Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZSOLTI99

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 117
451
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. február 27. - 17:45:01 »
Idézetet írta: BackUP date=1424795932\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha szkriptekben is használok mysqlt, akkor elég csak egyszer a módban, vagy minden szkriptben külön kell kapcsolódni az sql szerverhez?
 
Jobb ha inkább a módba írod az egészet és akkor csak 1x kell csatlakozni az sql hez. Ha scriptbe írod akkor  meg ott is meg kell adni az sql adatokat mert ha nem adod meg akkor nem tud majd csatlakozni az sql adatbázishoz nem tudja hogy hova mentse a dolgokat vagy honnan olvassa ki.

452
Segítségkérés / Dialog készítéshez segítség kérés
« Dátum: 2015. február 23. - 20:59:04 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DIALOG_0 100
#define DIALOG_1 101
#define DIALOG_2 102
#define DIALOG_3 103
#define DIALOG_4 104
#define DIALOG_5 105
CMD:help(playerid, params[])
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Helpmenü / Leírások\", \"Leírások\\nSzabályzat\\nTeleport lista\\nKlán parancsok\\nAdmin lista\", \"Rendben\", \"Bezár\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
            {
                if(response)
                {
                    if(listitem == 0)
                    {
                        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1,DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Leírások\", \"Hamarosan...\\nLesz\\nItt\\nValami...\", \"Bezár\", \"\");
                        return 1;
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_2,DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"Hamarosan...\\nLesz\\nItt\\nValami...\", \"Bezár\", \"\");
                    return 1;
                    }
                    if(listitem == 2)
                    {
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teleport lista\", \"Hamarosan...\\nLesz\\nItt\\nValami...\", \"Bezár\", \"\");
                        return 1;
                    }
                    if(listitem == 3)
                    {
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Klán parancsok\", \"Hamarosan...\\nLesz\\nItt\\nValami...\", \"Bezár\", \"\");
                        return 1;
                    }
                    if(listitem == 4)
                    {
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Admin lista\", \"Hamarosan...\\nLesz\\nItt\\nValami...\", \"Bezár\", \"\");
                        return 1;
                    }
                    return 0;
            }
    }
}

 Így?

453
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dialog készítéshez segítség kérés
« Dátum: 2015. február 23. - 20:52:10 »
Idézetet írta: BackUP date=1424720472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52805\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A másik témába leírtam a választ, mindjárt átmásolom ide is :)
 
listitemek alatt mikor a dialogot akarod létrehozni nem adtál meg dialogid-t. :)
Szerk.: Valamint 1 gombot adtál meg a végén, mindeképpen 2 kell. Ha a másodikba nem írsz szöveget(csak simán: \"\") akkor az nem fog megjelenni, és fordító sem ad ki rá hibát.
Üzenet módosítása
 

[/quote] Ja igazad van már nem látok mert este van.
Akkor meg kell adnia a dialog id és akkor menni fog neki rendesen
 

#define DIALOG_1 1
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_1,

454
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dialog készítéshez segítség kérés
« Dátum: 2015. február 23. - 20:38:46 »
Mi a probléma ezzel a scriptel? Mert mindent ki lehetett venni csak a problémát nem írtad le.De lehet hogy velem van a probléma.

455
Segítségkérés / Rp mode átalakitása?
« Dátum: 2015. február 23. - 20:32:09 »
Nézz be public OnPlayerText(playerid, text[]) alá is

456
Archívum / A fórum új irányt fog felvenni!
« Dátum: 2015. február 23. - 19:07:41 »
Remélem nem zár be az oldal nagyon szeretem az oldalt és sok mindent tanultam az oldalon és a társaságtól.!

457
Segítségkérés / Rp mode átalakitása?
« Dátum: 2015. február 23. - 17:49:21 »
CTRL+F Gombot nyomd meg és kihoz egy keresőt és oda beírod amit keresni akarsz és már ki is hozza. Vagy Nottepad++ ba az még végig is megy a keresett dolgokon.

458
libmysqlclient_r.so.16 ftp-n tedd a gyökér könyvtárban ahol van a cfg stb nekem is ott van és megy rendesen.

459
Idézetet írta: Thomas -™ • ツ date=1424506810\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52649\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igazság szerint, az minősülhet Copy-nak, ha valaki ugyan azt a Code-t (Szkriptet), használja fel ami a másik szerveren van. Ha, már más is megcsinálja, ugyan azt a szkriptet, mint ami a másik szerveren van, az annyira nem nevezhető Copynak, mert hiába lemásolta \"ha lemásolta\", de ő írta meg 0-ról, és nem lopta el. Bár, szerzői joggal sincs levédve, hogy nem lehet lemásolni azt az adott szkriptet. Ő szimplán csak megcsinálta amit ő írt, így lopásnak se minősülhet, bár az igaz, hogy sz@r érzés annak a szerverrel ellentétben aki megvalósította azt az adott szkriptet, amit más csak lemásolt, de ha ezt nézzük, ez minden napos eset. Valaki megvalósít valamit, valakinek megtetszik, akkor megcsinálja ő is a saját szerverére. Sajnos tapasztalatokból mondom és ismerős dolog is, de hát ez van.
 

Ebben teljesen igazad van . Sok 10 évesek nyitnak egy szerót oszt másolnak onnan ahol tudnak de hát most ezen múlik a boldogságuk akkor hát másoljanak nyugodtan ha annyi idejük van mint a tenger semmire nincs gondjuk..

460
Archívum / [HUN] Gamer Call of Duty V.1
« Dátum: 2015. február 20. - 17:54:53 »
Magyarországon még nincs CoD szerver, úgyhogy a tulajdonosnak jó ötlete volt[/quote]
Már bocs hogy beleszólok de van Magyarországon cod szerver ami sampon fut! Szerintem nem az egyetlen.

461
Jó kis gm lett grat.
 
MER\" post=\"530851\" timestamp=\"1424376212\"]
Nem. Más probléma nem volt.
Akinek kell még valami plugin, vagy ilyenek az írjon.
Amúgy ezzel a gm el annyi baj van, hogy 0.3e vagy annál régebbi verziókon nem megy.
Akinek kell az a játékmód amiböl editeltem ezt:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=516076
Hasonlítsátok össze ha akarjátok! :)
 
[/quote] Szerintem nem vissza felé fejlődnek a szerverek ha már új verzió van akkor arra állnak át nem a régire. Frissítik és már megy is.

462
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2015. február 18. - 21:20:25 »
Idézetet írta: Pasztor1997 date=1424283287\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52640\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://kepfeltoltes.hu/view/150218/asdd_www.kepfeltoltes.hu_.png és ha kitörlöm ezt a sort akkor pedig felcsapódik
 
AKkor ne töröld ki azt a sort és nem fog felcsapódni....Amúgy meg elég ha zárt állapotba le mappolni és  magától megy!

463
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2015. február 18. - 18:25:43 »
Tessék hátha kell még valakinek is . Hivatalos fórumon találtam (van kirakva)
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=196493&highlight=trucking&page=438
 
AddTollGate(Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:RX, Float:RY, Float:RZ, TollMoney)

 
PPC_GameModeInti
 
// This function is used to add toll-gates to the map
AddTollGate(Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:RX, Float:RY, Float:RZ, TollMoney)
{
// Loop through all tollgates
for (new TollGate; TollGate < MAX_TOLLGATES; TollGate++)
{
// Check if this is an empty entry
if (ATollGates[TollGate][GateID] == 0)
{
   // Create a new object for the toll-gate in it\'s closed status
   CreateObject(966, X, Y, Z, RX, RY, RZ);
   ATollGates[TollGate][GateID] = CreateObject(968, X, Y, Z+0.8, RX, RY-90.0, RZ);
   // Set data
   ATollGates[TollGate][TollPrice] = TollMoney; // Set the price to pay for passing the toll-gate
   ATollGates[TollGate][GateStatus] = 0; // Set the status to CLOSED
   ATollGates[TollGate][TollX] = X; // Save the X coordinates
   ATollGates[TollGate][TollY] = Y; // Save the Y coordinates
   ATollGates[TollGate][TollZ] = Z; // Save the Z coordinates
   ATollGates[TollGate][TollRX] = RX; // Save the RX coordinates
   ATollGates[TollGate][TollRY] = RY; // Save the RY coordinates
   ATollGates[TollGate][TollRZ] = RZ; // Save the RZ coordinates
   // Count the total amount of refuelstations that have been created
   TollGateLoad++;
   break; // Stop the for-loop
}
}
}

 
PPC_Defines
 
// Setup a custom type that holds all data about toll-boots (les peages jaune)
enum TTollGate
{
GateID, // Holds the object-id of the gate
TollPrice, // Holds the price for passing the gate
GateStatus, // Holds the status of the gate (open = 1, closed = 0)
Float:TollX, // Holds the coordinates when the gate is opened
Float:TollY, // Holds the coordinates when the gate is opened
Float:TollZ, // Holds the coordinates when the gate is opened
Float:TollRX, // Holds the coordinates when the gate is closed
Float:TollRY, // Holds the coordinates when the gate is closed
Float:TollRZ // Holds the coordinates when the gate is closed
}

 

PPC_Toll
Code:
// This file holds all functions for the toll-system
forward Toll();
public Toll()
{
// Loop through all players
    for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++)
{
// If the player isn\'t connected, skip to the next player
        if(APlayerData[playerid][LoggedIn] == false) continue;
// Check if the player is the driver of a vehicle
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
   // Loop through all toll-gates
   for (new TollGate; TollGate < MAX_TOLLGATES; TollGate++)
   {
      // Check if this toll-gate exists
      if (ATollGates[TollGate][GateID] != 0)
      {
          // Check if the player is in range of the tollgate
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.5, ATollGates[TollGate][TollX], ATollGates[TollGate][TollY], ATollGates[TollGate][TollZ]))
           {
            // Check if the toll-gate is closed
               if(ATollGates[TollGate][GateStatus] == 0)
            {
                // Open the gate
                   MoveObject(ATollGates[TollGate][GateID], ATollGates[TollGate][TollX], ATollGates[TollGate][TollY], ATollGates[TollGate][TollZ]+0.82, 0.04, ATollGates[TollGate][TollRX], ATollGates[TollGate][TollRY], ATollGates[TollGate][TollRZ]);
               // Set status to OPEN
                   ATollGates[TollGate][GateStatus] = 1;
               if (ATollGates[TollGate][TollPrice] != 0)
               {
                  // Let the player pay the toll
                  RewardPlayer(playerid, -ATollGates[TollGate][TollPrice], 0);
                  new string[50];
                  format(string, sizeof(string), TXT_PlayerPaysToll, ATollGates[TollGate][TollPrice]);
                  GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 4);
               }
                   // Start a timer that closes the gate after 5 seconds
                   SetTimerEx(\"CloseGate\", 5000, false, \"i\", TollGate);
            }
           }
      }
   }
}
    }
}
forward CloseGate(TollGate);
public CloseGate(TollGate)
{
    // Close the gate
MoveObject(ATollGates[TollGate][GateID], ATollGates[TollGate][TollX], ATollGates[TollGate][TollY], ATollGates[TollGate][TollZ]+0.82, 0.04, ATollGates[TollGate][TollRX], ATollGates[TollGate][TollRY]-90.0, ATollGates[TollGate][TollRZ]);
// Set status to CLOSED
ATollGates[TollGate][GateStatus] = 0;
}

464
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2015. február 18. - 16:38:19 »
Ugyan úgy kell mint a kaput csak ezt felfelé kell hajtani.

465
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / PPC Trucking házrendszer [Magyar!]
« Dátum: 2015. február 17. - 16:55:47 »
Idézetet írta: Thomas -™ • ツ date=1423771363\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11480\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A térképen nem látszik a házikó  :hmm: Segít valaki ? :shifty:
 
Az nincs benne a szkriptben, ha jól tudom. Azt külön meg kell írni rá.
 
[/quote]
De van benne.
 

A térképen nem látszik a házikó  :hmm: Segít valaki ? :shifty:
 
[/quote] fs be keresd meg ezt
// This allows you to toggle the red houses on the map (bought houses appear on the map as red house icons when this is set to \"true\")
new bool:ShowBoughtHouses = false; //ezt írd át false-ról true-ra
new bool:ShowBoughtHouses = true;

 és már az ikon meg is jelenik a térképen!

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 117
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal