Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 481
Média / This is 2011`S CC (Drifting Is My Life)« Dátum: 2011. szeptember 14. - 20:21:30 »
PinKyD igaz szép drift de ez is már túl egyszerû..
Kövi vididbe várjuk szeretettel a NEHEZEBB spotokat \ 482
Kihívások / Fuesko vs. Mcdcadam« Dátum: 2011. szeptember 12. - 19:33:15 »
én tudtam hogy elfogom baszni
amúgy nem sok idõm volt megcsinálni most délután összedobtam szal..mind1 485
Szkript kérések / Vehicle Spawner« Dátum: 2011. szeptember 10. - 09:53:22 »
Csõ all!
Szeretnék kérni egy olyan szkriptet amivel úgy lehet spawnolni kocsikat hogy nem kell beírni hogy /v /car /veh. Hanem úgy hogy PLD.:/elegy Tehát /autónév. Elõre is köszönöm BlueRayD a.k.a. mcdcadam 486
Segítségkérés / Pawno Hiba :S :(« Dátum: 2011. szeptember 09. - 21:02:25 »
[pawn]C:\\Users\\Admin\\Desktop\\Drift szeró\\filterscripts\\nyelv.pwn(224) : error 021: symbol already defined: \"SendClientMessage\"
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\Drift szeró\\filterscripts\\nyelv.pwn(224 -- 317) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Admin\\Desktop\\Drift szeró\\filterscripts\\nyelv.pwn(332) : error 021: symbol already defined: \"SendClientMessageToAll\" C:\\Users\\Admin\\Desktop\\Drift szeró\\filterscripts\\nyelv.pwn(332 -- 419) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. [/pawn] 487
Segítségkérés / Pawno Hiba :S :(« Dátum: 2011. szeptember 09. - 20:53:08 »
itt az egész
[pawn]/============================================================================== // Név: NYELVKEZELÕ // Verzió: 0.2 // Frissítve: 2010/MÁRCUIS/* // Készítõ: Gamestar //============================================================================== #tryinclude \"a_samp\" #define TELEPORT_VERSION \"0.9\" //============================================================================== // Többszöri beágyazás elleni védelem //============================================================================== #if defined _language_included #endinput #endif #define _language_included //============================================================================== // Konfiguráció //============================================================================== // Ha engedélyezni szeretnéd a párbeszédpanel módot, hagyd definiálva #define LANGUAGE_DIALOG // Csak akkor van rá szükség, ha párbeszédpanel mód engedélyezve van, // az azonosítószámát pedig írd át, ha már használva van valahol #define LANGUAGE_DIALOG_ID 3232 //============================================================================== // Prototípusok létrehozása //============================================================================== forward OnPlayerChangeLanguage(playerid, newlanguageid); forward OnServerChangeLanguage(newlanguageid); //============================================================================== // Direktívák //============================================================================== #define MAX_LANGUAGES (4) #define MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN (32) #define MAX_LANGUAGE_STRINGS (300) #define MAX_LANGUAGE_STRING_LEN (128) #define NO_LANGUAGE (0xFFFF) //============================================================================== // Változók, tárolók létrehozása //============================================================================== enum (<<= 1) { LANGUAGE_FLAG_NONE, LANGUAGE_FLAG_ACTIVE = 1, LANGUAGE_FLAG_CHATMODE1, LANGUAGE_FLAG_CHATMODE2 }; static GL_g_LanguageServerFlag, GL_g_LanguageFlag[ MAX_LANGUAGES ], GL_g_LanguageShort[ MAX_LANGUAGES ][ MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ], GL_g_LanguageStringIdent[ MAX_LANGUAGES ][ MAX_LANGUAGE_STRINGS ][ MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ], GL_g_LanguageString[ MAX_LANGUAGES ][ MAX_LANGUAGE_STRINGS ][ MAX_LANGUAGE_STRING_LEN ], GL_g_LanguageStringCount[ MAX_LANGUAGES ], GL_g_ServerLanguage, GL_g_PlayerLanguage[ MAX_PLAYERS ]; /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_IsActive Paraméterek: languageid - a nyelv azonosítószáma Visszatérés: GL_g_LanguageFlag[ languageid ] & LANGUAGE_FLAG_ACTIVE; ( az azonosító aktivitása ) Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_IsActive( languageid ) { // Visszatérünk az értékkel return GL_g_LanguageFlag[ languageid ] & LANGUAGE_FLAG_ACTIVE; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_SetActive (helyi) Paraméterek: languageid - a nyelv azonosítószáma set - logikai érték Visszatérés: true Megjegyzés: Ez csak a függvénykönyvtáron belül használható, mert kavarodáshoz vezethet -*----------------------------------------------------------------------------*/ static stock Language_SetActive( languageid, set ) { // Ha igaz érték if( set ) // Aktívra állítjuk GL_g_LanguageFlag[ languageid ] |= LANGUAGE_FLAG_ACTIVE; // Másképpen pedig inaktívra állítjuk else GL_g_LanguageFlag[ languageid ] &= ~LANGUAGE_FLAG_ACTIVE; // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_LoadFormFile Paraméterek: languageid - a nyelv azonosítószáma file - a fájl elérése Visszatérés: true - ha sikeres NO_LANGUAGE - ha sikertelen Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_LoadFormFile( languageid, file[ ] ) { // Ha a nyelv nem aktív if( !Language_IsActive( languageid ) ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Megnézzük létezik-e a fájl if( fexist( file ) ) { // Segédváltozók, megnyitjuk a fájlt, olvasási szándékkal new File:myfile = fopen( file, filemode:io_read ), myline[256]; // Addig olvassuk a fájlt, amíg lehet while( fread( myfile, myline, sizeof( myline ) ) ) { // Ha van beolvasott szöveg if( myline[ 0 ] ) { // Ha csak bejegyzés, akkor kihagyjuk if( myline[ 0 ] == \'#\') continue; // Különválasztjuk a 2 \"szöveget\" new delim = strfind( myline, \"=\" ); // Ha van elválasztó if( delim != -1 ) { // Segédtároló létrehozása new string_ident[ MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ]; // Eltárolás for( new j = 0; j < delim; j++ ) string_ident[ j ] = myline[ j ]; // Hozzáadunk egy rövidítést és egy hozzá tartozó szöveget Language_AddString( languageid, string_ident, myline[ delim + 1 ] ); } } } } return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_AddString Paraméterek: languageid - a nyelv azonosítószáma ident - a szöveg rövidítése string - a szöveg Visszatérés: true - ha sikeres NO_LANGUAGE - ha sikertelen Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_AddString( languageid, ident[ ], string[ ] ) { // Ha a nyelv nem aktív if( !Language_IsActive( languageid ) ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Ha már nem fér el több szöveg if( GL_g_LanguageStringCount[ languageid ] == MAX_LANGUAGE_STRINGS ) { // Jelezzük printf(\"#%i nyelvhez már nem fér el a \'%s\' szöveg!\", languageid, ident ); // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Létrehozunk egy változót a könnyebb kezelhetõség érdekében new entry = GL_g_LanguageStringCount[ languageid ]; // Tároljuk a rövidítést strmid( GL_g_LanguageStringIdent[ languageid ][ entry ], ident, 0, MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN, MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ); // Tároljuk a szöveget strmid( GL_g_LanguageString[ languageid ][ entry ], string, 0, MAX_LANGUAGE_STRING_LEN, MAX_LANGUAGE_STRING_LEN ); // Növeljük a betöltött szövegek számát GL_g_LanguageStringCount[ languageid ]++; // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_SendMessage Paraméterek: playerid - játékos azonosítószáma color - szín ident - szöveg rövidítése {Float,_}:... - értékek Visszatérés: INVALID_PLAYER_ID - ha sikertelen true Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_SendMessage( playerid, color, ident[ ],{Float,_}:...) { // Ha a játékos nincs csatlakozva if( !IsPlayerConnected( playerid ) ) { // Sikertlen visszatérés return INVALID_PLAYER_ID; } // Tároló létrehozása new myString[ 128 ] = \'\\0\'; // Szöveg lekérdezése Language_GetString( Language_GetPlayerLanguageID( playerid ), ident, myString, sizeof( myString ) ); // Formációnak a forrása: http://pastebin.com/f75c37149 new len = strlen(myString),d=0,posArg = 3,dest[512]; for( new i = 0; i < len; i++) { if(myString == \'%\') { switch (myString[i+1]) { case \'s\': { new pos, arg, tmppos, str[ 128 ]; while(getarg(posArg,pos)!=\'\\0\') { arg=getarg(posArg,pos++); str[tmppos]=arg; tmppos++; } strins(dest,str,d,strlen(str)); d+=strlen(str); posArg++; i++; } case \'i\', \'d\': { new str[128]; format(str,sizeof(str),\"%d\",getarg(posArg)); strins(dest,str,d,strlen(str)); d+=strlen(str); posArg++; i++; } case \'f\': { new str[128]; format(str,sizeof(str),\"%f\",getarg(posArg)); strins(dest,str,d,strlen(str)); d+=strlen(str); posArg++; i++; } case \'.\': { new len2 = myString[i+2]; if(len2 == 0) { dest[d] = myString; d++; } else { new str[32],formatting[5]; formatting[0] = \'%\'; formatting[1] = \'.\'; formatting[2] = len2; formatting[3] = \'f\'; format(str,sizeof(str),formatting,getarg(posArg)); strins(dest,str,d,len2); d+=len; posArg++; i+= 2; } } default: { dest[d] = myString; d++; } } } else { dest[d] = myString; d++; } } SendClientMessage(playerid,color,dest); // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_SendMessage Paraméterek: color - szín ident - szöveg rövidítése {Float,_}:... - értékek Visszatérés: true Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_SendMessageToAll( color, ident[ ],{Float,_}:...) { // Tároló létrehozása new myString[ 128 ] = \'\\0\'; // Szöveg lekérdezése Language_GetString( Language_GetDefaultLanguage( ), ident, myString, sizeof( myString ) ); // Formációnak a forrása: http://pastebin.com/f75c37149 new len = strlen(myString),d=0,posArg = 2,dest[512]; for(new i=0;i<len;i++) { if(myString == \'%\') { switch (myString[i+1]) { case \'s\': { new pos,arg,tmppos; new str[128]; while(getarg(posArg,pos)!=\'\\0\') { arg=getarg(posArg,pos++); str[tmppos]=arg; tmppos++; } strins(dest,str,d,strlen(str)); d+=strlen(str); posArg++; i++; } case \'i\', \'d\': { new str[128]; format(str,sizeof(str),\"%d\",getarg(posArg)); strins(dest,str,d,strlen(str)); d+=strlen(str); posArg++; i++; } case \'f\': { new str[128]; format(str,sizeof(str),\"%f\",getarg(posArg)); strins(dest,str,d,strlen(str)); d+=strlen(str); posArg++; i++; } case \'.\': { new len2 = myString[i+2]; if(len2 == 0) { dest[d] = myString; d++; } else { new str[32],formatting[5]; formatting[0] = \'%\'; formatting[1] = \'.\'; formatting[2] = len2; formatting[3] = \'f\'; format(str,sizeof(str),formatting,getarg(posArg)); strins(dest,str,d,len2); d+=len; posArg++; i+= 2; } } default: { dest[d] = myString; d++; } } } else { dest[d] = myString; d++; } } SendClientMessageToAll(color,dest); // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_GetString Paraméterek: languageid - a nyelv azonosítószáma ident - a szöveg rövidítése dest - célkarakterlánc len - célkarakterlánc mérete Visszatérés: g_Language_Active[ languageid ] ( az azonosító aktivitása ) Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_GetString( languageid, ident[ ], dest[ ], len ) { // Ha a nyelv nem aktív if( !Language_IsActive( languageid ) ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Segédváltozó new j; // Megkeressük a rövidítést for( j = 0; j < MAX_LANGUAGE_STRINGS; j++ ) if( !strcmp( GL_g_LanguageStringIdent[ languageid ][ j ], ident )) break; // Ha nem lett meg if( j == MAX_LANGUAGE_STRINGS ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Beírjuk a célkarakterláncba strmid( dest, GL_g_LanguageString[ languageid ][ j ], 0, strlen( GL_g_LanguageString[ languageid ][ j ] ), len ); // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_Add Paraméterek: languageshort - nyelv rövidítése (pl. English - ENG, German - GER) Visszatérés: true - ha sikeres NO_LANGUAGE - ha sikertelen Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_Add( languageshort[ ] ) { // Segédváltozó new languageid; // Ciklus segítségével a legközelebbi szabad azonosító megkeresése for( languageid = 0; languageid < MAX_LANGUAGES; languageid++ ) if( !Language_IsActive( languageid ) ) break; // Ha túllépi a korlátozást, akkor sikertelen if( languageid == MAX_LANGUAGES ) return NO_LANGUAGE; // Megjegyezzük, hogy aktív Language_SetActive( languageid, 1 ); // Megadjuk a nyelv rövidítését Language_SetShort( languageid, languageshort ); // Visszatérés return languageid; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_SetShort Paraméterek: languageid - a nyelv azonosítószáma languageshort - a nyelv új rövidítése Visszatérés: NO_LANGUAGE - ha sikertelen true Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_SetShort( languageid, languageshort[ ] ) { // Ha a nyelv nem aktív if( !Language_IsActive( languageid ) ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Rövidítés módosítása strmid( GL_g_LanguageShort[ languageid ], languageshort, 0, MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN, MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ); // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_GetShort Paraméterek: languageid - a nyelv azonosítószáma dest - cél len - hossz Visszatérés: NO_LANGUAGE - ha sikertelen true Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_GetShort( languageid, dest[ ], len ) { // Ha a nyelv nem aktív if( !Language_IsActive( languageid ) ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Rövidítés tárolása strmid( dest, GL_g_LanguageShort[ languageid ], 0, MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN, len ); // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_GetCount Paraméterek: - Visszatérés: count Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_GetCount( ) { // Segédváltozó new count; // Ciklus indítása, és a változó értékének növelése az aktívoknál for( new j = 0; j < MAX_LANGUAGES; j++ ) if( Language_IsActive( j ) ) count++; // Visszatérés return count; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_SetDefaultLanguage Paraméterek: languageid - a nyelv azonosítószáma Visszatérés: NO_LANGUAGE - ha sikertelen true Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_SetDefaultLanguage( languageid ) { // Ha a nyelv nem aktív if( !Language_IsActive( languageid ) ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Átállítjuk a nyelvet GL_g_ServerLanguage = languageid; // Meghívás if(funcidx(\"OnServerChangeLanguage\")) { CallLocalFunction(\"OnServerChangeLanguage\",\"i\",languageid); } // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_GetDefaultLanguage Paraméterek: - Visszatérés: GL_g_ServerLanguage Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_GetDefaultLanguage( ) { // Visszatérés return GL_g_ServerLanguage; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_SetPlayerLanguage Paraméterek: playerid - a játékos azonosítószáma languageid - a nyelv azonosítószáma Visszatérés: NO_LANGUAGE - ha sikertelen true Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_SetPlayerLanguage( playerid, languageid ) { // Ha a játékos/nyelv nem aktív vagy nincs elég nyelv if( !IsPlayerConnected( playerid ) || !Language_IsActive( languageid ) ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Modosítjuk a nyelvét GL_g_PlayerLanguage[ playerid ] = languageid; // Meghívás if(funcidx(\"OnPlayerChangeLanguage\")) { CallLocalFunction(\"OnPlayerChangeLanguage\",\"ii\",playerid,languageid); } // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_GetPlayerLanguageID Paraméterek: playerid - a játékos azonosítószáma Visszatérés: NO_LANGUAGE - ha sikertelen GL_g_PlayerLanguage[ playerid ] Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_GetPlayerLanguageID( playerid ) { // Ha a játékos nem aktív if( !IsPlayerConnected( playerid ) ) { // Sikertelen visszatérés return NO_LANGUAGE; } // Visszatérés return GL_g_PlayerLanguage[ playerid ]; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_ToggleChatLanguageTag Paraméterek: toggle - logikai érték Visszatérés: true Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_ToggleChatLanguageTag( toggle ) { // Ha igaz érték if( toggle ) // Aktívra állítjuk GL_g_LanguageServerFlag |= LANGUAGE_FLAG_CHATMODE1; // Másképpen pedig inaktívra állítjuk else GL_g_LanguageServerFlag &= ~LANGUAGE_FLAG_CHATMODE1; // Visszatérés return true; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_IsChatLanguageTag Paraméterek: - Visszatérés: GL_g_LanguageServerFlag & LANGUAGE_FLAG_CHATMODE1 Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_IsChatLanguageTag( ) { // Visszatérés return GL_g_LanguageServerFlag & LANGUAGE_FLAG_CHATMODE1; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_ToggleLanguageChat Paraméterek: toggle - logikai érték Visszatérés: true Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_ToggleLanguageChat( toggle ) { // Ha igaz érték if( toggle ) // Aktívra állítjuk GL_g_LanguageServerFlag |= LANGUAGE_FLAG_CHATMODE2; // Másképpen pedig inaktívra állítjuk else GL_g_LanguageServerFlag &= ~LANGUAGE_FLAG_CHATMODE2; // Visszatérés return 1; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Függvény: Language_IsLanguageChat Paraméterek: - Visszatérés: GL_g_LanguageServerFlag & LANGUAGE_FLAG_CHATMODE2 Megjegyzés: - -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock Language_IsLanguageChat( ) { // Visszatérés return GL_g_LanguageServerFlag & LANGUAGE_FLAG_CHATMODE2; } public OnPlayerConnect( playerid ) { // Kiírjuk, hogy válthat nyelvet SendClientMessage( playerid, 0xFF3DF8AA, \"To change the language use \'/language\' command.\" ); // Beállítjuk a nyelvét az alapméretezettre Language_SetPlayerLanguage( playerid, Language_GetDefaultLanguage( ) ); // Ha megindexelhetõ if (funcidx(\"Language_OnPlayerConnect\") != -1) { // Visszatérés return CallLocalFunction(\"Language_OnPlayerConnect\", \"i\", playerid); } return 1; } public OnPlayerText( playerid, text[ ] ) { // Ha a nyelvi beszélgetõ ablak (1 mód) engedélyezve van if( Language_IsChatLanguageTag( ) ) { // Tárolók létrehozása new myString[ 128 ], myShort[ MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ]; // Rövidítés tárolása Language_GetShort( Language_GetPlayerLanguageID( playerid ), myShort, sizeof( myShort ) ); // Formázás format( myString, sizeof( myString ), \"[%s]: %s\", myShort, text ); // Ha a 2. beszélgetõablak mód engedélyezve van, azaz, csak // az azonos nyelvûek látják egymás üzeneteit if( Language_IsLanguageChat( ) ) { // Ciklus for( new j = 0; j < GetMaxPlayers( ); j++ ) { // Ha a 2 nyelv egyezik if( Language_GetPlayerLanguageID( playerid ) == Language_GetPlayerLanguageID( j ) ) { // Elküldés SendPlayerMessageToPlayer( j, playerid, myString ); // Visszatérés return 0; } } } // Üzenet elküldése mindenkinek SendPlayerMessageToAll( playerid, myString ); // Visszatérés return 0; } // Ha megindexelhetõ if (funcidx(\"Language_OnPlayerText\") != -1) { // Visszatérés return CallLocalFunction(\"Language_OnPlayerText\", \"is\", playerid, text); } return 1; } public OnFilterScriptInit( ) { // 2 mód letiltása Language_ToggleChatLanguageTag( 0 ); Language_ToggleLanguageChat( 0 ); // Kijelzés print(\"*** Nyelvkezelõ 0.1 by Gamestar betöltve ***\"); // Ha megindexelhetõ if (funcidx(\"Language_OnFilterScriptInit\") != -1) { // Visszatérés return CallLocalFunction(\"Language_OnFilterScriptInit\", \"\"); } return 1; } public OnGameModeInit( ) { // 2 mód letiltása Language_ToggleChatLanguageTag( 0 ); Language_ToggleLanguageChat( 0 ); // Kijelzés print(\"*** Nyelvkezelõ 0.1 by Gamestar betöltve ***\"); // Ha megindexelhetõ if (funcidx(\"Language_OnGameModeInit\") != -1) { // Visszatérés return CallLocalFunction(\"Language_OnGameModeInit\", \"\"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { // Ha a párbeszédpanelazonosító egyezik if( dialogid == LANGUAGE_DIALOG_ID ) { // Ha igennel válaszolt if( response == 1 ) { // Tárolók létrehozása new GL_l_Short[ MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ], myString[ 128 ]; // Tároljuk a rövidítését Language_GetShort( listitem, GL_l_Short, sizeof( GL_l_Short ) ); // Formázás format( myString, sizeof( myString ), \"Language succesfull changed to (short): %s\", GL_l_Short ); // Üzenet SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFAA, myString ); // Módosítjuk a nyelvét Language_SetPlayerLanguage( playerid, listitem ); } // Ha nem igennel válaszolt else { // Nem teszünk semmit } } // Ha megindexelhetõ if (funcidx(\"Language_OnDialogResponse\") != -1) { // Visszatérés return CallLocalFunction(\"Language_OnDialogResponse\", \"iiiis\", playerid, dialogid, response, listitem, inputtext ); } return 0; } #define language_dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) { // Parancs language_dcmd(language,strlen(\"language\"),cmdtext); // Ha megindexelhetõ if (funcidx(\"Language_OnPlayerCommandText\") != -1) { // Visszatérés return CallLocalFunction(\"Language_OnPlayerCommandText\", \"is\", playerid, cmdtext ); } return 0; } dcmd_language( playerid, params[ ] ) { #if defined LANGUAGE_DIALOG #pragma unused params // Tárolók létrehozása new GL_l_Short[ MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ],myString[ 256 ]; // Ciklust indítunk for( new j = 0; j < MAX_LANGUAGES; j++ ) { // Ha aktív if( Language_IsActive( j ) ) { // Tároljuk a rövidítését Language_GetShort( j, GL_l_Short, sizeof( GL_l_Short ) ); // Formázás format( myString, sizeof( myString ), \"%s\\n%s\", myString, GL_l_Short ); } } ShowPlayerDialog( playerid, LANGUAGE_DIALOG_ID, DIALOG_STYLE_LIST, \"MI - Select Language\", myString, \"Apply\", \"Cancel\" ); #else // Ha nem adott meg paramétert if( !params[ 0 ] ) { // Tárolók létrehozása new GL_l_Short[ MAX_LANGUAGE_SHORT_LEN ], myString[ 32 ], counter = 1; // Üzenet SendClientMessage( playerid, 0xFFFF00AA, \"Language list:\" ); // Ciklust indítunk 488
Segítségkérés / Pawno Hiba :S :(« Dátum: 2011. szeptember 09. - 20:42:10 »
Csõ all!
[pawn]C:\\Users\\Admin\\Desktop\\nyelv.pwn(1) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.[/pawn] Erre ha valaki tudna egy megoldást írni megköszönném 489
SA-MP: Szerverfejlesztés / cVeh jármûlekérõ« Dátum: 2011. szeptember 09. - 17:25:15 »
Cole jo lett
Jólett,de ilyen böl már annyi van a fórumon.[/quote] 491
Kihívások / Fuesko vs. Mcdcadam« Dátum: 2011. szeptember 08. - 10:37:21 »
Fuesko elfogadom.
De nem tom mikor tudom megcsinni a vidiket mert: 1. szar gép van itthon(lagg) 2.Internet(15MBit) 492
Klánok / >>[HUN] drift FACTOR Clan [_dF_] MEGSZÛNT !!!!!« Dátum: 2011. szeptember 06. - 20:41:30 »
kérlek ne itt OFFoljatok
493
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Block_Doriftar« Dátum: 2011. szeptember 05. - 20:16:57 »
nem értem mi a faszomért kell basztatni
gyakorolok de nincs rá idõm..tanulok... (-.-\") 495
Drift / Block_Doriftar« Dátum: 2011. szeptember 04. - 20:40:55 »
SheerCold tudnád nekem törölni a sértõ hozzászólásokat és oltásokat?
|