valóságban. Ja és megnéztem volna sötétben is, hogy a fáklyák, hogy égnek.
5379
« Dátum: 2011. április 20. - 20:47:48 »
Hát az én kódomba egyik sor sem létezik. Az egészet másold be és úgy próbáld...
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(smtl,5,cmdtext); return 0; } dcmd_smtl(playerid,params[]) { new PlayerText3D:playertextid; new Float:X, Float:Y, Float:Z; new string[128]; if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, \"Használat: /smtl <szöveg>\"); GetPlayerPos( playerid, X, Y, Z ); else { playertextid = CreatePlayer3DTextLabel(playerid,X,Y,Z,40.0); format(string,sizeof(string),\"{F216FA}Kiraktál egy{00EEFF}szöveget a {FAD900}fölé: {00FF88}%s\"); SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, string); PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } OFF:Bocsi a duplapostért ,csak olyan lassú a fórum,hogy mire megírom a választ addigra már küldenek egy újabbat,és nem néztem meg,hogy én írtam-e utoljára. [/quote] Ezt nem én írtam :amazed: Ezt írtam én:
Talán..:
dcmd_smtl( playerid, params[ ] ) { new string[ 128 ]; if( sscanf( params, \"s[128]\", string ) ) return SendClientMessage( playerid, 0x00FFFFFF, \"Használat: /smtl <szöveg>\" ); { new PlayerText3D:i_Text; new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos( playerid, X, Y, Z ); format( string, 128,\"{F216FA}Kiraktál egy{00EEFF}szöveget a {FAD900}fölé: {00FF88}%s\", string ); i_Text = CreatePlayer3DTextLabel( playerid, string, 0x008080FF, X, Y ,Z, 40.0 ); Attach3DTextLabelToPlayer( i_Text, playerid, 0.0, 0.0, 0.7 ); PlayerPlaySound( playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0 ); } return 1; }
[/quote]
5380
« Dátum: 2011. április 20. - 20:39:38 »
C:\\Users\\Atar\\Desktop\\próba.pwn(59) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Atar\\Desktop\\próba.pwn(61) : error 035: argument type mismatch (argument 2) C:\\Users\\Atar\\Desktop\\próba.pwn(61) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"playertextid\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
59. sor:else 61.sor:
playertextid = CreatePlayer3DTextLabel(playerid,X,Y,Z,40.0);
Hát az én kódomba egyik sor sem létezik. Az egészet másold be és úgy próbáld...
5381
« Dátum: 2011. április 20. - 20:27:52 »
>\" post=\"130956\" timestamp=\"1303155732\"] Öhmm... nekem nem nagyon jött be xd Bekell vallani nem egy cod 4 multi,, inkább maradok annál Végülis nem olyan rossz, de néha akkora lag van :amazed: [/quote] BETA! Tehát csak próba verzió, ezért van néha lagg és ezért kezdetleges még a játék. De ha megoldják a játék stabilitását, akkor a többi BF2s mappot is berakják és fejlesztik majd a játékot.
5382
« Dátum: 2011. április 20. - 20:16:08 »
Talán..: dcmd_smtl( playerid, params[ ] ) { new string[ 128 ]; if( sscanf( params, \"s[128]\", string ) ) return SendClientMessage( playerid, 0x00FFFFFF, \"Használat: /smtl <szöveg>\" ); { new PlayerText3D:i_Text; new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos( playerid, X, Y, Z ); format( string, 128,\"{F216FA}Kiraktál egy{00EEFF}szöveget a {FAD900}fölé: {00FF88}%s\", string ); i_Text = CreatePlayer3DTextLabel( playerid, string, 0x008080FF, X, Y ,Z, 40.0 ); Attach3DTextLabelToPlayer( i_Text, playerid, 0.0, 0.0, 0.7 ); PlayerPlaySound( playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0 ); } return 1; }
5383
« Dátum: 2011. április 19. - 21:06:46 »
Nem értem, hogy hogy szivároghatott ki a kód...  De ezzel Kalcor-ék tisztába vannak és elméletileg újraírják az egész rendszert.  \
5384
« Dátum: 2011. április 18. - 18:38:07 »
Menj játszani, én látom hogy be vagy jelentkezve  Ha látom, hogy játszol fel meek.
5385
« Dátum: 2011. április 18. - 18:35:19 »
Akkor HyperCam3
Mûködik köszi.
Oldalak: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 442
|