Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 496
GTA San Andreas / San Andreas Online« Dátum: 2013. november 30. - 21:34:31 »
Ami szerintem problémás lenne az az, hogyha mondjuk 1 év után vagy 1.5 év után úgy döntenél, hogy \"nekem itt most elég volt\", akkor kapnának az emberek egy rendszert, amelyben az éppen aktuális buglista (ami biztosan lesz), nem lesz kijavítva, fejlesztve se lesz. Ha meg open source kirakod, akkor mindenki leforkolja és lesz 45 San Andreas Online, és senki nem fogja tudni, éppen melyik klienssel kell hova csatlakozni.
498
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. november 30. - 12:04:59 »
Errõl semmit nem tudok és nem is kommentálom, mert ezzel én (sem) értek egyet. Szerintem te félreértelmezted a posztomat, mivel elsõsorban nem a törvényekrõl van szó, hanem arról, hogy a közösségben lehetnek olyan emberek, akiket ezek a jelképek sértenek. Ilyen egyszerû. Idézek az elõzõ posztomból:
499
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. november 30. - 11:46:40 »
500
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. november 30. - 11:27:57 »Nem érdekel, hogy jogosan-e vagy nem[/quote] 501
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. november 30. - 11:11:42 »
Most néztem rá a fórumra elõször 2 hónap után, és azt látom, hogy egy hete sincs annak, hogy megint fórum közelményben leírtak miatt elkezdte(te)k sírni. Nem érdekel, hogy jogosan-e vagy nem, de kicsit kezd deja vu érzésem lenni.
Mivel én nem raktam ki erre a fórumra horogkeresztet vagy SS-jelvényt, ezért (szerintem) nekem nincs min vitatkozni ezzel kapcsolatban, maximum annak, aki ezt mûveli már egy ideje, és most már nem teheti meg, 502
Beszélgetés / GTA San Andreas mobilra« Dátum: 2013. november 30. - 09:44:43 »
Mindig a megjelenés után kb. 10 évvel jönnek ki ezek a részek, ha észrevettétek
503
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. november 30. - 09:41:37 »
Látom már megint megkezdõdött a tamtamverés.
504
Beszélgetés / Általános« Dátum: 2013. október 27. - 06:58:16 »
Gratulálok, ingyen szívleállással, tüdõembóliával, idegkárosodással, izomgörccsel vagy súlyos égési sérülésekkel kérnéd?
Már nem azért, de szerintem ez rohadtul nem poénos. 506
Törölt RP Szerverek / Malibu\'s West RolePlay« Dátum: 2013. október 12. - 20:34:27 »
Jizzy: Nem tudom, te mire gondolsz, de szerintem a scriptünk semmiben nem korlátoz, nincs olyan dolog, amit csak úgy \"nem tehetsz meg\", mert a script nem engedi. A kód csak olyan szinten van biztosítva, hogy a funolni vágyó személyek ne tehessék meg, hogy hülyéskednek.
Ha ezt az inventory rendszerre érted, akkor pedig sajnos azt kell mondjam, nem egy olyan eset volt, amikor a játékos visszaélt azzal, hogy nem tudtuk, hol van az adott item nála, ezért kellett egy inventory rendszer. Megjegyezném, hogy azon itemek, amik nincsenek az inventory rendszerbe beépítve, SZABADON(!) RP-zhetõek, akárhova rakhatóak és nem fogunk beleszólni, hogy márpedig az ott van. Fejlesztések közé akartuk már egy ideje berakni, hogy az inventoryba akármennyi \"képzeletbeli\" itemet berakhassatok, ami nem csinál semmit, de rendes itemként viselkedik. Ez azért kell, mert a játékosok egy része, akár tetszik, akár nem, hazudik arról, hogy mi van nála és mi van máshol. Szerintünk a mi scriptünk sokszorosan több szabadságot nyújt, mint egyes népesebb szervereké (akár nemzetközi szinten is), és ha szeretnél valamit megcsinálni RP-ben, a script NEM fog akadályozni téged, sõt. Az, hogy a leírásban a scriptek vannak leírva, az azért lehetséges, mivel egy szervernek adott hosszúságú leírással kell rendelkeznie, és ha kiemeljük, hogy a szerver alapjában véve miért más, mint a többi, pontokba szedve, és azt rakjuk be leírásnak, alíg lesz több egy A4-es oldalnál, és ez nem elég a SAMP Fórum standardjaihoz. Egyébként megírtam a különbségeket sokszor, lehet, hogy belerakjuk a többi leírás mellé is. 507
Beszélgetés / A laptopom tulmelegedik!« Dátum: 2013. október 12. - 18:19:56 »
Ha másra nem, arra jó lesz ez, hogy megtanuld, hogy játékok futtatására nem laptopokat kell venni, hanem vagy egy jó asztali gépet vagy egy játékkonzolt.
Semmi értelme a gamer laptopnak mert nem hordozható és kell hozzá egy szobamérleg, hogy hûvösen tartsa. Egyébként pedig egy laptopot nem olyan könnyû szétszedni (kell hozzá egy rendezett terep), és ha szétszeded, akkor se biztos, hogy megtalálod a problémát, szóval inkább vidd el szervízbe, ha problémája van. 508
Törölt RP Szerverek / Malibu\'s West RolePlay« Dátum: 2013. október 08. - 17:38:23 »
Ez egy általános élettapasztalatot fogalmazott meg, senki sem ellenségeskedik senkivel.
Csabával pedig volt egy fogadásom, mikor lemondtam, hogy mi fog történni, ha megnyitjuk ismét a topicunkat. Hát nem kellett sokat várni KROOK értelmes hozzászólására sem. Szeretnénk, ha mindenki, a flamewarok elkerülése érdekében, a lehetõ legkulturáltabban állna a témához. 509
Segítségkérés / Stack/heap size« Dátum: 2013. október 04. - 12:41:27 »Idézetet írta: hegdavid95 date=1380826171\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43339\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Az érték amit meg adsz az Byte-ban értendõ. Egy karakter 4 Byte helyet foglal a memóriából. Meg lehet adni nagy számot pl nálam 20480 van meg adva ami 20 mega RAM lefoglalását jelenti a szervernek. Ez átlagba soknak számít már ennyit nem sokan használnak de még így is szinte semminek mondható. Alapból a samp szerver 100-200 megát lefoglal. Egyébként ez a memória csak a local változóknál kerül felhasználásra. Tehát ha mód elején hozol létre változókat az nem ebbõl lesz elvéve.Nem igaz. A dynamic direktíva cellákat fogad el, minden cella 32 bites és egy ASCII karakter max 1 bájtos. PAWN támogat char típust, ha nagyon fontos. Egyébként a stackre rápakolódik rengeteg dolog, a méretét pont azért kell megadni fordításkor, mert futásidökor lefoglalódik. Ha sok, az nem probléma (ha bírod rammal), ha kevés, az elég nagy baj, föleg ha a stack beleír az elötte lévö memóriába. 510
GTA V: Alap információk / Kinek van meg jelenleg a GTA V?« Dátum: 2013. október 02. - 14:01:36 »
Nem fog mûködni megfelelõen. Minden konzolra lehet írni emulátort PC-re, a probléma az, hogy az emulátoroknak minden egyes játékbeli utasítást át kell irányítaniuk a számítógéped alkatrészei által értelmezett utasításokra. Egy példát kiemelve: az XBOX PowerPC processzorja és a te géped x86-os architektúrája nem kompatibilis, tehát mindent át kell konvertálni az emulátornak. Ha belegondoltok, hogy egy XBOX360 processzor órajele mekkora, és a PowerPC architektúráról átkonvertálni x86 utasításokba mennyi idõ, emellé vegyük a grafikus kártya és az egyéb hardverkülönbségeket, azt kapjuk, hogy kibebaszottul erõs gép kell az emulátor futtatásához - már ha egyáltalán írtak már olyat (én nem tudok róla, de õszintén nem is kerestem utána).
Annyit tudok, hogy egy PS2 emulátor is éppen játszható egy közepes gépen, akkor az XBOX360 emulátor még annyira se lesz. |