Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 466
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból« Dátum: 2014. május 09. - 16:58:38 »
Lehet, hogy hookolni kéne a createobjectet, és betenni, hogy az objectidjének a model változóját rakja, így késõbb le tudod kérni egy egy soros függvénnyel.
467
Segítségkérés / Nem jelenik meg a dialog,« Dátum: 2014. május 09. - 15:55:53 »
Nos, ha már megírtam, leírom, bár látom, már válaszoltak. Én a helyedben tömbösíteném a dolgot, így én biztosabbra venném a mûködését.
#define KamDialog 115 A dialogoknál meg switchel lehet, hogy jobb lenne (átláthatóbb szvsz), de mivel gondolom a többit is iffel csináltad, én is azzal csináltam. Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup: 468
Segítségkérés / runtime error« Dátum: 2014. május 08. - 23:43:41 »
A tömb vége után akartad elérni azt. Tipikusan ez akkor van, ha pl. a játékosod nincs kocsiban, és 65535-el tér vissza, akkor a tömbödnek meg nincs is annyi cellája.
Pl.: CMD:motor(playerid) Ha nincs kocsiban, akkor a 2000 kocsi közül hogy szedje ki a 65535.-et? Érted (jelentése (itt): nincs). Ja, és azért ír 1999. cellát, mert 0-tól kezdi a számolást. Megoldás: az ilyesmi helyeket nézd át, ahol valami függvény visszatérési értékét adsz meg cellaszámnak Azaz: Lekérsz egy információt (pl. Játékos kocsijának ID-je), és azt egy tömbben használod, és nem ellenõrzöd elõtte, hogy nem-e hibá (nem létezõ) cellára mutat. Tehát, ha lekérsz valamit, és tömbb megadásnál használod, elõtte nézd meg, hogy az a függvény, amivel lekérsz, nem térhet-e vissza olyan értékkel, ami nem lesz megfelelõ. Pl. az én LegkozelebbiJarmuvem -1-el tér vissza, ha nincs a közeledben egy sem. Így, ha a legközelebbi kocsinak akarom átírni egy változóját, akkor elõtte meg kell néznem, az nem -1-e. Vágod? Lehet, hogy tudományosan hangzik, de vagy angolul mondom ezeket a szavakat, vagy ilyen hülye szaknyelven. Pont az ilyesmi hibák megelõzésérõl akarok csinálni az eddigieknél sokkal átfogóbb tutorialt 469
Kérdések, Segítség / Port nyitás« Dátum: 2014. május 08. - 20:14:29 »
Ha beleírod a DMZ menübe a belsõ hálózati IP-d, engedélyezed, majd elmented, elméletileg arra az IP-re már tudnak csatlakozni bármely porton. Nem tudom, gyakorlatban mit produkálhat. Igazából nem ez a lényege (inkább ez), de úgy hallottam, ilyesmire is jó lehet.
471
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés« Dátum: 2014. május 08. - 19:00:31 »
Nem minden parancshoz, csak OnPlayerCommandTexthez, az úgy minden parancs. És ott formázd bele a cmstextet, és úgy logold.
472
Segítségkérés / Nem ment a szerver« Dátum: 2014. május 08. - 18:59:10 »new Nev[MAX_PLAYER_NAME+1]; 473
Segítségkérés / Nem ment a szerver« Dátum: 2014. május 08. - 18:19:01 »
A fájl nevébe nem a játékos nevét kellene formázni? ::|
474
Segítségkérés / Pont elmozdítása a nézési szög felé« Dátum: 2014. május 08. - 16:10:44 »
Itt van, két témával lentebb.
stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, &Float: x, &Float: y, &Float: Z, &Float: a) Nem én írtam, így nem tudok róla semmit mondani, még azt sem, hogy mûködik. 475
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. május 08. - 15:56:24 »
Az F-re tegyél funkciót OnPlayerKeyStateChange-nél, és ha a a legközelebbi jármû modelje olyan, akkor rakja bele, akár a következõ üres slotra.
476
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés« Dátum: 2014. május 08. - 14:39:34 »
Ahova berakod, és amit megadsz, azt menti. A dátumot idõt alapból eléírja.
477
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés« Dátum: 2014. május 08. - 07:29:10 »stock Logol(szvg[]) Dinivel még sosem csináltam hasonlót, mivel MySQL-be logolok, ez pedig itt az akap SAMPos fájlkezelõ. Ha berakod a fixes.incet és beállítod benne, hogy a fájlokat is javítsa, akkor nem fog crashelni a szerver, ha nincs ott a fájl 478
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés« Dátum: 2014. május 07. - 23:43:32 »
A szerver nem resizi a logot resikor, a kliens esetleg, relogkor. A +1-et pedig már elmondtam.
479
Szkript kérések / Random szinek« Dátum: 2014. május 07. - 23:42:15 »
Hát, a SendClientMessage az csak 128-at tud, így rakd be az scmex függvénykönyvtárat és úgy használd ezt darabolás nélkül, vagy darabold közvetlen ott. Az elsõt ajánlom. Itt is lenne, ha nem includeolod az scmexet, akkor 128 a max, a színkód pedig, egy karakterhez 8 kari. Tehát 128÷(8+1) (ahol a +1 a karakter, azaz 14 karakter lehet, a 15. színkódja miatt nem férne ki. Az scmex bármeddig darabolja, nem fogok berakni strmideket ehhez is, amikor drake sokkal f.szábban megcsinálta.
stock VszUzi(jtk, uzi[], ...) Ismét csak reménykedek, hogy mûködik, esetleg, ha valaki kijavítana, azt megköszönném (Mónika kedves ). ::| U.i.: Köszönöm a pluszt, két karakter miatt fatál erroros volt az egész, de javítottam, és most nagyon jól megy Sok szerencsét, további jó scriptelést.! :thumbsup: Most komolyan, azon gondolkodom, mennyi annak az esélye, hogy az egész szöveget egy színnel írja, két szín esetén.
480
Segítségkérés / Koordináták elnyújtása végtelenig« Dátum: 2014. május 07. - 22:43:47 »
Használj hozzá ciklust, és menj végig mondjuk méterenként. Bár nem tudom, az megy-e úgy.
|