Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ezredes.$

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 61
481
Erre gondoltál remélem, mert egy kicsit nem értettem..
 
new bolt;
bolt = CreatePickup(PickupID, 1,-2161.7561,-2385.6504,30.6250, 0);
  if(pickupid == bolt)
    {
    SetPlayerInterior(playerid, InteriorID);
SetPlayerPos(playerid, -2161.7561,-2385.6504,30.6250);
}

 
Pickup ID Képekkel: http://weedarr.wikidot.com/pickups
Interior ID: http://weedarr.wikidot.com/interior
Remélem ez kell, és hogy segíthettem!
(Koordinátáiddal helyettesítve, amit megadtál!)

482
Segítségkérés / Textdraw Ki/Be..
« Dátum: 2012. december 31. - 10:43:18 »
Megoldva!

483
Igen lehet, pickup..
Létrehozod, megadod neki a koordinátákat, és akkor oda teszel le egy pickupot ami mutatja ,hogy hova kell bemenni!
Skypeon elmagyarázom, gyere fel. :)

484
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / DELETE!
« Dátum: 2012. december 31. - 10:36:41 »
DELETE!

485
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:MTA hiba :S
« Dátum: 2012. december 30. - 21:57:28 »
Rossz helyre!

486
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2012. december 30. - 21:55:48 »
Jó lett!

487
Kérdések, Segítség / gangster e-mail aktiváló link nem jött meg!
« Dátum: 2012. december 30. - 20:13:17 »
Hnap már meglesz!:D

488
Segítségkérés / FacingAngle
« Dátum: 2012. december 30. - 14:58:30 »
Idézetet írta: ZyZu date=1356875196\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


SetPlayerFacingAngle(playerid,  0, 90, 180, 360.0);
 
Hülyeség mivel mikor beállítod meg kell nézni mennyit kell rajta forgatni és 1 számjegybõl kell áljon elõ.
Példáúl itt van ez a rajzz, ez megállapítja mennyire kell a játékos SetPlayerFactionAngelét mozgassad.. meg van adva minden.. szerintem ebbõl észrevehetõ:
 

        észak (0)
           |
(90) nyugat-   -kelet (270)
           |
        dél (180)

 

SetPlayerFacingAngle( playerid, Ide a forgatás szögét.. péládúl: 0 ami észak felé nézz.. );

 

[/quote]
Én csak leírtam ,hogy oda kell a 0, 90, 180.. Tudom ,hogy oda csak egy kell..
Am meg.:
Hülyeség? :facepalm: Leírtad ugyanazt csak tettél bele 1 sz*r rajzot..
Utána meg leírtad amit én..
E.: Te írod ,hogy \"Hülyeség\"?
Válaszolsz vmikor olyanokat..  :facepalm: :laugh:
Bocs az OFF-ért!

489
Segítségkérés / FacingAngle
« Dátum: 2012. december 30. - 13:55:41 »
SetPlayerFacingAngle(playerid,  0, 90, 180, 360.0);

490
SA-MP: Szerverfejlesztés / Több Parancs..
« Dátum: 2012. december 30. - 12:41:16 »
Köszi.  :D

491
SA-MP: Szerverfejlesztés / Több Parancs..
« Dátum: 2012. december 30. - 12:23:09 »
Hi all.  :D
Készítettem egy mindenes filterscriptet, kezdõknek.
Több parancs található benne, ami jól jöhet egy alap szerverbe!
Használjátok nyugodtan, de a nevemet ha lehet hagyjátok bent, plz. Köszi. :D
Letöltés PWN:  http://data.hu/get/6008818/mindenes.pwn
Letöltés AMX:  http://data.hu/get/6008819/mindenes.amx
Azért nem soldifilesre tettem fel, mert nem jön be. : / Nekem nem  jó..
Pastebin: http://pastebin.com/yc36Ppak
 
/*
_ _ _ _    _ _ _ _ _    _ _
|_ _ _ _|  |  _ _ _ _|  |   \\
| \\        | |_ _ _ _   |    \\
|  \\       |  _ _ _ _|  |     \\
|   \\      | |_ _ _ _   |     /
|    \\     |_ _ _ _ _|  |_ _ /  */
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#include <zcmd>//zcmd-t használok, szerintem az a legjobb.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#define COLOR_RED 0xFF0000AA//Amit használtunk színt definiálni kell.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#if defined FILTERSCRIPT
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Készítõ: RED Vagyis Ezredes. \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:p(playerid, params [])//Melyik parancsal adja oda, \"p\", Kinek adja oda, vagyis a player.
{//Nyítás
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);//Odaadja neki az ejtõernyõt!
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Kaptál egy Ejtõernyõt!\");//Kiírja ,hogy adta.
return 1;//Visszatérés
}//Lezárás
//A többinél is így van!
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:health(playerid, paramds [])
{
SetPlayerhealth(playerid, 100);
SendCleintMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Életed Feltöltve!\");
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:armour(playerid, params [])
{
SetPlayerArmour(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Páncélod Feltöltve!\");
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:hearmall(playerid, params [])
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Életed, Páncélod Feltöltve!\");
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:nappal(playerid, params [])
{
   SetPlayerTime(playerid,13,0);
   SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Idõ Átállítva: 13:00-ra!\");
   return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:este(playerid, params [])
{
   SetPlayerTime(playerid,0,0);
   SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Idõ Áttállítva: 00:00-ra!\");
   return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:ejetpack(playerid, params [])
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Kaptál egy Jetpackot!\");
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:szepido(playerid, params [])
{
SetPlayerWaether(playerid, 1 );
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Idõjárásod átállítva!\");
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:m4(playerid, params [])
{
    GetPlayerWeapons(playerid, 31, 50);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Kaptál egy M4-et 50 Tölténnylel 50Tölténnyel!!\");
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:sawnoff(playerid, params [])
{
GetPlayerWeapons(playerid, 26, 50);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Kaptál egy Sawnoff Shotgun-t! 50Tölténnyel!\");
return 1;
}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:tec9(playerid, params [])
{
GetPlayerWeapons(playerid, 32, 50);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Kaptál egy Tec9-et! 50Tölténnyel!\");
return 1;
}
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:kamera(playerid, params [])
{
GetPlayerWeapons(playerid, 43, 1);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Kaptál egy Kamerát!\");
return 1;
}
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
CMD:shotgun(playerid params [])
{
   GetPlayerWeapons(playerid, 25, 50);
   SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Kaptál egy Shotgun-t! 50Tölténnyel!
   return 1;
}
CMD:anims(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"/handsup, /dance[1-4], /rap, /rap2, /rap3, /wankoff\");
SendClientmessgae(playerid, 0xFFFF00AA,\"/wank, /greet, /injured, /injured2, /kiss2, /kiss3\");
return 1;
}
    CMD:handsup(playerid, params[])
            {
                            SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP);
                        return 1;
            }
    CMD:dance(playerid, params[])
            {
                SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
                return 1;
            }
    CMD:dance2(playerid, params[])
        {
                SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2);
                return 1;
            }
    CMD:dance3(playerid, params[])
        {
                SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3);
                return 1;
            }
    CMD:dance4(playerid, params[])
        {
                SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4);
                return 1;
            }
    CMD:rap(playerid, params[])
            {
                ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_A_Loop\",4.0,1,1,1,1,0);
                return 1;
        }
    CMD:rap2(playerid, params[])
            {
                ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_B_Loop\",4.0,1,1,1,1,0);
                return 1;
        }
    CMD:rap3(playerid, params[])
            {
                ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_C_Loop\",4.0,1,1,1,1,0);
                return 1;
        }
    CMD:wankoff(playerid, params[])
        {
                ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\",\"wank_in\",4.0,1,1,1,1,0);
                return 1;
            }
    CMD:wank(playerid, params[])
        {
                ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\",\"wank_loop\",4.0,1,1,1,1,0);
                return 1;
       }
    CMD:greet(playerid, params[])
            {
            ApplyAnimation(playerid,\"WUZI\",\"Wuzi_Greet_Wuzi\",4.0,0,0,0,0,0);
            return 1;
        }
    CMD:injured2(playerid, params[])
            {
            ApplyAnimation(playerid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
            return 1;
        }
    CMD:injured(playerid, params[]) {
            ApplyAnimation(playerid,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
            return 1;
        }
CMD:kiss2(playerid, params[])
{
        ApplyAnimation(playerid,\"BD_FIRE\",\"Grlfrd_Kiss_03\",4.0,0,0,0,0,0);
        return 1;
    }
CMD:kiss3(playerid, params[])
{
        ApplyAnimation(playerid,\"KISSING\",\"Grlfrd_Kiss_01\",4.0,0,0,0,0,0);
        return 1;
    }
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Készítõ: RED vagyis Ezredes.\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif

 
Fejlesztés várható, az anims-ot is frissítettem kicsit, ötletek várok!

492
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. december 30. - 09:20:41 »
Hibátlan, elküldöm skypeon, jó lett!

493
Általános / Szerver Teszterek
« Dátum: 2012. december 30. - 08:52:07 »
Megvan. :D

494
Általános / Weboldal szerkesztõt keresek!
« Dátum: 2012. december 29. - 20:01:04 »
\"bestpartydrift_www.kepfeltoltes.hu_.png\"


Sziasztok.


Weboldal szerkesztõt keresek:


Elvárások:


-Értse a dolgát..


-Helyesírás, modor, is számít..


-Skype név..(mikrofon nem muszáj!)


Jutalom:


-VIP


-Ház


-Pénz


-Score


-Ha jól végzi a dolgát adminról is beszélhetünk!


Nem kell nagy cuccokat csinálni a weboldalra, de nekem nincs rá idõm..


Skype nevem: ted2217, vegyen fel, akit érdekel!

495
Segítségkérés / Unknown gamemode
« Dátum: 2012. december 29. - 18:01:52 »
A server_log jól jönne..

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 61
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal