Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 451
Kérdések, Segítség / PHP probléma« Dátum: 2014. március 03. - 17:16:54 »
Próbáltad már azt, hogy kiírod a fenti stringet echo-val, mielõtt lefuttatod? Csak, hogy lássad, mi is az a query, amit átadsz az SQL-nek?
Amúgy visszaszívom az elõzõket, nem vettem észre, hogy mit akartatok kihozni abból a querybõl. 452
Kérdések, Segítség / PHP probléma« Dátum: 2014. március 02. - 19:27:46 »Idézetet írta: Gun22 date=1393780259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46839\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Így próbáld meg:\"Profi PHP programozó\"... :hmmm: krook kódja azért rossz, mert kihagyott egy pontot, amúgy jó.
453
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2014. március 02. - 18:59:02 »Idézetet írta: Indi date=1392142427\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Krisk, milyen Cyberpunk RP-rõl tudsz? Érdekelne, mert igazán jót soha se találok, csak PnP-ben, ahhoz meg ugye sok ember kellene egyszerre.Én is PnP-rõl beszéltem. 454
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project Venturas 2014« Dátum: 2014. március 02. - 17:42:32 »
Rupert, van kedved elmondani a kedves játékosoknak, hogy miért bugoltak a kocsik 6 hónapon keresztül?
#NatürlichIstRupertEinSchwanz2014 (Ha akarjátok tudni az okát, akkor keressétek meg Rupertet Skypeon, õ nem akar ide írni :\'( ) 455
Grafikai Munkák/Logók / Best of 2013, vagyis ami még kimaradt.« Dátum: 2014. február 14. - 19:24:41 »
Köszönjük a logókat.
456
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2« Dátum: 2014. február 13. - 13:49:45 »
Az MTA-t és a SAMP-ot össze se lehet hasonlítani, már csak a filozófiából sem.
MTA alapja a Blue, az gyakorlatilag egy olyan engine, amely a játékban meglévõ eredeti függvényeket SZIMULÁLJA C++ függvényekkel, assembly utasításokkal. Tehát, van egy visszafejtett GTA:SA függvény, amirõl tudják, hogy mit csinál. Akkor az MTA-sok írnak a Blue-ban egy, az eredeti GTA függvénynel MEGEGYEZÕ C++ függvényt, amelynek a tartalmaként néhány assembly sorral meghívják a R* eredetijét. Így hatékonyan lehet új kódot berakni, ezeket meg odaadják a fejlesztõknek (persze ott van még a szinkronizáció és egyebek, de most az lényegtelen). Ha valaki látta már a Blue engine-t, az tudja, hogy a struktúrája az egész motornak szinte egy az egyben megegyezik a GTA-éval, mivel arra építették rá. Vagyis az MTA alapja az, hogy azokat a függvényeket érjük el, amiket a R* csinált. SAMP pedig annyit csinál, hogy rájön, hogy kéne +1 függvény, akkor berakja a szerverbe, és kész. Semmi következetesség. Igazából minden multiplayer modnak az alapja valamilyen hook rendszer, amellyel a bájtkódot valami értelmes programozási nyelven tudod manipulálni, ezt aztán odaadod a fejlesztõnek, és mindenki hepi. Az MTA-blue logikusan van felépítve, az objektum-orientáltság teljesen az alap GTA struktúrát másolja, és így rásimul a kódra. A SAMP meg néha berak 1-2 függvényt, amit úgy kell érteni, hogy csinálnak +1 C++ függvényt a kliensbe, ami meghívja az adott GTA függvényt assembly-n keresztül. Abba egy gramm classt vagy valami element-parent-children rendszert nem fogsz látni. Másrészrõl meg az, hogy \"azért nem rakunk be egyedi skineket/kliens oldali scripteket/gui-t, mert ez nem egy játékmotor\", már komolyan mondom, röhejes. Minden normális multiplayer mod engedélyezi a kliens oldali modok és scriptek futtatását, a tartalmak letöltését a szerverrõl, és a többi. Elkúrták már a SAMP-ot akkor, mikor elkezdték írni, csak szerintem mostanában kezdtek el rájönni, hogy egy rohadt nagy zsákutcába haladt az egész cucc. Egy ideális GTA Multiplayer a kettõ keveréke lenne, egyébként. 457
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2014. február 07. - 16:05:56 »
igen, ahol lehet Real Life Roleplay-t nyomni (tudok fantasy RP meg Cyberpunk RP-rõl, de én Real Life RP-rõl beszélnék).
458
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project Venturas 2014« Dátum: 2014. február 05. - 16:30:15 »
Csak a formaság kedvéért, mikor is fog kinyitni ez a szerver?
459
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2014. február 05. - 07:41:04 »
Tudtok nekem egy olyan játékot mondani, ahol (a) van aktív közösség (b) lehet REAL LIFE roleplayt játszani?
460
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2« Dátum: 2014. január 26. - 19:25:21 »Idézetet írta: Pedró date=1390511836\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
461
Általános / A tökéletes RP szerver« Dátum: 2014. január 26. - 16:27:02 »Idézetet írta: GeGe. date=1390748064\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Mesélj még kérlek... 462
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3Z] HeadShot« Dátum: 2014. január 24. - 15:26:50 »
Szerintem meg ezzel azt fogod elérni, hogy az a kis érdeklõdés is elmenjen a scriptek téma iránt, ami most van. Egészen eddig az volt a probléma, hogy nem volt építõ jellegû kritika a scripteknél, most meg, hogy volt, azért moderálod ki. Érdekes...
464
Pluginok és Programok / SA-MP Fixer« Dátum: 2014. január 17. - 06:44:52 »
A program maga jó lenne, az egyetlen probléma vele az, hogy ilyen modok már vannak az interneten azoknak, akik ezt akarják, meg a motion blur (ha jól tudom) egész egyszerûen növeli a kocsik végsebességét, szóval cheatnek számít. Maga a kezdeményezés egyébként nem rossz.
465
Archívum / Utolsó változás« Dátum: 2014. január 15. - 08:26:38 »
|