Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ezredes.$

Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 61
496
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 29. - 13:07:19 »
Idézetet írta: Live date=1356782596\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem lehet,hogy elavult az include?
 
Nem..
 

Vagy egyáltalán lehet ilyet csinálni?
 
[/quote]
Lehet igen..
Csak nem futnak le ezek:
 
OnPlayerEnterArea(playerid,areaid) { }
OnPlayerLeaveArea(playerid,areaid) { }

497
Segítségkérés / Unknown gamemode
« Dátum: 2012. december 29. - 12:19:52 »
Akkor. :D
Átkonvertáltad a modot amxre?
Amúgy nekem is volt ilyen, minden rendbe volt, legalábbis úgy tudtam frissítve lett minden plugin, megegyezõ incekkel és láss csodát jólett.:D

498
Segítségkérés / Unknown gamemode
« Dátum: 2012. december 29. - 11:56:17 »
Pluginok, Includék?
Megegyeznek a pluginok az includékkal?
Hibátlan a mod?
Bevan írva a txt-be a fájl mod neve?

499
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 29. - 11:46:17 »
Valaki? :confused:

500
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 19:28:58 »
Idézetet írta: Live date=1356717476\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

stock OnPlayerEnterArea(playerid, areaid)
{
if(areaid == spawnhely)inSpawnZone[playerid] = true;
return 1;
}

 

stock OnPlayerLeaveArea(playerid, areaid)
{
if(areaid == spawnhely)inSpawnZone[playerid] = false;
return 1;
}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
OnPlayerEnterArea(playerid);
return 1;
}

 
és így?
 
Most mondta el..  :laugh:

501
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 18:38:06 »
:facepalm:

502
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 18:32:24 »
Ezek ugyanazt jelentik.. ;)

503
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 17:12:18 »
Idézetet írta: Drive date=1356710866\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

OnPlayerLeaveArea(playerid,areaid)
{
        if(areaid == spawnhely)inSpawnLeave[playerid] = false;
        return 1;

 
Szerintem, 100% nem jó de próbálkozok mivel tanuló scripter vagyok :(
 
:crazy:
Sajnos nem 100%, hanem 10000% mivel le kell zárni mindent, mást meg nem csináltál rajta..

504
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 17:01:30 »
Hello.
Létrehoztam egy \"spawn zónát\" hogy azon belül ne lehessen megölni másokat, aki pedig ököllel próbálkozik azt pedig megöli. Ez mûködik is viszont azt nem akarja érzékelni hogy én elhagytam a zónát, és már több mindent is próbáltam de sehogy sem akar sikerülni. Valaki megnézné nekem hogy mi a baj?
Itt a kód:
 

#include <a_samp>
#include <dcallbacks>
#if MAX_PLAYERS != 30
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30
#endif
new spawnhely;
new bool:inSpawnZone[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
    spawnhely = GangZoneCreate(2161.597900, 1078.483398, 2075.333740, 988.435058);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    inSpawnZone[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    inSpawnZone[playerid] = true;
    return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(inSpawnZone[playerid] == true)
        SetPlayerArmedWeapon(playerid,0);
return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(inSpawnZone[playerid] == true)
{
        if(weaponid == 0 && (0 <= issuerid <= 30))
        {
            SetPlayerHealth(issuerid,0);
            SendClientMessage(issuerid,0xFF0000FF,\"Meghaltál mert olyan helyen sebeztél másokat ahol tilos\");
        }
}
return 1;
}
OnPlayerEnterArea(playerid,areaid)
{
if(areaid == spawnhely)inSpawnZone[playerid] = true;
return 1;
}
OnPlayerLeaveArea(playerid,areaid)
{
if(areaid == spawnhely)inSpawnZone[playerid] = false;
return 1;
}

 
Kösz elõre :D

505
Segítségkérés / Respawn
« Dátum: 2012. december 28. - 09:44:43 »
Tessék.
 
public CarRespawn( );
public CarRespawn ( )
{
    for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ )
    {
        if ( !IsVehicleOccupied ( vid )
        {
            SetVehicleToRespawn ( vid );
        }
    }
    SendClientMessageToAll( 0xAA3333AA,\"* Minden használaton kívüli jármû helyreállítva!\" ); // Mindenkinek küld egy üzenetet
    return 1; // Visszatérés
}
stock IsVehicleOccupied ( vehicleid )
{
   for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
   {
      if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
   }
   return 0;
}

 
Nem én csináltam!
Fórumon találtam, csak keresni kéne! :D

506
Segítségkérés / Adott zóna..
« Dátum: 2012. december 27. - 21:24:16 »
Melyik függvénnyel lehet megcsinálni? :unsure:

507
Általános / Szerver Teszterek
« Dátum: 2012. december 27. - 21:00:07 »
Megvan. :D

508
Segítségkérés / Adott zóna..
« Dátum: 2012. december 27. - 19:25:55 »
:facepalm:
Nem lefegyverezni akarom, hanem abba a zónába ne lehessen elõ venni...

509
Segítségkérés / Adott zóna..
« Dátum: 2012. december 27. - 19:14:07 »
Idézetet írta: sticky2 date=1356631951\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31520\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=195439
 
Ez nem olyan.. :no:

510
Segítségkérés / Adott zóna..
« Dátum: 2012. december 27. - 19:09:03 »
Ezek szerint nem voltam érthetõ.. :-[
Ne lehessen elõ venni a fegyvert a zónába..
Meg ne lehessen ölni...
Mert ha valaki ott mégis megöli akkor õ is meg hal (aki megölte..)
De ,ha az aki kívül van a területen és megöli a másik playert, akkor õ is meghal..
Nem tudom érthetõbben.  :wag: :wall:

Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 61
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal