Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BackUP

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 59
466
Segítségkérés / Legtöbb ponttal rendelkezõ játékos kiszámítása
« Dátum: 2014. július 27. - 14:30:18 »
De akkor a sötétebb árnyalaton, ami szinte szürke miért úgyan olyan mint a világos fehéren? Ott ezesetben látszódnia kellene, vagy csak én vagyok vak :D
Mindegy, attól még nem változott semmi.

467
Segítségkérés / Legtöbb ponttal rendelkezõ játékos kiszámítása
« Dátum: 2014. július 27. - 13:07:44 »
Volt egy segítségkérés, ahol szavazós szkriptet kértek. Arra a kérésre írtam én egy szkriptet, amiben nagyon egyszerûen megoldottam a legtöbb szavazat kiszámítását.
Szerintem ezt feltudod használni, semmi inc nem szükséges.
for(new i; i < sizeof(szavazatok); i++)
{   
      if(szavazatok > nyertespalya) nyertespalya = i;
}
majd:
if(nyertespalya == 1)
{
       SendClientMessageToAll(-1,\"Az 1. pálya nyert\");
}
Nemtudom így mennyire érthetõ, neked itt van a teljes szkript is, hátha feltudod használni:



#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define SZAVAZAS_IDO 15 // ide írd, hogy automatikusan hány percenként induljon az új szavazás.
#define SZAVAZO_IDO 3 // ide írd, hogy hány másodpercig tartson a szavazás. (( ha letelt, utána vált pályát ))
#define DIALOG_SZAVAZAS 53 // ide írd a dialog ID-jét, hogy a módban lévõ dialogokkal ne keveredjen össze.
#define SZAVAZDIALOG ShowPlayerDialog(i, DIALOG_SZAVAZAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szavazás\",\"Pálya1\\nPálya2\\nPálya3\",\"Szavaz\",\"\") // elég itt átírni a szavazós dialogot!
forward szavazas();
forward SzavazoIdo();
new szavazastimer;
new bool:szavazhat[MAX_PLAYERS];
new szavazatok[3]; //  a négyzetes zárójelbe akkora számot írj, amennyi pályára lehet szavazn
new nyertespalya = 0;
public szavazas()
{
for(new i;i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    szavazhat = true;
    SZAVAZDIALOG;
}
KillTimer(szavazastimer);
SetTimer(\"SzavazoIdo\",1000*SZAVAZO_IDO,false);
ErtekReset();
}
public SzavazoIdo()
{
SendClientMessageToAll(-1,\"[szavazás] a szavazás ideje letelt!\");
szavazastimer = SetTimer(\"szavazas\",1000*60*SZAVAZAS_IDO,false);
new str1[15];
new str2[15];
new str3[15];
format(str1,sizeof(str1),\"* Pálya1: %d\",szavazatok[0]);
format(str2,sizeof(str2),\"* Pálya2: %d\",szavazatok[1]);
format(str3,sizeof(str3),\"* Pálya3: %d\",szavazatok[2]);
SendClientMessageToAll(-1, \" ------  SZAVAZATOK ------\");
SendClientMessageToAll(-1, str1);
SendClientMessageToAll(-1, str2);
SendClientMessageToAll(-1, str3);
SendClientMessageToAll(-1, \" \");
for(new i; i < sizeof(szavazatok); i++){    if(szavazatok > nyertespalya) nyertespalya = i;}
for(new ix; ix < MAX_PLAYERS; ix++)
{
szavazhat[ix] = false;
}
if(nyertespalya == szavazatok[0])
{
    SendClientMessageToAll(-1,\"Az 1. pálya nyert\");
    // ha az 1. pálya a nyertes, akkor ez történjen
}
else if(nyertespalya == szavazatok[1])
{
    SendClientMessageToAll(-1,\"A 2. pálya nyert\");
    // ha a 2. pálya a nyertes, akkor ez történjen
}
else if(nyertespalya == szavazatok[2])
{
    SendClientMessageToAll(-1,\"A 3. pálya nyert\");
    // ha a 3. pálya a nyertes, akkor ez történjen
}
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" * Szavazás rendszer betöltve!\");
szavazastimer = SetTimer(\"szavazas\",1000*60*SZAVAZAS_IDO,false);
return 1;
}
CMD:szavazas(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
KillTimer(szavazastimer);
for(new i;i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    SZAVAZDIALOG;
    szavazhat = true;
}
SetTimer(\"SzavazoIdo\",1000*SZAVAZO_IDO,false);
ErtekReset();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(){return 1;}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_SZAVAZAS:
    {
        new name[30];
        GetPlayerName(playerid, name, 40);
        if(listitem == 0)
   {
       if(szavazhat[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkéstél..\");
       new string[128];
       format(string, sizeof(string), \"[szavazás] %s a(z) 1. pályára szavazott!\",name);
       SendClientMessageToAll(-1,string);
       szavazatok[0] ++;
   }
   if(listitem == 1)
   {
       if(szavazhat[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkéstél..\");
       new string[128];
       format(string, sizeof(string), \"[szavazás] %s a(z) 2. pályára szavazott!\",name);
       SendClientMessageToAll(-1,string);
       szavazatok[1] ++;
   }
   if(listitem == 2)
   {
       if(szavazhat[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkéstél..\");
       new string[128];
       format(string, sizeof(string), \"[szavazás] %s a(z) 3. pályára szavazott!\",name);
       SendClientMessageToAll(-1,string);
       szavazatok[2] ++;
   }
    }
}
return 1;
}
stock ErtekReset()
{
szavazatok[0] = 0;
szavazatok[1] = 0;
szavazatok[2] = 0; // addig folytasd ameddig el nem érsz a szavazatok változó maximális értékéig! (( Figyelem! ha a változónak pl: 5-ös értéke van, akkor 0-4ig számozható! ))

 
}
 
Picit gondolkodtam, és bár szerintem ez nem mûködik neked ilyen módon lehetne megoldani:
 
#include <a_samp>
#define PONTPERC 10 // Ennyi percenként ellenõriz
new Pontok[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"KinekVanLegtobbPontja\",1000*60*PONTPERC,true);
return 1;
}
forward KinekVanLegtobbPontja();
public KinekVanLegtobbPontja()
{
//new kinekmennyi[MAX_PLAYERS];
new legtobbpontju;
new name[30];
new str[90];
for(new ix; ix < MAX_PLAYERS; ix++)
{
    GetPlayerScore(ix, Pontok[ix]);
}
    for(new i; i < sizeof(Pontok); i++)
{
if(Pontok > MAX_PLAYERS) legtobbpontju = i;
}
GetPlayerName(legtobbpontju, name, 30);
format(str,sizeof(str),\"A legtöbb pontja %s-nak/nek van!\",name);
SendClientMessageToAll(-1,str);
}

 
Mégegyszer mondom, csak 5perc alatt megírtam, nem teszteltem és nem is mûködik 90%ban.
Remélem tudsz vele kezdeni valamit.
UI.: Nagyon szar ez az új \'Code\' tag stílus vagy mi ez.. Ha kijelölöd, vagy kimásolod látszik az is amit így nem jelenít meg.

468
SA-MP: Szerverfejlesztés / I. FilterScriptem! [PARANCSOK]
« Dátum: 2014. július 26. - 23:12:52 »
Elsõ FS-nek tökéletes, bár nem fogom felhasználni :D
Jaa, és Krisztofer: Kérlek tippjeidet ne oszd meg itt, mert eddig az összes mûködésképtelen.

469
Archívum / Double Life Gaming ~Whalehost
« Dátum: 2014. július 23. - 21:46:52 »
Idézetet írta: EntoX date=1406139173\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49019\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

- Most már nem GF alapú a szerver.
Szerintem ez már most megbukott. De egyébként mivel emelkedne fel a szerver a GF szintrõl az RP/RPG szintre?
 
[/quote]
Teljes módváltás?

470
Megnyílt a szerver! Leírás hamarosan frissítésre kerül.

471
Küldtem egy PM-et nagynorbinak.

472
Felveszlek.

473
Ugyen nem rendes hostingos, nem is egy mezei géprõl futó szerverrõl beszélünk.
UI.: Ugyanonnan fut mint a Grenade War. Ott sincs semmi gond.

474
Nem mi támadtunk. Sky ügye ez, nem a milyenk..
UI.: Ebbõl honnan feltételezitek, hogy arra gondolunk, hogy minket DDoSoltok??? ???

475
Szerver újra fut! Elnézést kérünk a problémákért, elhárítottuk. Új IPcím: sky-servers.dyndns.hu:7783
Gyûljünk sokan, nézzük mit bír az új szerver!!

476
Nemtudjuk mi történt. Log semmit nem ír(parancsok 95%-a logolva van), crashdetect sem segít.. Egyellõre lezártuk, megpróbáljuk megkereseni a hibát..
Én azt furcsálom, semmi gond nincs béta alatt. Megnyitunk 20-22 player 2perc alatt és fagy.. Lehet módban van a hiba, de bírnia kéne..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 20. - 18:42:08 )

Lehet feljönni!
Talán most kiderül mi a hiba. KÉREK mindenkit, ha beregisztrált, utána EGYBÕL Relogoljon!!

477
Ment a válasz.

478
Köszönjük.

479
A béta elkezdõdött, jelszót Béta alatt is lehet tõlem kérni. (erre azért van szükség, hogy cska olyanok jöjjenek, akik Tudják, hogy jelenleg bétateszt folyik).
Aki lemarad, várjuk 17:00-kor!

480
Nekem nagyon tetszik  :thumbsup:

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 59
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal