Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 451
Segítségkérés / MySQL - top 10 sor kiíratása« Dátum: 2014. május 17. - 19:14:25 »
Ez kiválasztja az elsõ tíz sort, a megadott kritérium szerijt sorbarendezve. Azaz, le kell kérned a KIJELZETT sor számot. Tehát asszem R6-ban sscanfal darabolni. Csak R38-ban tudom, hogy
Vagy valahogy így. 452
Segítségkérés / \\n használata« Dátum: 2014. május 17. - 19:08:36 »
Azt hiszem a \\t (tab) lesz a megoldás.
Slot\\tNév\\tTöltény\\n 1\\tDesert Eagle\\t1000\\n stb, stb... 453
Segítségkérés / Random telefonszám generálás mysql« Dátum: 2014. május 17. - 19:06:01 »
Most nem tudok konkrét kódot írni, bocsi.
Generálj random számot. Válaszd ki az azonos számo(ka)t, de írd a query végére, hogy LIMIT 1, így nem fog továbbfutni, ha talált egyet. Tárold az eredményeket, kérd le a talált sorok számát mondjuk a sorok változóba. while(sorok) { amíg vannak sorok (1db), random szám, megint kérjen le, megint store_result, megint mysql_num_rows, és kész. Addig fogja lekérdezgetni, amíg nem lesz nulla azonos sor } Már lehet dolgozni ezzel a számmal. Remélem nincs benne nagy hülyeség. 454
Segítségkérés / Gond a (/goto) kiirásnál.« Dátum: 2014. május 15. - 18:28:51 »
A neve %d? o.O
format(string,sizeof(string),\"{FF0000}[ADMIN]: {00FF00} \'\'%s\'\' teleportált \'\'%s\'\' nevû játékoshoz!\", adminname, player1); 455
Segítségkérés / CreateObject és CreateDynamicObject együtt nem töltbe!« Dátum: 2014. május 13. - 15:04:23 »
Miért nem rakod át Dynamicba mindet? Kimásolod külön fájlba, ott Ctrl-H, és kész.
A streamer annyit csinál, hogy minden frissüléskor megjeleníti a hozzád legközelebb esõ 1000 objectet, a többit törli. Azért adható meg oly könnyen a vw és az inti is, mert akkor csak azokat streameli be, amik a \"tiédek\", tehát, veled egyeznek az adatai. Ennek nagyon nem kéne belezavarnia a sima objectekbe, habár ez plugin, így nem tudhatjuk. 456
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból« Dátum: 2014. május 13. - 14:55:43 »
Bakki. Megint nem küldte el reggel. Szóval, OnPlayer(Un)Pause callbackes includeok? Igaz, ennek is kell egy jópár másodperc.
forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380686 457
Segítségkérés / CreateObject és CreateDynamicObject együtt nem töltbe!« Dátum: 2014. május 13. - 12:53:13 »
Streamer plugin fent van? Be is van includeolva?
458
Szkript kérések / Random szín generátor« Dátum: 2014. május 13. - 11:33:45 »
Azt akarod, hogy minden függvénynél más színeket adsz meg, vagy mindenhol ugyanazok közül válasszon?
Az elsõ: //Majd átalakítom a karakterenként random színeset. A második: new KSzin[] = Ha meg amazt akarod megírom 459
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból« Dátum: 2014. május 12. - 15:27:30 »
Mint mondtam, hook helyett saját függvényt is csinálhatsz (public).
460
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. május 12. - 14:52:47 »
Ha beírod a LIMIT 1-et a SELECT és SAVE query végére, akkor ott megáll, ahol megtalálta. Pl. Van 10000 játékosod, abból az 5000. sorban megtalálja, amit akart, akkor megáll, és azt kiadja eredményül. 2000sor közül nyilván gyorsabban töltene be, mint 10000-bõl, fõleg a magas IDjûeknek (újonnan regisztráltaknak). Ahogy én másolnék:
INSERT INTO \'ujtabla\' VALUES (SELECT * FROM \'regitabla\' Meg ugye egy DELETE, ha amonnan ki is akarod szedni. Ha az idt egyeztetni szeretnéd, akkor fel kell sorolnod a * HELYETT, pl. Id, Nev, Penz, hogy az ID-t ne beszámozza, hanem másolja. 461
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2014. május 11. - 21:11:00 »Idézetet írta: Campe3r date=1399812042\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok! Ennek mi az ID-je? 463
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2014. május 10. - 10:37:22 »
Nem használtam R6-ot, de mi lenne, ha a kapott adatokat elõször 2-be darabolnád, és azokat darabolnád ilyen sok darabra?
464
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból« Dátum: 2014. május 10. - 10:11:36 »
Ez tulajdonképpen megoldható lenne, de nagyon nagy laggot . Amit én szerettem volna:
A SetPlayerAttachedObjecthez hozzáadni (hookolni, azaz, hogy annak minden lefutásakor csinálja meg) azt, hogy a játékosok AttachedObject enumjába beleírná, amit csatoltunk, milyen modelid, milyen pozíció, melyik testrész. Azonban itt végig a törléssel, és az opcionális paraméterekkel kéne sz*rakodni. Ha ez kész, akkor egy iszonyat gyors timerrel ki kéne törölnöd a player fejéhez csatolt (lehetõleg láthatatlan) objectet, visszarakni a játékoshoz képest megfelelõ pozícióra, és az enumba beleírt koordinátákra létrehozni egy objectet, ahhoz csatolni a kamerát, és annak a pozícióját állítgatni. A tesztelés idejére a hook nem kell, elég, ha saját függvényt csinálsz hizzá, és azt használod. Lehet, elég laggos lesz, de elméletileg megoldja. Ha hookolni (már létezõ funkcióhoz adni hozzá cuccokat) akarsz: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=441293 Ezen poszt alján lévõ módszert használod, persze kicserélgeted a GivePlayerMoneyt. Esetleg lehetne saját függvényed is hizzá, pl FrissitKameraPoz. És akkor OnPlayerUpdate if(JatekosInfo[playerid][FPS] == 1) .. Sok szerencsét, továvbi jó scriptelést. OFF: én is sokat szoptam ezzel, ha nagyon unatkozni fogok, csinálok hozzá valami használhatóbb megoldást. Más: a GetPlayerCamera- Pos, LookingAt, FrontVector funkciókkal ki lehet számolni hogy merre néz pontosan, kamerailag. Asszem. 465
Segítségkérés / Nem hozza létre a 3d textet« Dátum: 2014. május 09. - 18:07:19 »
Ha szabad kérdeznem, ez mit akar csinálni? Hova és milyen célból tesz le 3dtextet? Minek töltöd be annyira furcsán a magasságát? Vagy ez valami játékoshoz kapcsolódó dolog lenne? Miért nem a streamerét használod, amibõl végtelen lehet letéve? Annyit néztem ki belõle, hogy valamit a GetXYInFrontOfPlayer-el akarsz, és a tábla objekthez az adatbázisodból kapott információk alapján hozod létre a 3DTextet.
CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, 0xFFFF00FF, x, y, floatstr(field7[3]), 40.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, -1, -1, -1, 40.0); |