Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Erik3333

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 63
481
Segítségkérés / Kifagy a szerver ha be írok 1 parancsot
« Dátum: 2012. június 13. - 18:51:25 »
Lehet, hogy ez a baja:
 
format(string, sizeof(string), \"[%s]: %s\", pName(playerid), bug);

 
mert nem küldöd el.
(SendClientMessage :))

482
Segítségkérés / Random szöveg
« Dátum: 2012. június 13. - 18:34:38 »
#include <zcmd>
new RD[][] =
{
\"Szöveg 1\",
\"Szöveg 2\",
\"Szöveg 3\"
};
CMD:asd(playerid, params[])
{
     new
rand = random(sizeof(RD));
     SendClientMessage(playerid, -1, RD[rand]);
     return 1;
}

483
Segítségkérés / Random szöveg
« Dátum: 2012. június 13. - 18:22:23 »
new RD[][] =
{
\"MSG\",
\"MSG\",
\"MSG\",
\"MSG\",
\"MSG\"
};
public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"RandomUzenet\", 60000, true);
}
forward RandomUzenet();
public RandomUzenet()
{
     new
rand = random(sizeof(RD));
     SendClientMessageToAll(COLOR_RED, RD[rand]);
     return 1;
}

484
Segítségkérés / Random szöveg
« Dátum: 2012. június 13. - 18:10:46 »
Így?
 
new szovegek[123][32] = {
                \"Szöveg 1\",
                \"Szöveg 2\",
                \"Szöveg 3\"
            };
            SendClientMessageToAll(-1, szovegek[random(sizeof(szovegek))]);

485
Segítségkérés / Whirlpool hiba
« Dátum: 2012. június 13. - 07:05:24 »
Sasori, bemásolnád a belépést, és a regisztrációt?

486
Segítségkérés / Whirlpool hiba
« Dátum: 2012. június 12. - 21:50:02 »
Be tudnád másolni az egész login-t, és register-t?

487
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin BroadCast
« Dátum: 2012. június 12. - 16:44:32 »
Idézetet írta: ZyZu date=1339510592\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22697\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép lett, minden szépen kidolgozva nagyon szép !
 


Szép lett! Jól megcsináltad,csak így tovább!
 
[/quote]
Köszi!
 

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
minek kell 2x az IsPlayerConnected függvény?
 
[/quote]
Köszi, hogy szóltál, javítottam!

488
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin BroadCast
« Dátum: 2012. június 12. - 15:48:57 »
Én csináltam, és szépen mûködik, mert én is használom...
 
Idézetet írta: Daviid date=1339479761\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22697\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi a megosztást. Felfogom még használni.
 
Nincs mit!

489
Segítségkérés / Fejbe halál lábba anim
« Dátum: 2012. június 12. - 15:43:15 »
forward IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart);
public IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart)
{
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
new Float:offset;
new Float:radius;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 0.5)
{
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.11;
    case 30, 31: offset = 0.07;
    case 33, 34: offset = 0.0;
}
    switch (GetPlayerWeapon(playerid))
    {
        case 22, 26, 28, 32:
        {
       x = vx*d+cx;
       y = vy*d+cy;
        }
        default:
        {
            x = cx + (d * floatsin(-a, degrees));
          y = cy + (d * floatcos(-a, degrees));
        }
    }
    z = (vz+offset)*d+cz;
    switch (bodypart)
    {
        case TESTRESZ_FEJ: z -= 0.0, radius = 0.3;
        case TESTRESZ_TEST: z += 0.6, radius = 0.5;
        case TESTRESZ_LAB: z += 1.2, radius = 0.4;
    }
if (GetPlayerSpecialAction(targetid) == SPECIAL_ACTION_DUCK)
{
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, radius+0.2, x, y, z+1.2-1.3-(bodypart==TESTRESZ_TEST?0.42:0.0)))
   {
      return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, radius, x, y, z-0.8))
{
   return 1;
}
}
return 0;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)
{
if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, TESTRESZ_LAB))
{
    //MIT CSINÁLJON, HA LÁBONLÖVIK
}
else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, TESTRESZ_FEJ))
{
    //MIT CSINÁLJNON, HA FEJBELÖVIK
}
return 1;
}

490
Segítségkérés / /Announce
« Dátum: 2012. június 11. - 18:10:34 »
Idézetet írta: cappsy date=1339430976\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22661\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ifes Parancsba valaki létszí
 
Kifejtenéd bõvebben?

491
Segítségkérés / /sokk
« Dátum: 2012. június 11. - 17:54:09 »
Idézetet írta: Devil112 date=1339429520\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22720\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
KÖZÖD???
Elég híres a szeró ugyhogy kuss!
 
Ha ilyen hangnemben beszélsz, akkor ne nagyon számíts segítségre...

492
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin BroadCast
« Dátum: 2012. június 10. - 22:12:32 »
Sziasztok!
 
Ez a kód azt tudja, hogyha berakod egy parancshoz, és valaki használja, akkor küld egy üzenetet az adminoknak.
Kód:
 
stock ABroadCast(szin, const uzenet[], szint)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(szint == 0)
   {
      if(ADMINVÁLTOZÓD || ADMINSEGÉDVÁLTOZÓD)
      {
         SendClientMessage(i, szin, uzenet);
      }
   }
   else
   {
      if(ADMINVÁLTOZÓD >= szint)
      {
         SendClientMessage(i, szin, uzenet);
      }
   }
}
}
printf(\"%s\", uzenet);
return 1;
}

 
Példa parancs:
 
CMD:asd(playerid, params[])
{
ABroadCast(COLOR_LIGHTRED, \"Egy játékos használta a /asd parancsot!\", 1);
return true;
}

493
Segítségkérés / Ha reloadolják a scriptet, akkor feljöjjön...
« Dátum: 2012. június 10. - 21:11:41 »
Köszi!

494
Segítségkérés / Ha reloadolják a scriptet, akkor feljöjjön...
« Dátum: 2012. június 10. - 20:54:04 »
Helló!
Hogyan lehetne megcsinálni azt, hogyha reloadolják a scriptet, és a játékos fent van, akkor elõhozza a Login dialogot?
OnPlayerConnect:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
pCount++;
    format(maxplayers, sizeof(maxplayers), \"Játékosok: %i / 30\", pCount );
    TextDrawSetString(mps, maxplayers);
    TextDrawColor(mps, 0xFF0000AA);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, mps);
new string[71];
    format(string, sizeof(string), \"SELECT `IP` FROM `banned` WHERE `IP` = \'%s\'\", PlayerIP(playerid));
    mysql_query(string);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows())
{
    new BannedUsername[24], Bannedby[24], BannedReason[128];
    mysql_fetch_field(\"Username\", BannedUsername, Connection);
    mysql_fetch_field(\"Banner\", Bannedby, Connection);
    mysql_fetch_field(\"Reason\", BannedReason, Connection);
    new mysqlString[412];
    format(mysqlString, sizeof(mysqlString), \"\\n{FFFFFF}Ha azt gondolod, hogy a bannolás jogtalan, akkor látogass el a {FF0000}%s {FFFFFF}oldalra, és csinálj unbann témát! \\n\\n\\n\\n{267F00}Bannolt Név: \\t{BA1400}%s \\n{267F00}Bannolt: \\t{BA1400}%s \\n{267F00}Indok: \\t{BA1400}%s\", SERVER_WEBSITE, BannedUsername, Bannedby, BannedReason);
        ShowPlayerDialog(playerid, 1337, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}Te bannolva vagy a szerverrõl!\", mysqlString, \"Bezár\", \"\");
Kick(playerid);
}
else
{
format(string, sizeof(string), \"SELECT * FROM `accounts` WHERE `Username` = \'%s\'\", PlayerName(playerid));
    mysql_query(string);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows())
{
    LoginDialog(playerid);
}
else RegisterDialog(playerid);
mysql_free_result();
AdminSeged[playerid] = 0;
}
mysql_free_result();
return true;
}

495
Segítségkérés / warning 213: tag mismatch
« Dátum: 2012. június 10. - 20:20:58 »
Erre a sorra írja a hibát:
 
sscanf(string, \"p<|>ds[24]s[145]s[16]ddddddddddddd\", ID, name, HashedPW, IP, PlayerData[playerid][AdminLevel], PlayerData[playerid][AdminSegedLevel], PlayerData[playerid][score], PlayerData[playerid][Money], PlayerData[playerid][Kills], PlayerData[playerid][Deaths], PlayerData[playerid][blind], PlayerData[playerid][bortonIdo], PlayerData[playerid][Freeze], PlayerData[playerid][Cigi], PlayerData[playerid][Kaja], PlayerData[playerid][Warnings], PlayerData[playerid][banWarnings]);

 
Azóta van, amióta beleírtam az ID-t.

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 63
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal