Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - CANNONN

Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 142
496
Archívum / [HuN] The Really Role Play @ BBEHosting.hu
« Dátum: 2012. október 14. - 12:47:19 »
Bekerült a farmer munka, ami szerintem eszméletlen jóra sikerült!  :angel:
A nagy farmimádóknak ajánlott kipróbálni! ;) :)
Pár kép:


\"me68qfc17ete5a3vwa9a.jpg\"


\"bluw8coy9zi62aar6xji.jpg\"


\"7ib6dftwa0n6fmo33hjx.jpg\"

497
Segítségkérés / /a és az /adminok parancsal gond van.
« Dátum: 2012. október 14. - 09:59:34 »
/a parancs
 

    CMD:a( playerid, params[] )
    {
            if( GetPlayerInfo(playerid, Admin) == 0 ) return 1;
            if( strlen(params) < 1 ) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"HASZNÁLAT: {ffffff}/a (chat szöveg)\" );
           
            new temp[ 512 + 1 ];
            format( temp, (512), \"%s[%s]: {ffffff}%s\", pName(playerid), admins[GetPlayerInfo(playerid, Admin)], params );
           
            pciklus( x, MAX_PLAYERS )
            {
                if( GetPlayerInfo(x, Admin) > 0 )
                {
                    SendClientMessage( x, 0xb8adadAA, temp );
                }
            }
     
            return 1;
    }

 
A /adminok parancsal ránézésre semmi gond nincs.
Ha meg tudnád mondani, hogy milyen admin rendszer, lehet megtalálnám a hibát.

498
Segítségkérés / Pénz - ba
« Dátum: 2012. október 13. - 19:17:32 »
Csak az elsõ fegyverre csináltam meg. A többire gondolom meg tudod ugyan ezt más árakkal.
 

    //====================
    // Készítette: ANtus [2010]
    //====================
    #include <a_samp>
    #include <fixchars>
    //====================
    new Menu:fegyver;
    //====================
    #define COLOR_NARANCS 0xFF9900AA
    //====================
    public OnFilterScriptInit()
    {
            fegyver = CreateMenu(\"Fegyverek\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
           AddMenuItem(fegyver, 0, \"Colt45 500 Töltény 10.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"9mm Csendes 100 Töltény 45.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"Tec9 200 Töltény 35.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"Shotgun 100 Töltény 70.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"Uzi 200 Töltény 35.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"MP5 100 Töltény 65.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"AK-47 100 Töltény 90.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"M4 100 Töltény 90.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"Sniper 50 Töltény 100.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"D.Eagle 100 Töltény 55.000$\");
            AddMenuItem(fegyver, 0, \"Com.Shotgun 100 Töltény 140.000$\");
           AddMenuItem(fegyver, 0, \"Rifle 100 Töltény 60.000$\");
           return 1;
    }
    //====================
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
            if(strcmp(\"/fegyver vesz\", cmdtext, true) == 0)
            {
                    ShowMenuForPlayer(fegyver, playerid);
                    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                    return 1;
            }
            return 0;
    }
    //====================
    public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
    {
        new Menu:valtozo;
        valtozo = GetPlayerMenu(playerid);
        if(valtozo == fegyver)
        {
            switch(row)
            {
                case 0:
                {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10000)
                   {
                    GivePlayerWeapon(playerid,22, 500);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 10000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                    }
                    else
                    {
                       SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed a fegyverre!\");
                    }
                }
                case 1:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,23, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 45000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 2:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,32, 200);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 35000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 3:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,25, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 70000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 4:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,28, 200);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 35000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 5:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,29, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 65000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 6:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,30, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 90000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 7:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,31, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 90000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 8:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,34, 50);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 100000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 9:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,24, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 55000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 10:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,27, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 140000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 11:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,33, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 60000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 12:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,26, 100);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 70000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 13:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,39, 20);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 40000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
                case 14:
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid,40, 1);
                    GivePlayerMoney(playerid, - 5000);
                    new name[256];
                    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                    TogglePlayerControllable(playerid,1);
                }
   }
         }
        return 1;
    }
    //====================
    public OnPlayerExitedMenu(playerid)
    {
        TogglePlayerControllable ( playerid , true );
        return 1;
    }
    //====================

499
Segítségkérés / Pénz - ba
« Dátum: 2012. október 13. - 19:10:40 »
doboka98, te itt azt írtad, hogy ha kevesebb mint 10000, akkor fut le.
 
if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000)

 
Helyett
 
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 10000)

500
Archívum / [HuN] The Really Role Play @ BBEHosting.hu
« Dátum: 2012. október 13. - 15:02:06 »
Folyamatosan dolgozunk a javításokon, fejlesztéseken.
A tegnapi nap folyamán bekerült egy villanyszerelõ munka, mára pedig egy faszállító munka várható. :angel:

501
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 16:54:46 »
Nem is fog mûködni, mert a dini tesz egy =(egyenlõség) jelet is az érték elé.

502
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 16:17:09 »
Nálam éppen hogy akkor jelezte hibásnak, ha nem írtam bele. Na mindegy. Az én scriptem nem jó! Használd Richardét!

503
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 16:06:03 »
ezt a sort töröld...[/quote]
Azt a sort ne töröld! Mert ha azt törlöd, akkor keletkezik a hiba...

504
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 16:02:35 »
Itt van az enyém. Mûködõképes, de még finomítok rajta kicsit.
 

#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
public OnFilterScriptInit()
{
new S[50];
new talalt;
for(new h; h < 1000; h++)
{
if(h == 1) print(\"A tulajok törlése kezdetét vette! Ne állítsd le a szervert!\");
format(S, sizeof(S), \"ServerData/Houses/House%d.ini\", h);
dini_Set(S, \"Owned\",\"No\");
dini_Set(S, \"Owner\",\"\");
 
if(dini_Exists(S))
{
   printf(\"%d. Ház módosítva. Elérési útvonal: %s\", h, S);
   talalt++;
}
if(h == 999)
{
   printf(\"Módosított házak száma: %d. Leállíthatod a szervert!\", talalt);
}
}
return 1;
}

505
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 15:33:32 »
Hogy van? scirptfiles/ServerData/Houses/házid.ini?

506
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 15:16:42 »
Elindítod a szerveredet, megvárod amíg kiírja, hogy leállíthatod és elméletben törölve lesz az összes tulajdonos.
 

#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
public OnFilterScriptInit()
{
new S[20];
for(new h; h < 1000; h++)
{
format(S, sizeof(S), \"PPC_Housing/House%d.ini\", h);
dini_Set(S, \"Owned\",\"No\");
dini_Set(S, \"Owner\",\"\");
if(h == 1) return print(\"A tulajok törlése kezdetét vette! Ne állítsd le a szervert!\");
if(h == 999) return print(\"A tulajok törölve! Leállíthatod a szervert!\");
}
return 1;
}

507
Segítségkérés / C4 Segitség
« Dátum: 2012. október 12. - 14:58:31 »
Ha van script jó lenne, ha bemásolnád.
Amúgy változóval simán meg lehet csinálni.
Ez csak egy példa! Nem tudom, hogy hogyan szeretnéd csinálni.
 
new c4ek[MAX_PLAYERS];
CMD:c4(playerid, params[])
{
if(cn4ek[playerid] > 3) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vehetsz több c4-et!\");
c4ek[playerid]++;
return 1;
}
CMD:c4robbant(playerid, params[])
{
if(cn4ek[playerid] < 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs c4ed!\");
c4ek[playerid]--;
return 1;
}

508
Segítségkérés / Zombi fertozes!
« Dátum: 2012. október 12. - 14:52:00 »

#include <a_samp>
#define TEAM_EMBER 0
#define TEAM_ZOMBI 1
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    if(classid == 0)
    {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Ember\", 3000, 3);
    SetPVarInt(playerid, \"RequestClass\", TEAM_EMBER);
    SetPlayerPos(playerid, -289.3768,1536.5841,75.5625);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 333);
    SetPlayerCameraPos(playerid, -284.4898,1546.7723,75.3594);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, -289.3768,1536.5841,75.5625);
    ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_C\",4.0,1,0,0,0,-1);
    SetPlayerTeam(playerid, 1);
    }
   
    if(classid == 1)
    {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Zombi\", 3000, 3);
    SetPVarInt(playerid, \"RequestClass\", TEAM_ZOMBI);
    ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_C\",4.0,1,0,0,0,-1);
   
    SetPlayerTeam(playerid, 2);
    }
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid) != GetPlayerTeam(damagedid))
{
    SendClientMessage(damagedid, -1, \"Megharaptak! Átváltoztál zombivá.\");
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Megharaptad!\");
        
    SetPlayerSkin(damagedid, 0);
   
    SetPlayerTeam(damagedid, 2);
}
    return 1;
}

509
Archívum / [HuN] The Really Role Play @ BBEHosting.hu
« Dátum: 2012. október 10. - 22:20:52 »
Köszönjük szépen! :angel:
 
itt a nonos kamionosokra gondolok fõleg mikor árkon bokron átvergõdik[/quote]
Banned.

510
Segítségkérés / countdown race
« Dátum: 2012. október 09. - 14:13:18 »
ha csatlakozik valaki akkor ne induljon újra hanem az a count mennyen aki inditotta a versenyt.[/quote]
Ezt nem teljesen értetem. ( Biztos mindjárt én is le leszek oltva, mert te érhetõen leírtad, én pedig nem értem. )

Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 142
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal