Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 4891
Pluginok és Programok / IsKeyDown(vkey) funkció PAWN-ban« Dátum: 2011. július 13. - 19:42:36 »Idézetet írta: ZeRo date=1310578216\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9620\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic E: Ja értem, még javítani fogja, merthogy nincs benne playerid paraméter, így gyakorlatilag használhatatlan. Akkor várunk.Igen, énis olvastam, de hamarosan pótolja. ![]() 4892
Pluginok és Programok / IsKeyDown(vkey) funkció PAWN-ban« Dátum: 2011. július 13. - 18:59:26 »IsKeyDown
Funkció: [pawn]IsKeyDown ( vkey );[/pawn] Ez a funkció érzékeli, a legtöbb gombot a billentyûzeten. Tesztelve lett az OnPlayerUpdate eljárásnál, ahol tökéletesen mûködött. Tesztelési mód [pawn]// Example/Test of IsKeyDown plug-in #include <a_samp> #include <IsKeyDown> main() {} public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"PluginTest\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 38, 1000, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsKeyDown(VK_ALT)) SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"You are holding ALT\"); if(IsKeyDown(VK_CTRL)) SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"You are holding CTRL\"); return 1; } [/pawn] Definiált gombok [pawn] //Egér #define VK_LEFTBUTTON 0x01 #define VK_RIGHTBUTTON 0x02 #define VK_MIDBUTTON 0x04 //Billetyûzet #define VK_CANCEL 0x03 #define VK_BACKSPACE 0x08 #define VK_TAB 0x09 #define VK_CLEAR 0x0C #define VK_ENTER 0x0D #define VK_SHIFT 0x10 //Any of the 2 shift keys #define VK_LSHIFT 0xA0 //Left Shift Key #define VK_RSHIFT 0xA1 //Right shift key #define VK_CTRL 0x11 //Any of the 2 control keys #define VK_LCTRL 0xA2 //Left control key #define VK_RCTRL 0xA3 //Right control key #define VK_ALT 0x12 #define VK_CAPSLOCK 0x14 #define VK_ESCAPE 0x1B #define VK_SPACE 0x20 #define VK_LEFT 0x25 #define VK_UP 0x26 #define VK_RIGHT 0x27 #define VK_DOWN 0x28 #define VK_SELECT 0x29 #define VK_INSERT 0x2D #define VK_DELETE 0x2E #define VK_HELP 0x2F //Billetyûzet számok #define VK_KEYB0 0x30 #define VK_KEYB1 0x31 #define VK_KEYB2 0x32 #define VK_KEYB3 0x33 #define VK_KEYB4 0x34 #define VK_KEYB5 0x35 #define VK_KEYB6 0x36 #define VK_KEYB7 0x37 #define VK_KEYB8 0x38 #define VK_KEYB9 0x39 //Numpad #define VK_NUMLOCK 0x90 #define VK_NUMPAD0 0x60 #define VK_NUMPAD1 0x61 #define VK_NUMPAD2 0x62 #define VK_NUMPAD3 0x63 #define VK_NUMPAD4 0x64 #define VK_NUMPAD5 0x65 #define VK_NUMPAD6 0x66 #define VK_NUMPAD7 0x67 #define VK_NUMPAD8 0x68 #define VK_NUMPAD9 0x69 #define VK_MULTIPLY 0x6A #define VK_ADD 0x6B #define VK_SEPARATOR 0x6C #define VK_SUBTRACT 0x6D #define VK_DECIMAL 0x6E #define VK_DIVIDE 0x6F //Funkció billetyük #define VK_F1 0x70 #define VK_F2 0x71 #define VK_F3 0x72 #define VK_F4 0x73 #define VK_F5 0x74 #define VK_F6 0x75 #define VK_F7 0x76 #define VK_F8 0x77 #define VK_F9 0x78 #define VK_F10 0x79 #define VK_F11 0x7A #define VK_F12 0x7B #define VK_F13 0x7C #define VK_F14 0x7D #define VK_F15 0x7E #define VK_F16 0x7F #define VK_F17 0x80 #define VK_F18 0x81 #define VK_F19 0x82 #define VK_F20 0x83 #define VK_F21 0x84 #define VK_F22 0x85 #define VK_F23 0x86 #define VK_F24 0x87 //Betük #define VK_A 0x41 #define VK_B 0x42 #define VK_C 0x43 #define VK_D 0x44 #define VK_E 0x45 #define VK_F 0x46 #define VK_G 0x47 #define VK_H 0x48 #define VK_I 0x49 #define VK_J 0x4A #define VK_K 0x4B #define VK_L 0x4C #define VK_M 0x4D #define VK_N 0x4E #define VK_O 0x4F #define VK_P 0x50 #define VK_Q 0x51 #define VK_R 0x52 #define VK_S 0x53 #define VK_T 0x54 #define VK_U 0x55 #define VK_V 0x56 #define VK_W 0x57 #define VK_X 0x58 #define VK_Y 0x59 #define VK_Z 0x5A [/pawn] Letöltés: Source + DLL + Include Pastebin Készítõk: - [GF]Sasino97 - Plugin - Microsoft for Visual Studio 2010 - RyDeR\' - leírás - SA-MP - Mediafire Eredeti téma A Plugin teszt verzió, ezért még nem biztonságos a használata. 4893
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"« Dátum: 2011. július 12. - 22:31:22 »
Augusztusba megkapjuk!
![]() 4894
Segítségkérés / Probléma« Dátum: 2011. július 12. - 14:47:11 »
Fuu, hát így már más. Passzolom a kérdést.
![]() 4895
Segítségkérés / Probléma« Dátum: 2011. július 12. - 14:41:49 »
Van virtuális meghajtód?
Mivel tetted fel a játékot? DAEMON, Alcohol stb.. 4896
Segítségkérés / Probléma« Dátum: 2011. július 12. - 14:23:46 »
Nem fontos, csak kíváncsi voltam.
![]() Azért van ez a hiba, mert nemtudja elindítani a játékost. Minden játék elõtt újra kell csatolni a virtuális meghajtóhoz a játékot. 4897
Segítségkérés / Töltõdõ csík« Dátum: 2011. július 12. - 13:27:20 »
Az én megoldásom mûködött? Több ember esetén is?
4898
Segítségkérés / Probléma« Dátum: 2011. július 12. - 13:25:40 »Idézetet írta: Buba date=1310468635\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9593\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Win 7 igen 4899
Segítségkérés / Töltõdõ csík« Dátum: 2011. július 12. - 11:57:43 »
LoL elég lenne 1 változó is.
![]() Teljesen máshogy közelítettem meg a dolgot mit Te. Próbáld ki ezt.: [pawn] new Timer; public Object(playerid) { SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 1 ); ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading); GetPlayerHealth(playerid, health); TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben Timer = SetTimerEx(\"Object2\", 300, true,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva SetPlayerHealth(playerid, 100000); return 1; } public Object2(playerid) { switch ( GetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\" ) ) { case 1: { SetProgressBarValue(loading,10), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 2 ); } case 2: { SetProgressBarValue(loading,20), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 3 ); } case 3: { SetProgressBarValue(loading,30), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 4 ); } case 4: { SetProgressBarValue(loading,40), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 5 ); } case 5: { SetProgressBarValue(loading,50), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 6 ); } case 6: { SetProgressBarValue(loading,60), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 7 ); } case 7: { SetProgressBarValue(loading,70), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 8 ); } case 8: { SetProgressBarValue(loading,80), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 9 ); } case 9: { SetProgressBarValue(loading,90), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 10 ); } case 10: { SetPlayerHealth(playerid, health); SetProgressBarValue(loading,100); UpdateProgressBar(loading,playerid); SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 0 ); TogglePlayerControllable(playerid,1); GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén HideProgressBarForPlayer(playerid,loading); KillTimer(Timer); } } return 1; } [/pawn] 4900
Segítségkérés / Probléma« Dátum: 2011. július 12. - 11:48:28 »
Ismét egy 1xü kérdés, amire már amúgy is tudom a választ.
![]() Windows 7? 4902
Segítségkérés / Skinek« Dátum: 2011. július 11. - 18:18:10 »
Én is a Streamer Plugint használom.
A new Float:hp; -t a mód elejére rakd. 4904
Segítségkérés / Skinek« Dátum: 2011. július 11. - 17:35:02 »
1. SetPlayerInterior ( playerid, 0 );
Milyen object streamert használsz? 4905
SA-MP: Szerverfejlesztés / rTuning« Dátum: 2011. július 11. - 17:15:31 »
1. Scriptnek megteszi.
![]() Miért írsz minden szót nagybetûvel? |