Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 451
Archívum / Chat kérdés« Dátum: 2016. április 01. - 10:48:29 »
A chatedet elég egy funkció, egy bind, bármi ha jól működik, a chatet meg ki lehet kapcsolni:
showChat(false) [ Kliens oldal ] 452
Archívum / Jármű alkatrészei« Dátum: 2016. április 01. - 10:47:38 »
Az a baj, hogy egy szerelő-rendszerről beszélünk aminél ugye ott kell hogy maradjon az alap jármű a helyén.
Ha meg minden kocsinál amit javít újra kell csinálnom az rengeteg idő. pl ha egy infernus-t javít ne emperor ajtót adjon, remélem érted 453
Archívum / Jármű alkatrészei« Dátum: 2016. március 31. - 20:37:47 »
Sziasztok!
Hogyan lehetne a jármű egyik alkatrészét clientEvent-tel hozzácsatolni bone_attach-al a carry animhoz?? (szerver oldali parancs) Most pont a jobb-első ajtóra gondolok, mivel ugye az a door_rf_dummy onnan kiindulva bármelyik alkatrészt rácsatolhatom a játékosra. Valaki segítene? (Legalább egy kiindulási pont, egy funkció kéne a jobb ajtó játékosra csatolásához ) E: Találtam egy getVehicleComponents(...) funkciót, de nem nagyon tudok benne eligazodni, jó lenne ha valaki segítene a jobb első ajtót felcsatolni vagy valahogy azt mint egy element használni 455
Archívum / .col .txd .dff« Dátum: 2016. március 28. - 10:36:36 »
Akkor valamit nem jól exportáltál, nekem minden objectem tökéletesen kerül be és a colt külön exportáld (van ezekről mindről tutorial nagy részletességgel, Kam\'s 3dsmax scriptet ajánlom 2012-s 3dsmax-al)
456
Archívum / .col .txd .dff« Dátum: 2016. március 27. - 21:32:43 »
Mapeditorban tudod mozgatni, és esetleg felállítani.
( Azt hiszem CTRL PageUP) 457
Sziasztok!
Olyan problémába ütköztem, hogy próbáltam egy szerelő-rendszert írni. Van a carry része. Próbáltam azt hogy amikor attacholom, hogy ne kelljen külön sok-sok carry funckió így hívom meg: carryStart(player, objectid) Az objectid, hogy mit tegyen a kezébe. Megoldottam, minden tökéletes de ha ketten egyszerre levesszük például két külön autóról a kereket akkor két carryObject element kéne a szerveroldalon, de ehelyett kapom azt az eredményt hogy ha egyikünk leteszi vissza a kocsira a kereket akkor én már csak letenni fogom tudni, de nem destroyElement-ezik, azaz ottmarad a kezemben a leszerelt kerék. Ez minden alkatrésznél így van, ajtó, ablak , lökösök.. stb.. mindennél.. 458
Kérdések, Segítség / See Mta-ra vissza szeretnék jutni!« Dátum: 2016. március 15. - 13:56:28 »
HDD Serial changer, fizezős alkalmazás.
Windows újratelepítés. Új HDD. ( 1.4-es tapasztalat!! ) 459
Kérdések, Segítség / See Mta-ra vissza szeretnék jutni!« Dátum: 2016. március 15. - 09:31:28 »
A C:\\ HDD és az összes többi HDD serialját kéri le, de hogy melyik lesz, azt még én sem tudom.
Bizonyíték: Az MTA-SA Blue forráskódja alapján több helyen szereplő getSerial és setSerial Pl: MTA10_Server/mods/deathmatch/logic/CAccount.cpp
Fúú én mennyit szívtam ezzel amikor kibanoltam magam saját szerverről anticheat tesztelésként, és semelyik szerverre nem engedett fel :DD De meg lehet oldani 460
Adás-Vétel / Eladó Steam Account!« Dátum: 2016. március 15. - 09:25:23 »
Szép account és a Team Seedjo tagja :DD sok sikert!
461
Kérdések, Segítség / Hiba az MTA -val« Dátum: 2016. március 02. - 18:19:19 »
Csalással próbálkoztál, az Anti-Cheat tiltott ki minden szerverről .
( Global Ban ) Tudom már nem érdekes, de gondoltam leírom. 462
Munkaerő keresés / Fejlesztő kerestetik!« Dátum: 2016. március 01. - 14:55:05 »
xD
Szerintem ő egy paintjob-designert keresk 464
Archívum / Mta sa zero mod hiba -nem új rp szerver!« Dátum: 2016. március 01. - 06:39:55 »
a libmysql.dll NEM egy modul! Nem a szokásos helyre kell tenni, hanem a szerver gyökérkönyvtárába, a mods mappán kívül ha jól tudom. Oda ahol van az mta server.exe.
Javítsatok ki ha tévedek 465
Archívum / MTA:sa Zero-Mod« Dátum: 2016. február 29. - 18:21:08 »
MIÉRT MINDENKI ZERO MOD? m :grrrrr:
Egyébként azthiszem vagy admin rendszer, playerCommands-ban vagy license-system -ben. |