Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kriszrap

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41
466
Segítségkérés / dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(
« Dátum: 2011. április 23. - 21:18:29 »
már tom hogy mi a baj van nekem randomspwnom a modomba:( és bezavarneki.
szerk.:
Spawnolás megoldva!!:D
Hogy lehet kikapcsolni azt hogy ha meghal a játékos akkor ne játsza le az animációt vagy mit.

467
Segítségkérés / dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(
« Dátum: 2011. április 20. - 22:32:56 »
de ebbe nem találtam hogy ha valaki meghal hova rakja vagy én vok vak :(

468
Segítségkérés / dm meghalás azt nem rak vissza a dmbe:(
« Dátum: 2011. április 20. - 21:43:01 »
Sziasztok!!!
a cim mindent elmondt.
Segítsetek:(
 

#include <a_samp>
forward lvdmchekpoint(playerid);
forward joinDM(playerid);
forward exitDM(playerid);
new lvdm,lvdmjoin,lvdmexit, lvbeirtak;
new eWep[MAX_PLAYERS][13][2];
#define SavePlayerWeapons(%1) \\
for(new usualy = 0; usualy < 13; usualy++) GetPlayerWeaponData(%1, usualy, eWep[%1][usualy][0], eWep[%1][usualy][1])
#define LoadPlayerWeapons(%1) ResetPlayerWeapons(%1);\\
for(new usualy = 0; usualy < 13; usualy++) GivePlayerWeapon(%1,eWep[%1][usualy][0], eWep[%1][usualy][1])
static dmid[MAX_PLAYERS]={1};
 
//--------------------------------------------------
public lvdmchekpoint(playerid)//chekpoint megjelenités
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,1898.8331, 2314.3550, 10.8203, 5.0); // Ez a CP
SetPVarInt(playerid, \"CP\", lvdm);
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
  SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, \"Megjelent az Lv-dm Lehet jeletkezni!!.\");
      lvdmjoin=SetTimer(\"joinDM\",60000, true);//1percig jelenik meg a checkpoint.
  return i;
}
return 1;
}
public joinDM(playerid) //Belépés dmbe
{
if(lvbeirtak <= 0)// ide majd 1 est irj
{
KillTimer(lvdm);
KillTimer(lvdmjoin);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, \"Nem indult ell az Lv-dm!!!.\");
}
else if(dmid[playerid]==1)
{
    SavePlayerWeapons(playerid);
OnPlayerSpawn(playerid);
KillTimer(lvdm);
KillTimer(lvdmjoin);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, \"Elindult az Lv-dm!!.\");
GivePlayerWeapon(playerid,31,50000);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
lvdmexit=SetTimer(\"exitDM\",60000, true);//Checkpoint 1 perc után kirak a dm-bõl.
  }
}
public exitDM(playerid) //kilpés dmbe
{
    if(dmid[playerid]==1)
{
    LoadPlayerWeapons(playerid);
    KillTimer(lvdmexit);
    SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, \"Vége van az Lv-dmnek!!.\");
SetPlayerPos(playerid,1898.8331, 2314.3550, 10.8203); // kirakás dm böl pozició
dmid[playerid] = 0;
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
eWep[playerid][0] = 0;
eWep[playerid][1] = 0;
}
dmid[playerid] = 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
lvdm = SetTimer(\"lvdmchekpoint\",60000, true);//Csatlakozás után 1percel jelenik meg a checkpoint
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(dmid[playerid] == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,2259.2493,590.0903,7.7802); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszerû spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél ;)
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
OnPlayerSpawn(playerid);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/join\", true) == 0)
{
     if (GetPVarInt(playerid, \"CP\") == lvdm)//lvdm helye
     {
                   dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
                   SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, \"Dm-re jelentkeztél!!!\");// szöveget átírhatod.
                   lvbeirtak++;
     }
     else
     {
               SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, \"Itt nem tudsz jelentkezni!\");// szöveget átírhatod.
     }
     return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"CP\") == lvdm)//lvdm helye
    {
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, \"Dm-re Jelentkezéshez Ird:/join Parancsot!!!\");
    }
    return 1;
}

469
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. április 18. - 21:31:56 »
Köszönöm sikerült:)
De  nem zárok lehet hogy felléphet hiba azt nem akarok majd új topikot nyitni:)

470
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. április 18. - 20:59:41 »
de azzal az összes cp eltüntetem!!!
ja meg
SetPVarInt(playerid, \"CP\", 1);
hogy tudom le nulázni szerver kapcsolodásnál??:)

471
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. április 18. - 20:44:13 »
óó sikerült már csak annyi hogy tom eltüntetni a cp-t??:D

472
Segítségkérés / samp TPLINK-el
« Dátum: 2011. április 18. - 15:12:23 »
szerver.cfg be ird ezt
 

announce 0
query 1

 
nem biztos hogy jó:)

473
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. április 18. - 15:10:00 »
akkor hogy jó??:) kóddal szeetném kérni ha szabad:)??

474
Segítségkérés / Dialog hiba
« Dátum: 2011. április 17. - 10:38:37 »
helló sztem ird le a kódót ugy könnyeb:D

475
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. április 17. - 10:25:05 »
hát nem találtam:)

476
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. április 17. - 10:04:19 »
OnPlayerEnterCheckpoint Hát igen ezzel probálkoztam. OnPlayerEnterCheckpoint mindegyik chekpointnál érvényes lesz a parancs vagy akármi mindt ezzen a példán:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)// játékos le spannolása
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0); chekpoint lerakás
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) ha a játékos a Checkpointba van akkor ez fog történi (összes chekpoint)
{
    CreateVehicle(520, 1982.6150, -221.0145, -0.2432, 82.2873, -1, -1, 60000);//kocsi lerakás
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);// Checkpoint eltüntetése
    return 1;
}

 
eddig rendben értem
de amikor azt akkrom hogy minden Checkpoint mást csináljon azt hogy??:D

477
Segítségkérés / Testen fegyók..
« Dátum: 2011. április 17. - 00:18:02 »
De ez m4-et nem tesz hátra+9mm et se zsebre :S[/quote]
Azért mert ha kicsit megnézed a kódót nem mindegy fegyóra csinálták meg ezt a funciót:)
meg nem akkora az ember hogy a 12 fegyver a testére ráférjen:)
ha jól gondolom:)

478
Segítségkérés / Checkpoint és ha ha benne van értékátadás
« Dátum: 2011. április 17. - 00:06:49 »
Sziasztok!!!
A cim mindent elárul.:D
Annyi az egész hogy ha ebbe a checkpointba lépnek:
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1898.8331, 2314.3550, 10.8203, 3.0);
akkor kapjon egy értéket a játékos.

479
Segítségkérés / Banlista
« Dátum: 2010. november 10. - 18:22:57 »
sztem telepitsd a wampot én azt használom vagy bár milyet azt kicsi tok segiteni

480
Segítségkérés / checkpoint
« Dátum: 2010. november 10. - 17:55:39 »
nekem sikerült csak annyi hogy sPlayerInCheckpoint(playerid) váltózót kell csinálni:D
 

new IsInCheckPoint[MAX_PLAYERS];
if (IsInCheckPoint[playerid] == 1)
ennyi

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal