Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 74
481
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 07. - 22:41:01 »
@BarnyBoy: ha Notepad++-al írtad a pawno fordítójának futtatásával, könnyen meglehet, hogy rossz kódolással tetted azt. Ha pawnoban, lövésem sincs.

482
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 07. - 18:39:23 »
Töltsd le a streamer plugint és konvertáld át az objektjeidet CreateDynamic objectbe, ott tudsz állítan ilyesmiket.

483
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 18:36:46 »
Azokat a sorokat vszeg valahonnan máshonnan másoltad, ahol van adminrendszer, és ahhoz tartozik a SetPlayerAdmin függvény. Az elsõhöz nem kell adminsystem, viszont az is egy hiányzó függvény.

484
Segítségkérés / ShowNameTags
« Dátum: 2014. május 07. - 18:02:21 »
Nem tudom, elméletileg meg kellene hívódnia. Ha biztosra akarsz menni, minden játékos csatlakozásakor/belépésekor rejtsd el a többi számára a nevét, és a többi játékosét is, neki. Úgy már atombiztos lesz :D
Ez a megfogalmazás.. Csak reménykedek, hogy érthetõ lesz.

485
Segítségkérés / MYSQL karakter ("Û","Õ") mentési probléma
« Dátum: 2014. május 07. - 17:58:18 »
A stringeket idézõjelbe, ne aposztrófok közé tedd.

486
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 17:51:51 »
Idézetet írta: Bloody44 date=1399476240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48141\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IF elágazás, vizsgálat nélkül?!
 
Persze. Ha kicsit lebontod a kódodat, láthatsz sok ilyet, csak oözvetetten.
 
if(IsPlayerConnected(playerid))
//vagy 1-el, vagy 0-val tér vissza. A kódban így fut le:
if(1) //csatlakozva van
//vagy
if(0) //nincs csatlakozva
//Csak azért mûködik, mert if(szám) = if(szám == 1) és if(!szám) = if(szám == 0)

 
Csak akkor lehet vele baj, ha az a változó ott nem egész szám (integer/decimal)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 07. - 17:54:30 )

.. egyébként kérdezõ, innen az elsõ kettõt, azaz az x86-os végût, és ha 64 bites oprendszered van, akkor a x64 végût. Így sekkit sem kell bemásolnod, habár Dfoglalo elég szépen belinkelte.

487
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés
« Dátum: 2014. május 07. - 16:13:51 »
OnPlayerTextnél a textet printf-eld, ugyanígy. A MAX_PLAYER_NAME 24, és a stringnél az utolsó mindig plusz egy üres karakter (lezárás asszem), és ha simán lenne ott, akkor a 24 betûs neveknél az utolsót nem írná. Amit printf-elsz, (vagy printelsz), írja a szerver ablakába és a szerver logba, így mentened felesleges.

488
RP/RPG kérések / Elsõ spawn pozicíója
« Dátum: 2014. május 07. - 12:40:03 »
Linkeld be, honnan szedted le és ránézek.

489
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés
« Dátum: 2014. május 07. - 12:22:40 »
Szia!
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new Nev[MAX_PLAYER_NAME+1];
    GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
    printf(\"%s beírta: %s.\", Nev, cmdtext);
    return 1;
}

490
Segítségkérés / Furcsa halálok
« Dátum: 2014. május 06. - 21:13:00 »
Nincs esetleg betéve az OPVD include? Az a felépítésébõl adódóan, ahogy átgondoltam, az okozhatna ilyet.

491
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 06. - 21:10:39 »
Ha szeretnéd, hogy a játékost lássák, de az objectet ne, akkor a CDO-nél a világ és az inti -1 legyen (mind). A playerid viszont az õ idje, tehát csak neki mutassa. Vigyázz! Van egy attachedplayer paraméter is, ez nem az!

492
Segítségkérés / /f e fegyvernél
« Dátum: 2014. május 06. - 20:54:10 »
Megírtam úgy, hogy bõvíteni sem kell. Az aktuális fegyvert miért is nem elég ellenõrizni? :D
Amúgy bem bonyolult (annyira), csak kicsit tömör.

493
Segítségkérés / ShowNameTags
« Dátum: 2014. május 06. - 20:52:28 »
Inkább OnPlayerStreamIn-nél ellenõrizd, hogy be van-e neki kapcsolva az aminnevek, admin-e, stb, emellett még adminoknak /nevek használatakor is frissíts így, meg ha kell vejelentkezéskor is, habár ott meg kellene hívodnia. Példa:
 
stock NevJav(playerid1, playerid2) //1 látta meg 2-t.
{
   //Itt még lehet frakció ellenõrzés, vagy valami.
   if(JatekosInfo[playerid1][Nevek] == 1) return ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid2, playerid1, true), 1;
   return ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid2, playerid1, false), 0;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
    NevEll(forplayerid, playerid);
    return 1;
}

 
Ezt berakhatod /nevek végére is, stb. Connecthez felesleges, viszont, hogy állítgathasd, engedélyezni kell globálisan, illetve egyszerûbb lesz nem letiltani.
Remélem segít(h)ettem!
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

494
Segítségkérés / /f e fegyvernél
« Dátum: 2014. május 06. - 04:30:15 »
Ha meg ilyen funkciót akar, pont, hogy stringet kell neki megadni.
 
new JF[MAX_PLAYERS];
stock GetWeaponIDFromName(fn[])
{
new fn2[32], fsz = -1;
for(new a; a < 0; a++)
{
GetWeaponName(a, fn2, sizeof(fn2));
if(!strcmp(fn, fn2)) return a;
}
return -1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) != JF[playerid] SetPlayerArmedWeapon(playerid, JF[playerid]);
return 1;
}
CMD:f(playerid, params[])
{
new muv[16], fnev[32];
if(sscanf(params, \"s[17]\", muv) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /f [e/k/r].\");
if(!strcmp(\"e\", muv)) //ha a muvelet \"e\" volt, azon belül is operálhatunk a fegyvernévvel is, ha tovább daraboltuk
{
if(sscanf(params, \"s[17]s[33]\", muv, fnev) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /f e [fegyver].\");
//itt már operálhatsz a fegyver nevével, strcmp-vel hasonlíthatod, de egyszerûbb lesz ezzel a függvénnyel:
elvf = GetWeaponIDFromName(fnev);
if(GetPlayerWeapon(playerid) == elvf) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez már nálad van!\");
//SetPlayerArmedWeapon(playerid, elvf);
JF[playerid] = elvf;
}
else if(!strcmp(\"k\", muv))
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Mit akarsz eltenni? o.O\");
//SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
JF[playerid] = 0;
}
else if(!strcmp(\"r\", muv))
{
//ide jöhetnek dolgok..
}
return 1;
}
//Most írtam, nem valószínû, hogy megy, habár..

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

495
Segítségkérés / Furcsa halálok
« Dátum: 2014. május 06. - 04:02:21 »
Azesetben teleportálás, ilyesmi után rakj be egy TogglePlayerControllable(playerid, 1);-et, vagy esetleg teleportáld utána a teleportálás (akkor már saját is egyben) pozíciójára, hogy az legyen neki a talaj, mielõtt leesik, vagy mi.
Olyan furcsa bugokat találni néha, ami gyakran abból adódik, ami a singlet széppé teszi.

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal