Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - rcsbakos2
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36
451
« Dátum: 2013. július 08. - 18:05:52 »
rendben köszönöm a segítséged!
452
« Dátum: 2013. július 08. - 14:43:14 »
rendben köszönöm a válaszod és hogy törölhetném?
453
« Dátum: 2013. július 07. - 21:25:26 »
454
« Dátum: 2013. július 07. - 19:19:27 »
kösz:\'D Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót!
455
« Dátum: 2013. július 07. - 13:46:19 »
így helyes? if (strcmp(\"/vle\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { DestroyObject(19419, GetPlayerVehicleID(playerid); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kikapcsoltad a villogót a kocsin!\"); return 1; } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\"); }
456
« Dátum: 2013. július 07. - 13:42:24 »
(969 ,-506.5363, 2597.2871, 52.4972)//zárt (969,-506.3364, 2606.2087, 52.4972)//nyit :DD //---- . Jelszavas Ajtó Area51 környékén (kezdõknek). Készítette: BoOy #include <a_samp> #include <zcmd> #define DIALOG_PASS 3423 #define JELSZO \"Példa1345\" //Írd be a tetszõleges jelszavadat... new Kapu; new checkpick1; new checkpick2; new Nyitva; public OnFilterScriptInit() { Kapu = CreateObject(971, 213.86644, 1875.39343, 12.16784, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateObject(2886, 209.83719, 1876.43262, 13.58393, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateObject(2886, 209.46373, 1874.66895, 13.58390, 0.00000, 0.00000, 0.00000); checkpick1 = CreatePickup(1239, 2,209.50102, 1873.96338, 12.99174); checkpick2 = CreatePickup(1239, 2,210.32538, 1876.55420, 12.99174); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == checkpick1 || pickupid == checkpick2) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PASS,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Jelszavas Ajtó\",\"Az ajtó zárva! Kérlek írd be a jelszót!\",\"Megad\",\"Mégse\"); } } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(Nyitva == 1) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 210.6729,1876.1299,13.1406)) { MoveObject(Kapu,213.86644, 1875.39343,12.16784,2); Nyitva = 0; return 1; } } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_PASS) { if(response) { if(Check(playerid,inputtext)) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Jelszó megadva! Sikeres belépés..\"); MoveObject(Kapu,213.86644, 1875.39343,6.3958,1.5); Nyitva = 1; } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PASS,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Jelszavas Ajtó\",\"HIBA: Rossz jelszót adtál meg!\",\"Megad\",\"Mégse\"); } } return 1; } return 1; } forward Check(playerid, const password[]); public Check(playerid, const password[]) { if(!strcmp(password, JELSZO, false)) return 1; return 0; } Hellotok segítene valaki hogy hova kell beilleszteni a fent található kapukat?mert nagyon nem értem! ezek azok amiket kikéne cserélni : (969 ,-506.5363, 2597.2871, 52.4972)//zárt (969,-506.3364, 2606.2087, 52.4972)//nyit :DD
457
« Dátum: 2013. július 06. - 23:28:34 »
if (strcmp(\"/villogo1\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { new objectid = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); SendClientMessage(playerid, -1, \"Bekapcsolatad a villogót a kocsin!\"); return 1; } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\"); } hellotok van ez a codom!és azt szeretném hogyha le is tudnám szedni az objectet a kocsiról!
458
« Dátum: 2013. július 06. - 22:48:33 »
Hellotok csináltam \"sziréna\" codot,és az a kérdésem hogy hogy tudom levenni a kocsirol az objectet?:S
459
« Dátum: 2013. július 06. - 22:04:20 »
péter nekem nem adott ki letöltési linket azért adtam azt a linket!
460
« Dátum: 2013. július 06. - 14:46:31 »
õõ ja:S
461
« Dátum: 2013. július 06. - 13:17:12 »
// Top of your script #define MAX_ROADBLOCKS 85 // Can be anything you want, but don\'t go over the top. // Search enum in your script and add this: enum rInfo { sCreated, Float:sX, Float:sY, Float:sZ, sObject, }; new Roadblocks[MAX_ROADBLOCKS][rInfo]; // Place this under OnPlayerCommandText if(strcmp(cmd, \"/crb\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid) && IsACop(playerid) || IsPlayerAdmin(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /crb [Roadblock ID]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Available Roadblocks:\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"| 1: Small Roadblock\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"| 2: Medium Roadblock\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"| 3: Big Roadblock\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"| 3: Cone\"); return 1; } new rb = strval(tmp); if (rb == 1) { PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreateRoadblock(1459,plocx,plocy,plocz,ploca); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Roadblock(1) at his position, over.\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Roadblock ~b~Placed!\",3000,1); return 1; } else if (rb == 2) { PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreateRoadblock(978,plocx,plocy,plocz+0.6,ploca); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Roadblock(2) at his position, over.\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Roadblock ~b~Placed!\",3000,1); return 1; } else if (rb == 3) { PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreateRoadblock(981,plocx,plocy,plocz+0.9,ploca+180); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Roadblock(3) at his position, over.\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~útzár ~g~letéve!\",3000,1); SetPlayerPos(playerid, plocx, plocy+1.3, plocz); return 1; } else if (rb == 4) { PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreateRoadblock(1238,plocx,plocy,plocz+0.2,ploca); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Traffic Cone(1) at his position, over.\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Cone útzár ~g~letéve!\",3000,1); return 1; } /*else if (rb == 4) { PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreateRoadblock(1425,plocx,plocy,plocz+0.6,ploca); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Detour Sign(4) at his position, over.\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Sign ~g~Placed!\",3000,1); return 1; } else if (rb == 5) { PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreateRoadblock(3265,plocx,plocy,plocz-0.5,ploca); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Will Be Sign(5) at his position, over.\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Sign ~g~Placed!\",3000,1); return 1; } else if (rb == 6) { PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreateRoadblock(3091,plocx,plocy,plocz+0.5,ploca+180); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Line Closed Sign(6) at his position, over.\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Sign ~g~Placed!\",3000,1); return 1; }*/ } return 1; } else if (strcmp(cmd,\"/rrb\",true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid) && IsACop(playerid) || IsPlayerAdmin(playerid)) { DeleteClosestRoadblock(playerid); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s az útzár törölve\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~útzár ~r~törölve!\",3000,1); } return 1; } else if (strcmp(cmd,\"/rrball\",true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid) && IsACop(playerid) || IsPlayerAdmin(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] >= 6 || IsPlayerAdmin(playerid)) // This being the default Chief rank in LA-RP change if neccesary. { DeleteAllRoadblocks(playerid); format(string,sizeof(string),\"[HQ]: %s összes útzár ötörlve a körzetedbõl!\",GPN(playerid)); SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string); GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Összes ~w~útzár ~r~törölve\",3000,1); } } return 1; } // Place this under your script stock CreateRoadblock(Object,Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle) { for(new i = 0; i < sizeof(Roadblocks); i++) { if(Roadblocks[sCreated] == 0) { Roadblocks[sCreated] = 1; Roadblocks[sX] = x; Roadblocks[sY] = y; Roadblocks[sZ] = z-0.7; Roadblocks[sObject] = CreateDynamicObject(Object, x, y, z-0.9, 0, 0, Angle); return 1; } } return 0; } stock DeleteAllRoadblocks(playerid) { for(new i = 0; i < sizeof(Roadblocks); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100, Roadblocks[sX], Roadblocks[sY], Roadblocks[sZ])) { if(Roadblocks[sCreated] == 1) { Roadblocks[sCreated] = 0; Roadblocks[sX] = 0.0; Roadblocks[sY] = 0.0; Roadblocks[sZ] = 0.0; DestroyDynamicObject(Roadblocks[sObject]); } } } return 0; } stock DeleteClosestRoadblock(playerid) { for(new i = 0; i < sizeof(Roadblocks); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Roadblocks[sX], Roadblocks[sY], Roadblocks[sZ])) { if(Roadblocks[sCreated] == 1) { Roadblocks[sCreated] = 0; Roadblocks[sX] = 0.0; Roadblocks[sY] = 0.0; Roadblocks[sZ] = 0.0; DestroyDynamicObject(Roadblocks[sObject]); return 1; } } } return 0; } miért fagy ti kõle a pawno:?:|
462
« Dátum: 2013. július 06. - 12:44:56 »
hello domper nekem nem map editor kell hanem olyan editor amivel a playerre valló objecteket lehet szerkeszteni!
463
« Dátum: 2013. július 06. - 12:38:22 »
ha nem találtad volna meg peter linkjénél a letöltést akkor itt egy direct link:http://www.solidfiles.com/d/55022c56d6/
464
« Dátum: 2013. július 06. - 12:24:04 »
kösznöm a válaszokat! szóval nem tudok nagyon kocsit változtatni:?((7.))
465
« Dátum: 2013. július 05. - 22:10:02 »
és ezt hova rakjam? AttachObjectToVehicle?
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36
|