Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Xenius

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 45
451
Archívum / Letöltési Probléma
« Dátum: 2014. december 16. - 10:57:13 »
a httpdownloadurl a következő legyen:
IPCÍM:22005
Pl.: 37.221.209.179:22005

452
Archívum / Windows server
« Dátum: 2014. december 16. - 10:55:33 »
Ennél nagyobb hülyeséget nem is írhattál volna! 2 külön OP rendszerről beszélünk.

453
Archívum / hang
« Dátum: 2014. december 16. - 10:54:53 »
./showsounds
./debugscript 3
----> Megnézed a hang id-jét
----> Kikapcsolod
----> írsz egy onClientElementDataChange eventet, stb.

454
Kérdések, Segítség / SMF hiba
« Dátum: 2014. december 16. - 10:49:54 »
Fórum ahová ezt nyitottad: Multi Theft Auto: szerverfejlesztők
SMF-et hol látsz már meg ne haragudj? Amúgy meg google.
(Bocsánat de felnyom most már agyilag a sok hülye kérdés. Hülye kérdésre hülye válasz.)

455
Kérdések, Segítség / SMF
« Dátum: 2014. december 16. - 10:49:40 »
Fórum ahová ezt nyitottad: Multi Theft Auto: szerverfejlesztők
SMF-et hol látsz már meg ne haragudj? Amúgy meg google.
(Bocsánat de felnyom most már agyilag a sok hülye kérdés. Hülye kérdésre hülye válasz.)

456
Archívum / SQL hiba..
« Dátum: 2014. december 16. - 10:46:49 »
Ez a fórumon már 85421241szor le lett írva. Dísznek van az a rohadt kereső? (Bocsánat a kifejezésért)

457
Archívum / MySql hiba (Az írjon aki tényleg tudja mi a probléma)
« Dátum: 2014. december 16. - 10:46:25 »
Ez a fórumon már 85421241szor le lett írva. Dísznek van az a rohadt kereső? (Bocsánat a kifejezésért)

458
Archívum / amx szerver?
« Dátum: 2014. december 02. - 10:20:19 »
Az az amx teljesen más. Nem lehet sampos scripteket futtatni.

459
Archívum / Hang lejátszás
« Dátum: 2014. december 02. - 10:19:48 »
trigger

460
Archívum / Hó script
« Dátum: 2014. december 02. - 10:19:06 »
Shader + Rengeteg matek

461
Archívum / Jármű festés & füst színének változtatása
« Dátum: 2014. november 29. - 16:38:51 »
Carlos, még Cristal is túlbonyolította nem kicsit.
Ennyiből megoldható az egész:
http://kepfeltoltes.hu/141129/1073023596Screenshot_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/141129/Screenshot_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
+ egy onClientWeaponFire event.
A többi nem publikus.

462
Archívum / 0.3c Object Porbléma
« Dátum: 2014. november 27. - 07:12:05 »
Beállítások -> Haladó -> Streaming memória

463
Archívum / Jármű festés & füst színének változtatása
« Dátum: 2014. november 27. - 07:06:03 »
HL-en a festést is pontosan ugyanígy oldottam meg.
Keresgélj a wikin, nem egy bonyolult dolog.
https://www.youtube.com/watch?v=M6cA6leLpR8
Már ha a debugscriptet nézed akkor talán rájössz a festés részére.

464
Archívum / 0.3c Object Porbléma
« Dátum: 2014. november 23. - 08:13:57 »
Beállítások -> Látóhatár (Draw Distance)

465
MTA: Szerverfejlesztés / [WIP] Fizika
« Dátum: 2014. november 22. - 17:19:21 »
Üdvözletem. Volna egy régebbi dolog, amivel foglalkoztam. Ez pedig az object fizika. (Jelen esetben egy rohadt nagy hajó)
http://www.youtube.com/watch?v=0Ug8rsQFBKM
Ez a script lényegében annyi hogy ha megadok neki egy parancsot akkor szépen elsüllyed a hajó.
Ezzel a megoldással meg lehet oldani hogy például ha a levegőbe leteszek egy holttestet akkor az lezuhanjon a földre (FIZIKA)
Nem egy bonyolult script, a véleményetek szeretném kérdezni hogy szerintetek hasznos-e ez a dolog vagy hogy mit kéne rajta módosítani.
Kérdezni is nyugodtan lehet.
EZ NEM MOVEOBJECT HANEM RENDES FIZIKA!
WIP = Work In Progress

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 45
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal