Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1ST_Chr

Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 49
526
Segítségkérés / ZCMD-ben lehetséges?
« Dátum: 2012. március 16. - 18:30:25 »
Tess ezt a kódot régebben láttam valahol, nem én csináltam. :D
 

#define Detour<%1,%2>; CMD:%1(playerid,params[])return cmd_%2(playerid,params);
Használat:
Detour<újparancs,régiparancs>;
azaz
Detour<aaa2,aaa>;

 
És ha azt írod be hogy /aaa2 akkor a /aaa játszódik le.

527
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 17:03:03 »
Idézetet írta: Yakuza™ date=1331913266\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18575\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
N@rbirock nem!
és nincs benne az object a kamerában...
Itt a kép,hogy van:
http://kepfeltoltes.hu/120316/1119675116sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/120316/664093418sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
Most a hibáról csinálj képet :D

528
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 16:23:56 »
Idézetet írta: Yakuza™ date=1331909997\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18575\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Tippjeim:
  • Rossz helyen van a játékos

  • Rossz helyen van a kamera

  • Rossz felé néz a kamera

  • Az object benne van a kamerában


 
Az object benne van a kamerában
Rossz helyen van a játékos
Rossz helyen van a kamera
 
[/quote]
Rossz felé néz a kamera?
E:Most nézem, hogy elírtam. Azt akartam hogy, az object a kamera elõtt van vagy a kamera benne van az objectben.

529
Segítségkérés / /lecsuk [idõ] hiba
« Dátum: 2012. március 16. - 16:19:30 »
Tessék, én valahogy így használnám:
 

CMD:lecsuk(playerid, params[])
{
if(IsPlayerLuxAdmin(playerid))
{
new giveplayerid, ido, indok[128], string[128], name[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params, \"uds\", giveplayerid, ido, indok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /lecsuk [playerid] [perc] [indok]\");
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof(name2));
format(string, sizeof string, \"{00bbff}[RENDÕR,%s]:{008a20} Börtönbe zárta %s -t {ff0000}[[Perc: %d]] [[indok: %s]]\", name, name2, ido, indok);
SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
ido *= 60000;
SetTimerEx(\"Bortonido\",ido,false,\"d\",giveplayerid);
SetPlayerPos(giveplayerid,264.6288,77.5742,1001.0391);
SetPlayerInterior(giveplayerid, 6);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nem vagy rendszervezet tagja!\");
}
return 1;
}
forward Bortonido(playerid);
public Bortonido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}

530
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 15:56:12 »
Idézetet írta: Yakuza™ date=1331909533\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18575\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
xD de nem épületben van :D
csak egy mappolt helyen a vizen...
 
Tippjeim:
 
  • Rossz helyen van a játékos

  • Rossz helyen van a kamera

  • Rossz felé néz a kamera

  • Az object benne van a kamerában


531
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 14:34:29 »
Idézetet írta: Cannonn date=1331904725\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18575\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nem arra néz a kamera amerre a játékos van.
 

fekete a háttér[/quote]
Ez interior probléma lehet, szerintem.
 
[/quote]
Dehát ha 0-ra állítja az interiort akkor mért azzal lenne a baj?

532
Segítségkérés / Skinválasztóba háttér fekete :S
« Dátum: 2012. március 16. - 14:20:45 »
Nem arra néz a kamera amerre a játékos van.

533
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szögesdrót[UPDATED]
« Dátum: 2012. március 16. - 08:57:15 »
Idézetet írta: kgeri99 date=1331883838\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nálam ezeket a warningokat írja ki:
 
../include/gl_common.inc(125) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(164) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
../include/gl_common.inc(177) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3234) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\Szerver\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3784) : warning 219: local variable \"z\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
13 Warnings.

 

A szkriptben az x y z változókat írd át másra.

534
Segítségkérés / Kilistázás
« Dátum: 2012. március 15. - 14:53:28 »
És minek.kiíratni a változó értékét, ha alapból azok szerepelnek a listán akiknek 1? :D

535
Segítségkérés / Kilistázás
« Dátum: 2012. március 15. - 13:00:02 »
TEssék:
 

new str[500], pName[MAX_PLAYER_NAME];
for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && Valami==1)
{
GetPlayerName(i,pName,MAX_PLAYER_NAME);
format(str,sizeof(str),\"%s, %s\",str, pName);
}
}

 
És a ciklus után, ahol akarod elõhozod dialoggal, vagy kiíratod.

536
Segítségkérés / dm parancs tiltás
« Dátum: 2012. március 15. - 10:12:59 »
Tessék:
 

if(dmid[playerid]!=-1)

537
SA-MP: Szerverfejlesztés / Car spawn.
« Dátum: 2012. március 15. - 08:30:07 »
Ez nem ladminból lett kiszedve? És mi az a reklám meg a respawncars parancs?
Am grat, a kezdõknek biztos jól jön...

538
Ez nem hiányzik a módból?
 

main() { }

539
Segítségkérés / Változó csoportok
« Dátum: 2012. március 14. - 17:39:34 »
Ez sem sokkal könnyebb.
 

#define MAX_40L 3
new 40Literes[MAX_40L] = {
412,
454,
478
};
for(new i; i < MAX_40L; i++)
{
if(40Literes == GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)))SendClientMessage(playerid,-1,\"Ebbe a kocsiba 40 liter benzin fér.\");
}

540
Segítségkérés / Pawno
« Dátum: 2012. március 14. - 07:11:04 »
Tessék:
 

new tmp[256], tmp2 [256], tmp3[256], Index;
format(tmp,sizeof(tmp),\"%s\",strtok(params,Index));
format(tmp2,sizeof(tmp2),\"%s\",strtok(params,Index));
format(tmp3,sizeof(tmp3),\"%s\",strtok(params,Index));

 
De inkább másold be az egész kódot.

Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal