Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BlackSy
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 43
466
« Dátum: 2017. március 18. - 13:34:29 »
Felesleges External moddal indítani. Értelmetlen és bug-os. De gondolom csak a játékosszám lebeg a szemetek előtt, mert láttátok, hogy az ilyen szarokon játszanak. Nemde?
467
« Dátum: 2017. március 18. - 12:36:13 »
Kitől vettétek a modot? Az a gond, hogy átalakítjátok a design-t, de ugyan az az unalmas external-os arculat található meg...
468
« Dátum: 2017. március 18. - 07:49:51 »
Szia! Hogy néz ki a script? Szerintem rosszul adod hozzá.
469
« Dátum: 2017. március 16. - 12:42:22 »
Mert amit webster írt az SA:MP-hoz van.
removeWorldModel(4003, 1481.0781, -1747.0313, 33.5234, 0.25)
470
« Dátum: 2017. március 14. - 21:07:31 »
Más szerveren nem csinálja, de ahogy észrevettem nem csak a font-awesome-mal csinálja ezt. Lehet haldoklik a videókártyám. Köszönöm a segítséget.
471
« Dátum: 2017. március 14. - 20:51:02 »
Szerkesztve.
472
« Dátum: 2017. március 14. - 20:46:59 »
/monthly_2017_03/58c848804f720_Kpkivgs.PNG.9087200c116f1dab6d694aae31bc80cd.PNG\" /> Ezt flood-olja, hát ha újraindítom akkor megy rendesen, ha reconnect-elek, akkor kezd el laggoltatni. Ezek a hibás sorok: shadow(statIcon,startX+42,startY+42,startX,startY,1,font2) dxDrawText(statIcon,startX+42,startY+42,startX,startY, tocolor(211,211,211,255), 1, font2) dxDrawText(\"#ffffff$\"..getMoney(),getElementData(localPlayer,\"money->posX\"), getElementData(localPlayer,\"money->posY\"), getElementData(localPlayer,\"money->posX\"), getElementData(localPlayer,\"money->posY\"),tocolor(255,255,255,255),1,font3,\"left\", \"top\", false, false, false, true) És a Font lekérés: font2 = dxCreateFont(\"HUD/files/font.ttf\", font3 = dxCreateFont(\"HUD/files/font.ttf\", 12)
473
« Dátum: 2017. március 14. - 19:04:34 »
Sziasztok! Lenne egy problénán, mégpedig az, hogy a font-awesome-ot használom a HUD-omhoz ikonnak, és néha, ha újraindítom, vagy csupán reconnect-elek, a debug warning-ot flood-od a font-ra, nem jeleníti meg az ikonokat, és rettenetesen laggoltat. Valaki tapasztalt már ilyet? Ez script beli hiba, vagy csak nekem tölti le rosszul? Válaszokat előre is köszönöm!
474
« Dátum: 2017. március 06. - 15:38:38 »
Megoldódott, köszönöm a segítséget.
476
« Dátum: 2017. március 06. - 06:19:53 »
Rendben, kipróbálom, köszi. Most csináltam egy olyat, hogy local r2,g2,b2 = 255,255,255, megváltozik a színe, csak akármilyen színre húzom, fekete lesz.
477
« Dátum: 2017. március 05. - 18:25:03 »
Sziasztok. Szeretnék csinálni egy Dx rectangle-t, aminek egy colorpicker segítségével változtatható a színe. Erről lenne szó: https://community.multitheftauto.com/index.php?p=resources&s=details&id=3247&expanddescr=1 Az a helyzet, hogy exportáltam a panelemhez a picker-t, de valamiért nem változik a színe. addEventHandler(\"onColorPickerOK\", root, function(r, g, b) r2,g2,b2 = r,g,b end) A Rectangle meg így néz ki: dxDrawRectangle(x,y,x/2,y/2,tocolor(r2,g2,b2,170)) Tudna valaki segíteni, miért nem változik? A válaszokat előre is köszönöm.
478
« Dátum: 2017. március 05. - 11:08:09 »
Szerintem az betűtípus függő.
479
« Dátum: 2017. március 03. - 19:38:40 »
Szia! Igen, azzal, és belerakod egy dxDrawText-be. Egy üres négyzetként fog megjelenni a script-ben, de MTA-ban jó lesz.
480
« Dátum: 2017. március 03. - 13:33:01 »
@skyrim99 Hogy rakod be? Dff-ként vagy 3ds-ként?
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 43
|