Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 526
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Nincs cím« Dátum: 2012. augusztus 20. - 16:47:48 »
Gyere vissza ***** bácsi!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 20. - 17:36:26 ) Idézetet írta: nyui date=1345473338\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26532\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 18 közös ismerõs. 527
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Nincs cím« Dátum: 2012. augusztus 20. - 16:21:33 »
Az egész családja nagyon feszít a képeken.
Meg van a Lakatos Ralf 528
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Nincs cím« Dátum: 2012. augusztus 20. - 16:10:00 »
Hát erre a profilra nem tudok mit mondani,semmi jót,csakis rosszat...
http://www.facebook.com/grofoarmando.csipkes Nem tudtma hova írni a témát,azért ideraktam,gondolom most sokan cseszegetni fogjátok! Éngem nagyon bánt ez a gyerek,a képei alapján. 529
Játékok / World Of Tanks (Szavazz!)« Dátum: 2012. augusztus 19. - 22:31:20 »Idézetet írta: SwaZy date=1345400572\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26450\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic én si játszok vele nagyon jó gameNeve!? Lehet alapítók egy klán és jöhetnél 530
Játékok / World Of Tanks (Szavazz!)« Dátum: 2012. augusztus 19. - 13:00:39 »Leírás http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_1.png[/img] Akik, nem ismernék még a World of Tanks névre hallgató forradalmi MMO-t azoknak itt egy rövid cikk, melybõl betekintés nyerhetünk a játékba. Nagyjából február magasságában hullt le a lepel a Wargaming.net fejlesztõcsapatának legújabb játékáról, avagy a World of Tanks-ról, amely már akkor egy igazán - jó értelemben vett - pofátlan alkotásként robbant be a köztudatba. Pofátlan volt, mert rögtön az elsõ mozgóképével megmutatta középsõ ujját a fantasy témájú MMO játékoknak, amelyekbõl immáron Dunát is lehetne rekeszteni. Nem kizárt, hogy az illetékesek a program nevével - World of Tanks vs. World of Warcraft ugyebár - jelezni kívánták, hogy nagyon tele van a hócipõjük a fantáziavilág dagadt orkjaival és nyafka tündéreivel, helyettük tehát valami igazán más tematikát és mûfajt szeretnének megvalósítani a masszívan többjátékos alkotások tengerén. Így kerülhetett a World of Tanks középpontjába a második világháború, azon belül pedig a páncélos ütközetek, lévén ezidáig egyetlen komolyabb videojáték sem született még ebben a kooperációban. Ez a merész, szemtelen stílus, illetve a koncepció természetesen azonnal sikeresen elvarázsolt minket, és roppantul örültünk, amikor az illetékesek levele csilingelt a postaládánkban, miszerint várnak minket a zárt bétára, hogy megnézhessük, mit sikerült eddig alkotniuk. http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_3.png[/img] Természetesen nem kellett kétszer mondani, illetve erõszakkal ránk tukmálni a kliens letöltését, szinte rögtön le is rántottuk a drágaságot, és telepítés után már jött is az elsõ kegyelemdöfés, orosz fejlesztõ lévén a játék még nem került angolosításra, így minden orosz tudásomat egybegyûjtve, próbáltam elõször csak kiolvasni a menüpontokat, majd utána lefordítani, hogy mit is szeretne tõlem Ivánka és Bresztyenszky. Sajnos nem lettem okosabb, én ugyanis már egy olyan korszakban nõttem fel, amikor nem kellett oroszt tanulni az iskolában, így az objektív tájékoztatás érdekében gyakran fogom körülírni az alábbiakban a World of Tanks lehetõségeit, mert bár néhány kattintás után azért lehet tudni mi-micsoda, akadt olyan pontja a menünek, ami lehet, hogy az ötöslottó nyerõszámait takarta, én azonban \"fõ a békesség\" alapon inkább nem ismerkedtem meg vele, hátha még a végén atombombát indítok, de úgy igaziból. Szerencsére a világkatasztrófa nem következett be, a nyelvi korlátok okozta sokk után pedig meglepõen kellemes élményekkel fejeztük be néhány nap nyüstölés után a zárt bétát, aminek azért még jócskán voltak hibái. Mivel azonban ez egy nagyon-nagyon elõzetes teszt volt, nyilván nem fogunk abba belekötni, hogy az a fûszál belelógott a harckocsi lánctalpába, vagy ezt a fát sikerült kidöntenünk, azt viszont már nem, hiszen a béta az mégiscsak béta. Lássuk inkább azt, hogy mit szeretne kínálni számunkra a program! Ha elverekedtük magunkat a menüig, akkor rendhagyó módon saját garázsunkban kötünk ki. Rengeteg lehetõségünk lesz itt, az orosz írás miatt a felére sem sikerült fényt derítenem, de annyi szent, hogy a második világháború 1930-as éveitõl kezdõdõen egészen az 1940-es évek végéig bezáróan létezett összes harckocsit kipróbálhatjuk majd - még azokat is, amelyek csak prototípusként léteztek a háború alatt -, már ha sikerül megvásárolnunk ezeket, a játékban ugyanis semmi nem lesz ingyen. Kezdjük azonban az elején. Egyelõre csak a német és a szovjet páncélosok voltak elérhetõek a bétában - örülnénk néhány magyar harckocsi lemintázásának is, így a Turán, a Toldi és a Nimród egyes változatainak -, ám ezek is csak és kizárólag sorrendben lesznek elérhetõek. Indulunk tehát a könnyû tankoktól, harcolunk, megütközünk az ellenfelekkel, krediteket gyûjtünk, amelyekbõl fejlesztéseket vásárolunk megszeretett gépünkre, vagy feloldjuk a következõ páncélost. http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_7.png[/img] Így több ágon ugyan, de szépen lassan elérhetünk minden egyes harckocsit. A szintlépegetések tehát itt érhetõk tetten, nem fejlõdni fogunk, hanem újabb lánctalpasokat elérni, ami higgyétek el, óriási élmény lesz, hiszen elindulni egy kis, tanknak nehezen nevezhetõ valamivel, majd idõvel hadrendbe állítani egy Tigrist, esetleg egy Párducot, finoman szólva is óriási élmény. Ami azonban ennél is hatalmasabb, hogy ha már megvan szívünk választottja, mondjuk egy Jagdpanther, akkor arra vehetünk újabb lánctalpakat, motort, löveget vagy páncélt, amelyek ugyebár növelik a jármû értékeit, így a csatatéren gyorsabbak és erõsebbek leszünk vele. A legjobb az egészben, hogy nem csak magát a tankot formálgathatjuk, hanem annak legénységét is, így képességeik szerint megválogathatjuk a teljes személyzetet, amelyek természetesen újfent nem ingyen elérhetõ bakák lesznek, olyannyira nem, hogy még egyéni nevük is lesz, sajátos tulajdonságaik mellett. A menüben továbbá lehetõségünk lesz az ütközetek után megrongálódott páncélosunk javítására, sõt, arra is, hogy töltetet vegyünk hozzájuk - egyszerre háromféle lõszertípus lehet nálunk -, hiszen muníció nélkül nehéz lesz lövöldözni Maga a játék menete a 15 vs. 15, illetve a 30 vs. 30 tankcsatákra épít, illetve lesz egy módozat, amely tulajdonképpen egy már-már kampánynak is nevezhetõ, világmegváltásra kiélezett lehetõség. A zárt béta utóbbi kettõbe egyelõre nem engedett bepillantani minket, de nagyon jól szórakoztunk a 15 versus 15 páncélos ütközetek alatt is. Rögtön az elsõ körben kiderült, hogy ki az, aki több napja a szervereken lóg, és ki az, aki csak most érkezett, illetve mennyire ismeri a játékot, hiszen a tapasztalt vén rókák nem hagyják magukat, nagyjából az elsõ tíz köröm azzal telt, hogy az elsõ percben darabjaimra lõttek, majd néztem a csatatér eseményeit. Aztán hamar rájöttem, nem én vagyok béna, átültem ugyanis egy másik páncélosba - történetesen a náciból egy szovjetbe - és lássatok csodát, rögtön az élre kerültem. Mire következtethetünk ebbõl? Pontosan, az orosz tankok lényegesen erõsebbre sikerültek, mint a németek, ami így eléggé sántít, hiszen hiába törekedtek az illetékesek a realitásra, egy T-34-es valamint egy Királytigris összecsapásából a valóságban is gyakrabban került ki utóbbi gyõztesen. Nyilván ez több mindentõl függött, de a játékból származó, megalapozott tapasztalatokra építem most ezt a megállapítást. http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_5.png[/img] Szintén szemet szúrt, hogy a kétszer 15 fõs csapat minden esetben vegyes brigád volt, tehát nem a német páncélosok küzdöttek a szovjet harckocsikkal, hanem össze-vissza, ahogy éppen jött. Így megesett például, hogy Tigris ment Tigrisnek, ami enyhén tûnik már most istenkáromlásnak. Ha ez így marad a végleges változatban is, egy óriási mínusz pontot fogunk lekanyarítani a végsõ pontszámból, ugyanis nekem volt kellemetlen ez a megoldás. Szerencsére más ponton komoly gondokkal nem találkoztam. A tankok mozgása reális volt, és bár a kinézet hagy maga után kívánnivalót, ha mindez így marad sem fogunk parádézni, mert a célnak megfelel. A játékban a lényeg, hogy túléljük az ütközeteket, közben pedig a lehetõ legtöbb ellenfelet küldjük a mély telepre. Magunkat külsõ szemlélõként több kameraállásból - közelebbiek és távolabbiak - kémlelhetjük, de van lövegnézet is, amit általában nyilván csak a célzáshoz, illetve a tüzeléshez fogunk használni. Számomra nagyon megnyerõ hangokat adtak ki magukból a tonnás monstrumok, és a lövésekben is megfelelõ erõ volt érezhetõ, valamint kifejezetten tetszett, hogy páncélosaink több helyen sérülhetnek, ami bár alapkövetelmény ugyan, félõ volt, hogy az illetékesek megvalósítják-e. http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_6.png[/img] Így tehát ha szétlövik a lánctalpunkat, egy darabig egy helyben kell lennünk, kitéve magunkat a záporozó lövedékeknek, ugyanígy ha a lövegtornyunk kap komoly találatot, képtelenek leszünk mozgatni egy ideig. A baj ott kezdõdik, hogy néhány másodperc után minden visszaáll az eredeti kerékvágásba, így bár sérülésünk nem gyógyul meg - minden páncélosnak saját életereje lesz - annyira megjavul, hogy újra képesek legyünk haladni, vagy mozgatni a löveget. Nekem ez kissé sántított. Szintén a realizmus értékébõl von el, hogy a távolban megbújó páncélosokat jelöli a program, vagy körvonalazza õket, vagy csak egy idegesítõ színes pöttyel jelzi merre találhatók. Nyilván nehezítette volna a végeredményt - pláne ha már csak páran vannak a hatalmas pályákon - ha elhagynák ezt a lehetõséget, de kitalálhattak volna erre egy másik rendszert is az illetékesek, 15 vs. 15-ös csatákban például 10 páncélosig nem lépne életbe ez a rendszer, így lehetne élni a meglepetés erejével, és igazi taktikákat is meg lehetne lépni, nem csak alkalmazni a megyek amerre látok elvét, így ugyanis a kezdõk többsége nagyon nem fog érvényesülni, és a sorozatos kudarcok tudjuk jól mihez vezetnek. Mivel azonban egyelõre egy nagyon zárt bétáról beszéltünk - amelyet egyébként folyamatosan toldozgattak a programozók - fogjuk fel a fenti negatívumokat amolyan javításra váró hibákként. Akárhány sebbõl is vérzik ugyanis a World of Tanks, a végeredmény már most egy nagyon erõs jó osztályzatot érdemelne, ha pontoznánk. Ezzel azonban természetesen megvárjuk majd a végleges verziót, amely õsszel kerül beizzításra, tehát még van idejük az illetékeseknek javítani, illetve korrigálni ezeken. Újszerûsége és jónak tûnõ fejlõdési rendszere, valamint minõségien kivitelezett, és nem utolsó sorban roppant hangulatos összecsapásai - kivéve a csalásokat ugyebár - miatt mindenképpen egy figyelemreméltó alkotás lesz a World of Tanks, amely üde színfoltja lehet az MMO stílusnak. Aki hiányolt már a piacról egy második világháborús tankcsatákra kiélezett alkotást, itt biztosan meg fogja találni a számításait, persze csak és kizárólag akkor, ha nincsenek magas elvárásai. Minket a zárt béta alatt meggyõzött a program, és nagy-nagy kíváncsisággal várjuk a végleges verziót, ahol már a többi lehetõséget is kipróbálhatjuk, ráadásul végre angolul. Addig is tessék figyelni a World of Tanks nevet, mert jó lesz ez! Nagyon jó játék ajánlani tudom mindekinek,én már régóta játszok vele,meg van már a legnagyobb szintû tankom,10-es. Tudj meg többet a játékról itt: http://worldoftanks.com/ Több féle tank is van:Orosz,Német,Amerikai,Francia. A közeljövõben várható lesznek a Brit tankok. És a játékot a fejlesztõk folyamatosan fejlesztés allat tartják.2havonta van új patch,ami 1gb körül van.Most egy olyan patch fog kijönni,amiben fellehet lökni egymást,lelehet ugrani a hegyrõl,de veszélyes. Pobáld ki és játsz vele! Leírást:A World Of Tanks készítõi írták! 531
Bemutatkozás / Striker« Dátum: 2012. augusztus 18. - 01:29:14 »
További jó forumozást,magyar barátom!
532
Beszélgetés / Fórumos szerepjáték ide, a sampforumra. Vélemény?« Dátum: 2012. augusztus 18. - 01:26:33 »Idézetet írta: Nocoxil date=1345241308\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26390\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én is.. 533
Counter Strike 1.6 / Equinox Gaming Klán« Dátum: 2012. augusztus 18. - 01:13:58 »
Sûrgõsen várjuk a jelentkezõket!Érdeklõdni hsz.
534
Minecraft / SteveCraft Hamarosan« Dátum: 2012. augusztus 11. - 15:57:56 »Idézetet írta: deeper date=1344690412\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25894\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic És az a poén hogy az OP még kickelni/bannolni-se tud. :DDDDAz adminhoz jár az op úgy értettem!
535
Minecraft / SteveCraft Hamarosan« Dátum: 2012. augusztus 11. - 13:11:20 »Idézetet írta: deeper date=1344682865\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25894\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic És szerinted hány ember fog havonta 2000 forintot fizetni egy sima adminért, egy random szerveren?1500ft,majd kijavítom. És hamarosan jön a videó! 536
Minecraft / SteveCraft Hamarosan« Dátum: 2012. augusztus 10. - 21:18:37 »Idézetet írta: Constantin date=1344613179\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25894\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nekem nem tetszik a szerver.Gondoltam hogy jön kritika! Hogy miért vár?Te szeretnéd ha építkezés közbe oda jönne egy creeper,skeleton vagy zombi? Azért kell bérelni mivel ott sokkal nagyobbobat tudnak építeni,iletve tudnak oda majd egy kisebb farm házat is építeni raktárnak. És a dolár könyebben megszerezhetõ mint a nyersanyag,és kicsit szeretném hogy egy kis\"szerepjáték\"is legyen a játékban.És ez sok szerveren van.De még változni fog.Magyarország legnagyobb szerverén is van.Ha nem testszik mond meg nekik is... 537
Minecraft / SteveCraft Hamarosan« Dátum: 2012. augusztus 10. - 14:27:04 »SteveCraft
(Hamarosan)
Szerververõl:
Üdv! Írnak pár dolgot a hamarosan nyíló MineCraft(MC) szerveremrõl.Aminek a neve SteveCraft lesz.Hogy miért?Azért mert az alap MC skin a kedvencem,és annak neve Steve.A szerver smf lesz az az telkes!Több mint 500telek lesz,kicsi spawn helyel.A spawn közelben található lesz bolt,nether kapu,ender kapu,templom és farmok!A farmokat majd kilehet bérelni mivel lesz pénz rendszer.Példa:1hétre a farm 500$,de majd eldöntjük az árát. Sok érdekesség lesz még:Mobarena,war jaték,kvíz és akadály pálya. Kezdõ férõhely számnak várható lesz a 14-16. Admint/Creativot senkinek se fogunk azért adni mert segíteni akar valamiben! A telkek majd egy nagyobb várban lesznek,amiben a spawn is!A biztonságosabb építkezés kedvéért. Sõt a szerveren lehet klánokat alapítani,és lehet szabad hq-t készíteni(Bandahely)amit majd a tulajdonostól kell megkérdezni hogy hova fogja engedélyezni!Max 5klán fog lenni,de ez változó! A szerveren lehet majd hirdetni,pénzért! Árak:
Admin(op jár hozzá):1500ft/hó Vip(Creatív):1000ft/hó Hírdetés(Csak youtube channel):250ft/hét Pár parancs ami található lesz a szerveren:
/spawn /home /sethome /tpa /back /rules /help //help(OP-nak!) /msg /pm /helpop(Adminoknak üzenet,helpereknek!) Folyamatosan fejlesztés allat,hamarosan lesznek videók,képek és a nyitásról valló információ! 538
Beszélgetés / Olimpia« Dátum: 2012. augusztus 09. - 17:46:58 »Idézetet írta: Yamazaki date=1344525300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25091\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic +2arany +2ezüst megelõztük az olaszokat az éremtáblázaton és annyi van mint a franciáknakHa belehüzünk akkor több lesz,mint nekik! Hajrá magyarok! 539
Archívum / Red Country -Role Play« Dátum: 2012. augusztus 04. - 12:15:21 »
Sok sikert,ha lehet több munkát készítsetek!
Próbáljatok valami egyedit,mert ezek a munkák minden rp szerveren elõfordulnak! 540
Archívum / [Újítások!] Verity Role Play Game Server« Dátum: 2012. augusztus 04. - 12:12:15 »
Jó kis szervernek látom sok sikert!
|