Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Sramm
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 40
481
« Dátum: 2012. június 16. - 23:33:20 »
Magyar (i): 4 Magyar (ny): 3 Hittan: 4 (Igen, ilyen is van :thumbsdown:) Biosz: 4 Töri: 4 Infó: 5 Fizika: 4 Német: 3 Latin: 3 Matek: 3 Tesi: 4 Ének: 5
482
« Dátum: 2012. június 16. - 22:17:45 »
Nekem csak egy sztorim van: Igaz eléggé régi de azóta sem értem  Na szóval haverokkal lementünk a parkba szép nyári napon. A parkkal szemben volt egy ilyen tök régi vályogház. Már évek óta nem lakott benne senki tiszta romos volt. Tehát kitaláltuk, hogy megsárpálcázzuk az épületet. A cél az volt, hogy belõni az ablakán (Üveg már nem volt rajta). Elkezdtünk tüzelni a 2. lövés után beborult az ég és elkezdett esni az esõ. Mi meglepõdtünk és abbahagytuk a tüzelést. Amint abbahagytuk újra visszajött a napsütés (WTF?). És ezután láttunk egy ilyen sötétebb valami elhúzódni a házban. Máig nem értem, hogy dafuq történt.
Bazzeg most kint ülök, már futok is befele xD Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. június 16. - 23:22:55 )
Egyébként nekem is volt esetem. Volt egy ház fent az erdõben. Ilyen nagyon fura dzsines kapuja volt, különféle Dzsin fejekkel  Haverokkal mindig feljártunk oda, ott bandáztunk, elhagyatott romos ház volt. Délután suli után megyünk fel, próbálunk mászni át a kerítéésen és az egyik haverom felkiált h nézzük az ablakot. Mindenki odanézett semmit nem láttunk. Utána egy darabig néztük az ablakot, és lehetett látni, ahogy egy kéz elhúzza függönyt. Fúú tisztára izgalomba jöttünk, elkértük a nagypapám légpuskáját, és bemásztunk a hátsó keríténél, majd bementünk a házba a hátsó ajtónál. Elkedzetünk körbenézni, minden szobát, és az a szoba, ahol a függönyt elhúzták zárva volt. Ott megállt a szívem. Úgy be voltunk tojva... Úgyhogy haverom légpuskával a kezében betörte az ajtót, és mit látunK? Egy csöves van a házban :thumbsdown: Fúú ***dmeg mekkora kõ esett le a szívemrõl  A másik: A mostani házunkban különféle érdekes dolgok vannak. Ültettünk virágokat, úgy leástunk fél métert és sóder volt a föld alatt. Illetve a konyhában a csempéknél volt egy lyuk, és senki nem tudja, hogy került oda. Úgyhogy bebetonoztuk. Azóta a beton megrepedt. A WC-ben vérre emlékeztetõ cseppek vannak a csempén, amit egyszerûen sehogy sem lehet lemosni. A harmadik: Van egy elhagyatott ház, oda mentünk Graffitizni. Van 3 emelete. Azaz 4  A 3. emeleten van egy romos lépcsõ ami felvisz a padlásra. Ott full sötét volt. A lépcsõ elõtti graffitiken meg  smylek voltak különféle graffitikkel vagy 200. Elhatároztuk, hogy majd felnézünk. Elõtte lementünk egy konyha szerûségbe graffitizni, fényképezni, és azelõtt a lépcsõházban az egyik sarokba is raktunk pár mintát  Mind1, amikor mentünk vissza a lépcsõn, egy friss kenyérdarab volt a graffiti alatt, ez már a dzsines ház után volt, gondoltuk megint valami csöves. Elkezdtük átkutatni a házat, sehol senki nem volt. Akkor amikor újra nekiindultunk a lépcsõnek, halljuk h fent a padlás felõl rohadt nagy reccsenés és puffanás. Megyünk fel, és leszakadt a lépcsõ. Azóta sem tudom mi volt ott :O (Jah, látszott, hogy szándékosan törték le)
483
« Dátum: 2012. június 16. - 21:57:42 »
Sziasztok! Mivel az smf-portálnál vannak különféle követelések, ezért gondoltam megnyitom az smf csomag magyarítás portált. Innen letölthetsz különféle csomagokat, illetve tippeket, leírásokat is olvashatsz. Még kialakulóban van ugyan, de már most elég stílusos. Itt kérhetsz akármilyen magyarítást, emulálást, karakterkódolást. Csak annyit kell tenned, hogy regisztrálsz :thumbsup: Aki szeretne valamilyen szinten segédkezni a portál sikerességében, annak várom jelentkezését. Betölthetõ posztok : Tesztelõ (2) , Szerkesztõ(1), Fórum szerkesztõ/moderátor(2) Link: smfhungarianpack.netai.net(Ha beindul lesz saját domain.) Frissítések 1.0 - Fórum nyitás
484
« Dátum: 2012. június 16. - 18:17:18 »
én nem akarok vádaskodni mer :no: bíztos h másolta de az szemet szúrt (lehet h véletlen bár :no: tudom) h pont te is a 217-es skin id-t választottad
if(SkinID == 217) lehet h nagyon nagy véletlen egybeesés :noexpression: :hmmm:
Biztos, hogy másolta, ez kijelentés. Nézd már meg a kettõt. Átírta a nevét és kész :O
485
« Dátum: 2012. június 16. - 18:14:24 »
486
« Dátum: 2012. június 16. - 18:11:45 »
487
« Dátum: 2012. június 16. - 18:10:38 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> stock MSG(p,c,s[]) return SendClientMessage(p,c,s); #define d1 101 #define d2 102 // a két dialogid #define d3 103 // kiírja a másiknak hogy kapott pént #define d4 104 // sikeres tranzakció CMD:penzkuldes(playerid,params[]) { ShowPlayerDialog(playerid,d1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{ff0000}>{00ff00}Pénzküldõ{ff0000}<\",\"{ff0000}Írd be annak a játékosnak az IDjét, akinek pénzt akarsz küldeni!\",\"Tovább\",\"Mégse\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { if(!response) return 0; new kinek, mennyit; if(dialogid == d1) { if(IsPlayerConnected(strval(inputtext))) { kinek = strlen(inputtext); new kinekname[24], msg[128],dialogstr[128]; GetPlayerName(strval(inputtext),kinekname,24); format(msg,128,\"Tehát %s [%d]-nek küldöd a pénzt!\",kinekname,inputtext); MSG(playerid,0x00ff00ff,msg); format(dialogstr,128,\"{ff0000}Most pedig azt írd be, hogy mennyit szeretnél küldeni %s nevû felhasználónknak...\",kinekname); ShowPlayerDialog(playerid,d2,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{ff0000}>{00ff00}Pénzküldõ{ff0000}<\",dialogstr,\"Küldés!\",\"Mégse\"); } else MSG(playerid,-1,\"HIBA: Nem létezik ilyen ID-jû játékos\"), ShowPlayerDialog(playerid,d1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{ff0000}>{00ff00}Pénzküldõ{ff0000}<\",\"{ff0000}Írd be annak a játékosnak az IDjét, akinek pénzt akarsz küldeni!\",\"Tovább\",\"Mégse\"); } else if(dialogid == d2) { mennyit = strval(inputtext); if(mennyit < 0 && !IsPlayerAdmin(playerid)) return MSG(playerid,0xff0000ff,\"Nem vagy admin!\"); if(mennyit > GetPlayerMoney(playerid)) return MSG(playerid,0xff0000ff,\"Nincs ennyi pénzed!!\"); GivePlayerMoney(playerid,-mennyit); GivePlayerMoney(kinek,mennyit); new name[24], dialogstr[128]; GetPlayerName(playerid,name,128); format(dialogstr,128,\"Kaptál %d$-t %s-tõl!\",mennyit,name); ShowPlayerDialog(kinek,d3,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ff0000}>{00ff00}Pénzküldõ{ff0000}<\",dialogstr,\"Kilép\",\"\"); ShowPlayerDialog(playerid,d4,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ff0000}>{00ff00}Pénzküldõ{ff0000}<\",\"{00ff00}Sikeres tranzakció!\",\"ok\",\"\"); } return 1; } Konvertálni néha kéne...
488
« Dátum: 2012. június 16. - 18:06:19 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define MAX_REPORTS 30 #define REPS \"Alap\" new repstring[MAX_REPORTS][128]; public OnFilterScriptInit() { for(new r; r<MAX_REPORTS; r++) { repstring[r] = \"Alap\"; } return 1; } CMD:report(playerid,params[]) { new szoveg[128],kovrep = KovRep(); if(sscanf(params,\"s[128]\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /report [szöveg]\"); format(repstring[kovrep],128,\"%s reportja: %s\",GetName(playerid),szoveg); SendAdminMessage(repstring[kovrep]); SendClientMessage(playerid,-1,\"Jelentés elküldve.\"); return 1; } CMD:valasz(playerid,params[]) { new szoveg[128],kovrep,m[128]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1; if(sscanf(params,\"is[128]\",kovrep,szoveg)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /valasz [reportid] [szöveg]\"); if(Compare(repstring[kovrep],\"Alap\")) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen report. Reportid-k: /reports\"); SendClientMessageToAll(-1,repstring[kovrep]); format(m,128,\"[Admin] %s válasza: %s\",GetName(playerid),szoveg); SendClientMessageToAll(-1,m); repstring[kovrep] = \"Alap\"; SendClientMessage(playerid,-1,\"Válasz elküldve.\"); return 1; } CMD:reportorol(playerid,params[]) { new repid; if(sscanf(params,\"i\",repid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /reportorol [reportid]\"); for(new r; r<MAX_REPORTS; r++) { if(Compare(repstring[r],\"Alap\")) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen report! (/reports)\"); repstring[repid] = \"Alap\"; SendClientMessage(playerid,-1,\"Report törölve!\"); } return 1; } CMD:reports(playerid,params[]) { new s[128]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1; for(new r; r<MAX_REPORTS; r++) { if(!Compare(repstring[r],\"Alap\")) { format(s,128,\"| REPORTID: %d |\",r); SendClientMessage(playerid,-1,s); SendClientMessage(playerid,-1,repstring[r]); } } return 1; } stock Compare(comp[], with[]) // By: Florian { new LenghtComp = strlen(comp); new LenghtWith = strlen(with); new Character; if( LenghtComp != LenghtWith ) return false; for( new i = 0; i < LenghtComp; i++ ) { if( comp == with ) { Character++; } } if( LenghtComp == Character ) return true; return false; } stock GetName(playerid) { new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,n,sizeof(n)); return 1; } stock SendAdminMessage(msg[]) { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerAdmin(i)) { SendClientMessage(i,-1,msg); } } return 1; } stock KovRep() { for(new r; r<= MAX_REPORTS; r++) if(Compare(repstring[r],\"Alap\")) return r; return 1; }
Nem biztos, hogy mûködik, teszteld le. (Ez FS) Ebbe lehet válaszolni
489
« Dátum: 2012. június 16. - 17:05:21 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define diaid 878643 stock DGMoney(playerid,id,money) { new msg[128]; format(msg,128,\"%s küldött neked %d pénzt.\",id,money); ShowPlayerDialog(playerid,diaid,DIALOG_STYLE_MSGBOX,msg,\"Ok\",\"\"); format(msg,128,\"Küldtél pénzt %s-nek\",playerid); ShowPlayerDialog(id,diaid,DIALOG_STYLE_MSGBOX,msg,\"Ok\",\"\"); GivePlayerMoney(playerid,money); GivePlayerMoney(id,-money); return 1; } CMD:givemoney(playerid,params[]) { new id,penz; if(sscanf(params,\"ui\",id,penz)) return 1; DGMoney(id,playerid,penz); return 1; }
ami /givecash paranccsal megjelenít egy dialog-ot, ahova annak az ID-jét kell beírni, akinek adni akarjuk a pénzt, aztán behoz még 1-et, ahova az összeget kell beírni, amennyit adni akarunk[/quote] [/quote] Tényleg, sorry
490
« Dátum: 2012. június 16. - 16:59:47 »
491
« Dátum: 2012. június 16. - 16:55:41 »
new skinid[MAX_PLAYERS]; //MÓD ELEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stock sSetPlayerSkin(playerid,skinid) { SetPlayerSkin(playerid,skinid); skinid[playerid] = skinid; return 1; } #define SetPlayerSkin sSetPlayerSkin //----------------------------------------- public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerSkin(playerid,skinid[playerid]); return 1; } CMD:skin(playerid,params[]) { new skinid; if(sscanf(params,\"d\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat : /skin [skinid]\"); if(skinid < 0 || skinid > 299) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Csak 1-tõl és 299 közt vannak a skinek!\"); SetPlayerSkin(playerid,skinid); return 1; } A halálnál válthatjátok a skint úgy is eltûnik xD Itt ez amikor használod a SetPlayerSkin-t, akkor menti egybõl, és spawnnál mindig azt hozza be
492
« Dátum: 2012. június 16. - 16:52:08 »
Törölve.
493
« Dátum: 2012. június 16. - 16:41:30 »
Idézek, csak neked a Szabályzatból:
NE publikálj nem mûködõ scriptet [WRONG] tagek-kel SEM! Illetve vonatkozik azokra a scriptekre, gyûjteményekre, gamemodokra, amely nem lett tesztelve! [/quote] Ha hazaérek fogom tesztelni.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. június 17. - 13:33:23 )
Javított 1.2-es verzió hozzáadva.
494
« Dátum: 2012. június 16. - 12:46:19 »
Sajnos nem tudom tesztelni, ha valaki talál benne még hibát szóljon, javítom.
a 36-41. sorig levan hagyva a \" ; \" (pontos vesszõ) jel a dini.dtest -ben  [/quote]
495
« Dátum: 2012. június 15. - 21:52:56 »
stock NextBan() { new b[128]; for(new bc; bc<=MAX_BANN; bc++) { format(b,128,\"\\BannTime\\%d.ini\",bc); if(!dini_Exists(b)) return bc; return 1; } stock GetName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); return name; } public Bantimers() { new b[128]; for(new bc; bc<=MAX_BANN; bc++) { format(b,128,\"\\BannTime\\%d.ini\",bc); if(dini_Exists(b)) { BannTime[bc] -= 1; dini_IntSet(b,\"time\",BannTime[bc]); if(dini_Int(b,\"time\") == 0) return UnBan(b); } } return 1; } stock UnBan(file[]) { new ub[128]; if(dini_Exists(file)) { format(ub,128,\"unbanip %s\",dini_Get(file,\"IP\")); SendRCONCommand(ub); dini_Remove(file); } return 1; }
Tesztelted is?
Nem. Kösz , hogy szóltál, javítva. Sajnos nem tudom tesztelni, ha valaki talál benne még hibát szóljon, javítom.
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 40
|