Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 153
481
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2014. január 10. - 21:50:55 »
Hómméd laptoptöltõ szolúsön:
Összetevõk:
1 trafó
1 kondenzátor (ki tudja, hány farados) terhelésnek
1 tápkábel huzal
\"1558446_649383105124503_941246091_n.jpg\"

482
Archívum / Bayside RPG
« Dátum: 2014. január 10. - 21:28:56 »
Én ezt nem így csinálnám. Sokkal jobb lenne, ha kidolgoznátok egy olyan \"munkarendszert\", amelyben konkrét munkát nem kell végezni, de viszont kevés pénzt kapnál a munkáért. Egy teljesen reális $1000-$5000-vel élettörténettõl függõen kezdhetnél és akkor \"dolgozhatnál\" több pénzért. Ezzel meg lenne oldva a robotolás kérdése de más részrõl viszont reálisabb lenne az egész.
Más részrõl viszont ez a rendszer nem lesz jó, egyszerûen azért, mert nem fogják az emberek eljátszani az alapvetõ szükségleteiket (itt most ne a hugyozásra gondolj): a ház után nem fizetnek rezsit, kaját/italt nem fognak venni, a jármûveket/házakat nem tartják karban és a többi. Ettõl rohadtul egyenetlen lesz a gazdaság. A legegyszerûbb lenne egy olyan rendszert kidolgozni (ha az RP-re mentek rá), hogy mindenkinek a script önmagától levonja a rezsit és adja a pénzt a \"munkája\" után (esetleg megkérdezi, hogy mit fizet be és mit nem).

483
Archívum / Mystic Gaming - RolePlay [GF]
« Dátum: 2014. január 01. - 18:38:31 »
Szerintem ez kicsit unfair azokkal szemben, akik csak fel szeretnének nézni a szerverre. Ha éppen valaki meg akarja nézni, hogy milyen a szerver, majd hírtelen kibanolják, mert külföldi IP-rõl jelentkezik be, nem hiszem, hogy kedve lesz még irogatni a fórumra.  Én a ti helyetekben kiterjeszteném a fehérlistát legalább a szomszédos országokkal.

484
Beszélgetés / Szerintetek milyen játék programozásába fogjak bele?
« Dátum: 2013. december 15. - 18:39:44 »
Azért azt ne feledjük, hogy a legtöbb stratégiai játék NEM felülnézetes, hanem izometrikus, ami ugyanolyan 3D-modellekbõl áll, mint a 3D-játékok.

485
Általános / Van még egyáltalán jó, RP-s szerver?
« Dátum: 2013. december 15. - 18:34:13 »
Én? Hát én vagyok a legkevésbbé meghatva, nem egy szerveren dolgoztam már és nem egy csõdölt be (Malibu, az elsõ Malibu, PDRP, régi Fay). Ez nem egy \"életmû\" hogy most meg legyek sértõdve. :D Vannak jobb dolgok is, amivel eltölthetem az idõt.
Amíg nincsen egy erõs rendõrség a szerveren, addig nem lesz jó RP. Ilyen egyszerû. Ha sz*r a rendõrség akkor az emberek elkezdenek bûnözni, egymást sz*rrálövik, és DM parti lesz az egészbõl. Hogy ezt elhárítsák, az adminok fogják magukat és egy csomó hülye szabályt bevezetnek az illegális élet megfékezésére és ezzel lesz a szerver ismét GF.
Persze, lehet mondani, hogy \"a rendõrség túl szigorú\" volt és hogy \"nincs esély adva az illegális életre\" de az igazság az, hogy a realizmus volt a cél, és az emberek nem tudták a realizmus azon szintjét megütni, amelyet mi kitûztünk magunk elé (eltekintve a kevés kivételtõl, akiktõl még ma is hallom [itt illegális (!!) emberekrõl van szó], hogy élvezték a játékot). A büntetések irreálisak voltak: hát ha meg**sznak akárhol akármiért, akkor se igazán fogod tudni kifizetni (elég csak a magyar árakra gondolni). Azt is mondták, hogy a csírájában elfojtottuk a bûnözést: nos, ez nem igaz, mert azok, akik nem feltûnõsködtek, nagyon jól meg is voltak 1-2 hónapig, és csak véletlenül buktak le.
Igazából a nagy probléma az volt, hogy a stimuláció helyett (értsd: \"túl sok a jail\" -> bûnözz kevéssé látványosan) inkább ment a parádé állandóan. Mindezt úgy, hogy direkt hagytuk a karakterlaphoz hasonló RP elemeket, és meghagytuk õket azoknak, akik úgy szerttek volna játszani.
Persze lehetséges, hogy akkor csak mi emeltük fel igazán a mércét (ami egyébként megeshet, mivel ugyanez a rendszer a PDRP-n teljesen jól mûködött) és a legtöbb ember erre már nem volt vevõ, akkor azonban a posztolónak meg kéne határozni, mit gondol \"jó RP szerver\"-nek. Ugyanis a Mystic egy GF szerver, ami lehet jó is, de bizonyára nem \"jó RP\", és itt egy átlagos külföldi RP szerver (LSRP) színvonaláról beszélek, nem egy jobb külföldi vagy letûnt jobb magyar szerverek szintjérõl (itt elsõsorban nem a Maliburól kell beszélni, mivel az egy GF-RP hibrid, de inkább GF volt; hanem például a PDRP-rõl).
Más részrõl meg minden egyes alkalommal, mikor egy \"jó\" RP szerver jött ki, egy, a Malibuéhoz hasonló vita baszta szét az egészet (ismételném, a Malibu NEM volt RP szerver). Mikor még globális moderátor voltam, visszaolvastam a PDRP vitát (60-70 oldalnyi poszt), mely után a létszám harmadára esett vissza. Akkor sem volt senkinek jó semmi, és mégis most meg mindenki siratja a PDRP-t, hogy milyen jó szerver volt.
Örülnék, ha a Malibuval is ez lenne, de nem várom el, mert a PDRP színvonalát meg se közelítette az ottani RP. Minden esetre Deja Vu érzésem van.

486
Általános / Van még egyáltalán jó, RP-s szerver?
« Dátum: 2013. december 15. - 18:15:50 »
Mi csináltunk RP szervert, akkor az volt a baj, hogy szigorú/RP-s volt, most meg hogy nincs, az a baj, hogy csak GF van (Mystic). Nem értem az egészet...
Minden esetre van pár jó külföldi RP szerver (Red County RP, True RP) ha szeretnél oda menni.

487
Archívum / Oldjuk meg!
« Dátum: 2013. december 14. - 07:51:31 »
Egyébként nem tudom, hogy hogy vagytok vele, de szerintem ez az \"angolul írás\" dolog valóban egy részrõl hülyeség, más részrõl meg jogos.
Engem pl. kifejezetten irritál, ha valaki írásban direkt angolul ír valamit, mert úgy azt hiszi, hogy menõbbnek tûnik. Ezt azért emelem ki, mert ha valaki egy posztot ír ki, akkor akárhogy is nézzük, van rá idõ, mód és lehetõség az angol szavakat megnézni és kijavítani/átfordítani. Ez külön akkor nagyon szép, amikor még van is benne hiba és akkor meg abszolút nem értem, miért nem lehetne ugyanúgy megfogalmazni ugyanazt egy olyan nyelven, amit talán beszélsz is.
Esetleg úgy lenne értelme ennek a szabályzatnak, hogy (a) a képek kivételt kiterjeszteni az idézetekre és a kisebb mondatokra [de nem a mondat közepébe beszúrkált angol szavakra] (b) ha több/hosszabb dolgot írsz ki angolul, akkor mellé zárójelbe foglalni kell a fordítást [amit én is csináltam régebben, fõleg netrõl beszúrt tartalom esetén].

488
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:AMD FX 8350 vagy Intel Core I7 3770k?
« Dátum: 2013. december 13. - 14:43:18 »
Semmivel sem másabb az nVidia vagy az AMD processzora. Ugyanolyan GPU, ugyanaz a sebessége, stb... A különbséget a két arcitektúra maga adja. Mindegyiknek megvannak a maga elõnyei, hátrányai, nagy címei és újításai, pl. a Mantle most az ATI-nál. A különbséget az fogja adni, hogy az adott játékot gyártó cég használja-e ezeket, vagy nem.

489
Beszélgetés / Szerintetek milyen játék programozásába fogjak bele?
« Dátum: 2013. december 12. - 13:57:49 »
Ha nincs egy design csapatod, akkor mindenképp csak 2D játékot tervezz, mert sokkal kevesebb meló van vele.

490
Archívum / Oldjuk meg!
« Dátum: 2013. december 06. - 16:44:59 »
Meg gondoljatok bele abba, hogy ez a fórum nem keres sokat a hírdetésekbõl, és ezért nem szerencsés, hogy mások a pay-per-clickes accountjokat duzzasztják vele.

491
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. december 05. - 06:39:39 »
fputs_cell: Assertion `fp!=((void *)0)\' failed. [/quote]
Rossz, rossz, rossz kód eredménye!
Ez akkor jön elõ, ha megnyitsz egy (nem létezõ) fájlt, majd a nem létezõ fájl handlerjére hivatkozva akarsz bele írni.
Nagyon (!!) fontos, hogyha megnyitsz egy fájlt, MINDIG (!!!) ellenõríztesd le, hogy megnyitotta-e. Alapvetõ praktika és komplexebb rendszereknél fontos.
Maga a kód, ha valakit érdekel, valószínûleg úgy áll az eredeti AMX-ben, hogy az \"fputs_cell\" függvény, amely a virtuális gép stackjére rárakja a változót, rendelkezett egy kikötéssel, mégpedig azzal, hogy \"fp\" (ami valószínûleg egy pointer) nem egyenlõ \"(void(*)0)\"-val, ami az üres pointer. Ez a kikötés nem teljesült, ezért futásidejû hibát dob a szerver.
 

new File:fajlhandler = fopen(\"fajl.txt\", io_write);
if(!fajlhandler) { /* nem nyitotta meg rendesen */ }

 
Gondolom elfelejtettél valami ini-t átmásolni, mikor költöztetted a szervert.
 
Warning (opcode 0x6E7):Exception 0xC0000005 at 0x7F0BF7[/quote]
Ez pedig (a) sok feltelepített mod (b) inkompatibilis kocsimódok kocsikon (tugra hidraulika, stb...).

492
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2013. december 04. - 07:05:20 »
Igen. :D De lehet is hallani, ahogyan lenyomódik a kazettás egység, meg megnyomódik a play gomb.
Egyébként tök menõ volt, mikor unokatestvéremmel másoltuk át a C64 játékokat a TDK-s kazettára. Egy 90 perces kazettára ráfért pár játék. Ha meg betöltött, akkor kiszedtük, beraktuk a kazettás magnóba, és megnéztük, hogy hány perckor kezdõdött a játék, és akkor legközelebb csak oda kellett tekerni. Jól lecsökkentette a töltési idõket.

493
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2013. december 01. - 13:51:31 »
> link=topic=19.msg475972#msg475972 date=1385890450]
Ide raktam képeket és van egy videó is
http://szupermozifilmek.blogspot.hu/2013/12/paul-walker-autobalesetben-elhunyt.html
Nem akartam elhinni, de már a rádióban is bemondták :(  :Cry2:
 
[/quote]
Az LASD jelentés szerint gyorshajtás, mégpedig egy 2005-ös Porsche Carrera GT-ben. Gondolom aki mellett ült, nem gondolta végig, hogy ez nem egy Toyota Prius.

494
Archívum / Oldjuk meg!
« Dátum: 2013. december 01. - 08:46:00 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1385850152\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"44983\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ebben az egészben az volt számomra idegesítõ látvány, hogy a moderátorok megnézték a témát, mégsem csináltak azonnal semmit, csak kesõbb. Nyilván van rá magyarázat, én nem látok be a színfalak mögé. Szóval miután látom, hogy megnézik, de nem tesznek semmit, ismét jelentek. Ezúton is szeretnék elnézést kérni a sok felesleges jelentésért, csak ott, abban a helyzetben egyszerûen fel voltam ajzva - alias a pillanat hevében tettem. A munkátok pedig viszonylag gyors, csak ez a dolog nem hagy nyugodni, amit az elõbb is leírtam. Ettõl függetlenül a sok sértegetõ vitát vissza kéne szorítani valahogy.
 
Nem tudom te itt voltál-e akkor, amikor volt az a bizonyos flamewar a Malibu RP témájában, de ha igen, akkor tudod, hogy miért szükséges a moderációs szintet a lehetõ legkisebb mértéken tartani: sokszor a moderáció maga nagyobb flamewart indít el, mind az eredeti kijelentés
\"mi a f***ért törölted a HSZ-emet?\", \"látod, másét bezzeg nem moderálod ki\", \"nem igaz, ez nem is így volt, bejelentelek\", és a többi.
Persze lehet, hogy azóta változott ez a helyzet, mióta én nem moderálok, de szerintem nem nagyon.

495
Archívum / Oldjuk meg!
« Dátum: 2013. november 30. - 22:21:44 »

csak ezzel kapcsolatban próbáltam utalni arra, hogy egyes moderátorok többet hisznek magukról, mint amik valójában, és ezt kiis használják.
 
[/quote]
Olvasd el a spoilerben lévõ megjegyzésemet, és akkor meglátod, hogy mirõl van szó.

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal