Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ~BlackStyler~

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 35
466
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Object Betöltõ!
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 20:13:27 »
Oké értem bocs akkor nem tudtam de az ilyen leírást hóva nyisam ? És FS felthetem? De nem ide hanem a szkriptekhez? Mert müködik! Teszteltem!

467
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Object Betöltõ!
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 20:09:26 »
Nekem megyen minden benne írhatok egy FS mert én GM is tettem és FS mind2 ment!  :)
Megcsinálom akkor FS -ben!

468
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Object Betöltõ!
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 19:57:56 »
Igen sajnálom elírtam ! SetTimer(\"ObjectOff\",6000,0); ez kell!

469
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Object Betöltõ!
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 19:38:47 »
Szerintem ez egy leírás de bõviteni foggom!  :)

470
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Object Betöltõ!
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 19:34:33 »
Sziasztok gondoltam írok egy Tutorialt mert soknak az a bajja mikor beírnak egy teleportot pl: /jump akkor az objectek nem töltödnek be! Ezért gondoltam leírom nektek hogy mi kellene ide hát bele is kezdek!  :)
Mód elejére!:
 

forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);

 
Most létrehozzuk a publicot!
Kód:
 

public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //ez fogg megjeleni!
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimer(\"ObjectOff\",6000,0); //6 perc és késsz a betöltés!
return 1;
}

 
Kód:
 

public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //ez fogg megjeleni!
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}

 
Ezeket teheted a forward -ok alá.
Amelyik objectet akkarod hogy betöltse akkor írd a teleporthoz ezt:
Kód:
 

Object(playerid);

 
Példa egy teleportnál:
Kód:
 

if(strcmp(cmd, \"/jump\", true) == 0)
{
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,-8434.323,323.323,323.3332); //példa!
return 1;
}

 
Remélem Segitettem! Sok sikert!  :)  ;D

471
Segítségkérés / Ruhabolt
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 12:06:37 »
Ez nem értem nagyon vagyis ahol kezdel vagy más pozitio!?  Mert van ugy pl hogy /kill és megnyomod az F4 és a skin választóba tesz!

472
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVote
« Dátum: 2011. szeptember 07. - 12:05:25 »
Nekem tetszik szép lett Grat!  :o  8)

473
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tortuga
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 19:50:46 »
Szép lett!  ;)

474
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gotham city
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 19:49:45 »
Szép!

475
SA-MP: Szerverfejlesztés / ElectroDM
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 19:48:33 »
Szép!

476
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Map]Admin Ház!
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 19:47:59 »
Benne vagyok :D

477
Média / Vannak páran
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 19:46:43 »
Ez igaz xD  :D

478
Segítségkérés / RP Kapu
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 17:46:15 »
Tudom hogy mindenki kitudja nyitni ezért kell gTeam  :D  :)  :mistrust:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 06. - 17:55:05 )

thx  ;)

479
Segítségkérés / RP Kapu
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 17:39:18 »
Tessék én ide leíróm igy megérted tuti!
 

#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(975, 1812.0147705078, -1889.6489257813, 14.088752746582, 0, 0, 0) //zárt
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
      if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
      {
      MoveObject(kapu, 1812.0147705078, -1889.6489257813, 14.088752746582, 2.0); //zárt!
      return 1;
      }
      if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
      {
      MoveObject(kapu, 1811.6566162109, -1900.052734375, 14.455856323242, 2.0);//nyitótt!
      return 1;
      }
      return 0;
}

480
Segítségkérés / GodFather Mod Kérdések
« Dátum: 2011. szeptember 06. - 17:18:14 »
Igen igy van semmi hiba nincsen benne és a kócsik szépen vannak betéve!  :)

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 35
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal