Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 442
4891
Pluginok és Programok / IsKeyDown(vkey) funkció PAWN-ban
« Dátum: 2011. július 13. - 19:42:36 »
Idézetet írta: ZeRo date=1310578216\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9620\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E: Ja értem, még javítani fogja, merthogy nincs benne playerid paraméter, így gyakorlatilag használhatatlan. Akkor várunk. :)
 
Igen, énis olvastam, de hamarosan pótolja.  ;D

4892
Pluginok és Programok / IsKeyDown(vkey) funkció PAWN-ban
« Dátum: 2011. július 13. - 18:59:26 »
IsKeyDown
 
Funkció:
[pawn]IsKeyDown ( vkey );[/pawn]
Ez a funkció érzékeli, a legtöbb gombot a billentyûzeten.
Tesztelve lett az OnPlayerUpdate eljárásnál, ahol tökéletesen mûködött.
Tesztelési mód
[pawn]// Example/Test of IsKeyDown plug-in
#include <a_samp>
#include <IsKeyDown>
main() {}
public OnGameModeInit()
{
    SetGameModeText(\"PluginTest\");
    AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 38, 1000, 0, 0, 0, 0);
    return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
  if(IsKeyDown(VK_ALT)) SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"You are holding ALT\");
  if(IsKeyDown(VK_CTRL)) SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"You are holding CTRL\");
  return 1;
}
[/pawn]
Definiált gombok
[pawn]
//Egér
#define VK_LEFTBUTTON 0x01
#define VK_RIGHTBUTTON 0x02
#define VK_MIDBUTTON 0x04
//Billetyûzet
#define VK_CANCEL 0x03
#define VK_BACKSPACE 0x08
#define VK_TAB 0x09
#define VK_CLEAR 0x0C
#define VK_ENTER 0x0D
#define VK_SHIFT 0x10 //Any of the 2 shift keys
#define VK_LSHIFT 0xA0 //Left Shift Key
#define VK_RSHIFT 0xA1 //Right shift key
#define VK_CTRL 0x11 //Any of the 2 control keys
#define VK_LCTRL 0xA2 //Left control key
#define VK_RCTRL 0xA3 //Right control key
#define VK_ALT 0x12
#define VK_CAPSLOCK 0x14
#define VK_ESCAPE 0x1B
#define VK_SPACE 0x20
#define VK_LEFT 0x25
#define VK_UP 0x26
#define VK_RIGHT 0x27
#define VK_DOWN 0x28
#define VK_SELECT 0x29
#define VK_INSERT 0x2D
#define VK_DELETE 0x2E
#define VK_HELP 0x2F
//Billetyûzet számok
#define VK_KEYB0 0x30
#define VK_KEYB1 0x31
#define VK_KEYB2 0x32
#define VK_KEYB3 0x33
#define VK_KEYB4 0x34
#define VK_KEYB5 0x35
#define VK_KEYB6 0x36
#define VK_KEYB7 0x37
#define VK_KEYB8 0x38
#define VK_KEYB9 0x39
//Numpad
#define VK_NUMLOCK 0x90
#define VK_NUMPAD0 0x60
#define VK_NUMPAD1 0x61
#define VK_NUMPAD2 0x62
#define VK_NUMPAD3 0x63
#define VK_NUMPAD4 0x64
#define VK_NUMPAD5 0x65
#define VK_NUMPAD6 0x66
#define VK_NUMPAD7 0x67
#define VK_NUMPAD8 0x68
#define VK_NUMPAD9 0x69
#define VK_MULTIPLY 0x6A
#define VK_ADD 0x6B
#define VK_SEPARATOR 0x6C
#define VK_SUBTRACT 0x6D
#define VK_DECIMAL 0x6E
#define VK_DIVIDE 0x6F
//Funkció billetyük
#define VK_F1 0x70
#define VK_F2 0x71
#define VK_F3 0x72
#define VK_F4 0x73
#define VK_F5 0x74
#define VK_F6 0x75
#define VK_F7 0x76
#define VK_F8 0x77
#define VK_F9 0x78
#define VK_F10 0x79
#define VK_F11 0x7A
#define VK_F12 0x7B
#define VK_F13 0x7C
#define VK_F14 0x7D
#define VK_F15 0x7E
#define VK_F16 0x7F
#define VK_F17 0x80
#define VK_F18 0x81
#define VK_F19 0x82
#define VK_F20 0x83
#define VK_F21 0x84
#define VK_F22 0x85
#define VK_F23 0x86
#define VK_F24 0x87
//Betük
#define VK_A 0x41
#define VK_B 0x42
#define VK_C 0x43
#define VK_D 0x44
#define VK_E 0x45
#define VK_F 0x46
#define VK_G 0x47
#define VK_H 0x48
#define VK_I 0x49
#define VK_J 0x4A
#define VK_K 0x4B
#define VK_L 0x4C
#define VK_M 0x4D
#define VK_N 0x4E
#define VK_O 0x4F
#define VK_P 0x50
#define VK_Q 0x51
#define VK_R 0x52
#define VK_S 0x53
#define VK_T 0x54
#define VK_U 0x55
#define VK_V 0x56
#define VK_W 0x57
#define VK_X 0x58
#define VK_Y 0x59
#define VK_Z 0x5A
[/pawn]
Letöltés:
Source + DLL + Include
Pastebin
Készítõk:
- [GF]Sasino97 - Plugin
- Microsoft for Visual Studio 2010
- RyDeR\' - leírás
- SA-MP
- Mediafire
Eredeti téma
 


A Plugin teszt verzió, ezért még nem biztonságos a használata.

4893
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"
« Dátum: 2011. július 12. - 22:31:22 »
Augusztusba megkapjuk!  ^-^

4894
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2011. július 12. - 14:47:11 »
Fuu, hát így már más. Passzolom a kérdést.  ;D

4895
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2011. július 12. - 14:41:49 »
Van virtuális meghajtód?
Mivel tetted fel a játékot? DAEMON, Alcohol stb..

4896
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2011. július 12. - 14:23:46 »
Nem fontos, csak kíváncsi voltam.  ;D
Azért van ez a hiba, mert nemtudja elindítani a játékost.
Minden játék elõtt újra kell csatolni a virtuális meghajtóhoz a játékot.

4897
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. július 12. - 13:27:20 »
Az én megoldásom mûködött? Több ember esetén is?

4898
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2011. július 12. - 13:25:40 »
Idézetet írta: Buba date=1310468635\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9593\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ismét egy 1xü kérdés, amire már amúgy is tudom a választ.  :D
Windows 7?
 
Win 7 igen
 
[/quote]
Professional, Home Edition stb..???

4899
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. július 12. - 11:57:43 »
LoL elég lenne 1 változó is.  :D
Teljesen máshogy közelítettem meg a dolgot mit Te. Próbáld ki ezt.:
[pawn]
new Timer;
public Object(playerid)
{
SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 1 );
ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
Timer = SetTimerEx(\"Object2\", 300, true,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public Object2(playerid)
{
switch ( GetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\" ) )
{
    case 1: { SetProgressBarValue(loading,10), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 2 ); }
    case 2: { SetProgressBarValue(loading,20), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 3 ); }
    case 3: { SetProgressBarValue(loading,30), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 4 ); }
    case 4: { SetProgressBarValue(loading,40), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 5 ); }
    case 5: { SetProgressBarValue(loading,50), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 6 ); }
    case 6: { SetProgressBarValue(loading,60), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 7 ); }
    case 7: { SetProgressBarValue(loading,70), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 8 ); }
    case 8: { SetProgressBarValue(loading,80), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 9 ); }
    case 9: { SetProgressBarValue(loading,90), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 10 ); }
   case 10:
   {
      SetPlayerHealth(playerid, health);
      SetProgressBarValue(loading,100);
      UpdateProgressBar(loading,playerid);
      SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 0 );
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
      PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
      HideProgressBarForPlayer(playerid,loading);
                        KillTimer(Timer);
   }
}
return 1;
}
[/pawn]

4900
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2011. július 12. - 11:48:28 »
Ismét egy 1xü kérdés, amire már amúgy is tudom a választ.  :D
Windows 7?

4901
RP/RPG kérések / Könnyû ház rendszer
« Dátum: 2011. július 12. - 10:12:36 »

4902
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 18:18:10 »
Én is a Streamer Plugint használom.
A new Float:hp; -t a mód elejére rakd.

4903
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 17:52:04 »
Azzal nemtudsz mit kezdeni...

4904
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 17:35:02 »
1. SetPlayerInterior ( playerid, 0 );
Milyen object streamert használsz?

4905
SA-MP: Szerverfejlesztés / rTuning
« Dátum: 2011. július 11. - 17:15:31 »
1. Scriptnek megteszi.  ;)
Miért írsz minden szót nagybetûvel?

Oldalak: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal