Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 153
451
Kérdések, Segítség / PHP probléma
« Dátum: 2014. március 03. - 17:16:54 »
Próbáltad már azt, hogy kiírod a fenti stringet echo-val, mielõtt lefuttatod? Csak, hogy lássad, mi is az a query, amit átadsz az SQL-nek?
Amúgy visszaszívom az elõzõket, nem vettem észre, hogy mit akartatok kihozni abból a querybõl.

452
Kérdések, Segítség / PHP probléma
« Dátum: 2014. március 02. - 19:27:46 »
Idézetet írta: Gun22 date=1393780259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46839\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Így próbáld meg:
 
$sql = \"UPDATE Jatekok SET szavazatok = szavazatok+1 WHERE Nev = \'\".$_POST[\"jatek\"][$n].\"\'\";

 

\"Profi PHP programozó\"...  :hmmm:
krook kódja azért rossz, mert kihagyott egy pontot, amúgy jó.
 

$sql = mysql_query(\"UPDATE Jatekok SET szavazatok = \".$szavazatok+1.\" WHERE Nev = \'\".$_POST[\'jatek\'][$n].\"\';\");
 
[/quote]

453
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2014. március 02. - 18:59:02 »
Idézetet írta: Indi date=1392142427\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Krisk, milyen Cyberpunk RP-rõl tudsz? Érdekelne, mert igazán jót soha se találok, csak PnP-ben, ahhoz meg ugye sok ember kellene egyszerre.
 
Én is PnP-rõl beszéltem.

454
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project Venturas 2014
« Dátum: 2014. március 02. - 17:42:32 »
Rupert, van kedved elmondani a kedves játékosoknak, hogy miért bugoltak a kocsik 6 hónapon keresztül?
#NatürlichIstRupertEinSchwanz2014
(Ha akarjátok tudni az okát, akkor keressétek meg Rupertet Skypeon, õ nem akar ide írni :\'( )

455
Grafikai Munkák/Logók / Best of 2013, vagyis ami még kimaradt.
« Dátum: 2014. február 14. - 19:24:41 »
Köszönjük a logókat.

456
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 13. - 13:49:45 »
Az MTA-t és a SAMP-ot össze se lehet hasonlítani, már csak a filozófiából sem.
MTA alapja a Blue, az gyakorlatilag egy olyan engine, amely a játékban meglévõ eredeti függvényeket SZIMULÁLJA C++ függvényekkel, assembly utasításokkal.
Tehát, van egy visszafejtett GTA:SA függvény, amirõl tudják, hogy mit csinál. Akkor az MTA-sok írnak a Blue-ban egy, az eredeti GTA függvénynel MEGEGYEZÕ C++ függvényt, amelynek a tartalmaként néhány assembly sorral meghívják a R* eredetijét. Így hatékonyan lehet új kódot berakni, ezeket meg odaadják a fejlesztõknek (persze ott van még a szinkronizáció és egyebek, de most az lényegtelen). Ha valaki látta már a Blue engine-t, az tudja, hogy a struktúrája az egész motornak szinte egy az egyben megegyezik a GTA-éval, mivel arra építették rá. Vagyis az MTA alapja az, hogy azokat a függvényeket érjük el, amiket a R* csinált.
SAMP pedig annyit csinál, hogy rájön, hogy kéne +1 függvény, akkor berakja a szerverbe, és kész. Semmi következetesség. Igazából minden multiplayer modnak az alapja valamilyen hook rendszer, amellyel a bájtkódot valami értelmes programozási nyelven tudod manipulálni, ezt aztán odaadod a fejlesztõnek, és mindenki hepi. Az MTA-blue logikusan van felépítve, az objektum-orientáltság teljesen az alap GTA struktúrát másolja, és így rásimul a kódra. A SAMP meg néha berak 1-2 függvényt, amit úgy kell érteni, hogy csinálnak +1 C++ függvényt a kliensbe, ami meghívja az adott GTA függvényt assembly-n keresztül. Abba egy gramm classt vagy valami element-parent-children rendszert nem fogsz látni.
Másrészrõl meg az, hogy \"azért nem rakunk be egyedi skineket/kliens oldali scripteket/gui-t, mert ez nem egy játékmotor\", már komolyan mondom, röhejes. Minden normális multiplayer mod engedélyezi a kliens oldali modok és scriptek futtatását, a tartalmak letöltését a szerverrõl, és a többi.
Elkúrták már a SAMP-ot akkor, mikor elkezdték írni, csak szerintem mostanában kezdtek el rájönni, hogy egy rohadt nagy zsákutcába haladt az egész cucc.
Egy ideális GTA Multiplayer a kettõ keveréke lenne, egyébként.

457
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2014. február 07. - 16:05:56 »
igen, ahol lehet Real Life Roleplay-t nyomni (tudok fantasy RP meg Cyberpunk RP-rõl, de én Real Life RP-rõl beszélnék).

458
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project Venturas 2014
« Dátum: 2014. február 05. - 16:30:15 »
Csak a formaság kedvéért, mikor is fog kinyitni ez a szerver?

459
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2014. február 05. - 07:41:04 »
Tudtok nekem egy olyan játékot mondani, ahol (a) van aktív közösség (b) lehet REAL LIFE roleplayt játszani?

460
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2
« Dátum: 2014. január 26. - 19:25:21 »
Idézetet írta: Pedró date=1390511836\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
 
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
 
x * x + y * y + z *z = VectorSize
 
[/quote]
Gyakorlatba ezt mire lehet hasznosítani?
 
[/quote]
Ha tanultál már lineáris algebrát vagy vektorokat, akkor tudod, hogy az euklidészi n-vektor hossza:
r^2 = x^2 + y^2 + z^2 + ... + n^2.
Három-dimenzióban a Pitagorasz-tételbõl:
r^2 = x^2 + y^2 + z^2
r = sqrt(x^2+y^2+z^2).
[amit kurta írt, az rossz, amire õ gondolt, az valszeg vectorsize^2 = x^2 + y^2 + z^2]
Megadod a vektorok x, y és z irányú komponensét (a kezdõpont nyilván az origó, hiszen minden megegyezõ hosszúságú és irányú vektor azonos), ebbõl õ kiszámítja a vektor hosszát. Pl. velocity vektorból sebességet vagy hasonlók.
Egy sebességmérõ:
 

new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerVelocity(playerid,x,y,z);
new Float:speed = VectorSize(x,y,z);

461
Általános / A tökéletes RP szerver
« Dátum: 2014. január 26. - 16:27:02 »
Idézetet írta: GeGe. date=1390748064\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Amúgy a tökéletes RP szerver a bezárt RP szerver.
 
Mesélj még kérlek...
 
[/quote]
Hát az összes RP szeró csak azután lesz kurvajó, miután bezárják. Mert mikor fut, tele van veszekedéssel az egész, de ha bezárják, egybõl mindenki elkezdi siratni.

462
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3Z] HeadShot
« Dátum: 2014. január 24. - 15:26:50 »
Szerintem meg ezzel azt fogod elérni, hogy az a kis érdeklõdés is elmenjen a scriptek téma iránt, ami most van. Egészen eddig az volt a probléma, hogy nem volt építõ jellegû kritika a scripteknél, most meg, hogy volt, azért moderálod ki. Érdekes...

463
Archívum / Közös változtatás
« Dátum: 2014. január 22. - 15:54:34 »
Spoiler for off:
Megint nem fog senki hozzászólni, mert lecsitultak a kedélyek. Egyébként nem, mindha nem lett volna elmondva már párszor.
Szerintem egy egyszerûbb, jobban átlátható szabályzat kéne, ami a hülyeségért kevesebbet büntet, de a közösséget romboló magatartást akár kitiltással vagy némítással is jutalmazhatná.

464
Pluginok és Programok / SA-MP Fixer
« Dátum: 2014. január 17. - 06:44:52 »
A program maga jó lenne, az egyetlen probléma vele az, hogy ilyen modok már vannak az interneten azoknak, akik ezt akarják, meg a motion blur (ha jól tudom) egész egyszerûen növeli a kocsik végsebességét, szóval cheatnek számít. Maga a kezdeményezés egyébként nem rossz.

465
Archívum / Utolsó változás
« Dátum: 2014. január 15. - 08:26:38 »

 

Már rég kidobtalak volna titeket, errõl szól az egész, és ti képesek vagytok még itt is vitatkozni. Szerencsétek hogy csak Zyzu van..
 :facepalm:
 
[/quote]
És kérlek szépen írd le én mit csináljak velük? ha adok nekik figyelmeztetést akkor az lesz a probléma ez a hülye, marha globális moderátor megint figyelmeztetést adott a nagy semmiért, inkább ez legyen? Köszi de azért én sem akarok minden nap jelentést kapni mert nem moderálok rendesen és még én leszek hibás a ti problémátok miatt nem?
Csabesz amit leírt az a legjobb ötlet, aki nem tudja saját magát feltalálni a fórumon az inkább repüljön, így nem lesz sírás.
 
[/quote]
Üdvözöllek a globális moderátorok világában (\" ha adok nekik figyelmeztetést akkor az lesz a probléma ez a hülye, marha globális moderátor megint figyelmeztetést adott a nagy semmiért\")! Garantálom, hogy ennyi \"ellenséged\" még nem volt, mint amennyi most lesz. Amikor ugyanezért felmondtam, utána Csaba pont ezt ígérte meg, amit le is írtál most, de nem lett belõle semmi.

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal