Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 74
466
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból
« Dátum: 2014. május 09. - 16:58:38 »
Lehet, hogy hookolni kéne a createobjectet, és betenni, hogy az objectidjének a model változóját rakja, így késõbb le tudod kérni egy egy soros függvénnyel.

467
Segítségkérés / Nem jelenik meg a dialog,
« Dátum: 2014. május 09. - 15:55:53 »
Nos, ha már megírtam, leírom, bár látom, már válaszoltak. Én a helyedben tömbösíteném a dolgot, így én biztosabbra venném a mûködését.
 
#define KamDialog 115
new Float:kszpoz[][4] = //{Érzékelési kör, X, Y, Z}
{
{2.0, 211.6799, 1812.2871, 21.8594},
{1.0, 450.7513, -88.6526, 1174.3534},
{1.0, 1816.1584, -1562.8831, 1636.9736}
};
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/kamera\", true))
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
for(new a; a < sizeof(kszpoz); a++) {
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, kszpoz[a][0], kszpoz[a][1], kszpoz[a][2], kszpoz[a][3])) continue;
    ShowPlayerDialog(playerid, KamDialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"Városi Kamerák\", \"ErsteBank Bejárat\", \"Mehet\", \"Mégsem\");
    return 1;
}
return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy kamera szobában!\");
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == KamDialog)
    {
//Jöhetnek ide a kódjaid.
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
A dialogoknál meg switchel lehet, hogy jobb lenne (átláthatóbb szvsz), de mivel gondolom a többit is iffel csináltad, én is azzal csináltam.
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

468
Segítségkérés / runtime error
« Dátum: 2014. május 08. - 23:43:41 »
A tömb vége után akartad elérni azt. Tipikusan ez akkor van, ha pl. a játékosod nincs kocsiban, és 65535-el tér vissza, akkor a tömbödnek meg nincs is annyi cellája.
Pl.:
 
CMD:motor(playerid)
{
    new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    //ellenõrzések, stb..
    JarmuInfo[kocsiid][Motor] = true;
    return 1;
}

 
Ha nincs kocsiban, akkor a 2000 kocsi közül hogy szedje ki a 65535.-et? Érted :D (jelentése (itt): nincs). Ja, és azért ír 1999. cellát, mert 0-tól kezdi a számolást.
Megoldás: az ilyesmi helyeket nézd át, ahol valami függvény visszatérési értékét adsz meg cellaszámnak
Azaz:
Lekérsz egy információt (pl. Játékos kocsijának ID-je), és azt egy tömbben használod, és nem ellenõrzöd elõtte, hogy nem-e hibá (nem létezõ) cellára mutat.
Tehát, ha lekérsz valamit, és tömbb megadásnál használod, elõtte nézd meg, hogy az a függvény, amivel lekérsz, nem térhet-e vissza olyan értékkel, ami nem lesz megfelelõ. Pl. az én LegkozelebbiJarmuvem -1-el tér vissza, ha nincs a közeledben egy sem. Így, ha a legközelebbi kocsinak akarom átírni egy változóját, akkor elõtte meg kell néznem, az nem -1-e. Vágod? :D


Lehet, hogy tudományosan hangzik, de vagy angolul mondom ezeket a szavakat, vagy ilyen hülye szaknyelven.


Pont az ilyesmi hibák megelõzésérõl akarok csinálni az eddigieknél sokkal átfogóbb tutorialt

469
Kérdések, Segítség / Port nyitás
« Dátum: 2014. május 08. - 20:14:29 »
Ha beleírod a DMZ menübe a belsõ hálózati IP-d, engedélyezed, majd elmented, elméletileg arra az IP-re már tudnak csatlakozni bármely porton. Nem tudom, gyakorlatban mit produkálhat. Igazából nem ez a lényege (inkább ez), de úgy hallottam, ilyesmire is jó lehet.

470
Kérdések, Segítség / Port nyitás
« Dátum: 2014. május 08. - 19:02:20 »
Inkább használj DMZ-t.

471
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés
« Dátum: 2014. május 08. - 19:00:31 »
Nem minden parancshoz, csak OnPlayerCommandTexthez, az úgy minden parancs. És ott formázd bele a cmstextet, és úgy logold.

472
Segítségkérés / Nem ment a szerver
« Dátum: 2014. május 08. - 18:59:10 »
new Nev[MAX_PLAYER_NAME+1];
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
format.... //Itt az i helyére Nev.

473
Segítségkérés / Nem ment a szerver
« Dátum: 2014. május 08. - 18:19:01 »
A fájl nevébe nem a játékos nevét kellene formázni?  ::|

474
Segítségkérés / Pont elmozdítása a nézési szög felé
« Dátum: 2014. május 08. - 16:10:44 »
Itt van, két témával lentebb.
 
stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, &Float: x, &Float: y, &Float: Z, &Float: a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
Nem én írtam, így nem tudok róla semmit mondani, még azt sem, hogy mûködik.

475
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 08. - 15:56:24 »
Az F-re tegyél funkciót OnPlayerKeyStateChange-nél, és ha a a legközelebbi jármû modelje olyan, akkor rakja bele, akár a következõ üres slotra.

476
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés
« Dátum: 2014. május 08. - 14:39:34 »
Ahova berakod, és amit megadsz, azt menti. A dátumot idõt alapból eléírja.

477
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés
« Dátum: 2014. május 08. - 07:29:10 »
stock Logol(szvg[])
{
    new ido[6], nszvg[1500];
    getdate(ido[0], ido[1], ido[2]);
    gettime(ido[3], ido[4], ido[5]);
    new File:Naplo = fopen(\"/Naplo.txt\", io_write);
    if(!Naplo) return 0;
    format(nszvg, strlen(szvg)+27, \"[%04d-%02d-%02d %02d:%02d:%02d] %s\\r\\n\", ido[0], ido[1], ido[2], ido[3], ido[4], ido[5], szvg);
    fwrite(Naplo, nszvg);
    fclose(log);
    return 1;
}

 
Dinivel még sosem csináltam hasonlót, mivel MySQL-be logolok, ez pedig itt az akap SAMPos fájlkezelõ. Ha berakod a fixes.incet és beállítod benne, hogy a fájlokat is javítsa, akkor nem fog crashelni a szerver, ha nincs ott a fájl ;)

478
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés
« Dátum: 2014. május 07. - 23:43:32 »
A szerver nem resizi a logot resikor, a kliens esetleg, relogkor. A +1-et pedig már elmondtam.

479
Szkript kérések / Random szinek
« Dátum: 2014. május 07. - 23:42:15 »
Hát, a SendClientMessage az csak 128-at tud, így rakd be az scmex függvénykönyvtárat és úgy használd ezt darabolás nélkül, vagy darabold közvetlen ott. Az elsõt ajánlom. Itt is lenne, ha nem includeolod az scmexet, akkor 128 a max, a színkód pedig, egy karakterhez 8 kari. Tehát 128÷(8+1) (ahol a +1 a karakter, azaz 14 karakter lehet, a 15. színkódja miatt nem férne ki. Az scmex bármeddig darabolja, nem fogok berakni strmideket ehhez is, amikor drake sokkal f.szábban megcsinálta.
 
stock VszUzi(jtk, uzi[], ...)
{
new szinszam = numargs()-2, szuzi[128*8+128+1];
if(szinszam < 1) return SendClientMessage(jtk, -1, uzi);
if(szinszam == 1) return SendClientMessage(jtk, getarg(2), uzi);
for(new k; k < strlen(uzi); k++) {
format(szuzi, strlen(szuzi)+10, \"%s{%06x}%c\", szuzi, getarg(random(szinszam)+2) >>> 8, uzi[k]);
}
return SendClientMessage(jtk, -1, szuzi);
}
 
//Használat: VszUzi(playerid, \"Üdv,teszt üzi!\", 0xFFFFFFFF, 0xFF00FFFF);
//Telefonról írtam, késõ este, nem tudtam letesztelni, ha nem megy, nézd el, megpróbáltam.

 
Ismét csak reménykedek, hogy mûködik, esetleg, ha valaki kijavítana, azt megköszönném (Mónika kedves :D). ::|
U.i.: Köszönöm a pluszt, két karakter miatt fatál erroros volt az egész, de javítottam, és most nagyon jól megy :D
\"rtPX2er.png?1\"
Sok szerencsét, további jó scriptelést.! :thumbsup:


Most komolyan, azon gondolkodom, mennyi annak az esélye, hogy az egész szöveget egy színnel írja, két szín esetén.

480
Segítségkérés / Koordináták elnyújtása végtelenig
« Dátum: 2014. május 07. - 22:43:47 »
Használj hozzá ciklust, és menj végig mondjuk méterenként. Bár nem tudom, az megy-e úgy.

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal