Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kevin_Johnson

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 51
451
Archívum / FIRE RPG [RELOAD]
« Dátum: 2012. november 24. - 15:01:11 »
\"FireRPG ha  belépsz egybõl kiégsz!\"
Sajnos ugyan olyan maradt a színvonal mint amilyen vót!

452
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. november 24. - 14:59:29 »
Hát ez igaz,amióta abba hagytam azóta lett tele a szerver nonosal(utóbbi 2hónap)

453
Idézetet írta: KROOK date=1353239497\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27750\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amennyi energiát fektettél ebbe a f*s DT modba, már egy újat is írhattál volna.
 
A számból húztad ki a szót!

454
Archívum / Foothills Town RolePlay
« Dátum: 2012. november 18. - 09:57:16 »
Idézetet írta: RolePlay date=1353197123\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23952\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A szerver már nem fut, befejeztük  a samp pályafutást. Maffia 2 ben hamarosan megtalálhattok minket :)
Üdv: Foot Admin Team.
 
Pedig olyan jó szerver volt! :wag:
Csak sajnos az utóbbi idõben nem voltam fent.

455
Counter Strike 1.6 / Kinek tetszik a kezdõ statom cs 1.6-ban?
« Dátum: 2012. november 17. - 22:17:57 »
Idézetet írta: Dead date=1353096084\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
letöltött steam? Olyan is van má? Xd
 
Már elég régóta pár éve. :D

456
Admin csapat,szabályzat,mod
Ezeken változtas,sokkal szigorúbban osztogass mindent,én még anno azért kaptam 20percet,mert ugrálva mentem.
De szerintem megérte.

457
Beszélgetés / Dynamo-Varázslat a világ körül
« Dátum: 2012. november 15. - 18:46:20 »
80%a legalább kivan vágva,mert ilyeneket nem lehet megcsinálni...
Jó hogy már nem egy dinoszauruszt varázsol.
Ha nem látom nem hiszem el!

458
Általános / RP Helyszín
« Dátum: 2012. november 15. - 14:52:14 »
Idézetet írta: KROOK date=1352727144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29759\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csatlakozhatok? :$
 
Ne itt beszéld meg :D
Még 3nap van hátra,sok sikert

459
Counter Strike 1.6 / Kinek tetszik a kezdõ statom cs 1.6-ban?
« Dátum: 2012. november 12. - 11:16:39 »
Kezdõhöz képest kiváló,am éngem is megtalálsz a szerveren:\"Zsoli\" a nevem,Hádzon! :D

460
Általános / RP Helyszín
« Dátum: 2012. november 12. - 10:04:02 »
Idézetet írta: T0ny date=1352699271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29759\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szerintem Bayside sem rossz hely.
 
Hozzáadva!!!

461
Segítségkérés / Switch használata
« Dátum: 2012. november 11. - 23:54:29 »
Idézetet írta: Mokus date=1352674245\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29761\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmm köszönöm érthetõ valaki valami hozzá fûzni való a switchrõl?
 
Egy példa:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[56];
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
    switch(reason)
    {
        case 0: format(string, sizeof(string), \"%s elment. (Idõtúllépés)\", pName);
        case 1: format(string, sizeof(string), \"%s elment. (Kilépett)\", pName);
        case 2: format(string, sizeof(string), \"%s ki lett dobva. (Kick/Ban)\", pName);
    }
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
return 1;

462
Segítségkérés / Switch használata
« Dátum: 2012. november 11. - 23:45:33 »
SWITCH valójában nem is függvény, csak egy szelekció (elágazás), lényegében mondhatjuk, hogy IF-ek sorozatának rövidítése.
 
    switch(var){
        case 0: cmd1();
        case 1: cmd2();
        case 2: cmd3();
        default: cmd4();
    }

 
Ugyanazt jelenti, mintha ezt írtad volna:
 

    if (var == 0) cmd1();
    else if (var == 1) cmd2();
    else if (var == 2) cmd3();
    else cmd4();

 
Részletesebben:
Hogy ez mit is jelent. Tegyük fel, hogy van egy változód, például
   
new skin;

 
ebbe a változóba kérjük is le a játékos skinjét:
 

    skin = GetPlayerSkin(playerid);

 
Most ugye a skin változóban benne van egy szám, ami alapján meg tudjuk mondani a játékos kinézetét. Tegyük fel, hogy mi most le szeretnénk azt ellenõrizni, hogy a játékos a BUSZ_SKIN-el vagy a RENDOR_SKIN-el vagy a CIVIL_SKIN-el van-e.
Ilyenkor jön a \"kezdõ pawner\", hogy dicsak ez kiönnyû, van itt nekünk if-ünk! Lássuk hogy is néz ki:
 
  if(skin == BUSZ_SKIN)
    {
        // hát akkor adunk neki egy buszt
    }
    else if(skin == RENDOR_SKIN)
    {
        // hát akkor adunk neki egy jelvényt
    }
    else if(skin == CIVIL_SKIN)
    {
        // hát akkor adunk neki egy botot
    }
    else
    {
        // hát te nemtom mi vagy de kapsz egy nyalókát
    }

 
Igen ám. De kicsit sok a feltétel meg hosszú is a kód, nem? Fõleg akkor ha még hozzáadunk pár skint. Na ilyenkor jön számításba a switch..case szerkezet. Nézzük a fenti kódot átírva:
   
switch(skin)
    {
        case BUSZ_SKIN:
            // hát akkor adunk neki egy buszt
            break;
        case RENDOR_SKIN:
            // hát akkor adunk neki egy jelvényt
            break;
        case CIVIL_SKIN:
            // hát akkor adunk neki egy botot
            break;
        default:
            // hát te nemtom mi vagy de kapsz egy nyalókát
    }

 
Remélem látszik, hogy sokkal rövidebben meg lehet oldani. Minden case után írhatod az utasításokat, ám az utasítások végén egy break;-et is tenni kell, hogy ne ugorjon át a következõ case-be. A switch zárójelei közé változót tehetsz ami vagy számot vagy karaktert tárol. Tömören ennyi.

463
Általános / RP Helyszín
« Dátum: 2012. november 11. - 22:01:07 »
Üdv!

Az egyik barátommal belekezdtünk egy rp módba.


Eddig csak az alapok vannak készen,és egy kis segítséget kérnék,hol játszódjon?

A szavazzás NOVEMBER.18-ig tart!

464
Idézetet írta: Dommper date=1352664265\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27750\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Fent voltam. Egyik gyereket bannolják: \"Húzzá anyádba te geci\"
 
Ha feltörte a másik tulajdonos karakterét...
 
[/quote]
Akkor se kell ilyen indokal bannolni!

465
Archívum / [HUN]GoodLife RPG @ Vortex-Hosting
« Dátum: 2012. november 11. - 17:35:21 »
Idézetet írta: RuLee date=1352651493\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29741\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát ez mi?...
 
Hát te magad se tudod,de elmondom,rövid a leírás,kicsit bõvítsd hogy többet tudjunk meg a szerverrrõl!

Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 51
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal